BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (Zondag 8 november 2015, 14:30 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 november 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:
Zal ik doen..
Dank je, moet zelf werken zondag :(
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Mooi kut. Das het eerste wat ik mijn baas duidelijk heb gemaakt toen ik er begon. Als Feyenoord speelt ben ik er niet verders kan ie altijd een beroep op mij doen..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 november 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi kut. Das het eerste wat ik mijn baas duidelijk heb gemaakt toen ik er begon. Als Feyenoord speelt ben ik er niet verders kan ie altijd een beroep op mij doen..
Ik zorg er normaal ook voor, maar collega werd eerder vader dan verwacht...tja dan is voetbal maar een spelletje
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Eensert..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 06 november 2015 - 18:03   quote  deeplink  
2-1!
MMM
 MMM - vrijdag 06 november 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Gio sluit middenveld met Vejinovic én Vilhena niet uit. Ik zou Vejinovic er gewoon weer uit halen, voegt niets toe.
MMM
 MMM - vrijdag 06 november 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Gustafson op de bank als beide spelen?
ar
 ar - vrijdag 06 november 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Ik zie Gustafson liever spelen,kun je altijd nog wisselen.
van geil
 van geil - vrijdag 06 november 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Hij sloot n middenveld met Vejinovic en Clasie ook niet uit terwijl de hele wereld wist dat hij verkocht zou worden.
Trainers gelul om niemand te kwetsen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 november 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Meer gelul om media ten dienste te zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 06 november 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Ook.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 20:19   quote  deeplink  
De Wolf: ''Feyenoord favoriet tegen Ajaks"

2ymywxk.jpg

John de Wolf vindt Feyenoord favoriet voor de Klassieker van zondag tegen Ajaks. "Dat hebben ze anderhalve week geleden laten zien," zegt de oud-speler van Sparta en Feyenoord in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. De Rotterdammers zegevierden voor de beker met 1-0. "In de tweede helft gingen ze echt tekeer."

De oude club van De Wolf moet zich tegen de aartsrivaal herstellen van de zeperd tegen ADO Den Haag (1-0) van afgelopen zondag in de competitie. "Het is een kwaliteit om elke week het maximale uit jezelf te halen en jezelf pijn te doen. Dat klinkt makkelijk, maar dat is niet zo. Feyenoord heeft op dit moment niet de kwaliteiten om er met z'n allen het maximale uit te halen," vindt de Schiedammer.

Ajaks heeft drie punten meer dan Feyenoord en dus moet de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst in de achtervolging. De stand op de ranglijst doet er voor een Klassieker niet toe, zegt De Wolf. "Feyenoord - Ajaks is een bijzondere wedstrijd, daar hoef je niemand voor op te peppen en het zal mij niets verbazen als ze gewoon winnen. Als speler van Feyenoord moet je er niet vanuit gaan dat je verliest, maar dat je na zondag weer gelijk staat met Ajaks."
tomson
 tomson - vrijdag 06 november 2015 - 20:21   quote  deeplink  
Hou toch eens op met ons tot favoriet te bombarderen. Zo stabiel is de ploeg helemaal niet
van geil
 van geil - vrijdag 06 november 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Ik vind ze ook favoriet.
Thuisvoordeel en 020 is vermoeid en verzwakt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Zal ik het verwijderen ..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 november 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Maakt het allemaal uit. Woorden en woorden.
Het veld levert zondag de daden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Halleluja..
van geil
 van geil - vrijdag 06 november 2015 - 20:26   quote  deeplink  
morgan-freeman-god.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Bashoer haalt uit: "Vilhena maakt vaker smerige overtredingen"

2gvnhqu.jpg

Aanstaande zondag staat voor de tweede keer in een korte periode de Klassieker op het programma. In de afgelopen editie kregen Rachelle Bashoer en Feyenoorder Tonny Vilhena het met elkaar aan de stok. Vilhena maakte een heerlijke overtreding op de nog aangeslagen Ajaks-middenvelder.

"Het was een smerige overtreding, maar die heeft Vilhena wel vaker. Ik vind het jammer dat hij me zo uit de wedstrijd probeerde te halen", vertelt de huilende voetballer aan Israëlische nieuwszender. "Ik heb moeite het zelf altijd voetballend op te lossen, maar als de beuk erin gegooid moet worden, dan word ik bang."

Komende weekend zal het er waarschijnlijk ook weer hard aan toe gaan in De Kuip. De jeugdinternational schijt nu al zeven kleuren stront. "Het echte mannenvoetbal ken ik niet, daar ligt het zeker aan", aldus Bashoer.
ar
 ar - vrijdag 06 november 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Jankbal.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Nou nou niet te mild ar..
ar
 ar - vrijdag 06 november 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Weten iig wie we als eerste moeten neermaaien..:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Dat klinkt beter..👌
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Informatie bezoekers laatste training voor Klassieker

qzmd6e.jpg

Feyenoord werkt de afsluitende training voor de Klassieker tegen Ajaks zaterdagochtend af in De Kuip. De oefensessie onder leiding van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst begint om 10.30 uur en is toegankelijk voor pers en publiek. Stadion Feijenoord is geopend vanaf 9.30 uur en toegankelijk via poort 19 tot en met 24. Voor mindervaliden is poort 25 geopend.

Op het bezoeken van de groepstraining zijn de huis- en gedragsregels van Feyenoord van toepassing, alsmede de standaardvoorwaarden van de KNVB. Dit betekent dat het meenemen en/of afsteken van vuurwerk verboden is, net als het aanzetten tot of deelnemen aan kwetsende spreekkoren. Bij het betreden van De Kuip zal fouillering door stewards plaatsvinden.

Van de Gerard Meijer Tribune zal naast Vak X alleen de eerste ring geopend zijn. Daarnaast dienen W1, W2 en Vak V als familievakken. Het meenemen van eten en (non-alcoholisch) drinken is toegestaan.
dr love
 dr love - vrijdag 06 november 2015 - 22:45   quote  deeplink  
dat moet je nou niet hardop zeggen als gio weer begint met 4-3-3 dan krijgt feyenoord deze keer weer flinke pakslaag in de beker had feyenoord al reuxe geluk van de wereld en dat zag je ook al eerdere wedstrijden godverderdomme gio stop nou es met imiteren van andere choachen en doe op je eigen manier want mij valt het op dat je koeman probeert te imiteren terwijl het ook onder z,n leiding ook zwaar bagger was alleen had hij het een beetje voor de wind met pelle die een beetje de resultaat wat aanzien gaf. dus gio wees verstandig en begin nu met 4-4-2 en oh ja geef die achabar es ook wat kansen.
dr love
 dr love - vrijdag 06 november 2015 - 22:57   quote  deeplink  
gio speel 4-4-2 of 3-5-2 dan winnen we ruim van ajax maar blijft hij bij z,n standpunt dan verleizen ze van ajax.
ar
 ar - vrijdag 06 november 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Dan weet je de uitslag al,love.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 november 2015 - 23:05   quote  deeplink  
''We hebben wat recht te zetten na het resultaat tegen ADO''

288tqhf.jpg

Vandaag in Feyenoord TV werd er uiteraard uitgebreid aandacht besteed aan de klassieker die aankomende zondag voor de tweede keer binnen korte tijd op het programma staat. Maar ook werd er gekeken naar de Feyenoorders die het Nederlands elftal mogen vertegenwoordigen in de wedstrijden tegen Wales en tegen Duitsland. De meest opvallende naam in de selectie van Danny Blind was waarschijnlijk Marko Vejinovic.

De 25-jarige Vejinovic had nog de mogelijkheid om te kiezen voor een interlandcarrière met Servië, Bosnië en Nederland, maar nu de uitnodiging voor het Nederlands elftal er is gekomen lijkt de keuze gemaakt. ''Het is heel erg mooi dat ik voor het Nederland mag gaan spelen'', zei een zichtbaar trotse middenvelder met een enorme glimlach. Het zijn maar twee oefenpotjes maar toch is het niet niks als Vejinovic tijdens de wedstrijden opeens tussen sterren als Bale, Schweinsteiger en Müller loopt. ''Ik ben mezelf en blijf mezelf ook daar. Tegen Duitsland is natuurlijk een hele grote wedstrijd, maar eerst aankomende zondag natuurlijk hé.''

Karim El Ahmadi heeft vertrouwen in een goede afloop van de wedstrijd aankomende zondag en zei er het volgende over: ''We hebben wat recht te zetten na het resultaat tegen ADO, maar dit is altijd een wedstrijd apart. Als je de stand ziet dan moeten we gewoon winnen en we spelen ook nog eens thuis, we zullen proberen om hetzelfde te brengen als woensdag voor de beker''. Tegen ADO verspilde Feyenoord drie hele dure punten waardoor er nu extra druk op de wedstrijd tegen Ajaks staat. Bij verlies zullen de Amsterdommers op zes punten voorsprong staan, maar als Feyenoord daarentegen wint dan staan de Rotterdammers weer gedeeld aan kop met Ajaks. De Marokkaan won woensdag in de beker zijn eerste wedstrijd van Ajaks en zal er dus alles aan willen doen om dit aantal meteen te verdubbelen.

Rick Karsdorp die net zijn contract heeft verlengd, maakte na 4 á 5 weken blessureleed zijn rentree in de bekerwedstrijd tegen Ajaks. ''Ik had me geen betere rentree kunnen wensen. Een avondwedstrijd thuis in de Kuip tegen Ajaks, dat zie je niet vaak meer. En het is fantastisch dat je die wedstrijd dan ook nog wint met 1-0 in de laatste minuut''. Karsdorp gelooft dat het een extra voorsprong geeft op Ajaks dat er in de bekerwedstrijd werd gewonnen. ''Ik denk ook dat het wel goed zit met de revanchegevoelens in de groep'', doelde hij op de knullige nederlaag tegen ADO Den Haag van vorige week. De Feyenoorders hoeven niet extra gemotiveerd te worden voor aankomende zondag. ''Nee, zij staan drie punten voor op ons. Ondanks dat we wel van ze hebben gewonnen in de beker, dit is weer een andere wedstrijd en we moeten gewoon winnen om weer gelijk te komen in punten''. Karsdorp voelt zich weer helemaal fit, en is er op gebrand om zijn vorm terug te gaan vinden in de Klassieker.
ras
 ras - vrijdag 06 november 2015 - 23:53   quote  deeplink  
4-1 winnen, door vooruit te voetballen en druk naar voren te zetten en compact te spelen en te zorgen voor snelle balcirculatie. Ga je na bijvoorbeeld bij een 1-0 voorsprong zoals tegen PSV of 0-0 tegen ADO iedere keer achteruitvoetballen en tikkie takkie terug doen naar achteren( om doodziek van te worden gewoon) dan roep je de problemen op je af en verlies je ook de wedstrijd omdat de verdediging de laatste tijd ook steken laat vallen en onzeker is. Dit kan en mag gewoon niet meer gebeuren. Zeker van der Heijden en van Beek moeten veel scherper zijn. Zo niet dan moet Botteghin erin. Als de zaak verslapt, zoals we zondag zagen tegen ADO moet Gio veel sneller ingrijpen door te wisselen om het team scherp te houden. Kom op zondag winnen en meedoen om het kampioenschap: Geen Woorden maar Daden, leve Feyenoord Een
dr love
 dr love - zaterdag 07 november 2015 - 00:13   quote  deeplink  
wordt daar nou zo moe van dat slap gelul van trainers en spelers : we gaan ons revancheren, we moeten anders aanpakken, het moet beter of weet ik veel conclusie en feit is feyenoord heeft de beste selectie van deze competitie maar nu merk je ook dat gio totaal de wedstrijd niet kan lezen en de kwaliteit van de spelers niet ziet of niet wil zien en niet alleen gio hoor maar die twee lamzakken die naast hem zitten valt ook te verwijten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Wij van jou..😉
dr love
 dr love - zaterdag 07 november 2015 - 00:17   quote  deeplink  
met deze selectie moet je minstens de landskampioen pakken o god ik droomde dat ik de choach was dan had ik heel graag ajax keihard vernederd.op het veld.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 november 2015 - 00:32   quote  deeplink  
Krachtig verhaal, dr. love.
Waar gaat het over?
MMM
 MMM - zaterdag 07 november 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Dom om Gustafson eruit te halen, dan haal je nog meer voetbal uit de ploeg.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 07 november 2015 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 09:32 schreef MMM het volgende:
Dom om Gustafson eruit te halen, dan haal je nog meer voetbal uit de ploeg.
Hij kan er altijd nog in als 020 moe is geworden, natuurlijk.
MMM
 MMM - zaterdag 07 november 2015 - 10:09   quote  deeplink  
Dan heb je meer aan power.

Snap niks van deze actie van Gio.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 07 november 2015 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 10:09 schreef MMM het volgende:
Dan heb je meer aan power.

Snap niks van deze actie van Gio.
Kan het ook moeilijk ontcijferen, wellicht iets dat er zo op de training is uitgekomen?
van geil
 van geil - zaterdag 07 november 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 09:32 schreef MMM het volgende:
Dom om Gustafson eruit te halen, dan haal je nog meer voetbal uit de ploeg.
Dat zou echt n blunder zijn.
MMM
 MMM - zaterdag 07 november 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 10:54 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat zou echt n blunder zijn.
Ben ik ook bang voor.
VVout
 VVout - zaterdag 07 november 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Verontrustend, als dat zou gebeuren.
ar
 ar - zaterdag 07 november 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Voetballend moet je Gustafson erbij hebben.
Aan de andere kant zag je met de bekerwedstrijd dat hij wel overdonderd was door de algehele atmosfeer,minder gefocussed.Maar ik zou altijd met hem starten.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 november 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Ik heb voor de lunch konijn met pruimen besteld , de ouderen weten wat dat betekend juist...........overwinning Feyenoord en winderiigheid bij mij.
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 november 2015 - 12:23   quote  deeplink  
we'll win, 2-1
dr love
 dr love - zaterdag 07 november 2015 - 13:22   quote  deeplink  
nou ik heb de vermoedelijke opstelling gezien die kloothommel begint weer met 4-3-3 we gaan keihard verliezen en de landstitiel zet dat maar uit je hoofd we mogen blij zijn als je 3e of 4e eindigd. ik kap ermee hier win je niks of er is geen verbetering ik vindt dat m.v.geel prima werk heeft gedaan in een moeilijke en krappe tijd alleen hij moet es wel kritischer zijn naar de choaches en niet alleen gio maar de hele staf en zich ook afvragen waarom die andere spelers niet voldoende speelminuten krijgen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 november 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Gustafson speelde zowel tegen ADO als tegen de snavels niet best.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Je blijft hier toch nog wel komen..?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:
Gustafson speelde zowel tegen ADO als tegen de snavels niet best.
Tegen ajaks speelde die zeker minder, ADO wil ik er niet eens in betrekken want dat was een collectieve off-day..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 13:29   quote  deeplink  
2ce50zl.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 november 2015 - 13:39   quote  deeplink  


Enkele honderden supporters van Feyenoord zijn zaterdagmorgen naar De Kuip gekomen om de Rotterdammers op te peppen voor De Klassieker tegen Ajaks van zondagmiddag. Normaal zijn er veel meer supporters bij de laatste training voor de wedstrijd tegen de aartsrivaal.

Veel Feyenoorders uiten vandaag op Social Media hun onvrede en geven aan dat zij bewust niet naar de training zijn gekomen. Enkele jaren geleden was de training op Varkenoord en staken supporters veel vuurwerk af. Sinds de laatste edities is de training verplaatst naar De Kuip en ook de verkoop van fakkels bij de vakken was nu niet meer toegestaan.

Feyenoord doet dit omdat het bij eventuele calamiteiten aansprakelijk is en omdat het een eenduidig beleid wenst te voeren ten opzichte van het gebruik van vuurwerk. Feyenoord-Ajaks begint zondagmiddag om half 3.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2015 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 november 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 09:32 schreef MMM het volgende:
Dom om Gustafson eruit te halen, dan haal je nog meer voetbal uit de ploeg.
Dat wel, al is Gustafson laatste twee wedstrijden ondermaats. Logisch, nog nieuw, nog jong, en
ermoeidheid bij die jongen. Heeft doorlopend getraind, gevoetbald dit jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (Zondag 8 november 2015, 14:30 uur) 1-1









0.0080471