|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2015 - 19:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ga d'r nou maar niet van uit man... Juist omdat opeens iedereen zegt en denkt dat we daar gaan winnen, krijgen we die deksel extra hard op onze neus... Ik ga uit van een puntendeling en dan valt het mee als we verliezen (wat heel goed mogelijk is) en als we winnen is dat puur genot. Hoe dan ook, we blijven eerste! Dus zij MOETEN. Juist omdat zij moeten, ontstaat er meer ruimte voorin voor ons om te voetballen. Belangrijk is dat de bal snel rond gaat en dat feyenooit zich kapot loopt. Hierdoor halen wij een vrij simpele overwinning ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat vind ik dan wel weer kut... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2015 - 19:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ga d'r nou maar niet van uit man... Juist omdat opeens iedereen zegt en denkt dat we daar gaan winnen, krijgen we die deksel extra hard op onze neus... Ik ga uit van een puntendeling en dan valt het mee als we verliezen (wat heel goed mogelijk is) en als we winnen is dat puur genot. Hoe dan ook, we blijven eerste! Dus zij MOETEN. Je had waarzegger moeten worden pik 😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een geweldige analyse van Roelof Luinge over de klassieker zeg. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ajax moet bazoer gewoon rust geven en niks mee laten doen bij oranje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Verkeerde topic zie ik.
Maar gewoon dat Nijhuis uiteindelijk best prima floot. Legde de regels zeer duidelijk uit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik had er ook niet zo'n moeite mee. Kuyt was buitenspel maar nauwelijks te zien en die bal over de lijn bij You ess op volle snelheid ook nauwelijks. En verder was Nijhuis vrij consequent, beide kanten uit. Verre van de slechtste de afgelopen jaren en een stuk beter dan Van Boekel die echt over zich heen liet lopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2015 - 23:39 schreef Eide het volgende:Ik had er ook niet zo'n moeite mee. Kuyt was buitenspel maar nauwelijks te zien en die bal over de lijn bij You ess op volle snelheid ook nauwelijks. En verder was Nijhuis vrij consequent, beide kanten uit. Verre van de slechtste de afgelopen jaren en een stuk beter dan Van Boekel die echt over zich heen liet lopen. Van mij mag er vaker door gevoetbald worden. En dat gaf Luinge prima aan... Wanneer er te veel worst gefloten zitten mensen te janken en wanneer ze proberen te laten gaan is het ook niet goed. Nijhuis heeft het prima laten gaan en echt ingrijpen was zelden nodig |
|
|
|
|
enough
|
|
|
tijdens de wedstrijd zit je er toch anders in qua emoties enzo,maar zoals gister luinge het terug haalde viel het allemaal wel mee ja,al waren er wel pittige duels bij ,maarja het is ook een contact sport he,,en wat bestraft moest worden is bestraft |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 17:52 schreef enough het volgende:tijdens de wedstrijd zit je er toch anders in qua emoties enzo,maar zoals gister luinge het terug haalde viel het allemaal wel mee ja,al waren er wel pittige duels bij ,maarja het is ook een contact sport he,,en wat bestraft moest worden is bestraft Vind je dat echt?
Dirk Kut had toch wel rood moeten hebben? Klaassen had toch zn 2e geel moeten hebben? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 18:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Vind je dat echt? Dirk Kut had toch wel rood moeten hebben? Klaassen had toch zn 2e geel moeten hebben? Vind ik wel ja.. Dat zijn gewoon keiharde regels. Overigens zie ik net pas terug hoe hard de overtreding van El Hamadi op Millik is. Dat is gewoon een donker rode kaart, met gestrekt been de noppen vooruit en dan ook nog eens hard trappen en de bal volledig missen.. Sorry, maar dat is gewoon donkerrood..
En heel eerlijk, het wel of niet buitenspel van Kuyt kan ik prima begrijpen dat dit niet gezien is, de bal over de zijlijn is gewoon een blunder van jewelste..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ja vooral als je in slowmotion ziet hoe de grens gewoon kijkt naar het moment... Daar kon een slee tussendoor, zover over de zijlijn 😂 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch, op volle snelheid is dat ook niet makkelijk te zien en is het moment zo voorbij. En die grensrechter staat er wel 40 meter vandaan. Zeker een blunder maar in slowmotion wordt alles wel heel duidelijk... Helaas zit de werkelijkheid van het voetbal zo niet in elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 19:12 schreef Eide het volgende:En toch, op volle snelheid is dat ook niet makkelijk te zien en is het moment zo voorbij. En die grensrechter staat er wel 40 meter vandaan. Zeker een blunder maar in slowmotion wordt alles wel heel duidelijk... Helaas zit de werkelijkheid van het voetbal zo niet in elkaar. klopt helemaal, maar dit soort blunders aan de zijlijn zie je nog maar zelden, het is namelijk een bal die al een seconden of twee op die lijn balanceerd en er dan ruim overheen gaat..
Maar goed, daar hoor je mij niet over klagen hoor, het leverde ons een goal op... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt de ene keer zit het tegen en de andere keer zit het mee,wat dat betreft heeft Feyenooit al heel veel mee gehad dit seizoen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt de ene keer zit het tegen en de andere keer zit het mee,wat dat betreft heeft Feyenooit al heel veel mee gehad dit seizoen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 23:17 schreef p111 het volgende:Klopt de ene keer zit het tegen en de andere keer zit het mee,wat dat betreft heeft Feyenooit al heel veel mee gehad dit seizoen. Das een feit idd. Als ik ook zie welke lastige uitwedstrijden zij nog moeten....pffff die worden sowieso geen kampioen. |
|
|
|