|
|
van geil
|
|
|
Gewoon met Vente beginnen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dirk in de punt, Berghuis op rechts en Toornstra op 10 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nicolai in de punt hoor ik net.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net gescoord tegen Roda in het tweede. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Je hebt dit enorme talent toch wel zien spelen Bluf? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Viel ook goed in tegen ADO ?..... stop eens met dromen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer gewoon terug in het eerste en Dylan als hij niet weg wil volgend seizoen laten proberen. Gisteren hadden we een breker nodig en geen talent maar een type Kramer of niet ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is geen dromen, is eigen jeugd supporten en Kramer is kut. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of open je ogen Piet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik krijg gelijk let maar op Kramer gaat ervoor zorgen dat we op de coolsingel staan. En Vente komt pas volgend seizoen in aanmerking om 2 e spits te worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2017 - 19:15 schreef piet de paler het volgende:Ik krijg gelijk let maar op Kramer gaat ervoor zorgen dat we op de coolsingel staan. En Vente komt pas volgend seizoen in aanmerking om 2 e spits te worden Ik wilde net zeggen dat je de laatste tijd net zo zuur klinkt als van Hanegem waar je over klaagt ga je ineens roepen dat we straks met Kramer op de Coolsingel staan... op jou is ook geen peil te trekken he ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar Kramer heeft zeker! een groot aandeel in de koppositie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer had/heeft een waarde. Maar uitsluitend met hoge ballen voor de pot. Is zelden nodig geweest. Voetballend is hij van generlei waarde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus tegen ADO konden we hem niet gebruiken of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Moest er iets geforceerd worden dan piet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, dat zie je goed. kramer is breekijzer, zie uitwedstrijden NEC, Eagles, Utrecht. Toen was het nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou niet weten hoe. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan toch met alle respect toch niet zeggen dat hij geen onrust maakt in het strafschop gebied? Je hebt hem nodig. En je kan blijven roepen om Vente maar dit slaat toch nergens op. Je gaat dadelijk ook nog zeggen dat fysiek Kramer niet het verschil kan maken. Je kan me wegzetten als voetbal kluns maar ik blijferbij Kramer is een 2 espits maar wel een die tam tam maakt, en Vente nog lang niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je bent geen kluns piet. Mensen vergeten dat Kramer letterlijk oorlog maakt. En dus gaat trappen, provoceren en dus alleen maar kaarten pakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij was er niet, dus ook geen discussie waard |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En hadden hem ook niet nodig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien een invalbeurtje, zit op de bank.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik hoop het, al is het alleen maar om er 1 te scoren en Piet de mond te snoeren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja juist das al 1 reden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijft dit seizoen bij het eerste..d:-) Hopelijk krijgt ie speeltijd en kan ie zich goed ontwikkelen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb niets gezien waarvan ik dacht , ja........ |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Meest onderschatte talent van Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, hoezo..(?) Wie de jeugd een beetje volgd is het er toch wel over eens dat dit een groot talent is.. |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Hij is kopsterk scoort uit alle standen Vast aan de bal en geeft rust in een elftal, vind dat hij onderhand wel een kans verdient ( meer speelminuten) als schaduwspits, mentaliteit is in ieder geval stukken beter als Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sluit ik me bij aan, maar daarom is ie toch niet ondergewaardeerd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
In zijn algemeenheid komt er niet veel jeugd door de laatste 2 jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan te bedenken dat je nu twee jaar prijzen pakt.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Kortom de jeugdopleiding is wel goed maar niet uitzonderlijk. Veel goede verdedigers maar die zijn nu allemaal verkocht. Denk dat het een grote fout is geweest Jong Feyenoord niet mee te laten doen in Jupiler League. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er komt wat minder jeugd door omdat er meer geld is om enige ervaring te halen. Daarnaast is Gio niet echt van het experiment, met jeugd. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2017 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:Er komt wat minder jeugd door omdat er meer geld is om enige ervaring te halen. Daarnaast is Gio niet echt van het experiment, met jeugd. jammer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2017 - 20:54 schreef sportdwaas het volgende:[..] Kortom de jeugdopleiding is wel goed maar niet uitzonderlijk. Veel goede verdedigers maar die zijn nu allemaal verkocht. Denk dat het een grote fout is geweest Jong Feyenoord niet mee te laten doen in Jupiler League. Weet je ik kan daar eigenlijk geen oordeel over vellen..tis voor de jeugd interessant dat ze op een hoger niveau kunnen spelen ben enkel wel bang dat je nog sneller spelers gaat verliezen aan andere clubs omdat ze in de picture komen te staan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vente: ''Je debuut maken is het mooiste wat er is''
Dylan Vente heeft in de wedstrijd tegen Manchester City zijn debuut gemaakt voor Feyenoord. De 18-jarige spits mocht in de tweede helft in het veld komen voor Michiel Kramer en stond ineens tegen de wereldsterren van het huidige voetbal.
Dylan Vente had niet verwacht zijn debuut te maken tegen City. ''Nee, niet toen de wedstrijd begon. Toen ik het te horen kreeg, was het wel een kippenvelmomentje. Je weet dat het al 0-4 staat, maar je debuut maken is het mooiste wat er is en zeker in de Champions League,'' zegt Vente in gesprek met het Algemeen Dagblad.
''Met de trainingen merk ik dat ik beter word. Door de ervaring van de andere spelers word ik een completere speler, fysiek ook. Dat is anders dan bij de junioren.'' De talentvolle aanvaller van Feyenoord heeft na afloop bewust geen shirtje geruild met iemand van Manchester City. ''Dit shirtje is speciaal en wil ik houden.'' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dylan Vente we gaan weer mensen op een voetstuk plaatsen die daar lang nog niet en misschien helemaal nooit komen. Had niet een balcontact. Je kunt Kramer niets verwijten hoe hij speelde, hij verdedigde zelfs mee ( wel erg klunzig) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of jij trapt hem er maar weer eens af zoals gewoonlijk.. |
|
|
|