|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling #Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena, Kuijt, Kramer, Elia #feyaja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snavels: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Gudelj, Klaassen; Sinkgraven, Schöne, Younes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Benieuwd naar Botteghin. Gelijk een vuurproef! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Erg blij met het opstellen van Botteghin, vind VDH te veel fouten maken in wedstrijden waarin we met wat druk te maken hebben af en toe, in de wedstrijden tegen de ploegen uit het rechter rijtje vind ik VDH juist vaak positief opvallen doordat hij meer de mogelijkheid heeft gebruik te maken van opbouwende kwaliteiten.
Jammer dat Vilhena er in staat, die hoort wat mij betreft niet thuis in de selectie, heb liever dat we het gewoon doen met de spelers die we hebben en die voor Feyenoord willen spelen, Gustafson, Immers of Toornstra op de plek van Vilhena. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Botteghin kan niet opbouwen. Misschien ook niet de belangrijkste kwaliteit vandaag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 13:27 schreef moa het volgende:Jammer dat Vilhena er in staat, die hoort wat mij betreft niet thuis in de selectie, heb liever dat we het gewoon doen met de spelers die we hebben en die voor Feyenoord willen spelen, Gustafson, Immers of Toornstra op de plek van Vilhena. Jammer dat je hem nu al afvalt. Van Bronckhorst stelt hem vast niet voor niets op. Vorige keer deed Tonny het ook prima: Bij 020 janken ze er nog steeds over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen Kramer lees ik net... Kazim wel... Wordt vast een fysieke wedstrijd! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:Opstelling #Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena, Kuijt, Kramer, Elia #feyaja Jammer dat Vilhena erin staat ipv Gustafson, Botteghin voor vd Heijden vind ik wel weer goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord meldt nog Kramer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 13:33 schreef Barabas het volgende:[..] Jammer dat je hem nu al afvalt. Van Bronckhorst stelt hem vast niet voor niets op. Vorige keer deed Tonny het ook prima: Bij 020 janken ze er nog steeds over. Ik vind ook dat hij het de vorige keer prima deed, net als in zijn eerdere invalbeurten. Maar ik vind ook dat hij ivm. zijn contract en de onwelwillendheid om zijn contract te verlengen niet bij de selectie zou moeten horen. Er zijn genoeg anderen die wel graag willen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tsja , wat moeten we hiervan zeggen? Realiteit uit het oog verloren zeker? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oke... ik check het nog eens! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ook op o.a. teletekst staat gewoon Kramer, voor zover ik aan mag nemen zijn dat de opstellingen die enkele uren voor de wedstrijd worden bekend gemaakt/ingevuld? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nu staat er weer dat Kramer speelt. 😖 zal wel een typefout zijn geweest! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Feyenoord moet 2 helften spelen zoals de 2e helft in de beker, fysiek zijn wij gewoon de bovenliggende partij, maar dan moeten we wel zorgen dat we in onze kwaliteit kunnen spelen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik ga voor 3-1 als dat lukt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 13:38 schreef moa het volgende:[..] Ik vind ook dat hij het de vorige keer prima deed, net als in zijn eerdere invalbeurten. Maar ik vind ook dat hij ivm. zijn contract en de onwelwillendheid om zijn contract te verlengen niet bij de selectie zou moeten horen. Er zijn genoeg anderen die wel graag willen. Willen of kunnen.... Opgesteld, Feyenoorder, steunen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iig geen commentaar van neus driessen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blij als t weer achter de rug is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie in de kuip zag ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer moet op buitenspel les. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Één keer zitten ze mis en dan scoort ie... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er moet een spits bij met de winter.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verdomme... Mis... Tonny goed gedaan! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Vind die kramer helemaal niks! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zooooooo ..traaaaaaaagg... Kramert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2015 door ar -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... Spannend is het wel... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hun middenveld staat beter. Die kans die we misten kan ons wel eens duur komen te staan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer verliest ook nog eens elk duel he. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zolang Dijks de bal heeft is het goed. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tis geen Pèlle... Maar een betere spits zal er voor de komende zomer niet zijn, vrees ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas