BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Fenerbahce (donderdag 5 november 2015, 19:00): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 05 november 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Angst angst ik zie niks anders
046afca
 046afca - donderdag 05 november 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Ze verdienen het niet eens om nog te overwinteren, als je 4 duels niet eens 1 pot gewonnen hebt. De boer heeft ons 4 x kampioen gemaakt daarentegen ook 5 jaar op rij keihard gefaald in europa. Ze moeten eerst maar eens zorgen dat ze een team een aantal jaar bij elkaar houden want anders zullen ze nooit meer wat in europa gaan presteren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 november 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Het lag niet aan de wissels van de boer.
Van der hoorn ipv viergever bepaald niet of je wint. Zo bepalend is van der hoorn niet.
Sinkgraven ipv serero, dat bepaald ook niet of je wint of verliest. Sinkgraven brengt het niveau omhoog waardoor je wint. Zo heel veel verschil zit er niet tussen deze 2 spelers.

Ajax speelde gewoon met poep in de broek, zo veel angst.
Klein foutje en dat kan worden afgestraft, vandaar de angst.
Je had wel het hele team kunnen wisselen.
Spelers dekte niet door, ze stonden zo 20 meter van hun man vandaan.

Het is dat fener zo slecht is dat ze niet op hun eigen kracht van dit bange en angstige Ajax kunnen winnen.

Maar je had thuis van celtic en uit bij molde moeten winnen.
Daar was de kleine foutjes die ervoor zorgde dat je niet won.
En deze 2 wedstrijden tegen fener zag je de angst, waardoor we uit verloren en thuis gelijk speelde.
Eide
 Eide - donderdag 05 november 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Ik was overigens erg tevreden over Ajax de laatste weken, en snap juist daarom niet waarom vandaag dan weer zo verschrikkelijk angstig voetballen..
Ik zag geen angst, ik zag onvermogen. En in hele simpele dingen. Hoe vaak heb ik hele simpele ballen over 2 meter niet mis zien gaan vandaag. En dan de knullige balverliezen als je zelf kan omschakelen. Vrije trappen en corners die huizenhoog over alles en iedereen heen gingen. Gewoon onvermogen.
Loetje
 Loetje - donderdag 05 november 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 21:33 schreef Eide het volgende:
De controle als in de defensieve controle, zoals men in het voetbal controle bedoeld. beide ploegen wilde niets weggeven. En zowel Ajax als Fener gaven, tot de wissel van Gudelj, ook niets weg. Daarna leverde Ajax veel controle in en kreeg Fener 3 kansjes.
Ik heb nooit het gevoel in de wedstrijd gehad dat als er iemand zou scoren dat het Ajax zou zijn. Ik zag nooit dat Ajax de rust had om in ieder geval Fenerbahce weg te houden. Ondanks ze pas laat kansen kregen was Ajax echt niet stabiel om over het woord controle maar te zwijgen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 november 2015 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 22:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb nooit het gevoel in de wedstrijd gehad dat als er iemand zou scoren dat het Ajax zou zijn. Ik zag nooit dat Ajax de rust had om in ieder geval Fenerbahce weg te houden. Ondanks ze pas laat kansen kregen was Ajax echt niet stabiel om over het woord controle maar te zwijgen.
We creëren ook helemaal niks joh ja tegen Roda maar zodra we tegenstand krijg lukt niks meer.
Wordt ook zo moedeloos van de ruimte tussen middenveld en voorhoede. En als ze dan al een keer bereikt worden gebeurt er niks Ghazi soms maar uit vorm. Fischer en Milik tja Schöne Pff en Youness mag ook wel eens leren een medespeler te vinden zijn dribbel is wel goed.

We missen gewoon echt dwingende spelers en er zit totaal geen idee achter jammer dat we dit seizoen weer alles weggeven..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 19:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik zondag belangrijker.....
Ik ook, die hele Europese prestaties kunnen mij geen reet interesseren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 19:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is ook. Maar je mag dit gewoon niet laten lopen. Ik kots daar echt van.
Dus jezelf helemaal leeg spelen en vervolgens zondag als een natte dweil afgaan??
p111
 p111 - vrijdag 06 november 2015 - 09:26   quote  deeplink  
We zijn blij als we wedstrijden tegen Roda zien maar worden 3 dagen erna weer wakker, Angsthazen zijn het dat moet er uit anders gaan we dit soort wedstr/niet winnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 20:16 schreef Loetje het volgende:
Irriteer me ook hopeloos aan dat publiek. Kritisch zijn mag, maar ga zingen man.
Zo zie je maar, als vak410 weigert is er weinig over van de sfeer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 20:41 schreef Brandje het volgende:
Komop Fenerbahçe. Straf die laffe de Boer af met zijn kutwissels.
Top supporter, je eigen team een afstraffing wensen!! Pffff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 20:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yep. Als je niet wil luisteren dan moet je gestraft worden. Zo simpel is hey.
En naar wie moet hij luisteren dan??? Naar jouw??? Man, als ze naar jouw hadden geluisterd was Ajax nu failliet en hadden ze 40 spelers in de selectie!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 09:37   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 november 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 09:26 schreef p111 het volgende:
We zijn blij als we wedstrijden tegen Roda zien maar worden 3 dagen erna weer wakker, Angsthazen zijn het dat moet er uit anders gaan we dit soort wedstr/niet winnen.
Roda was gewoon echt heel zwak.. Zodra er dan weer een beetje tegenstand is geven ze niet thuis. Vrees het ergste zondag enige geluk is dat het een wedstrijd op zich is dus hopelijk hebben we een beetje mazzel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 09:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Roda was gewoon echt heel zwak.. Zodra er dan weer een beetje tegenstand is geven ze niet thuis. Vrees het ergste zondag enige geluk is dat het een wedstrijd op zich is dus hopelijk hebben we een beetje mazzel.
Ow ja natuurlijk, nu was Roda weer heel erg zwak en hebben we daarom gewonnen? Wat kan euforie toch snel weer plaatsmaken voor negativiteit en kraken we vervolgens de euforie van zaterdag gewoon weer af!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 november 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 09:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jezelf helemaal leeg spelen en vervolgens zondag als een natte dweil afgaan??
Jij denkt dat Ajax nu niet leeg is? Continu onnodige meters moeten maken. Dit is vele malen zwaarder!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 november 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 09:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow ja natuurlijk, nu was Roda weer heel erg zwak en hebben we daarom gewonnen? Wat kan euforie toch snel weer plaatsmaken voor negativiteit en kraken we vervolgens de euforie van zaterdag gewoon weer af!!
Jongen ik heb geen polonaise gelopen hoor.. Je hebt toch zelf ook gezien dat die gasten er niks van bakten? Ajax kan nou eenmaal geen drie goede wedstrijden achter elkaar spelen. Tegen Vitesse een goede helft tegen Feyenoord een helft, Roda was leuk maar geen graadmeter en tegen Fenerbache weer niks gecreeerd.. Nou als je daar al Euforisch van wordt ligt de lat ook niet erg hoog.
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2015 - 22:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zag geen angst, ik zag onvermogen. En in hele simpele dingen. Hoe vaak heb ik hele simpele ballen over 2 meter niet mis zien gaan vandaag. En dan de knullige balverliezen als je zelf kan omschakelen. Vrije trappen en corners die huizenhoog over alles en iedereen heen gingen. Gewoon onvermogen.
Ik denk dat het juist door een soort van angst komt..

Maar het is gewoon waardeloos te noemen wat ze hebben laten zien..
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 09:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax was heel goed tegen Roda, en bizar zwak tegen Fener.. mag dat niet gezegd worden?

En ik denk dat we zo zwak waren door beslissingen van de Boer..

Zonder Sinkgraven op het middenveld missen we heel veel creativiteit, en Viergever heeft dit seizoen nog niets goed gedaan terwijl vd Hoorn juist heel sterk speelt..

En precies op die twee plekken ging het ook constant mis, om maar te zwijgen over de achterlijke wissel van Serrero voor Gudelj..
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 10:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij denkt dat Ajax nu niet leeg is? Continu onnodige meters moeten maken. Dit is vele malen zwaarder!
Helemaal mee eens, die zijn heel diep gegaan gister..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 november 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax was heel goed tegen Roda, en bizar zwak tegen Fener.. mag dat niet gezegd worden?

Zonder Sinkgraven op het middenveld missen we heel veel creativiteit, en Viergever heeft dit seizoen nog niets goed gedaan terwijl vd Hoorn juist heel sterk speelt..

En precies op die twee plekken ging het ook constant mis, om maar te zwijgen over de achterlijke wissel van Serrero voor Gudelj..
Schöne en Sererro hadden bij mij niet binnen de lijnen gekomen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het mag inderdaad gezegd worden dat het tegen Fener niet veel was, maar misschien eerst de reactie van Hummel lezen voordat je op mijn reactie reageert. Hij roept namelijk dat Roda niets voorstelde!! Terwijl ik zaterdag toch echt een goed Ajax waarnam die er voor zorgde dat Roda amper in de wedstrijd kwam!! En daar reageerde ik op! Niet op alle reacties met betrekking tot deze wedstrijd. Of het moet die ene zijn die oproept om te worden afgestraft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens, die zijn heel diep gegaan gister..
Nou, dat vind ik niet hoor! Sorry, maar als je echt diep gaat dan ga je tot het gaatje! Ik heb echt het idee gehad dat Ajax het wel best vond en de competitie vele malen belangrijker vind dan de Europese serie!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 11:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne en Sererro hadden bij mij niet binnen de lijnen gekomen..
Nee klopt, jij koopt liever nog 3 elftallen erbij!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 10:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jongen ik heb geen polonaise gelopen hoor.. Je hebt toch zelf ook gezien dat die gasten er niks van bakten? Ajax kan nou eenmaal geen drie goede wedstrijden achter elkaar spelen. Tegen Vitesse een goede helft tegen Feyenoord een helft, Roda was leuk maar geen graadmeter en tegen Fenerbache weer niks gecreeerd.. Nou als je daar al Euforisch van wordt ligt de lat ook niet erg hoog.
Zoals gezegd zou je misschien zelf de lat wat minder hoog moeten leggen! We hebben in 11 wedstrijden in de competitie 30 goals gemaakt en maar 5 tegen gehad. Dat is qua resultaten gewoon goed!! Dat het spel matig is klopt, maar de resultaten in de competitie zijn er gewoon. Europees wil het bij Ajax niet vlotten inderdaad, maar om daar nu zo'n ramp van te maken??? Europees is het namelijk al jaren een gedrocht om te bekijken, met uitzonderingen daargelaten!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 november 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 12:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik niet hoor! Sorry, maar als je echt diep gaat dan ga je tot het gaatje! Ik heb echt het idee gehad dat Ajax het wel best vond en de competitie vele malen belangrijker vind dan de Europese serie!
Ajax heeft geheel door zichzelf tot het gaatje moeten gaan. En dat zonder dat er ook maar één kans was op de winst. Continu op de meest bizarre plekken balverlies waardoor je 40/50 meter achter je man aan moet. Veel spelers die de fouten van andere moeten corrigeren. En geloof me, dat kost 40x zoveel kracht als heel de wedstrijd tegen Roda bij elkaar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 november 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 12:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals gezegd zou je misschien zelf de lat wat minder hoog moeten leggen! We hebben in 11 wedstrijden in de competitie 30 goals gemaakt en maar 5 tegen gehad. Dat is qua resultaten gewoon goed!! Dat het spel matig is klopt, maar de resultaten in de competitie zijn er gewoon. Europees wil het bij Ajax niet vlotten inderdaad, maar om daar nu zo'n ramp van te maken??? Europees is het namelijk al jaren een gedrocht om te bekijken, met uitzonderingen daargelaten!!
In de Eredivisie zit er een stijgende lijn in. Maar zoals hier al gezegd werd, 11 belangrijke wedstrijden gehad en er 1 van weten te winnen. Dat is niet best en dat mag gewoon gezegd worden. Structurele fouten die er niet uitgaan. Dus ik vraag me oprecht af of we wel zoveel beter zijn. Dat is nog het ergste.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 12:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax heeft geheel door zichzelf tot het gaatje moeten gaan. En dat zonder dat er ook maar één kans was op de winst. Continu op de meest bizarre plekken balverlies waardoor je 40/50 meter achter je man aan moet. Veel spelers die de fouten van andere moeten corrigeren. En geloof me, dat kost 40x zoveel kracht als heel de wedstrijd tegen Roda bij elkaar.
Zoals gezegd vond ik Ajax echt niet tot het gaatje gaan hoor, zelfs niet als ze de bal op de meest bizarre plekken verloren! Ik wil best geloven dat deze wedstrijd meer kracht kostte dan de wedstrijd tegen Roda, maar ze zijn echt niet tot het gaatje gegaan!
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 november 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 12:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals gezegd vond ik Ajax echt niet tot het gaatje gaan hoor, zelfs niet als ze de bal op de meest bizarre plekken verloren! Ik wil best geloven dat deze wedstrijd meer kracht kostte dan de wedstrijd tegen Roda, maar ze zijn echt niet tot het gaatje gegaan!
En zoals ik al gezegd heb hoeft tot het gaatje gaan nog geen goed voetbal te zijn. Ajax heeft het voor zichzelf enorm zwaar gemaakt. Iets wat trouwens de spelers nog gezegd hebben gisteren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

In de Eredivisie zit er een stijgende lijn in. Maar zoals hier al gezegd werd, 11 belangrijke wedstrijden gehad en er 1 van weten te winnen. Dat is niet best en dat mag gewoon gezegd worden. Structurele fouten die er niet uitgaan. Dus ik vraag me oprecht af of we wel zoveel beter zijn. Dat is nog het ergste.
11 waarvan 8 Europese wedstrijden ga ik dan gemakshalve maar even vanuit. Ik maak er dan maar even 13 wedstrijden van! Dan heb je het verlies tegen Pisvee en die kakkerlakken in de beker. Het gelijkspel in Enschede en de winst van Ajax tegen Vitesse. Vergeet dan niet de wedstrijd tegen AZ, wat normaliter voor Ajax ook gewoon een moeilijke tegenstander is. Van die 8 Europese wedstrijden heb je er 2 verloren, namelijk tegen Rapid Wien en tegen Fenerbahce. Je hebt er 5 gelijkgespeeld en 1 gewonnen. Dus eigenlijk ziet de statistiek er zo uit: 13 belangrijke wedstrijden gespeeld, waarvan 3 gewonnen (AZ, Vitesse en Jablonec), 4 verloren (Pisvee, Fenerbahce, Kakkerlakken en Rapid Wien) en 6 gelijkgespeeld (Molde, Twente, Rapid Wien, Jablonec, Celtic en Fenerbahce). Als je alle belangrijke wedstrijden dan naast elkaar legt hebben we 17 doelpunten gemaakt en er 16 tegen gekregen. Tja, ik vind het eigenlijk wel meevallen qua resultaten dan! Let wel dat het spel natuurlijk vele malen beter kan, maar belangrijke wedstrijden worden niet meer zo kansloos verloren als eerder het geval was. Enkel die pisboeren hebben ons van de mat gespeeld. Tegen die kakkerlakken hadden we uiteindelijk pech, tegen Fenerbahce in de uitwedstrijd was een lucky doelpunt uiteindelijk ook doorslaggevend.

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 november 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 13:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zoals ik al gezegd heb hoeft tot het gaatje gaan nog geen goed voetbal te zijn. Ajax heeft het voor zichzelf enorm zwaar gemaakt. Iets wat trouwens de spelers nog gezegd hebben gisteren.
Neem je nabeschouwingen van spelers en trainer tegenwoordig al serieus? Daar roepen ze enkel wat de supporter wil horen! Sorry, daar hecht ik echt geen belang aan!!

remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 12:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verschil in inzicht dan.. Ik zag na de wedstrijd een elftal dat helemaal op was..
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 12:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het mag inderdaad gezegd worden dat het tegen Fener niet veel was, maar misschien eerst de reactie van Hummel lezen voordat je op mijn reactie reageert. Hij roept namelijk dat Roda niets voorstelde!! Terwijl ik zaterdag toch echt een goed Ajax waarnam die er voor zorgde dat Roda amper in de wedstrijd kwam!! En daar reageerde ik op! Niet op alle reacties met betrekking tot deze wedstrijd. Of het moet die ene zijn die oproept om te worden afgestraft!
Het gaat mij meer om de reacties in het algemeen op mensen die commentaar hebben.. Wat jij zegt heb je helemaal gelijk in, tegen Roda was het gewoon goed, en nu gewoon niet..

Ik benoem altijd beiden
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 november 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Neem je nabeschouwingen van spelers en trainer tegenwoordig al serieus? Daar roepen ze enkel wat de supporter wil horen! Sorry, daar hecht ik echt geen belang aan!!
En ik hecht barweinig aan wat jij zegt. Los van wat de spelers zeggen was het ook gewoon zo. Dacht dat jij er wel wat van wist. Als jij continu ruimtes voor andere moet dichtlopen en veel duels aan moet gaan, wordt het loodzwaar. Gewoon een feit.
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 november 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 13:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

11 waarvan 8 Europese wedstrijden ga ik dan gemakshalve maar even vanuit. Ik maak er dan maar even 13 wedstrijden van! Dan heb je het verlies tegen Pisvee en die kakkerlakken in de beker. Het gelijkspel in Enschede en de winst van Ajax tegen Vitesse. Vergeet dan niet de wedstrijd tegen AZ, wat normaliter voor Ajax ook gewoon een moeilijke tegenstander is. Van die 8 Europese wedstrijden heb je er 2 verloren, namelijk tegen Rapid Wien en tegen Fenerbahce. Je hebt er 5 gelijkgespeeld en 1 gewonnen. Dus eigenlijk ziet de statistiek er zo uit: 13 belangrijke wedstrijden gespeeld, waarvan 3 gewonnen (AZ, Vitesse en Jablonec), 4 verloren (Pisvee, Fenerbahce, Kakkerlakken en Rapid Wien) en 6 gelijkgespeeld (Molde, Twente, Rapid Wien, Jablonec, Celtic en Fenerbahce). Als je alle belangrijke wedstrijden dan naast elkaar legt hebben we 17 doelpunten gemaakt en er 16 tegen gekregen. Tja, ik vind het eigenlijk wel meevallen qua resultaten dan! Let wel dat het spel natuurlijk vele malen beter kan, maar belangrijke wedstrijden worden niet meer zo kansloos verloren als eerder het geval was. Enkel die pisboeren hebben ons van de mat gespeeld. Tegen die kakkerlakken hadden we uiteindelijk pech, tegen Fenerbahce in de uitwedstrijd was een lucky doelpunt uiteindelijk ook doorslaggevend.
Inderdaad, Rapid verlies, Fenerbahce verlies, Jablonec gelijk, Fenerbahce gelijk, Rapid gelijk, Celtic gelijk en Molde gelijk. Een keer winst thuis op Jablonec. PSV en Feyenoord verloren. Allemaal wedstrijden met tegenstand en je wint er 1 van. Gewoon slecht. Eredivisie reken ik op PSV na niet mee. Daar kan je een keer punten verliezen.
remco k
 remco k - vrijdag 06 november 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 15:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inderdaad, Rapid verlies, Fenerbahce verlies, Jablonec gelijk, Fenerbahce gelijk, Rapid gelijk, Celtic gelijk en Molde gelijk. Een keer winst thuis op Jablonec. PSV en Feyenoord verloren. Allemaal wedstrijden met tegenstand en je wint er 1 van. Gewoon slecht. Eredivisie reken ik op PSV na niet mee. Daar kan je een keer punten verliezen.
Dat zeg ik.. Dit seizoen verliezen we punten in vrijwel alle topwedstrijden..

Maar laten we hopen dat daar zondag de ommekeer in komt.. nog twee europese potjes en dan kunnen ze zich iedere week vol laten gaan op de eredivisie om kampioen te worden..
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 november 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik.. Dit seizoen verliezen we punten in vrijwel alle topwedstrijden..

Maar laten we hopen dat daar zondag de ommekeer in komt.. nog twee europese potjes en dan kunnen ze zich iedere week vol laten gaan op de eredivisie om kampioen te worden..
Ik reageerde ook op Warrior. Zou in ieder geval een hele lekkere zijn zondag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 november 2015 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 15:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat vind ik dus onzin! Vitesse uit is al jaren een lastige klus voor ons, net als AZ uit. Beide wedstrijden zijn dus wel degelijk van invloed op resultaat. Overigens kan je ook stellen dat voor Ajax in veel gevallen het gelijkspel het hoogst haalbare was en dat ze er dus alles aan gedaan hebben! We verwachten gewoon teveel dat we elke wedstrijd maar even winnen! Zelfs als de tegenstander in eigen competitie niet goed speelt. Dat is toch al jaren niet meer zo bij Ajax???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 november 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om de reacties in het algemeen op mensen die commentaar hebben.. Wat jij zegt heb je helemaal gelijk in, tegen Roda was het gewoon goed, en nu gewoon niet..

Ik benoem altijd beiden
Ow, maar dit keer ging het mij enkel om de reactie van Hummel en totaal niet om de andere kritieken van forummers! En al helemaal niet of ik het daar eens of oneens mee ben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 november 2015 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 15:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ik hecht barweinig aan wat jij zegt.
Dat mag, hecht ik weer barweinig waarde aan! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 november 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 08:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat vind ik dus onzin! Vitesse uit is al jaren een lastige klus voor ons, net als AZ uit. Beide wedstrijden zijn dus wel degelijk van invloed op resultaat. Overigens kan je ook stellen dat voor Ajax in veel gevallen het gelijkspel het hoogst haalbare was en dat ze er dus alles aan gedaan hebben! We verwachten gewoon teveel dat we elke wedstrijd maar even winnen! Zelfs als de tegenstander in eigen competitie niet goed speelt. Dat is toch al jaren niet meer zo bij Ajax???
Als je kijkt tegen welke tegenstanders dat zijn mag je je toch flink zorgen gaan maken. Want zo geweldig waren de meeste tegenstanders namelijk niet. Dus zeer terechte en logische kritiek.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 november 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 08:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat mag, hecht ik weer barweinig waarde aan! ;-)
Eikel! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 november 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Ik blijf bij mijn standpunt dat ajax gewoon 3-4-3 moet spelen. In het geval dat je wordt terug gedwongen, kun je zowel Gudelj als Bazoer terug laten zakken naar een soort 5-2-3. Je houdt dan een creatieve voetballer vrij (Sinkgraven) en een loopwonder (Klaassen) die een bal vrij kunnen spelen naar de voorhoede.....
Zowel Bazoer als Gudelj kunnen ook weer het middenveld ondersteunen als we overschakelen naar de aanval in een soort 3-2-5 en dan Sinkgraven en klaassen naar voren sturen ter ondersteuning aan de voorhoede....

Waar is de tijd gebleven dat de tegenstander zich aan ONS aanpast ipv andersom...

WZAWZDB!!!

Dat was, dat is en dat zal altijd zo blijven!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 november 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 10:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eikel! ;-)
Leuke naam! Aangenaam kennis te maken, ik ben Ajax Warrior! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 november 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 14:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

hahaha, voor de tegenstander van zondag, Warriort ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 november 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 15:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahaha, voor de tegenstander van zondag, Warriort ;-)
Brrrrrrr daar krijg ik kippenvel van!
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 november 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 14:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ooh, je doopnaam is Eikel. Sorry pik, wist ik niet....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2015 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 november 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 18:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ooh, je doopnaam is Eikel. Sorry pik, wist ik niet....
Eikel, pik! Je blijft wel in een bepaalde categorie kut! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 november 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 17:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Brrrrrrr daar krijg ik kippenvel van!
Zondag kippenvel van de heerlijke overwinning die onze jongens behalen in de kuip ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 november 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 18:58 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zondag kippenvel van de heerlijke overwinning die onze jongens behalen in de kuip ;-)
Ga d'r nou maar niet van uit man...
Juist omdat opeens iedereen zegt en denkt dat we daar gaan winnen, krijgen we die deksel extra hard op onze neus...

Ik ga uit van een puntendeling en dan valt het mee als we verliezen (wat heel goed mogelijk is) en als we winnen is dat puur genot.

Hoe dan ook, we blijven eerste! Dus zij MOETEN.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Fenerbahce (donderdag 5 november 2015, 19:00): 0-0

0.0085799