|
|
Eide
|
|
|
Ach, het is te close het te zien. Op de foto lijkt het net buitenspel. Elk deel waarmee de bal beroert mag worden telt voor buitenspel, Kuyt leunt naar achter en dus waarschijnlijk buitenspel maar geen grensrechter die dat kan waarnemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De Boer vergalt heel Ajax. Domme keuzes alweer. Ik ben er echt volledig klaar mee. En laat mij maar een zeikerd zijn, geef er niks om. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Calimero in actie, en dat met alle arbitrale meevallers die ze hebben gehad. Wat een kneusje. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een goede wedstrijd was het zeker niet. Was dramatisch als wat. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik ben fan van de doelgerichtheid van Milik. Maar als spits van rond de 1.90 geen enkel kopduel winnen, kan echt niet. Dan snap ik de keuze voor een paar beter voetballende smurfen weer wel |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wel een leuke klassieker! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vreselijk slecht, erg spannend en wel een terechte uitslag. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: was je serieus dan met het dribbelen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is voor mij na vandaag de absolute druppel. Frank, rot op! Je bent de grootst falende eikel die ik ken. Echt alles wat je doet klopt gewoon niet! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat is er toch loos met Kuyterlak, z'n ritalin niet gehad die randdebiel?? Net als die achterlijke Elilak, wat een ongelovelijke jankbek. Waar is toch de tijd gebleven dat dit soort spelers een enorme doodschop krijgen of even een prikkie in de nieren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Waardeloos voetbal van twee kanten. Het enige wat dan overblijft is de spanning. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 15:28 schreef Loetje het volgende:[..] Vermeer is in zijn totaliteit geen topper. Op de lijn wel. Ik heb Cillessen in 3 of 4 wedstrijden echt punten zien pakken voor Ajax. Vermeer toch wel even wat meer. Heb je vandaag niet gekeken zeker of zie ik het verkeerd |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: tis maar net wnr je het beeld stilzet.....dit is het eerste balcontact van betreffende pas....als je het moment stilszet dat de bal de voet verlaat kan het zo'n meter schelen. neemt niet weg dat jou stilstaand beeld ook al buitenspel is....nipt maar toch
jij ziet het anders.....prima!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vond het geen bijzondere reddingen, nee! |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Achja het was gewoon buitenspel. Net als dat die bal over de lijn was. Wij geven dat toe de Feyenoorders willen gewoon weer de arbitrage de schuld geven terwijl tot vandaag letterlijk alles met de arbitrage in de kuip heeft meegezeten. Maarja je moet ook wel erg gefrustreerd zijn als je al meer als 15 jaar geen kampioen meer bent geworden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waardeloze pot. Verkeerde opstelling en verkeerde wissels. Ajax dat niet weet dat je op een gegeven moment moet passen naar spelers die vrij staan. Echt chapeau |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 16:28 schreef baco74 het volgende:[..] tis maar net wnr je het beeld stilzet.....dit is het eerste balcontact van betreffende pas....als je het moment stilszet dat de bal de voet verlaat kan het zo'n meter schelen. neemt niet weg dat jou stilstaand beeld ook al buitenspel is....nipt maar toch jij ziet het anders.....prima!!!! ik heb het screenshot zelf gemaakt nav de video en ik heb het beeld exact stilgezet op het moment van spelen. bovenstaand screenshot is dus het precieze moment waarop er beoordeeld moet worden. (had ik voor de duidelijkheid erbij moeten vermelden) |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Kijk maar dan wil je t ook gewoon niet zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iets van 20 overtredingen totaal en 9x geel... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 16:31 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik heb het screenshot zelf gemaakt nav de video en ik heb het beeld exact stilgezet op het moment van spelen. bovenstaand screenshot is dus het precieze moment waarop er beoordeeld moet worden. (had ik voor de duidelijkheid erbij moeten vermelden) Dan is de conclusie buitenspel, want het bovenlichaam van Kuyt is voor de laatste Ajacied. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik wil het best zien. Maar deze ballen heeft iedere keeper. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik heb zwaar de neiging nu te gaan provoceren daar. Kijken of hun het wel waarderen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Net de beelden nog even bekeken. In tegenstelling tot die sukkel bij Fox, gewoon buitenspel! Daarnaast balk van Younes 100% over de lijn dus een gelijkspel klopt wel. Nu 1-1 anders 0-0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nja ik zal iets positiefs zoeken, we staan nog bovenaan. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: En wss blijft dat ook zo. Maar had er liever ook goed voetbal bij gehad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Inmiddels PSV op 2 punten. Het is nog geen voetbal waarbij je bij ons zegt dat we elke week wel even winnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, 2e helft iets herstelt. Hard gewerkt, fysiek niet het onderspit gedolven en de voorsprong is in stand gebleven. Klaassen speelde vrij behoorlijk en lijkt op de weg terug. Veltman deed het goed achterin.
Het is niet waar je op hoopt en als elftal is het allemaal verre van goed, maar als Ajax gemakkelijk van de kleintjes blijft winnen en in dit soort wedstrijden overeind blijft ben je aan het einde van de rit kampioen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 16:37 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, 2e helft iets herstelt. Hard gewerkt, fysiek niet het onderspit gedolven en de voorsprong is in stand gebleven. Klaassen speelde vrij behoorlijk en lijkt op de weg terug. Veltman deed het goed achterin. Het is niet waar je op hoopt en als elftal is het allemaal verre van goed, maar als Ajax gemakkelijk van de kleintjes blijft winnen en in dit soort wedstrijden overeind blijft ben je aan het einde van de rit kampioen. Ik had echt verwacht dat Ajax na de 1-1 echt zou doordrukken. Dat is niet gebeurd. Ook vreemde wissels wederom. Ik had Sinkgraven op 10 gelaten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eej Boudewijn, als ik daar nu ga provoceren kom ik er ook zonder ban mee weg toch? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dat ligt er maar net aan..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vertel? Als die Kakkerlak hier al zo ver mag gaan dan mag ik best zeggen dat ik hun die fout van Nijhuis enorm gun toch? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat had ik ook wel. Ajax na rust echt een klasse beter en dan verwacht je dat ze na de 1-1 er nog een schepje bovenop doen maar de laatste 10 minuten waren toch weer voor feyenoord. Het is dat Cillissen erg goed stond te keepen, anders krijg je nog de 2-1 op de oren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 16:41 schreef Loetje het volgende:[..] Vertel? Als die Kakkerlak hier al zo ver mag gaan dan mag ik best zeggen dat ik hun die fout van Nijhuis enorm gun toch? wat de beheerder wil (-lekeur) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Terechte uitslag Ajax tweede helft, beter vergeten deze kermis opstelling van Frank. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet helemaal vriend....je kan een ban eraf krijgen, is Renato en mij ook gelukt...alleen post ik daar (bijna) niet meer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kijk naar de lijnen op het veld en je ziet dat het toch echt buitenspel is. Duidelijk.Klaar.
koop anders een objectieve bril! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 16:22 schreef Oceanu het volgende:Ik ben fan van de doelgerichtheid van Milik. Maar als spits van rond de 1.90 geen enkel kopduel winnen, kan echt niet. Dan snap ik de keuze voor een paar beter voetballende smurfen weer wel Hij springt ook niet eens mee.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heb ik wat gemist ???....is het doelpunt van van Beek afgekeurd...in de topic titel staat 0-1 |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Daar staan wij Ajacieden toch gewoon boven?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:13 schreef Nenam_tiL het volgende:Heb ik wat gemist ???....is het doelpunt van van Beek afgekeurd...in de topic titel staat 0-1 De 1 werkte niet mee in eerste instantie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar goed dat het geen 4 was.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 16:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ik had echt verwacht dat Ajax na de 1-1 echt zou doordrukken. Dat is niet gebeurd. Ook vreemde wissels wederom. Ik had Sinkgraven op 10 gelaten. Had je dat echt verwacht? Hoe dan? Je hebt er de voorhoede niet voor creëren bijna niks. We hebben geen dreigende spits en de vleugels zijn ook maar matig.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alleen de 0 was een optie. En hoor net dat Nijhuis het doelpunt na afloop mag afkeuren. Dat heeft hij gedaan en die van Ajax wad geldig zei die. Nieuwe regel van de KNVB |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] Had je dat echt verwacht? Hoe dan? Je hebt er de voorhoede niet voor creëren bijna niks. We hebben geen dreigende spits en de vleugels zijn ook maar matig.. Het lag wel aan meer dan alleen daar na rust. 1-1, vertrouwen en vertrouwen zorgt voor beter voetbal. Helaas niet gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ziyech, Quisasvilli, Haller zulke jongens kunnen we er van de winter prima bij halen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Een spits is het belangrijkste. Ziyech wil Ajax niet betalen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 17:22 schreef Loetje het volgende:[..] Het lag wel aan meer dan alleen daar na rust. 1-1, vertrouwen en vertrouwen zorgt voor beter voetbal. Helaas niet gezien. Nee inderdaad vond dat we niet onderdeden voor Feyenoord alleen komen zij er wel gevaarlijk uit. Onze voorhoede is echt slap. Miste El Ghazi is niet in vorm maar kan wel iets creëren. Milik, Schöne, Fischer mwah komt er maar sporadish uit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Toch jammer dat Ajax weer heeft zitten slapen.. |
|
|
|