|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jij bent de grootste KENNER van de KUIP |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5 maal per dag knielen richting Zeeland hè. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Kom je dan elke dag in de KUIP |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Spiritueel gezien wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die bluffert heeft er echt verstand van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Om vast te wennen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben ik toch kwijt wie de middelste is? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bezoekje aan de tandarts kon er toen nog niet van af. Contract van een paar gulden en een gratis rol tapijt.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb die Witschge nooit echt gemogen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Witsche, Heus, Bosz, Blinker en Maas waren degenen die de poten onder de stoel van Hanegem hebben gezaagd. Zie: De Coolsingel bleef leeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 december 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 21:02 schreef Barabas het volgende:Bezoekje aan de tandarts kon er toen nog niet van af. Contract van een paar gulden en een gratis rol tapijt.... hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 december 2015 - 08:25 schreef nr 10 het volgende:Witsche, Heus, Bosz, Blinker en Maas waren degenen die de poten onder de stoel van Hanegem hebben gezaagd. Zie: De Coolsingel bleef leeg. Liep die Bosz voor op, daarna een waardeloze td'r. Daarom snap ik nog steeds niet dat mensen riepen om Bosz als trainer....... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik wil die Bosz nooit meer bij de club. Waardeloze narcistische behaarde paardenzak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In de woorden van Kramer: wat een engnek |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik twijfel sterk tussen 7-0 en 7-0 ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Doe maar 7-0 aangezien ik die avond aanwezig ben in de Kuip :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar hij heeft verdomme wel een lekker wijffie hoor.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geleend van Chelsea? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik heb zelf al een lekker wijfie... Jong strak lief en lekker, wat wil een vent nog meer?! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... goed punt. Maar ben toch een tevreden man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: lees je vrouw ook hier mee of zo..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou je haast denken he.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb eerlijk gezegd geen andere verklaring.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij lijkt ze gewoon op moe Flodder. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maakt niet uit Renato. Ik kom gewoon niks tekort.
Ja, tijd.... daarvan heb ik te weinig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dit vond ik het gezelligste team onder elkaar. Veel lachen , vriendschappen en prestaties. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Jong, vergeleken met jou natuurlijk. Is het al gauw. Strak, de teugels waaraan jij loopt bedoel je? Lief, voor vrienden en bekenden? Lekker, met je ogen dicht is het allemaal hetzelfde hoor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 08:25 schreef nr 10 het volgende:[..] Jong, vergeleken met jou natuurlijk. Is het al gauw. Strak, de teugels waaraan jij loopt bedoel je? Lief, voor vrienden en bekenden? Lekker, met je ogen dicht is het allemaal hetzelfde hoor. Nou das niet waar kerel! Jonger is gewoon strakker.....Als je je ogen dit doet wordt het niet veel beter hoor.....En kijken blijft toch best lekker...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je geen paal krijgt als er 10 naakte 20 jarige strakke meiden voor je staan is er wat mis, dus kijken is fantastisch toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 december 2015 - 12:21 schreef VVout het volgende:Als je geen paal krijgt als er 10 naakte 20 jarige strakke meiden voor je staan is er wat mis, dus kijken is fantastisch toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 december 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die zijn niet naakt, VVout. Zo slecht zijn mijn ogen nou ook niet. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Bijna 40 jaar getrouwd. Dus wat is je punt? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: a kijk daar komt de aap uit de mouw.....geeft niks kerel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Gelukkig. Maakte me al zorgen. Ik dacht even dat bedoeld werd dat jarenlange ervaring het zou moeten afleggen tegen jeugdige overmoed. :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas