|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij wel natuurlijk. Natuuuuuuuurlijk.
Spruitjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kunnen er lang en breed over discussiëren, maar Marokkanen zijn gewoon kutvolk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Omdat ie zo leuk is en je het anders moet lezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar zo'n lijstje kan je ook van Nederlanders maken Kramer Jansen veldwijk Verhoek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het blijkt wel een cultuur te zijn die het meest botst binnen west europa . Maar ik beoordeel het liefst elk persoon individueel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ondertussen pakt Vente zijn koffers in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft geen linkerbeen Henk . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het ontbreekt hem aan een goede kop Henk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 07 januari 2019 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het blijkt wel een cultuur te zijn die het meest botst binnen west europa . Maar ik beoordeel het liefst elk persoon individueel. Snap ik. Maar ben er nog geen goeie tegen gekomen. Puntje bij paaltje hebben ze allemaal dezelfde "trekjes"
En dan komt altijd de opmerking: "Nou mijn buurman is een hele goeie Marokkaan". Gefeliciteerd, er wonen er 55.432 in Utrecht en jij kent er 1. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
On Topic: Vente, goed joch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede speler , het komt gewoon te vroeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee wedstrijden geschorst, we zullen m missen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou ik ook weg doen na dit seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik niet ,contract verlengen en verhuren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij ligt nog tot 2022 vast, maar zou hem ook verhuren. Geen directe reden om te verlengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor je m verhuurt zou ik eerst een nieuwe spits kopen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat sowieso ja. Onafhankelijk van of Vente nu blijft of niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2019 - 05:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij ligt nog tot 2022 vast, maar zou hem ook verhuren. Geen directe reden om te verlengen. 2022 is nog een eind,verhuren dan maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Guidetti zit in de trein |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opstellen in het dames team |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat een slechte indruk achter , |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Soort Castagnios maar dan zonder doelpunten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Damn die was ik alweer vergeten! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verhuren , dat had eigenlijk dit seizoen al moeten gebeuren van 1 jaar bankzitten wordt hij nooit beter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2019 - 12:16 schreef kenny het volgende:verhuren , dat had eigenlijk dit seizoen al moeten gebeuren van 1 jaar bankzitten wordt hij nooit beter Helemaal mee eens Kenny. Ik heb geprobeerd zijn statistieken te vinden,van 019 enzo maar kan niks vinden. Ben eigenlijk benieuwd hoe hij het deed in de jeugd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie echt niets in hem. Blinkt nergens in uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis niks, maar werd nog verdomde vaak opgesteld. Lieve jongen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toen onze Vente een ventje was....
Gaat het niet worden. Moet echt een jaar spelen ergens. Uitlenen dus. Of verkopen mag ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus hij moet nu het elftal overeind houden en er zelf goed in voor de dag komen? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Vente komt heeeeeeel veel te kort..... Verhuren maar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 - 12:33 schreef VVout het volgende:Dus hij moet nu het elftal overeind houden en er zelf goed in voor de dag komen? Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Inderdaad. Verhuren. Of zelfs verkopen.
Dit Feyenoord heeft één groot probleem en dat is dat het te weinig goals maakt. Je moet er dan ook niet aan denken dat Jørgensen het hele seizoen niet speelt vanwege een blessure.
Ik heb Vente ook nog nooit een echte goal zien maken (goed schot).
Inderdaad voegt hij - op een sporadische intikker na - totaal niets toe. En hij is te klein.
Schuif dan Bannis maar naar voren. Die is nu al verder en maakt tenminste echte goals.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Verhuren zou het beste zijn, is nog zo jong |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 - 11:26 schreef Frstu het volgende:Inderdaad. Verhuren. Of zelfs verkopen. Dit Feyenoord heeft één groot probleem en dat is dat het te weinig goals maakt. Je moet er dan ook niet aan denken dat Jørgensen het hele seizoen niet speelt vanwege een blessure. Ik heb Vente ook nog nooit een echte goal zien maken (goed schot). Inderdaad voegt hij - op een sporadische intikker na - totaal niets toe. En hij is te klein. Schuif dan Bannis maar naar voren. Die is nu al verder en maakt tenminste echte goals. mee eens . verhuren of verkopen , komt in alles tekort en geen goede vervanger van jorgensen ( te hopen dat hij fit word en blijft anders heb je een groot probleem) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Nou nu al verkopen weet je zeker dat je weer een jeugdspeler voor weinig verliest. Verhuur geeft hem de kans te ontwikkelen en in de kijker te spelen. Het mannetje moet nog volgroeien hoor.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 had ook zo'n spitsje, in de verhuur vorig seizoen. Komt niet uit de verf, blijft stilstaan. Kwaliteit tekort. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Dan mag je hem verkopen. Maar na dat hele opleidings traject verdient hij het om getest te worden bij een andere club. Jaartje verhuren, dan evalueren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
20 jaar alweer. Schiet niet echt op. Geen verbetering te zien. Jammer dus. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Wat is er dan op tegen hem te verhuren? 20 jaar pas, weinig gespeeld. Kan hem desnoods volgend jaar verkopen. Word je blij om nu een half miljoen te pakken?
Wie weet is hij pas op 22e rijp |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O, verhuren okee hoor. Ik verwacht er alleen niets meer van. En contract tot 2022.
Liever een extra ervaren spits erbij. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 - 14:31 schreef FR-Henk het volgende:O, verhuren okee hoor. Ik verwacht er alleen niets meer van. En contract tot 2022. Liever een extra ervaren spits erbij. Daar kan ik bij inkomen. Puur voor de business praatte ik over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar