|
|
FR-Henk
|
|
|
Na verlies tegen Ado, wordt het nu 2-0. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
020 weer met el ghazi, klaassen en milik.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Als ze zo spelen als vandaag wordt het een drama. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
en als ze zo spelen als afgelopen woensdag kan het feest alweer beginnen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dan weer feest tot die zondag er op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze verliezen en het seizoen is al weer afgelopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Schrijf m alvast maar op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die typische amsterdomse arrogantie na zondag tegen een slecht Roda gaat ze de kop kosten. 2-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alle noppen op die neuzen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Diezelfde arrogantie die ik op dit forum al een tijdje zie? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Welke schijts gaat deze wedstrijd naar de hand van 020 zetten? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nee, want dan was het geen typisch amsterdoms. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T leek er verdomd veel op. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat kan dat jij daar zo tegenaan kijkt, ik zie dat anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu wordt het van l leuke pot, n must om te winnen. Hopelijk zit t effe mee want anders kun je zomaar n pak vd broek krijgen. Niet eens op voetbal kwaliteit maar vooral op frisse koppies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel zeker op voetbalkwaliteit en op mentaliteit en voetbalgochme en op.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk alles.
Ze hebben alleen geen Dirk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Armetierig genoeg als je op een 35-jarige moet bouwen. Is de nadelige kant van zo'n mentor/senior/ouwe rot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zitten de heren op het juiste forum? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja. we zijn ingehuurd om ieder enig realisme bij te brengen. Alleen doet Feyenoord dat beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zijn gewoon verder. En ik ben bang dat ze ook betere spelers hebben. Als de werklust wegvalt wordt t schrijnend duidelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen Ado...Een aantal spelers doet maar wat en rent maar wat. Vejinovic, Gustafson, Kramer, zelfs Kuyt...Waarin waren ze onderscheidend?
Vejinovic en Kramer. Al enige wedstrijden ver weggezakt. Vd. Heijden is verdedigend gevaarlijker dan hij opbouwend iets toevoegt. El Ahmadi veel meer voor de verdediging posteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vier trainingen tot thuiswedstrijd tegen Ajaks
Na de wedstrijd in Den Haag tegen ADO werkt Feyenoord komende week met vier groepstrainingen toe naar de eerstvolgende wedstrijd in de competitie, aankomende zondag tegen Ajaks. Dinsdagochtend werkt de selectie vanaf 10.30 uur op Varkenoord een training af. Ook woensdag staat om die tijd een oefensessie op het programma.
De laatste twee trainingen in de aanloop naar de Klassieker zijn verdeeld over de vrijdag en zaterdag. De oefensessie van vrijdag is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers. De afsluitende sessie van zaterdag vindt plaats in De Kuip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 17:31 schreef Stylzz het volgende:Ze zijn gewoon verder. En ik ben bang dat ze ook betere spelers hebben. Als de werklust wegvalt wordt t schrijnend duidelijk Hij is bang whahahahaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jazeker, we overschatten onszelf schromelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ik niet hoor , maar ik word dan als een negatieveling aangezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hou niet van hosanna. Deze club leert je leven met teleurstelling. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou graag spelers eens zien lachen. Zie allemaal strakke koppies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N zinderende 3-2 Anass matchwinnaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan lachen ze vast wel... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We gaan het afleggen als er ook maar één speler het af laat weten zoals er vandaag wel zes of zeven deden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 20:53 schreef Barabas het volgende:We gaan het afleggen als er ook maar één speler het af laat weten zoals er vandaag wel zes of zeven deden. Daar zit gewoon het verschil. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik heb nooit geroepen dat we dit seizoen de titel konden gaan vieren. Heb wel geschreven dat er twee teams sterker zijn. Is niet veranderd, ook al doen we het niet zo slecht. We hebben gewoon teveel middelmaat rondlopen en geen échte concurrentie op iedere positie. Vandaag was gewoon een wake-up call, niks meer, niks minder. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Wij gaan winnen, alleen....... |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ik vrees het ergste feyenoord wordt finaal volgende week vernederd in de beker was het al niet veel soeps had feyenoord nog reuze geluk en ajax zwaar pech, die klojo gio begrijpt er helemaal niks van nu heb je eindelijk es de spelers ervoor om kampioen te worden en dan ben je nog steeds aan het kutten met spelers en tactiek die niet werkt omdat je tot nu toe effe geluk heb van de bevlieging van enkele individuele spelers het probleem nogmaals met de 4-3-3 komt kramer niet tot z,n recht en elia, kuijt trekken meer naar het centrum toe en de vleugel spelers kunnen amper z,n mannetjes niet passeren of slechte assisten en middenveld is zo sloom geen goeie combinatie doen maar wat hopen dat die bal aankomt nee kortom er moet nog veel gesleuteld worden weet natuurlijk niet wat gio wilt maar tot nu toe is zijn inbreng matig tot redelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 20:53 schreef Barabas het volgende:We gaan het afleggen als er ook maar één speler het af laat weten zoals er vandaag wel zes of zeven deden. Zegt mogelijk ook iets over de trainer? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dan zal het wel weer 13-1 worden. Kutzooi. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Gezocht: Kop van Jut |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Nou jongens ik had woensdag al het idee dat we niet van ajax op volle oorlogssterkte zouden winnen dat is nu nog sterker... 😕 ik ben bang voor 1-3 1-4 |
|
|
|