|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 11:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Misschien eerst even kijken aan het einde van t seizoen hoe hij zich ontwikkeld heeft? Pfffff haha Nope. Heb het al gezien, hoor je nooit meer wat van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha
Succes bij je debuut vanavond Dylan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gaat zo scoren tegen Psv. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Loopt te dirigeren als een vedette |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Won elk kopduel en weer goed in de combinatie. Maar moet als spits meer centraler gepositioneerd gaan staan. Daarbij ook scherper gaan staan ,of inkomend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In Rotterdam werd Vente soms stevig aangepakt door media en publiek. "Ik heb aardig wat kritiek gekregen, ja. Wat het met mij doet? In het begin is dat niet leuk om te horen. Maar ik weet wat ik kan. Wat mensen over mij zeggen, daar heb ik schijt aan. Maakt me niet veel uit."
"Ik ben me er ook van bewust dat ik bij Feyenoord niet m'n niveau heb gehaald. Ik ben realistisch. Ik vind wel dat de kritiek veel was. Mensen mogen hun mening geven, maar het doet me niet zo veel." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij lult zichzelf tegen. Zeg nou gewoon: het was ruk. RKC is m'n revanche want ik wil sterker terug komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Grote mond ineens speler voor RKC of lager |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zou nog eens een quote zijn: "ik loop nu bij rkc want ik kan er niks van" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die komt nooit meer terug . Zelfs RKC dat stijf onderaan staat is nog te hoog gegrepen voor hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die komt nooit meer terug . Zelfs RKC dat stijf onderaan staat is nog te hoog gegrepen voor hem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En zo zijn er nog zat te gaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooie achternaam en daar was het mee gezegd. Jammer hoor, die wedstijd tegen Sparta was even hoopgevend.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Jammer. Maar geef niet op, sommige rijpen laat. Wat een verhaal was Pellè bv. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goed gezien Ar haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet Dylan alleen nog ff twee koppen groeien en zes jaar onafgebroken de sportschool in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 14:21 schreef tomson het volgende:Mooie achternaam en daar was het mee gezegd. Jammer hoor, die wedstijd tegen Sparta was even hoopgevend.. Hij doet in zijn loopacties echt alles ,maar dan ook alles fout. Ze slaan hem gewoon over |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag tot nu toe stukken beter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had gisteren een afstandschot om je vingers bij af te likken. Helaas stond Cilessen niet op doel bij de Groningers. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2019 - 17:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Had gisteren een afstandschot om je vingers bij af te likken. Helaas stond Cilessen niet op doel bij de Groningers. Hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2019 - 17:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Had gisteren een afstandschot om je vingers bij af te likken. Helaas stond Cilessen niet op doel bij de Groningers. Mist een 100% kans daarvoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welnee ,moet via een slidding scoren ,dan kan je geen richting meer aan een bal geven. Bij alle clubs had die bal erin gemoeten ,bij 020 hadden ze gezegt dat Pad fantastisch stond te keepen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2019 - 20:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Welnee ,moet via een slidding scoren ,dan kan je geen richting meer aan een bal geven. Bij alle clubs had die bal erin gemoeten ,bij 020 hadden ze gezegt dat Pad fantastisch stond te keepen. Haha..hij maakt er zelf een sliding van.. die moest erin. Tijd zat om te kiezen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon goed gekeept van Sergio Pader haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2019 - 20:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Welnee ,moet via een slidding scoren ,dan kan je geen richting meer aan een bal geven. Bij alle clubs had die bal erin gemoeten ,bij 020 hadden ze gezegt dat Pad fantastisch stond te keepen. Ik kan in veel dingen meegaan, maar niet dat iemand ooit zegt dat Padt goed gekeept heeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kwa eredivisie boven gemiddeld ,alleen zegt dat niets idd haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doet het redelijk vandaag,lijkt ook meer body te krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan ie beter gaan kickboksen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staat nog 0 - 0 Ar,en naaide Veltman bij een vrijetrap |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Vandaag ff op Vente gelet bij de samenvatting van RKC-Heerenveen, helaas kwam hij te weinig in beeld om hem te beoordelen. Die zien we nooit meer..... terug. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Liep als een huppelkutje te voetballen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog steeds een matige voetballer, nog niet geschikt voor Feyenoord 1 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt , boekt ook verrot weinig progressie bij rkc , vraag mij af of hij wel geschikt is voor de eredivisie hij lijkt mij meer geschikt als keukenkampioen divisie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Word niks, is niks. Jammer |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: 2 wedstrijden goed en toen ging die in de trein hamburgers eten. is dikker geworden en arroganter. die komt nooit meer op dat niveau van die 2 wedstrijdjes omdat ie zichzelf in de weg zit. dan ben je dus heel snel niks meer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Go Ahead Deventer met Cees van Wonderen als trainer zal een goeie club zijn voor Dylan Vente om beter te worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elke club dan FEYENOORD is beter voor vente.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vente moet O21 maar gewoon helpen, bij RKC kwam ie dr ook niet aan te pas. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 - 09:45 schreef de bluffer het volgende:Go Ahead Deventer met Cees van Wonderen als trainer zal een goeie club zijn voor Dylan Vente om beter te worden. Laat hij zich eerst maar eens goed laten zien in O21. (zou best kunnen hoor dat ie daar wel zou passen, maar laat hem eerst maar eens wat laten zien) Bij RKC was het toch ook 3x niks, terwijl ze daar toch echt wel vooruit wilden voetballen. |
|
|
|