BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 8 november 2015, 14:30); 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 06 november 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Daarnaast heeft Remco gewoon gelijk. 3-4-3 tegen een tegenstander die 4-3-3 speelt is zelfmoord. Als je dan nog iemand met de klasse van Rijkaard hebt kan je je vrije verdediger voor de verdediging laten spelen maar zo'n vent heeft Ajax niet. En dus is 4-3-3 met opkomende backs de enige serieuze oplossing als je aanvallend voetbal wilt spelen en de buitenspelers wil dwingen rekening te houden met hun eigen man.
Brank de Foer
 Brank de Foer - vrijdag 06 november 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 19:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Jij bent bang voor Elia! Tete vreet elia op. Kuyt speelt geen rechtsbuiten en Kramer heeft geen diepgang. Dus waarom die angst ipv je eigen kracht uitgaan en ze helemaal scheel spelen
Ik ben niet perse bang voor Elia alleen is het gewoon riskant. Tete is ook maar een ventje van 18 en kan ook wel eens een foutje maken. Wie herstelt dit dan? Sowieso moet je op een formatie trainen. Je gaat niet zomaar even iets uitproberen tegen de nummer 2. Ik ben het geheel met Remco en Eide eens.
Sebastiaan79
 Sebastiaan79 - vrijdag 06 november 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Ajax speelt zoals De Boer praat
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 november 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 19:29 schreef Eide het volgende:
Daarnaast heeft Remco gewoon gelijk. 3-4-3 tegen een tegenstander die 4-3-3 speelt is zelfmoord. Als je dan nog iemand met de klasse van Rijkaard hebt kan je je vrije verdediger voor de verdediging laten spelen maar zo'n vent heeft Ajax niet. En dus is 4-3-3 met opkomende backs de enige serieuze oplossing als je aanvallend voetbal wilt spelen en de buitenspelers wil dwingen rekening te houden met hun eigen man.
Feyenoord speelt geen 433 voor de zoveelste keer want Kuyt loopt overal behalve rechtsbuiten.
Brandje
 Brandje - vrijdag 06 november 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 19:27 schreef Eide het volgende:
Kinderachtig? Dan moet je eerst eens kappen met "jij past je aan feyenoord aan" en "jij denkt verdedigend" beweringen die je uit de lucht grijpt. Je roept wat in het luchtledige en vind het dan vreemd dat ik niet serieus reageer? Kom op zeg. Neem mij serieus en ik neem jou serieus. En dat begint met een ander niet dingen in de mond leggen of lukraak beweringen de wereld inslingeren.
Kinderachtig ja. Jij pakt een zin uit iemand zijn reactie en gaan dan als een kleuter reageren. Is ook logisch want met fatsoenlijke argumenten kom je niet. Zoals dat feyenoord 433 speelt terwijl iedereen kan zien dat Kuyt overal loop behalve rechtsbuiten en altijd naast Kramer opduikt
Eide
 Eide - vrijdag 06 november 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 21:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Feyenoord speelt geen 433 voor de zoveelste keer want Kuyt loopt overal behalve rechtsbuiten.
Lees nou gewoon eens wat er staat in plaats van je constant op Kuyt richten. Lekker belangrijk wat Kuyt doet. Jij was per slot van rekening degene die vond dat je je niet aan je tegenstander moet aanpassen. En dus moet je er voor zorgen dat Kuyt zich aan jou aanpast. En dat doe je met veel dreiging van een opkomende back. En dat spelletje kan je alleen met 4-3-3 spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 06 november 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 21:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kinderachtig ja. Jij pakt een zin uit iemand zijn reactie en gaan dan als een kleuter reageren. Is ook logisch want met fatsoenlijke argumenten kom je niet.
Tja, ik verzin de argumenten van een ander ten minste er niet bij.

Dus doe eens normaal. Alsof elke zin in een reactie de moeite waard is te citeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 16:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik schrijf? Feyenoord speelt geen 433. Op papier ja maar Kuyt loopt 80 minuten niet als rechtsbuiten. Aangezien wij zonedekking spelen staan de CV's nog 1 op 1 tegen Kuyt en Kramer. Dat voorkom je nu ook nog eens
Ik lees heel goed wat je schrijft, dus je hoeft ook niet zo neerbuigend te doen.. En ik ben het gewoon niet met je eens en vind dat Kuyt veel minder zwerft dan dat jij doet voorkomen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 november 2015 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 23:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lees heel goed wat je schrijft, dus je hoeft ook niet zo neerbuigend te doen.. En ik ben het gewoon niet met je eens en vind dat Kuyt veel minder zwerft dan dat jij doet voorkomen..
Als we get alleen over Kuyt hebben ben ik het wel met brandje eens.. Kuyt staat echt niet veel aan de rechter kant hoor.. Duikt veel op als een soort veredelde 10. Achterlijn zie ik hem zelden halen en aan de krijtlijn verschijnt hij al helemaal niet.
343 dat wordt een ander verhaal misschien een optie voor de tweede helft..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 november 2015 - 08:45   quote  deeplink  
Gezeik om die kut! Uitgaan van eigen kwaliteiten en die kakkerlakken morgen gewoon bij de strot pakken en niet meer loslaten! Net als eigenlijk de eerste helft van de beker, maar nu de hele wedstrijd dit doen! En als het kan in de eerste helft een paar keer scoren, zodat je tenminste met een rustig gevoel de 2e helft in kan gaan!! En zorg er maar voor dat het ongedierte in die badkuip gewoon jankend naar huis gaat!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 07 november 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 22:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Lees nou gewoon eens wat er staat in plaats van je constant op Kuyt richten. Lekker belangrijk wat Kuyt doet. Jij was per slot van rekening degene die vond dat je je niet aan je tegenstander moet aanpassen. En dus moet je er voor zorgen dat Kuyt zich aan jou aanpast. En dat doe je met veel dreiging van een opkomende back. En dat spelletje kan je alleen met 4-3-3 spelen.
Kuyt is voor juist de rede om 343 te spelen want je dwingt hem op deze manier veel meer verdedigend te werk te doen. Doet hij dat niet dan speel je met 4 man op het middenveld ze helemaal zoek. Als wij 433 spelen hebben ZIJ een man meer op het middenveld omdat Kuyt daar vaak komt en ook regelmatig naast Kramer en dan staat onze linksback feitelijk lucht te dekken aangezien wij zonedekking hanteren.
Nogmaals tegen een psv met Lestienne en Narsingh zou ik het ook niet doen want die zijn snel en spelen met krijt aan de schoenen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 07 november 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 22:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, ik verzin de argumenten van een ander ten minste er niet bij.

Dus doe eens normaal. Alsof elke zin in een reactie de moeite waard is te citeren.
Hoezo de argumenten van een ander
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 november 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 15:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kuyt is voor juist de rede om 343 te spelen want je dwingt hem op deze manier veel meer verdedigend te werk te doen. Doet hij dat niet dan speel je met 4 man op het middenveld ze helemaal zoek. Als wij 433 spelen hebben ZIJ een man meer op het middenveld omdat Kuyt daar vaak komt en ook regelmatig naast Kramer en dan staat onze linksback feitelijk lucht te dekken aangezien wij zonedekking hanteren.
Nogmaals tegen een psv met Lestienne en Narsingh zou ik het ook niet doen want die zijn snel en spelen met krijt aan de schoenen.
Wat je zegt klopt zeker wel alleen met 3 verdedigers uit in de kuip daar moet je wel lef voor hebben.. Wat ik veel in de vorige wedstrijd zag was de ruimte achter de verdediging met name bij Fischer en trage van der Heijden. Hoopte daarom ook dat Ghazi fit was daar ligt de ruimte. Nu Youness daar kan de sleutel zijn met een aansluitende Milik.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 november 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Ik blijf bij mijn standpunt dat ajax gewoon 3-4-3 moet spelen. In het geval dat je wordt terug gedwongen, kun je zowel Gudelj als Bazoer terug laten zakken naar een soort 5-2-3. Je houdt dan een creatieve voetballer vrij (Sinkgraven) en een loopwonder (Klaassen) die een bal vrij kunnen spelen naar de voorhoede.....
Zowel Bazoer als Gudelj kunnen ook weer het middenveld ondersteunen als we overschakelen naar de aanval in een soort 3-2-5 en dan Sinkgraven en klaassen naar voren sturen ter ondersteuning aan de voorhoede....

Waar is de tijd gebleven dat de tegenstander zich aan ONS aanpast ipv andersom...

WZAWZDB!!!

Dat was, dat is en dat zal altijd zo blijven!!!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 november 2015 - 03:34   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat Sinkgraven meespeelt. Hij is creatiever maar daarnaast kan hij veel beter mensen aanspelen en vinden. Younnes is een speler die dreigend is en ook onvoorspelbaar. Dat is wat je morgen nodig hebt.

Zolang Ajax maar weer kort op elkaar staat en speelt. Dan heeft Rotjuknor het zeker opnieuw moeilijk. Alleen moeten we nu meer kansen creëren dan de bekerwedstrijd. Veel zal afhangen van de motivatie en of Ajax het niveau 90 minuten kan volhouden.

Gewoon snel scoren, dan zijn ze daar snel een stuk minder fanatiek en gedreven. Bezorg ons een fantastische middag en euforisch gevoel. En die kakkerlakken jankend naar huis laten gaan. Dan weten ze weer dat ze Calimero zijn! En kan daar geen misverstand meer over zijn! :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 08 november 2015 - 07:10   quote  deeplink  
Yelleleleeee
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 november 2015 - 09:28   quote  deeplink  
0-2 vandaag.
ZerauS
 ZerauS - zondag 08 november 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Zou lekker zijn
ZerauS
 ZerauS - zondag 08 november 2015 - 11:11   quote  deeplink  
6 punten voor en een veel beter doelsaldo
Brandje
 Brandje - zondag 08 november 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 19:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt dat ajax gewoon 3-4-3 moet spelen. In het geval dat je wordt terug gedwongen, kun je zowel Gudelj als Bazoer terug laten zakken naar een soort 5-2-3. Je houdt dan een creatieve voetballer vrij (Sinkgraven) en een loopwonder (Klaassen) die een bal vrij kunnen spelen naar de voorhoede.....
Zowel Bazoer als Gudelj kunnen ook weer het middenveld ondersteunen als we overschakelen naar de aanval in een soort 3-2-5 en dan Sinkgraven en klaassen naar voren sturen ter ondersteuning aan de voorhoede....

Waar is de tijd gebleven dat de tegenstander zich aan ONS aanpast ipv andersom...

WZAWZDB!!!

Dat was, dat is en dat zal altijd zo blijven!!!
Juist
de schoffelaar
 de schoffelaar - zondag 08 november 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Het loopt ze als dunne stront de broek uit dat stelletje hout hakkers van 010 in de rust maar een een schone pamper geven met aangebrande sate
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Nu eerst maar afwachten of die scheidsrechter Nijhuis met zijn goede been uit bed gestapt is. Ik wel ieder geval. Ik blijf bij een 1-2 overwinning.
ZerauS
 ZerauS - zondag 08 november 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Nijhuis vind ik over het algemeen wel prima fluiten. Al had ik liever Kuipers gehad.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Ja, ook ik had dat liever gewild.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Nijhuis floot de vorige klassiekers ook niet goed.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 12:48   quote  deeplink  
En,, gaat Dirk Kuyt straks ook weer door met blijven zeiken tegen de scheids.
Was verleden keer ook het geval. Kan een harde wedstrijd worden.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 08 november 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Ga Door de grond hier. .
Eide
 Eide - zondag 08 november 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Pakken die kakkerlakken.
ZerauS
 ZerauS - zondag 08 november 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:08 schreef Eide het volgende:
Pakken die kakkerlakken.
Jaaaaa...ik geloof er in hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Slecht gevoel...
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Hele rare opstelling.

Cillessen,
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks,
Bazoer, Sinkgraven, Gudelj,
Schone, Klaassen, Younes.

Geen Fischer, geen Milik en Klaassen dus in de spits. Ik meen me te herinneren dat De Boer recent nog zei dat hij Klaassen niet kon missen op het middenveld.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Voorhoede met weer amper diepgang
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Sinkgraven en Younes niet goed in de basis ?
Tegen Fenerbahce was de basisopstelling anders ook niet zo goed.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 november 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Verdomme Frank.
Kneus.

Waarom? Waarom elke keer een kut opstelling in een topwedstrijd. Doe nou gewoon 1x, 1x maar, gewoon normaal.
Feyenoorders alvast gefeliciteerd.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:30 schreef Onze Ajax het volgende:
Sinkgraven en Younes niet goed in de basis ?
Tegen Fenerbahce was de basisopstelling anders ook niet zo goed.
Je snapt het echt niet he. Milik en Fischer zijn wel je topscorers na El Ghazi. Als je niet onder hun druk uit kunt spelen, wat zal moeten blijken, ga je lange ballen spelen. Heb je niet zoveel aan met deze gasten. Ik snap hier echt niks van.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 november 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Heb er nu al geen zin meer in.
Frank je bent gewoon echt een idioot... Jij kan niet denken... 6-0 afgelopen zaterdag weet je nog?!?
Doe gewoon 1 top wedstrijd met de normale elf. Blijkbaar wil jij laten zien dat je tactisch sterk bent, maar je faalt telkens. Klaassen in de spits is het domste wat je kan dlen, heeft nog geen een keer gewerkt en jij doet het in de klassieker.
Milik scoort 2x en je zet hem op de bank.
Frank je bent echt een kneus. Dit is het volgende verlies dat we aan jou op mogen dragen.

Ik hoop echt dat het goed komt met je en dat je maar snel een nieuwe club mag vinden
Misschien bij barca lekker met busquets in de spits, wat maakt het allemaal uit joh.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Het erge is dat Frank zelf nog zei dat Klaassen in de spits geen optie meer was.

Ik snap er ook niets meer van.
Eide
 Eide - zondag 08 november 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Waarom nu geen Milik? Daar snap ik niets van.
baco74
 baco74 - zondag 08 november 2015 - 13:48   quote  deeplink  
CTSeHZ3UsAA0QVS.png
Brandje
 Brandje - zondag 08 november 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Schöne rechtsbuiten? Nee toch he
Sinkgraven als tien is dan wel weer positief

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 november 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:46 schreef Loetje het volgende:
Het erge is dat Frank zelf nog zei dat Klaassen in de spits geen optie meer was.

Ik snap er ook niets meer van.
Ja precies!
Hij zei ook dat het middenveld hem nodig was... Dan juist nu wanneer er heel veel strijd is op het middenveld zet je sinkgraven daar neer.
Dan kun ne nog beter Klaassen en sinkgraven omdraaien en zelfs dan is het niks.

Wat een mafkees.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he. Milik en Fischer zijn wel je topscorers na El Ghazi. Als je niet onder hun druk uit kunt spelen, wat zal moeten blijken, ga je lange ballen spelen. Heb je niet zoveel aan met deze gasten. Ik snap hier echt niks van.
Alsof jij het lekker snapt.
Ik zei toch dat deze optie misschien beter kan zijn ?
Jij kan niet zeggen dat het tegen Fenerbahce wel zo geweldig was.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja precies!
Hij zei ook dat het middenveld hem nodig was... Dan juist nu wanneer er heel veel strijd is op het middenveld zet je sinkgraven daar neer.
Dan kun ne nog beter Klaassen en sinkgraven omdraaien en zelfs dan is het niks.

Wat een mafkees.
Iedere keer in de belangrijkste wedstrijden dit gedoe. Eerst wonnen we er veel, de laatste tijd hebben we het al lastig zat met de betere tegenstanders. Doe dan alsjeblieft normaal. En als spelers niet fit zijn moet je ze ook niet meenemen.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:51 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Alsof jij het lekker snapt.
Ik zei toch dat deze optie misschien beter kan zijn ?
Jij kan niet zeggen dat het tegen Fenerbahce wel zo geweldig was.
En dat kwam door Milik en Fischer? Ik vond er veel bij die nog slechter spelen dan die 2.

En als ik er dan niks van snap, ik zal het je uitleggen. Als je onder druk gaat komen en er een keer niet onderuit kunt spelen. Iets wat zeker een aantal keer zal gebeuren vanmiddag zul je dus lange ballen moeten gaan spelen. Kun jij me vertellen op wie? Precies, 3 spelers daar van 1 meter 12 en maar 1 met snelheid. Kortom dan blijf je onder druk. Gewoon dom, echt dom.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Het blijf een kwestie van goed samenspel, daar dit nog steeds niet HET sterkste punt van Ajax is.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 13:57 schreef Onze Ajax het volgende:
Het blijf een kwestie van goed samenspel, daar dit nog steeds niet HET sterkste punt van Ajax is.
Dus krankzinnig dat je dan met 2 middenvelders in je voorhoede gaat spelen aangezien het samenspel al niet top is. Hoe ga jij deze voorhoede bereiken dan als het combinerend niet gaat lukken?
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 14:04   quote  deeplink  
En nu weer Been als analytici op het veld. Moet dat niet objectief zijn?
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Ajax moet daar heel erg goed aan werken, aan samenspel !!!!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 08 november 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 14:05 schreef Onze Ajax het volgende:
En aangezien dat er niet in een keer is kun je beter logische keuzes maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 8 november 2015, 14:30); 0-1

0.0081858