|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Snap deze opstelling ook niet helemaal. Laten we hopen dat we ernaast zitten en dat het allemaal goed uitpakt!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Alles wat Ajax doet is individueel, daar van heel goed samenspel daarom geen spraken is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dus? In deze opstelling is de wisselwerking en samenspel dus belangrijk |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Is beter dan individueel. Daarin is de kans veel groter op balverlies. Bij goed samenspel is dat minder. Altijd.
Iedereen kijkt qua voetbal naar Barcelona, omdat Barcelona veel weg heeft van Ajax. Alleen is hun samenspel echt veel beter, en niet altijd de individualiteit van een speler. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Als ik Milik was zou ik de Boer helemaal stijf schelden. Wat moet die jongen doen om een topwedstrijd te mogen spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 14:19 schreef Onze Ajax het volgende:Is beter dan individueel. Daarin is de kans veel groter op balverlies. Bij goed samenspel is dat minder. Altijd. Iedereen kijkt qua voetbal naar Barcelona, omdat Barcelona veel weg heeft van Ajax. Alleen is hun samenspel echt veel beter, en niet altijd de individualiteit van een speler. En daarom heb je jongens nodig die ook individueel het kunnen beslissen. Wij zijn geen Bayern en Barca. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 14:20 schreef NatjosFC het volgende:Als ik Milik was zou ik de Boer helemaal stijf schelden. Wat moet die jongen doen om een topwedstrijd te mogen spelen. Dat ie niet speelt is 1. Maar hoevaak kreeg meneertje Sigthorsson de kans? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 14:20 schreef NatjosFC het volgende:Als ik Milik was zou ik de Boer helemaal stijf schelden. Wat moet die jongen doen om een topwedstrijd te mogen spelen. Het zou fijn zijn als hij straks 2 doelpunten maakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja die bakte er dan niets van en dan zei frank 'hij laat een stijgende lijn zien' of 'hij heeft goed getraind'. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens, Feyenoord is bang. De gehele opstelling is aangepast op Ajax he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 14:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja die bakte er dan niets van en dan zei frank 'hij laat een stijgende lijn zien' of 'hij heeft goed getraind'. Ondanks belangrijke goals is dat onbegrijpelijk. Zeker omdat Milik vrij makkelijk scoort. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu al een lekker sfeertje. Dat wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Kutzooi als je denkt dat de boer het niet allemaal nog erger kan maken komt ie met deze opstelling aanzetten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
hoe kan het nou dat ie daar niet voor fluit....toch duidelijk vasthouden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Helaas klopt het als een bus wat ik dacht. Hun zetten druk en wij hanteren de lange bal op een voorhoede die volstrekt onbereikbaar is. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Ik erger me echt helemaal kapot. Die schone heeft 0 acties in huis. Klaassen is gewoon geen spits en Younes is onzichtbaar. Die kut de boer moet gewoon een keer gaan nadenken in plaats van de hele tijd zitten kloten met die opstelling. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waar is Ajax allemaal mee bezig |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Het spel van het middenveld en de verdediging is redelijk. Voorin krijgen we niks klaargespeeld |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Schöne is nu al moe. Karsdorp kletst over Younes heen. We hebben niks in te brengen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een verspilling van het talent van Klaassen. Is absoluut geen spits maar een geweldige middenvelder. Voorlopig gelukkig nog niets aan de hand. Maar in de winterstop toch eens maar nadenken over dat kutbeleid. Sanogoal een absolute mislukking te vergelijken met Gabrich en kennelijk voldoet Milik als enig overgebleven spits ook niet. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ruim een week geleden werd Feyenooit achterin continu vastgezet, maar Schone kan het weer eens niet opbrengen, Younes is nu ook niet echt een noeste arbeider, ... m.a.w. Ajax komt niet aan haar eigen spel toe. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die mag er wel in... Scoor dan je eerste kans een keer. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een wijf die Schone ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tyfus Ajax. De hele wedstrijd al gevaar daar op rechts. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Dankjewel ajax dankjewel de boer |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Kuyt staat wel buitenspel |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Klaassen staat er zo echt voor de katseviool bij. Wat gaat er toch in dat bolletje van Frankie om? Ik heb er totaal geen idee meer bij, wat die klootzak voor ideeën bij voetbal heeft. Ajax speelde de laatste tijd best redelijk en lulletje lampekatoen moet het elftal weer omzetten. Doodziek word ik van die mafkees. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar zit ik naar te kijken joh, wat een waardeloze pot van beide ploegen.. En Ajax is dan ook nog eens de slechtste van beide ploegen.. Wat een verschrikking weer om naar te kijken..
Quizvraagje, Is het Cilissen in zijn carriere ooit gelukt een bal bij een medespeler te krijgen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Frank moet er gewoon uit. Stuk onbenul die alleen maar bezig is zichzelf te bewijzen met zijn rare keuzes. |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
Angsthazen voetbal zoals gewoonlijk (behalve natuurlijk thuis tegen de kleintjes) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar ja, we spelen maar uit bij feyenoord, dus laten we weer de hele opstelling door elkaar flikkeren.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 15:11 schreef remco k het volgende:Waar zit ik naar te kijken joh, wat een waardeloze pot van beide ploegen.. En Ajax is dan ook nog eens de slechtste van beide ploegen.. Wat een verschrikking weer om naar te kijken.. Quizvraagje, Is het Cilissen in zijn carriere ooit gelukt een bal bij een medespeler te krijgen.. Vaker dan vermeer... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
straks Milik erin ??? Zal wel moeten. Onze scoringskansen met Klaassen en Younes waren ook niks. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 15:13 schreef Onze Ajax het volgende:straks Milik erin ??? Zal wel moeten. Onze scoringskansen met Klaassen en Younes waren ook niks. Ga je nu wel om Milik vragen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Schöne kan echt niet meer! Wat een drama is die man.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Yes en beter is die 10 jaar geblesseerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahaha, ja dat mocht ie willen..
Vermeer is voetballend 1 van de beste keepers, en Cilissen in de eredivisie echt de allerslechtste.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat slaat echt helemaal nergens op. Hij speelt slecht maar dat ge je iemand niet toewensen |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 15:14 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha, ja dat mocht ie willen.. Vermeer is voetballend 1 van de beste keepers, en Cilissen in de eredivisie echt de allerslechtste.. Ik neem jou mee terug naar fc utrecht ajax 6-4 |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 15:15 schreef Loetje het volgende:[..] Dat slaat echt helemaal nergens op. Hij speelt slecht maar dat ge je iemand niet toewensen Je hoef niet alles letterlijk te nemen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heeft voetballend meer goeds gedaan dan die Cillessen hoor. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zoals voorspelt worden we overlopen. Younes komt niet aanvallen toe omdat ie alleen maar achter Karsdorp aan. Kuyt loopt overal en Dijks is alleen maar lucht aan hey dekken zoals je bij de 1-0 zag. Ik heb het helaas voorspelt en het komt uit. Precies wat ok aangaf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij hoeft dat niet te zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik neem jou graag terug naar iedere wedstrijd van Cilissen..
Wat een onzin om er 1 wedstrijd bij te halen, Vermeer is voetballend gewoon veruit de beste keeper van de ED. Dus zeer zeker vele malen beter dan Cilissen.. Die kan namelijk helemaal niets met een bal..
Ook over zijn keeperswerk ben ik minder en minder te spreken.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|