|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goh en aan wie zou dat nou liggen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat leek er in ieder geval n keer op |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 21:21 schreef tomson het volgende:[..] Wat heeft die gozer tot nu toe bij Feyenoord laten zien ? Volgens mij alleen zijn bankrekeningnummer. En zijn vriendin, maar verders eens.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Kramer doet ie ook mee dan..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was dat. Voor standje..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Simpel , geen homo. Geen vrienden .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je eens een gaycafe proberen, daar kunnen ze jou vast waarderen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh WIJ GAAN WINNEN.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ben jij toch de expert in !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt mijn vrouw is zeer trots op me.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, echte homo taal? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Laks ook.. sommige spelers lopen rond alsof het hun niks aangaat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een trans zeker? Proficiat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus 50.000 man in de Kuip spreken homotaal.....(?)
Probeer eens een buttplug knap je waarschijnlijk wel van op, relnicht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee een errèmuhse..thanx.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tea-time...
Tweede helft gaan we vlammen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic Nelom en de prutser plus Gio bedankt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je weer denkt dat het niet slechter kan bewijzen ze het tegendeel. Hoe slecht is de rest dan wel niet als je jezelf een wedstrijd voor de winterstop ijskoud op de 2e plek terugvindt ? Snap er niks van 😩
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ ZIJN BAAS IN EIGEN HUIS.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom en Vilhena of Vejinovic eruit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 21:30 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dus 50.000 man in de Kuip spreken homotaal.....(?) Probeer eens een buttplug knap je waarschijnlijk wel van op, relnicht.. Zo, ben je langs die 50000 man. Dan kan jij de buttplug beter gebruiken. Je bent helemaal uitgewoond ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik moet je teleurstellen Renato maar ik denk dat we het aan de stommiteit van hun te danken hebben dat we niet al dikker achter staan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je kan iedereen wel wisselen ... Ik begrijp gewoon niet dat Gio door gaat met spelers die zo vaak hebben bewezen ongeschikt te zijn voor het profvoetbal!
Gewoon Schuurman op de plek van Gustafson en Nieuwkoop of Verdonk op de plek van Botteghin
Nu is lul Gio zoveel aan het wisselen , dat gaat ten koste van het elftal in Groningen en nu tegen W2 ..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je kan iedereen wel wisselen ... Ik begrijp gewoon niet dat Gio door gaat met spelers die zo vaak hebben bewezen ongeschikt te zijn voor het profvoetbal! Gewoon Schuurman op de plek van Gustafson en Nieuwkoop of Verdonk op de plek van Botteghin Nu is lul Gio zoveel aan het wisselen , dat gaat ten koste van het elftal in Groningen en nu tegen W2 ..... Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die pass van Vejinovic was kut, maar hij kon ook nergens heen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
van Beek en Karsdorp gaan mij ook steeds minder bevallen. Zit geen vooruitgang in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 21:33 schreef tomson het volgende:[..] Ik moet je teleurstellen Renato maar ik denk dat we het aan de stommiteit van hun te danken hebben dat we niet al dikker achter staan. Je stelt me niet teleur ik zie het ook wel, we winnen geen duel.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij had hem bij zich kunnen houden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 21:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zo, ben je langs die 50000 man. Dan kan jij de buttplug beter gebruiken. Je bent helemaal uitgewoond ... Aannames, foute aannames, typisch L.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 17 december 2015 - 21:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je kan iedereen wel wisselen ... Ik begrijp gewoon niet dat Gio door gaat met spelers die zo vaak hebben bewezen ongeschikt te zijn voor het profvoetbal! Gewoon Schuurman op de plek van Gustafson en Nieuwkoop of Verdonk op de plek van Botteghin Nu is lul Gio zoveel aan het wisselen , dat gaat ten koste van het elftal in Groningen en nu tegen W2 ..... Yep |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Aannames, foute aannames, typisch R... |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
IMMERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik hoop het, maar ik zie het somber in! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Biertje mannen..
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dan? Nog zo'n manke voetballer erbij ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als de rest om je heen niet vooruit te branden zijn en alles wat je ze toe speelt verprutsen daar gaat niemand van vooruit denk ik. Dan deelt iedereen in de malaise. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan winnen we met 5-1 |
|
|
|