BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Fenerbahce (donderdag 5 november 2015, 19:00): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2015 - 01:11   quote  deeplink  
2ykz09v.jpg

Datum en tijdstip: Donderdag 5 november 2015
Scheidsrechter Liran Liany

De rest volgt nog denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2015 - 01:12   quote  deeplink  
Van de week alles al voor niets gemaakt. Probeer hem dinsdag wat aan te vullen.
Eide
 Eide - maandag 02 november 2015 - 08:52   quote  deeplink  
Haha, is goed man. Ik dacht er eergister een te maken.... druk ik het tabblad weg -.-. Kon mezelf ook niet motiveren om het opnieuw te doen.
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 08:52 schreef Eide het volgende:
Haha, is goed man. Ik dacht er eergister een te maken.... druk ik het tabblad weg -.-. Kon mezelf ook niet motiveren om het opnieuw te doen.
Haha. Aangezien het al bijna zover is....
ajax/410
 ajax/410 - maandag 02 november 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Ik denk 2-1
Loetje
 Loetje - maandag 02 november 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Prima scheidsrechter voor dit duel.
Eide
 Eide - maandag 02 november 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Veel positiviteit. Wat ik eigenlijk het belangrijkste vindt is dat Ajax nu ook in een zwaar duel een acceptabel niveau haalt.
enough
 enough - maandag 02 november 2015 - 22:45   quote  deeplink  
en hopelijk blijft iedereen fit
bazoer moeten we nog ff afwachten,,want die wil ik er de komende 2 wedstrijden wel
bij hebben,,hij kan tegen fener wel beginnen,maar toch....
enough
 enough - maandag 02 november 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2015 - 18:38 schreef Loetje het volgende:
Prima scheidsrechter voor dit duel.
uit israel,,dan moet het goed komen
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 03 november 2015 - 00:11   quote  deeplink  
We moeten winnen, dus ik verwacht 120% inzet en een 2-0 overwinning.

Ik ben trouwens Brank de Foer en ik ben nieuw op dit forum. Heb wel al vaker wat dingen hier gelezen maar het leek me leuk om nu te gaan reageren.

Fijne avond.
enough
 enough - dinsdag 03 november 2015 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 00:11 schreef Brank de Foer het volgende:
We moeten winnen, dus ik verwacht 120% inzet en een 2-0 overwinning.

Ik ben trouwens Brank de Foer en ik ben nieuw op dit forum. Heb wel al vaker wat dingen hier gelezen maar het leek me leuk om nu te gaan reageren.

Fijne avond.
ik dacht eerst he frank de boer ,ik wou al vragen wat voor opstelling je had had;maar ik heb dan ook
al een slokje op, sorry,,alles goed brank??
goeie nacht trouwens,,,,welkom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2015 door enough --
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 03 november 2015 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 00:55 schreef enough het volgende:

[..]

ik dacht eerst he frank de boer ,ik wou al vragen wat voor opstelling je had had;maar ik heb dan ook
al een slokje op, sorry,,alles goed brank??
goeie nacht trouwens,,,,welkom
Ik heb best een opstelling. Denk alleen niet dat je er veel aan hebt.
Maar alles goed hier, en met jou?
enough
 enough - dinsdag 03 november 2015 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 01:09 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Ik heb best een opstelling. Denk alleen niet dat je er veel aan hebt.
Maar alles goed hier, en met jou?
ja oke, waarom niet misschien leren we ernog wat van
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 03 november 2015 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 01:13 schreef enough het volgende:

[..]

ja oke, waarom niet misschien leren we ernog wat van
Cilessen-Dijks-Vd Hoorn-Riedewald-Tete-Gudelj-Bazoer-Klaassen-Fischer-Milik-El Ghazi.

(Al wil ik die Youness ook wat vaker zien spelen).
enough
 enough - dinsdag 03 november 2015 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 01:16 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Cilessen-Dijks-Vd Hoorn-Riedewald-Tete-Gudelj-Bazoer-Klaassen-Fischer-Milik-El Ghazi.

(Al wil ik die Youness ook wat vaker zien spelen).
dijks is er ff niet bij ,maar jij ziet liever v/d hoorn dan veltman?
ja younes passeer makkelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2015 door enough --
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 03 november 2015 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 01:21 schreef enough het volgende:

[..]

dijks is er ff niet bij ,maar jij ziet liever v/d hoorn dan veldman?
ja younes passeer makkelijk
Ik vind Veltman opzich niet slecht alleen maakt hij in mijn ogen nu al te lang steeds dezelfde foutjes. Ook vind ik hem lang niet altijd sterk in (kop)duels. Ik zeg niet dat Vd Hoorn wel allemaal heeft wat Veltman niet heeft maar hij is toch niet voor niets naar ajax gekomen, hij verdiend een kans om te laten zien wat hij kan en ik vond dat hij toen hij de kans kreeg tegen Feyenoord het zeker heeft laten zien door een goede wedstrijd te spelen.
enough
 enough - dinsdag 03 november 2015 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 01:27 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Ik vind Veltman opzich niet slecht alleen maakt hij in mijn ogen nu al te lang steeds dezelfde foutjes. Ook vind ik hem lang niet altijd sterk in (kop)duels. Ik zeg niet dat Vd Hoorn wel allemaal heeft wat Veltman niet heeft maar hij is toch niet voor niets naar ajax gekomen, hij verdiend een kans om te laten zien wat hij kan en ik vond dat hij toen hij de kans kreeg tegen Feyenoord het zeker heeft laten zien door een goede wedstrijd te spelen.
de laatste tijd doet veltman het weer goed
v/d hoorn speelde een aardige pot tegen feye,,,,en vooral die bal keihard in dat tering publiek kon ik ook wel
waarderen hahahah
hij wil weg ,,krijgt weinig kansen, ook hij wordt beter,maar ik denk niet hij het echtte ajax niveau ooit
haalt wat we nastreven,,maar daar zijn er meer van

Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 03 november 2015 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 01:39 schreef enough het volgende:

[..]

de laatste tijd doet veldman het weer goed
v/d hoorn speelde een aardige pot tegen feye,,,,en vooral die bal keihard in dat tering publiek kon ik ook wel
waarderen hahahah
hij wil weg ,,krijgt weinig kansen, ook hij wordt beter,maar ik denk niet hij het echtte ajax niveau ooit
krijgt wat we nastreven
Veltman doet het wel beter ja. Maar ik vind dat er 2 type centrale verdedigers zijn. De opbouwende en de sloper. In een verdediging moet je van beide 1 hebben. Ik vind riedewald en veltman beide meer opbouwende verdedigers en vd hoorn meer een sloper. (Alles gewoon weg rammen zodra dat nodig is en passen aan andere over laten.) Ik zeg overigens niet dat riedewald en veltman niet kunnen verdedigen alleen kiezen zij vaker voor de voetballende oplossing terwijl je af en toe de bal beter het stadion uit kan schieten.
enough
 enough - dinsdag 03 november 2015 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 01:47 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Veltman doet het wel beter ja. Maar ik vind dat er 2 type centrale verdedigers zijn. De opbouwende en de sloper. In een verdediging moet je van beide 1 hebben. Ik vind riedewald en veltman beide meer opbouwende verdedigers en vd hoorn meer een sloper. (Alles gewoon weg rammen zodra dat nodig is en passen aan andere over laten.) Ik zeg overigens niet dat riedewald en veltman niet kunnen verdedigen alleen kiezen zij vaker voor de voetballende oplossing terwijl je af en toe de bal beter het stadion uit kan schieten.
klopt wel ,een bikkel achterin,maar riedewald heeft een goede inspeel/en lange pas ,die komt er zeker wel
we blijven wel ajax he, we moeten het voetballend oplossen.,,enja af en toe weg is weg geen gekloot
enough
 enough - dinsdag 03 november 2015 - 02:07   quote  deeplink  
dus jij heb er ook wel vertrouwen in tegen fener,,en tegen die kakkies ook??
gestoorde gasten zitten hier hoor brank hahahahahahahahahah

Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 03 november 2015 - 02:35   quote  deeplink  
2-0......andere wedstrijd dan de uitwedstrijd.....mooie voorbode op zondag :)
enough
 enough - dinsdag 03 november 2015 - 02:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 02:35 schreef Bobby1972 het volgende:
2-0......andere wedstrijd dan de uitwedstrijd.....mooie voorbode op zondag :)
ik teken ervoor,,liefde voor ajax,,we winnen alles,,,,0-7
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 03 november 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Heren,

Ik vroeg me even wat af, aangezien ik het al een tijdje zie en ik niet zeker weet of het nu aan mij ligt of dat er echt wat speelt: El Ghazi en Milik moeten elkaar niet. Ze gunnen elkaar ballen en goals niet. Viel me weer op tijdens Roda. Vind ik toch best zorgelijk aangezien je in cruciale momenten dat soort dingen niet mee moet laten spelen. Het kan zomaar het verschil zijn tussen winnen of verliezen.

Dus mijn vraag: zien jullie dit ook of zie ik dingen die er niet zijn?
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 03 november 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 10:35 schreef RoodWit81 het volgende:
Heren,

Ik vroeg me even wat af, aangezien ik het al een tijdje zie en ik niet zeker weet of het nu aan mij ligt of dat er echt wat speelt: El Ghazi en Milik moeten elkaar niet. Ze gunnen elkaar ballen en goals niet. Viel me weer op tijdens Roda. Vind ik toch best zorgelijk aangezien je in cruciale momenten dat soort dingen niet mee moet laten spelen. Het kan zomaar het verschil zijn tussen winnen of verliezen.

Dus mijn vraag: zien jullie dit ook of zie ik dingen die er niet zijn?
Ik denk niet dat het te maken heeft met misgunnen. El Ghazi heeft alweer een tijdje geen doelpunten meer gemaakt en ook Milik wil als spits bewijzen dat hij goals kan maken. Ze zijn dus allebei opzoek naar het doel (vooral El Ghazi) en dat kan soms ten koste gaan van het samenspel. En tuurlijk wil je als je de topscorder bent van het team ook je doelpuntje meepikken als het 6-0 wordt.
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 03 november 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 02:07 schreef enough het volgende:
dus jij heb er ook wel vertrouwen in tegen fener,,en tegen die kakkies ook??
gestoorde gasten zitten hier hoor brank hahahahahahahahahah
Ik heb er zeker vertrouwen in. En gestoorde gasten moeten er ook altijd bij zijn hahaha.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 03 november 2015 - 15:13   quote  deeplink  
Dat elkaar misgunnen ernstig is, bewijst mij weer dat samenspel bij Ajax zeker niet optimaal is. Individueel is iedereen erg goed, maar de samenspel is nog belangrijker.
Eide
 Eide - dinsdag 03 november 2015 - 16:42   quote  deeplink  
Ik heb ook niet het idee dat het misgunnen is. Het zwakste punt van El Ghazi is het overzicht bewaren. Hij heeft een enorme drang om goals te maken en ziet z'n collegae dan wel eens over het hoofd.

Milik vind ik daar een stuk minder op te betrappen. Zoals die bal tegen Roda op Klaassen, dat was gewoon grote klasse.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 november 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Ik vind Milik ook niet egoïstisch trouwens. Die 6/7 ballen die hij krijgt snap ik dat hij zelf wat probeert. Heeft zo af en toe een assist maar is alleen nog geen aanspeelpunt. Hopelijk komt dat snel
Eide
 Eide - woensdag 04 november 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Ajax komt met update over Bazoer en zet streep door twee namen

Frank de Boer kan in de aanloop naar de Europa League-wedstrijd van Ajax tegen Fenerbahçe niet beschikken over een fitte selectie. Twee namen ontbraken dinsdag.

Diederik Boer en Mitchell Dijks bleven binnen en zijn niet fit genoeg om tegen Fenerbahçe in actie te komen. De doelman heeft nog teveel last van zijn linkerkuit. Hij deed net als Dijks niet mee aan de groepstraining. De linksback heeft last van zijn lies en werkt individueel een herstelprogramma af.

Boer en Dijks raakten vorige week geblesseerd tijdens de verloren bekerklassieker tegen Feyenoord (1-0). Ajax bevestigt dat het duo niet op tijd fit is voor donderdagavond.

Wel was er voor Ajax goed nieuws over Riechedly Bazoer. De negentienjarige middenvelder moest afgelopen weekend tegen Roda JC (6-0) verstek laten gaan, nadat hij vrijdag een MRI-scan had ondergaan aan zijn knie. Hij stond dinsdag echter gewoon weer op het trainingsveld en wordt voor het Europa League-duel met Fenerbahçe in de basis verwacht.

Bron
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 04 november 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 00:01 schreef Eide het volgende:
Ajax komt met update over Bazoer en zet streep door twee namen

Frank de Boer kan in de aanloop naar de Europa League-wedstrijd van Ajax tegen Fenerbahçe niet beschikken over een fitte selectie. Twee namen ontbraken dinsdag.

Diederik Boer en Mitchell Dijks bleven binnen en zijn niet fit genoeg om tegen Fenerbahçe in actie te komen. De doelman heeft nog teveel last van zijn linkerkuit. Hij deed net als Dijks niet mee aan de groepstraining. De linksback heeft last van zijn lies en werkt individueel een herstelprogramma af.

Boer en Dijks raakten vorige week geblesseerd tijdens de verloren bekerklassieker tegen Feyenoord (1-0). Ajax bevestigt dat het duo niet op tijd fit is voor donderdagavond.

Wel was er voor Ajax goed nieuws over Riechedly Bazoer. De negentienjarige middenvelder moest afgelopen weekend tegen Roda JC (6-0) verstek laten gaan, nadat hij vrijdag een MRI-scan had ondergaan aan zijn knie. Hij stond dinsdag echter gewoon weer op het trainingsveld en wordt voor het Europa League-duel met Fenerbahçe in de basis verwacht.

Bron
Dat van Bazoer is heel goed nieuws. En dat van Dijks wisten we natuurlijk al een beetje.
Eide
 Eide - donderdag 05 november 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd naar vanavond.
baco74
 baco74 - donderdag 05 november 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Pfff....nog geen 19:00 uur?
Tijd kruipt,verdomme.
En dan snak ik nog het meest naar zondag.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 05 november 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Anders ik wel. Laten we positief blijven. Het wordt denk ik 2-0 of 3-1.
Zal Van Persie vanavond in de basis beginnen ? Ben benieuwd.
Eide
 Eide - donderdag 05 november 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Het grote hangijzer is, in mijn ogen, of Ajax een acceptabel niveau weet te halen. Klinkt logisch, maar Ajax is zo wisselvallig of zelfs gewoon slecht geweest dat het toch vermeldenswaardig is. Ajax lijkt voorzichtig de weg naar boven ingeslagen te zijn, dus laat maar zien.

Als Ajax een normaal tot goed niveau haalt gaan ze vanavond gewoon winnen. Als Ajax zwak speelt of niet durft krijgen we een pot als in Istanboel en krijgen we in de 90e minuut een treffer tegen...
Eide
 Eide - donderdag 05 november 2015 - 18:10   quote  deeplink  
Opstelling Ajax:

Cillissen, Tete, Veltman, Viergever, Riedewald, Gudelj, Bazoer, Klaassen, El Ghazi, Milik en Fischer.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 05 november 2015 - 18:31   quote  deeplink  
Ik heb er een goed gevoel over, en ik heb er zin in. Ik verwacht een andere wedstrijd dan in Istanboel. Ajax met meer durf en meer aanvallend. Dus ook meer openheid en dat is zeker niet risicoloos. Bij winst krijgen ze het in Rotjuknor alleen maar benauwder!
remco k
 remco k - donderdag 05 november 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Pffff zit RTL 7 te kijken..

Kijken die mensen weleens voetbal?? Veltman verliest amper een luchtduel van welke tegenstander dan ook.. En hier zeggen ze dat ie ongeschikt is omdat ie nooit een kopduel wint..

Man wat een vervelende groep mensen is dat ook..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 05 november 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Ik ben erg benieuwd of zowel Viergever en Veltman hun hoogst mogelijke niveau halen, om Ajax naar de overwinning te brengen.
Brank de Foer
 Brank de Foer - donderdag 05 november 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 18:40 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik ben erg benieuwd of zowel Viergever en Veltman hun hoogst mogelijke niveau halen, om Ajax naar de overwinning te brengen.
Had liever vd Hoorn gezien
Loetje
 Loetje - donderdag 05 november 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Van der Hoorn mag er van mij nu al in en Riedewald naar rechts. Zo'n Viergever kan je de kop kosten. Wat een ruimte daar joh
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 05 november 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Ja, Ik ook. Overigens waren de eerste 8 minuten wel slordig.
Teveel balverlies en toch een beetje angst, achterin.
Loetje
 Loetje - donderdag 05 november 2015 - 19:23   quote  deeplink  
Staan die eikels dronken op het veld ofzo? Voorzetten schieten alle kanten op. Tering wat een angst. Net nu je een Ajax met vertrouwen verwacht.
Loetje
 Loetje - donderdag 05 november 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Molde ook voor. Deze MOET gewonnen worden. En je hebt kans dat Molde het in Amsterdam laat lopen dan.
Loetje
 Loetje - donderdag 05 november 2015 - 19:27   quote  deeplink  
1-1 alweer
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 05 november 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Met van der Hoorn hadden we iemand erin die een beuk kan uitdelen qua uitverdedigen.
Fysieke kracht achterin ontbreekt gewoon.

Ook de tempo is te laag. Daarom vaak balverlies en onrust.
Het is allemaal van NET NIET. In goede doen had het nu al 2-0 kunnen staan.
Het is wel goed dat Celtic thuis met 0-1 achter staat.
Brank de Foer
 Brank de Foer - donderdag 05 november 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van El Ghazi maar dit is niet best.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 05 november 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Sorry. zag het te laat.
Brank de Foer
 Brank de Foer - donderdag 05 november 2015 - 19:30   quote  deeplink  
En al helemaal niet als schone er nu in komt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 november 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 19:29 schreef Brank de Foer het volgende:
Ik ben geen fan van El Ghazi maar dit is niet best.
Ik ook niet....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 november 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 19:30 schreef Brank de Foer het volgende:
En al helemaal niet als schone er nu in komt.
Die zie ik liever....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Fenerbahce (donderdag 5 november 2015, 19:00): 0-0

0.0082058