|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 21:32 schreef dr love het volgende:ik vrees het ergste feyenoord wordt finaal volgende week vernederd in de beker was het al niet veel soeps had feyenoord nog reuze geluk en ajax zwaar pech, die klojo gio begrijpt er helemaal niks van nu heb je eindelijk es de spelers ervoor om kampioen te worden en dan ben je nog steeds aan het kutten met spelers en tactiek die niet werkt omdat je tot nu toe effe geluk heb van de bevlieging van enkele individuele spelers het probleem nogmaals met de 4-3-3 komt kramer niet tot z,n recht en elia, kuijt trekken meer naar het centrum toe en de vleugel spelers kunnen amper z,n mannetjes niet passeren of slechte assisten en middenveld is zo sloom geen goeie combinatie doen maar wat hopen dat die bal aankomt nee kortom er moet nog veel gesleuteld worden weet natuurlijk niet wat gio wilt maar tot nu toe is zijn inbreng matig tot redelijk. Ach ja, Met klojo Rutte was het vast beter! We winnen,klaar! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dacht ook al zoiets... Van Bronckhorst moet nu een andere hoge hoed uit het konijn toveren... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 21:57 schreef Barabas het volgende:[..] Dacht ook al zoiets... Van Bronckhorst moet nu een andere hoge hoed uit het konijn toveren... N ander konijn uit de hoed kan ook :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou mooi zijn als die hoed een keppeltje blijkt te zijn en Veltman het nog eens over doet..😉 |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het zal echt veel en veel beter moeten dan zondag tegen ADO want dat leek echt totaal helemaal nergens op. Dat achteruitvoetballen en tikkie, takkie terug naar achteren is om doodziek van te worden en daarmee roep je de problemen op je af. Er moet veel meer vooruitgevoetbald worden en meer druk naar voren worden gezet en hou het veld dan ook klein.Vooral tegen Ajax zul je compacter moeten spelen. Van der Heijden en van Beek moeten veel scherper zijn achterin want die laten de laatste tijd echt steken vallen. Als een speler niet in goede doen is, moet Gio veel sneller wisselen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer: ''Die Klassieker, dat is iets aparts hoor''
''Die Klassieker, dat is iets aparts hoor'', zo blikt Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer in het Algemeen Dagblad vooruit op het tweede treffen met de aartsrivaal van aanstaande zondag. De keeper is door de krant uitgeroepen tot speler van de maand.
''Deze schaal zie ik als een signaal dat ik goed bezig ben,'' zegt Vermeer. ''Maar het gevoel is toch een beetje dubbel. Tegen ADO had ik een paar belangrijke reddingen, maar wat vooral is blijven hangen is die pijnlijke nederlaag.'' Onderschatting? ''Het had niets te maken met de euforie na de winst tegen Ajaks, dat is onzin.''
''Het probleem lag bij het voetballende gedeelte, we speelden ADO niet kapot. Normaal gesproken moeten wij qua voetbal de bovenliggende partij zijn. Dat is niet gelukt en dan komt het op strijd aan. En daarin was ADO scherper, dat is duidelijk.''
Ajaks zal waarschijnlijk met wat andere speler aantreden. ''Maar dat mag niet uitmaken, we zijn er volop mee bezig, niemand hoeft ons te motiveren. Ajaks zal hier een gat van zes punten met ons willen slaan. Nee, de beslissing in de titelstrijd valt zondag natuurlijk niet. Daarvoor moet je ook structureel van ploegen winnen die lager op de ranglijst staan. Wat dat betreft hebben we onszelf in Den Haag een slechte dienst bewezen.'' |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Bedenkelijk hoor, deze reactie. Dat keppeltje verwijst naar een bepaalde groep die niet met de geuzennaam die ze zelf gebruiken te maken heeft. :-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet weer Vilhenahahaha he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat werkt niet nog een keer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die ook natuurlijk en Immers, hup Immers.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je kan ook te ver gaan gek.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 20:57 schreef van geil het volgende:[..] Die spelen donderdagavond tegen Fenerbahce.( dat is MAAR! 2 dagen rust) Zaak is gewoon om er n energie wedstrijd van te maken. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom geen Vilhena? Meer pit dan Vejinovic en kan het voetballend echt niet minder doen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... Ze moeten hem niet meer... Gelukkig zwaait Van Bronckhorst de scepter bij het eerste. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb er zeer WEINIG vertrouwen in dat Feyenoord gaat winnen van 020 ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom geen Nieuwkoop of Schuurman op het middenveld ipv Vejinovic ? Vilhena vond ik laatst de slechtste Feyenoorder tegen 020 voor de beker ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 17:41 schreef MMM het volgende:Waarom geen Vilhena? Meer pit dan Vejinovic en kan het voetballend echt niet minder doen. [/quote El controleur , probleem weg en meer voetbal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zondag in de basis tegen 020 we hebben hem weer heel hard nodig |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jij heb er geen verstand van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahajahahahahahahsfdggvtfjehsvg hefhgrdggcgh |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Slokje bier mischien of een borrel om bij te komen van de schrik? Is Nieuwkoop al fit trouwens, staat als middenvelder genoteerd en heeft als back mooie aanvallende dingen laten zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nijhuis: ''Klassieker in De Kuip vindt men de grootste''
Bas Nijhuis is aangesteld als scheidsrechter tijdens de wedstrijd Feyenoord - Ajaks van aankomende zondag. De arbiter kreeg de afgelopen twee jaar veel lof omdat hij de toppers in Nederland niet 'doodfluit'. Nijhuis kijkt uit naar het duel in De Kuip.
"Beide Klassiekers zijn eigenlijk even mooi, maar onderling bij de scheidsrechters is Feyenoord - Ajaks de mooiste en grootste van het jaar. Dat is iets van oudsher denk ik. Ik heb beide wedstrijden gehad en vind het zowel in De Kuip als de aRENa even geweldig. In Rotterdam gaan ze tekeer, en fluiten dat kunnen ze in Amsterdom'', vertelt de leidsman in TC Tubantia.
Volgt Nijhuis het wetboek van handhaving of fluit hij puur op gevoel? ''Met het wetboek in de hand, maar zeker ook op gevoel. Bij een doorgebroken speler, denk je bij De Klassieker niet: 'ik geef hier alleen maar geel voor'. Je kunt niet marchanderen. Maar er zijn wel dingen die je laat gaan of juist niet. Dat is een gevoelskwestie.'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou Basje... Doe je best en doe normaal. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wanneer die doorgebroken speler een Feyenoorder is, zal er op zeker geen rood worden gegeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik ook absoluut niet. Wordt weer een enorme deceptie. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik heb er ook totaal geen zin in. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk daar krijg je zin van..👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft vechtlust en spirit nodig: ''Dat liet Vilhena zien''
Komend weekend staat in De Kuip de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajaks op het programma. De Rotterdammers kunnen zich, wegens het ontbreken van Europees voetbal, al de hele week voorbereiden op De Klassieker. De Amsterdommers spelen vanavond een thuiswedstrijd tegen Fenerbahce.
Volgens het Algemeen Dagblad staat trainer Giovanni van Bronckhorst echter voor een helse keuze. Het is namelijk de vraag of de oefenmeester tegen de Amsterdammers opnieuw zal kiezen voor Tonny Vilhena in zijn basisopstelling. In de bekerklassieker tegen Ajaks was het Marko Vejinovic die zijn basisplaats verloor. "We kwamen tot de conclusie dat we een type-Vilhena nodig hadden. Riechedly Bazoer was de man in vorm bij Ajaks, vandaar dat ik daar Tonny aan koppelde, met zijn vechtlust en spirit. Dat heeft hij prima uitgevoerd," zegt de trainer van Feyenoord.
De Rotterdammers hebben juist strijd nodig om kans te maken op drie punten. "Ajaks is voetballend verder", zegt El Ahmadi. "Maar soms komt er ook iets anders bij kijken. Dat liet Vilhena zien." Daarom vindt het AD een middenveld met Vilhena, El Ahmadi en Simon Gustafson de meest logische optie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
TERUGBLIK: DE EERSTE ZEGE OP AJAKS VAN DEZE EEUW
Feyenoord gaat aanstaande zondag op jacht naar de achtste overwinning op Ajaks van deze eeuw. De eerste van de zeven voorgaande zeges op de aartsrivaal sinds de eeuwwisseling boekten de Rotterdammers op zondag 10 december 2000. In zijn eerste jaar als hoofdtrainer van Feyenoord zag Bert van Marwijk zijn ploeg in een kolkende Kuip op overtuigende wijze afrekenen met de Amsterdommers: 3-1. De (fraaie) goals werden die dag gemaakt door Bonaventure Kalou, Patrick Paauwe en Jon Dahl Tomasson.
Bekijk hieronder in de videospeler een terugblik op de Klassieker uit het jaar 2000.
Terugblik Feyenoord - Ajaks 2000-2001
(http://youtu.be/xRyHKRsor3g) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alle zegen komt van boven :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat die Turken er een paar de ziekenboeg in helpen! Proost! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme nu al de zenuwen, nog drie dagen te gaan..😩 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hou op, schei uit zeg! Heb er ook de zenuwen van! Heb er wel zin in, maar heb er zo weinig vertrouwen in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 16:20 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord heeft vechtlust en spirit nodig: ''Dat liet Vilhena zien''[ afbeelding ] Komend weekend staat in De Kuip de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajaks op het programma. De Rotterdammers kunnen zich, wegens het ontbreken van Europees voetbal, al de hele week voorbereiden op De Klassieker. De Amsterdommers spelen vanavond een thuiswedstrijd tegen Fenerbahce.Volgens het Algemeen Dagblad staat trainer Giovanni van Bronckhorst echter voor een helse keuze. Het is namelijk de vraag of de oefenmeester tegen de Amsterdammers opnieuw zal kiezen voor Tonny Vilhena in zijn basisopstelling. In de bekerklassieker tegen Ajaks was het Marko Vejinovic die zijn basisplaats verloor. "We kwamen tot de conclusie dat we een type-Vilhena nodig hadden. Riechedly Bazoer was de man in vorm bij Ajaks, vandaar dat ik daar Tonny aan koppelde, met zijn vechtlust en spirit. Dat heeft hij prima uitgevoerd," zegt de trainer van Feyenoord. De Rotterdammers hebben juist strijd nodig om kans te maken op drie punten. "Ajaks is voetballend verder", zegt El Ahmadi. "Maar soms komt er ook iets anders bij kijken. Dat liet Vilhena zien." Daarom vindt het AD een middenveld met Vilhena, El Ahmadi en Simon Gustafson de meest logische optie. Vind ik gelul, de slechtste van het veld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 17:36 schreef Barabas het volgende:Hou op, schei uit zeg! Heb er ook de zenuwen van! Heb er wel zin in, maar heb er zo weinig vertrouwen in. Ik ga er vanuit dat ADO een collectieve offday was.. |
|
|
|