|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Opbokken ouwe, niemand is mijn liefje! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ga jij even lekker een ander in de reet boren mafkees!! Zo lijk je wel een kakkerlak man! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zo is dat ,,laat maar lullen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 19:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ga jij even lekker een ander in de reet boren mafkees!! Zo lijk je wel een kakkerlak man! dat bedoel ik je zeg het echt,, oke gab |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Drink eens wat minder mafjoekel!! Misschien begrijp je jezelf dan ook eens! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik zou erop letten rustig maar was goed bedoeld liet me ff meeslepen,zal ook niet meer gebeuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik moet ook lachen hoor ,,dat heb je met met echtte warriors (waarom zeg ik dat nu tegen jou eigenlijk) wist hij maar wat back to back betekende dan hadden we die rotzooi niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ado weet thuis ook niet te scoren! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahahaha, en toch gewonnen van feyenoord..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Van een ronde verder kado, naar 0 punten bij ado!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Na zo'n cadeautje in de beker, is er vanaf nu niets meer zeker! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Win je van Ajax met veel geluk, ga je bij ado toch nog stuk! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
feyenoord is net Lucille Werner, het kan raar lopen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van een zege op je aartsrivaal naar Den Haag en zwaar voor paal! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nadat je Ajax onterecht uit de beker beukt, wordt je bij ado zelf in je kont geneukt! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Naar van Ajax winnen door de week, naar verliezen door de 5e eigen goal van Sven van Beek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Whahahahahahahahahahaha geweldig!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:08 schreef NatjosFC het volgende:Naar van Ajax winnen door de week, naar verliezen door de 5e eigen goal van Sven van Beek. Hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Na thuis feesten met kuit, speel je liever nooit meer uit! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Klaar je woensdag nog de klus, zit je zondag alweer jankend in de bus! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Beek wil wel erg graag op Veltman lijken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha Die is nog beter xD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is wel goed, verdekt binnen geschoten door Van Beek hoor. Niet makkelijk een bal zo te raken, zelfs al is er geen tegenstander in de buurt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dees maakt ie nooit meer zo! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hij is ook mooier dan de goal van Veltman! 😀 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ben je al een bloedmongool, maak je ook nog eens een own goal! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Belachelijk analyse Pi-air bij Studio eredivisie. Praat de klap van Kramer ten opzichte van Veltman gewoon goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pi-air is sowieso een waardeloze analist. Te duidelijke voorkeuren en weinig verstand van voetbal. Een eikel is het |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2015 - 00:04 schreef Loetje het volgende:Pi-air is sowieso een waardeloze analist. Te duidelijke voorkeuren en weinig verstand van voetbal. Een eikel is het Sja....uitgekotst in rotterdam en toch nog steeds proberen geaccepteerd te worden... Beunhaas man |
|
|
|