|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2019 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt nog slechter dan Kazim |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Leuke spits voor IJsselmeer vogels |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had allang verhuurd kunnen/moeten zijn. Dat ie er niet klaar voor was, zagen we vorig seizoen ook wel. Dit is voor niemand goed, zeker ook niet voor hemzelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je al tegen Sparta niks maar dan ook niks klaar kan maken, wat heb je dan in Feyenoord te zoeken. Kan geen bal vast houden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Supporters zijn Dylan zat. Noemen hem ook al een jonge ezel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Serieus.... wat een arren die dat doen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij ziet hij het zelf ook helemaal niet meer zitten. Bij die eerste mispeer roept Berghuis volgens mij dat hij moet lossen. Maar goed als je karakter heb dan heb je daar mooi schijt aan en schiet je die bal door het net. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 19:09 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgens mij ziet hij het zelf ook helemaal niet meer zitten. Bij die eerste mispeer roept Berghuis volgens mij dat hij moet lossen. Maar goed als je karakter heb dan heb je daar mooi schijt aan en schiet je die bal door het net. mee eens lijkt of hij steeds slechter gaat spelen , niet gek als iedereen terecht roept dat ie veel tekort komt , zelfvertrouwen is ver te zoeken bij hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 19:20 schreef kenny het volgende:[..] mee eens lijkt of hij steeds slechter gaat spelen , niet gek als iedereen terecht roept dat ie veel tekort komt , zelfvertrouwen is ver te zoeken bij hem Even buiten dat ,hij heeft de boven armpjes van een junior boekhouder. 2 jaar lang de tijd gehad om extra te investeren in een sterker lichaam. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 19:20 schreef kenny het volgende:[..] mee eens lijkt of hij steeds slechter gaat spelen , niet gek als iedereen terecht roept dat ie veel tekort komt , zelfvertrouwen is ver te zoeken bij hem Of geen zelfvertrouwen omdat ie weet hoe goed hij (niet) is |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik zou 4:4:2 spelen, zo lang Jorgensen geblesseerd is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Misschien moet Dylan op een andere sport gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij weet ie zelf ook dondersgoed dat ie daar niet hoort te staan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja je ziet echt een hele grote twijfel in hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waar moet je dan kijken maat..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zou mooi zijn, jaartje Eredivisie, denk dat Emmen hem wel kan gebruiken. Wellicht krijg je er dan volgend jaar een goede spits voor terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stam wel heel erg positief over zijn drive en inspanningen op de training. Zou Vente een ontzettende kuipvrees hebben of wat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 16:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Stam wel heel erg positief over zijn drive en inspanningen op de training. Zou Vente een ontzettende kuipvrees hebben of wat? Gewoon onervaren, nog niet klaar voor het grote werk. Typisch een speler die snel zou groeien door 1 of 2 jaar bij Jong Feyenoord in de Jupiler League te spelen. Oh wacht..
Als zo'n jongen het vertrouwen heeft en doorontwikkeld kan hij daar 20 keer scoren, dan kom je heel anders binnen lopen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 16:29 schreef moa het volgende:[..] Gewoon onervaren, nog niet klaar voor het grote werk. Typisch een speler die snel zou groeien door 1 of 2 jaar bij Jong Feyenoord in de Jupiler League te spelen. Oh wacht.. Als zo'n jongen het vertrouwen heeft en doorontwikkeld kan hij daar 20 keer scoren, dan kom je heel anders binnen lopen. Welnee te Iel, te Kort, te weinig techniek, etc |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blessure , is er morgen niet bij. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Wat jammer. *sarcasme*
Ik denk serieus dat dit een slok op een borrel scheelt en dat we nu beter zullen presteren. Als het nu eens meezit en we de wind in de zeilen hebben kunnen we zo maar winnen van die Georgiërs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Beter laat dan nooit. Misschien kan hij op dat niveau wel aarden. Zie hem in ieder geval niet meer terugkomen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja top voor hem, staat nog 3 jaar onder contract, hopelijk ontwikkeld hij zich daar. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij zal er in ieder geval niet slechter van worden. Dan kan hij nog wat opbrengen bij verkoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goede voetballer ,mist alleen 110% vertrouwen in zichzelf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima voor beide partijen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien eerst even kijken aan het einde van t seizoen hoe hij zich ontwikkeld heeft? Pfffff haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verhuur...Kan helpen. Tapia is er ook niet slechter op geworden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van persie is echt lyrisch van hem..ik zie het nog niet.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zie het wel ,maar veel te weinig. Combineert in de kleine ruimte als geen ander,maar mist scherpte in de afronding en de duels ,daardoor verliest hij het totale overzicht lijkt het. Met de speeltijd die hij nu gaat krijgen ,moet het eruit gaan komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 12:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zie het wel ,maar veel te weinig. Combineert in de kleine ruimte als geen ander,maar mist scherpte in de afronding en de duels ,daardoor verliest hij het totale overzicht lijkt het. Met de speeltijd die hij nu gaat krijgen ,moet het eruit gaan komen. Ja kan best wel wat in de kleine ruimte klopt was ik ff vergeten, meermaals ook gezien bij hem, laten we hopen dat ie dezelfde kant opgaat als Emil Hansson het deed bij RKC.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 12:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja kan best wel wat in de kleine ruimte klopt was ik ff vergeten, meermaals ook gezien bij hem, laten we hopen dat ie dezelfde kant opgaat als Emil Hansson het deed bij RKC.. Spitsen zijn zeldzaam,verwacht er dan ook nog meer van als Hansson. Alleen al omdat RKC nu eredivisie speelt. |
|
|
|