|
|
van geil
|
|
|
Jawel , ook, we hadden geen kapstok. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat is nog niet erg op die leeftijd |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misselijk die jongens nu af te vallen, moeten in een onmogelijk team hun prestatie leveren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog niet goed genoeg is toch niet afvallen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voor de speler niet , voor Feyenoord wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar is dan dus de Jupiler league voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik vind het een gejank van je welste, moet me niet precies op mijn woorden gaan wijzen. Vente verdient de tijd te groeien en het is logisch dat een v. Persie meer brengt en hoort te brengen. Je zou hem nog geen seizoen meer bij Feyenoord houden als het niet het geval zou zijn. Is overigens niet persoonlijk op jouw berichten geadresseerd, maar algemene komentaren waar ik de laatste weken over struikelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natuurlijk maar hebben we wat aan dit soort spits? Als ik kijk naar die Kerk van de fc. Een dommere spits maar snel en groot. Dat soor mensen missen we die lopen op bijna elke bal, fysiek je opzij kan zetten , een redelijk schot heeft. Dat heeft Vente niet, heel het middenveld bestaat uit hetzelfde soort spelers, en dan moet je in d e spits een hebben die gewoon afdrukt en opportuun er in kleunt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja daar kan je steeds op terugvallen, maar Feyenoord wil wel maar mag nu niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor , hij wil nog steeds niet. Dat heeft hij in december nog eens herhaald onze Martin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 januari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord wel. Omdat er geen andere keuze is. Ik ben t eens met van Geel. (Okt 17) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals ik al eens zei kort geleden, Martin lekker thuislaten . Serieus om tafel met de clubs en KNVB , en het is zo geregeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iedere club en de KNVB begrijpt dat Feyenoord bijvoorbeeld veel meer kijkcijfers (gelden) oplevert . Dus gewoon excuses aanbieden , water bij de wijn doen, de eerste 2 jaar geen tv gelden , maar die verdelen onder de clubs , klaar. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gewoon een jaartje verhuren komend seizoen. Hopelijk ontwikkelt hij zich daar en wordt sterker. Anders komt hij gewoon tekort voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha ja maar heeft wel een bepaalde rust over zich |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is goed dat zo'n jongen al went aan de kuip, en als je dan scoort opent het grenzen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie het nog niet zo in hem, er mist nog iets. Moeilijk uit te leggen.
Komt nog hoop ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die jongen is net zindelijk En t zegt niet veel, veel van onze "topspitsen" waar we hoog van de toren bliezen over in de jeugd, zijn daarna volledig mislukt: Castaignos, Achahbar en nog een paar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:37 schreef MMM het volgende:Ik zie het nog niet zo in hem, er mist nog iets. Moeilijk uit te leggen. Komt nog hoop ik. 433 met hoge voorzetten heeft totaal geen zin, mist Vente lengte en kracht voor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:Die jongen is net zindelijk En t zegt niet veel, veel van onze "topspitsen" waar we hoog van de toren bliezen over in de jeugd, zijn daarna volledig mislukt: Castaignos, Achahbar en nog een paar. Ja dat is opvallend .. Deze jongen is rustig en staat met beide benen op de grond. Misschien gaat dat wel t verschil maken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 - 09:50 schreef MightyAce het volgende:[..] 433 met hoge voorzetten heeft totaal geen zin, mist Vente lengte en kracht voor Toch zijn eerste doelpunt tegen Sparta was een kopbal . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die had jij ook kunnen koppen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Op dit moment niet denk ik hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met eem paar meter ruimte ja. Maar in een luchtduel is zelfs de pauperdefensie van Ado hem de baas. Is ook gewoon te klein om hoog te komen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:37 schreef MMM het volgende:Ik zie het nog niet zo in hem, er mist nog iets. Moeilijk uit te leggen. Komt nog hoop ik. Elke topspeler of talent heeft een wapen (snelheid, techniek, koppen, goede trap etc...) hij heeft dat (nog) niet. Het is allemaal middelmaat. Ik zie het niet gebeuren met hem... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik voel een verhuur aankomen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 - 13:30 schreef CobusIII het volgende:[..] Elke topspeler of talent heeft een wapen (snelheid, techniek, koppen, goede trap etc...) hij heeft dat (nog) niet. Het is allemaal middelmaat. Ik zie het niet gebeuren met hem... Ik ook niet. Bij Kastanjes had je nog het idee dat ie instinct voor de goal had |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tahith Chong heeft dat ook..extra skills..geen garantie voor succes overigens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dacht van de week te lezen dat hij tegen een debuut aan zat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 - 13:30 schreef CobusIII het volgende:[..] Elke topspeler of talent heeft een wapen (snelheid, techniek, koppen, goede trap etc...) hij heeft dat (nog) niet. Het is allemaal middelmaat. Ik zie het niet gebeuren met hem... Ik zie 2 positieve dingen aan Vente ,rust en overzicht.
Veel te vroeg voor conclusies ,maar een verhuur zou niet verkeerd zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan wordt het jupiler league |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk te klein, geen killer. Wil je meedoen moet je een grote sterke etterbak van eens Spits hebben |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dat ze hem als 2e spits zien is natuurlijk ook bullshit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als Nicolai wegvalt staat RvP spits als het erop aankomt. Derde spits eerder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler