|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ontbijten en tikken gaat soms wel moeilijk Maar ik zou Hamer en Namli halen als ik Feyenoord was |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuke voetballer Namli maar vraag me af of dat niet meer een speler is voor Utrecht/Vitesse etc. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2019 - 12:28 schreef MMM het volgende:Leuke voetballer Namli maar vraag me af of dat niet meer een speler is voor Utrecht/Vitesse etc. Eerst bij ons mislukken, en dan door naar één van die clubs. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2019 - 12:28 schreef MMM het volgende:Leuke voetballer Namli maar vraag me af of dat niet meer een speler is voor Utrecht/Vitesse etc. Ik vind hem veel beter dan Larsson en Ayoub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Ja idd en boetius ook maar terug halen. Altijd op verkeerde positie gespeeld bij ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor mij nog steeds een raadsel waarom deze jongen geen kans kreeg , en dat Clasie gehaald werd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij was mij niet eerder positief opgevallen? Ook niet negatief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juli 2017 - 21:05 schreef van geil het volgende:Die kan in mijn ogen best invallen voor El, en eventueel Vilhena. Daar heb je meer aan als wat nu de "vervangers" zijn. ,, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is niet bepaald jubelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mij ook op basis van zijn periode bij Dordt. Nu valt hij bij Zwolle niet echt op moet ik toegeven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2019 - 11:05 schreef van geil het volgende:Voor mij nog steeds een raadsel waarom deze jongen geen kans kreeg , en dat Clasie gehaald werd. mwa, vind en vond het niet veel. Vond het logisch dat ie niet bij Feyenoord verder ging. Niet dat Clasie het nu fantastisch doet, maar das een tweede. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, lekker 2 ton.
Verder is t niet een speler die Feyenoord veel verder had gebracht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar beeld dat hij schetst komt op mij niet over als een warme club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is de koude realiteit. Zodra je weg bent van de club ben je weg. Dat is overigens niet alleen bij ons zo. Als je verhuurd wordt, moet je t laten zien.
Wel vind ik inderdaad t aantal contact moment wel bedroevend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah meer inderdaad de contactmomenten tijdens een verhuur. Geen felicitatie na zijn debuut, toch een mijlpaal voor een jonge speler. En de 'belofte' van van Geel, al hoor je dat nu maar van 1 kant. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heel jammer dat ze hem nooit opgehaald hebben bij Zwolle Hij was toen al beter dan Tapia Ayoub en Burger |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Bijzonder toch? Al die BVO's scouten zich een ongeluk bij de jeugd. Vanaf een jaar of 7. Ze bellen, mailen, kijken week in en week uit. Met meerdere mensen. Maar als je dan een jaar of wat (soms 10) bij zo'n club gezet hebt en je moet elders een jaartje ervaring opdoen dan behandelen ze je alsof je een volslagen vreemde bent. Dan is een telefoontje, een mail of een persoonlijk gesprek te veel gevraagd. Ik vind dat een gevalletje schrikbarend slecht met je investeringen omgaan. Voor mij onbegrijpelijk.
Hamer zelf vond ik vorig jaar beter dan Nieuwkoop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja jammer hij is weg, hup voorwaarts. Nieuw beleid |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar komt het wel op neer idd
Life is good |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gustavo Hamer doorliep bijna de gehele jeugdopleiding van Feyenoord, maar uiteindelijk bleef het slechts bij twee wedstrijden in het eerste elftal van Feyenoord. Inmiddels maakt hij indruk bij Coventry City. De 25-jarige middenvelder heeft in Engeland een uitstekende ontwikkeling doorgemaakt en kan dit seizoen met zijn club promoveren naar de Premier League.
In gesprek met VoetbalPrimeur.nl vertelt de oud-Feyenoorder eerst over zijn periode bij de Rotterdammers. "Giovanni van Bronckhorst was daar toen trainer, maar ik heb niet het gevoel dat ik ooit kansen van hem heb gehad. Ik moest van de conditietrainer horen dat de duurdere spelers altijd voorrang kregen, toen wist ik wel dat ik weg moest." Achteraf raakte zijn vertrouwen in de club echt kapot toen Martin van Geel een belofte deed dat Hamer na zijn verhuurperiode in aanmerking zou komen bij Feyenoord 1, wat achteraf niet juist bleek.
Na een verhuurperiode aan FC Dordrecht, maakte Hamer in 2018 een binnenlandse transfer naar PEC Zwolle. Ondanks dat hij in juli 2020 vertrok naar Coventry City, kon hij ook terugkeren naar Feyenoord. "De clubleiding van Feyenoord wilde me toen terughalen en een bedrag van drie miljoen euro was al afgesproken. Alleen ging jurist Joris van Benthem ervoor liggen. Een speler die weg is gegaan voor 150.000 euro weer terughalen voor drie miljoen, zou niet goed vallen bij de fans, volgens hem."
Volgende stap Terwijl de promotie naar het hoogste niveau van Engeland met zijn huidige club in zicht is, zou hij alles achterlaten voor een transfer naar Feyenoord. ''Voor mij ligt nu de focus op een stap omhoog richting de Premier League, maar een terugkeer bij Feyenoord zou ook enorm aantrekkelijk zijn. Andere topcompetities zouden me ook leuk lijken, maar dit zijn nu mijn echte doelen. Als Feyenoord me belt om terug te komen, dan zeg ik ondanks alles zonder twijfel ja.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk voor m. Gepasseerd station |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2023 - 13:14 schreef RenatoBos het volgende:Als Feyenoord me belt om terug te komen, dan zeg ik ondanks alles zonder twijfel ja. Ik ook. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik zou ook ja zeggen, mss als scout functie voor me, anders functie elders:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We hebben tenslotte weer verlengd.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
5 x man off the match van de laatste 7 wedstrijden ,vandaag weer gescoord. Tijd om hem op te halen 🙂 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leon krijgen we dan volgend seizoen een selectie van 100 man....... Je wil roch doorselecteren ,en CL spelen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 10:56 schreef piet de paler het volgende:Leon krijgen we dan volgend seizoen een selectie van 100 man....... Je wil roch doorselecteren ,en CL spelen ? Je heb een punt Piet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch denk ik bij nader inzien eigenlijk dat feyenoord hem in top 3 aankopen heeft staan als vervanger kokcu, meen ik serieus |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Liam Kelly deed het ook zo goed bij reading |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 23:44 schreef bijft007 het volgende:Toch denk ik bij nader inzien eigenlijk dat feyenoord hem in top 3 aankopen heeft staan als vervanger kokcu, meen ik serieus Denk het ook . Je zag zijn ontwikkeling vroeien via Dordrecht Zwolle . Van wat hij doet in Engeland zijn alleen zeer positieve statistieken van. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat dus, en heb intussen wat beelden opgezocht, heeft wel wat weg van kokcu op het oog qua techniek maar ook scorend vermogen is er,feyenoord zoekt qua scouting nu ook veel Nederlanders of iig bekende namen voor de as, kans op minder lang aclimatiseren dus niet onlogisch ook ze vd boomen bekeken enzo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 mei 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weer n goaltje en mogelijk mede daardoor premier league, nu nog bezig, en oww nu net 1-2 achter verlengingen, wat gunstig is mocht we hem terug willen, als ze premier league halen zou hij onhaalbaar zijn geworden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Afgekeurd goal zie ik Luton town, dus gaat pingels worden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Verloren dus na pingels, benieuwd of feyenoord bij m aanklopt eigenlijk, niet geheel onlogisch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Scoorde wel weer een mooi doelpunt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ook niet. Heb deze wedstrijd gekeken. Matig |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik alleen verlengingen + pingels, niet best t niveau dus, al zijn finales nooit of zelden hoogstaand, wel dus op haar na premier league |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weer actueel,ik hoop het wel! |
|
|
|