|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ben alleen wel nog minder fan van schone op rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die zien we voorlopig niet meer terug denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beter als op links....ik ben wel fan van Schöne |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Die Nani kan watmij betreft zo het theater in |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....misschien iets doen met bilal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zelfs Bazoer is een drama vandaag. Hoe kan dit nou toch weer... |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Wat een draak van een wedstrijd jeetje |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
FDB begint het tot kunst te verheffen om structureel de verkeerde opstelling te maken en de verkeerde wissels toe te passen. Begon het team net zijn draai te vinden begint de trainer weer te kuttem. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, het was een tegenvallende eerste helft, daar er minimaal vier kansen waren om met 2-0 de rust in te gaan.
De eerste helft stemde me niet van blijheid. Laat van der Hoorn maar de tweede helft spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Verkeerde opstelling en wissel. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Europees is het structureel aan het worden. Echt een ongelooflijke wanprestatie deze eerste helft. Deugt werkelijk niet een ding. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wissel kan je over twisten. Younes ben ik ook echt niet kapot van. 2 leuke acties per wedstrijd en meer ook niet. Iedereen speelt walgelijk en Ajax lijkt niet fit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hadden ze toen der tijd met Dolly ook niet de genen van Stefan Petterson niet kunnen klonen ??....hadden we nu een echte spits gehad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maakt geen zak uit als je hier niet wint. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 19:50 schreef Loetje het volgende:[..] Wissel kan je over twisten. Younes ben ik ook echt niet kapot van. 2 leuke acties per wedstrijd en meer ook niet. Iedereen speelt walgelijk en Ajax lijkt niet fit Persoonlijk vind ik zondag belangrijker..... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik vindt de beide wedstrijden belangrijk. Ajax moet er gewoon staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is ook. Maar je mag dit gewoon niet laten lopen. Ik kots daar echt van. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 19:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Hadden ze toen der tijd met Dolly ook niet de genen van Stefan Petterson niet kunnen klonen ??....hadden we nu een echte spits gehad hahaha..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
het wordt uiteindelijk 3-1! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kolere, wat is het weer slordig. Alsof onze jongens niet kunnen schakelen naar een tegenstander die in de omschakeling er bovenop zit. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 19:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Hadden ze toen der tijd met Dolly ook niet de genen van Stefan Petterson niet kunnen klonen ??....hadden we nu een echte spits gehad Tsja Petterson.....zekers in de top5 van mijn Ajax-helden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch geen van der Hoorn erbij. Jammer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij mij ook Barry...proost ouwe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laat Fischer nou alsjeblieft ook niet geblesseerd afhaken... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een paniekvoetbal, zeg!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: relax....hij heeft er zelf blijkbaar weinig problemen mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik verwacht zowel Fischer als El Ghazi zondag niet. Dit wordt wel een probleem. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: word het 1-4 ipv 0-6 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: We krijgen niet eens een echte kans hier ouwe😂 Maargoed, waar kan ik tekenen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Irriteer me ook hopeloos aan dat publiek. Kritisch zijn mag, maar ga zingen man. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: je hebt gelijk Loe....is een zaadpot. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ....op mijn achterwerk |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mijn handtekening is te klein voor A5 formaat |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Word Loetje met een hoofdletter O.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
1-0 mag natuurlijk ook.... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu van der Hoorn inzetten voor de laatste slotoffensief in de laatste 15 minuten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Gaap.. Zaadpot Klaassen weer geen schim van zichzelf. Maar iedereen is slordig vandaag. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Zondag maar 5-3-2 spelen.. cillessen, tete, veltman,Heitinga, vd hoorn, riedewald, Bazoer, gudelj, klaassen, Milik, younes |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 19:50 schreef Loetje het volgende:[..] Wissel kan je over twisten. Younes ben ik ook echt niet kapot van. 2 leuke acties per wedstrijd en meer ook niet. Iedereen speelt walgelijk en Ajax lijkt niet fit Ik vind Schöne echt meelijwekkend om naar te kijken. Komt op elk vlak te kort. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zitten we helaas opnieuw naar niks te kijken.....ontelbaar veel fouten..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pffff....Afrikaanse invasie hier....een man of 10...ben ff weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt waar ja. Beginnen met Viergever.. En dan nu Serrero brengen als je moet winnen... Terwijl je Sinkgraven ook hebt..
Echt compleet onbegrijpelijk.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Serero gaat het doen hoor jongens....... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
als je maar niet opnieuw met 0-1 verliest! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is dat nou voor rare wissel Frank.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Komt ie godverdomme weer met Serero aan. Godver de Godver |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sinkgraven had tenminste nog een beetje meer creativiteit kunnen brengen. Dat snap ik dan ook niet.... |
|
|
|