|
|
Stylzz
|
|
|
Aanspeelpunt ‘Dylan was zondag meer het aanspeelpunt dan de man die voor de goal moest komen’, blikte Van Bronckhorst nog terug op de stadsderby. ‘Ik wilde met name onze middenvelders achter de laatste linie hebben. Dat deed hij uitstekend. Ik vond het wel jammer voor hem dat hij op de momenten dat hij wel voor de goal kwam de bal niet kreeg. Hij had wel een goal verdiend.’ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies wat ik in het Jorgensen topic zei.(en de grootste uitslagen zonder Jorgensen) Omdat hij op zijn positie blijft komen er meer ruimtes voor anderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 april 2018 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:AanspeelpuntIk vond het wel jammer voor hem dat hij op de momenten dat hij wel voor de goal kwam de bal niet kreeg. Hij had wel een goal verdiend.’ Precies wat ik zeg in het Berghuis topic ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, ik heb het ook gezegd. Verder ben ik onschuldig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
2 prima spitsengoals en een mooie assist. Verder ook goede acties van hem gezien. Fysiek wat sterker worden, wat verder rijpen en je hebt een prima aanspeelpunt in de spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dylan Vente (Feyenoord) Leek fysiek nog niet helemaal klaar voor het grote werk, maar de achttienjarige Vente heeft een rendement om U tegen te zeggen. Scoorde tegen Willem II twee keer en staat nu op drie goals en drie assists in 387 minuten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willen we nu top of middelmaat? Naast een goede spits als 2 e spits ja .....................wat willen we nu ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2018 - 12:40 schreef piet de paler het volgende:Willen we nu top of middelmaat? Naast een goede spits als 2 e spits ja .....................wat willen we nu ? Een topper uit eigen jeugd natuurlijk, waar ga je meer trots en hart voor Feyenoord vinden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind hem niet basis elf waardig, te klein |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja jou adviezen zijn altijd heel goed kijk ze even na. Ik wil voorruit en dat betekend niet een Vente als eerste spits. Wat is er mis met deze mening meneer de visionair? Ga je met Vente de tegenstander bang maken? Ik zeg niet dat het een slechte spits is. Maar ik wil volgend seizoen weer serieus meedoen voor het landskampioenschap. Of wil jij dat niet? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2018 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:Dylan Vente (Feyenoord) Leek fysiek nog niet helemaal klaar voor het grote werk, maar de achttienjarige Vente heeft een rendement om U tegen te zeggen. Scoorde tegen Willem II twee keer en staat nu op drie goals en drie assists in 387 minuten. scorebord journalistiek....statistiek is leuk als hij een heel seizoen in de basis heeft gestaan. Hij hij heeft een paar wedstrijden meegedaan tegen zwakke broeders.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2018 - 14:49 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja jou adviezen zijn altijd heel goed kijk ze even na. Ik wil voorruit en dat betekend niet een Vente als eerste spits. Wat is er mis met deze mening meneer de visionair? Ga je met Vente de tegenstander bang maken? Ik zeg niet dat het een slechte spits is. Maar ik wil volgend seizoen weer serieus meedoen voor het landskampioenschap. Of wil jij dat niet? Wie heeft er een voorruit voor Piet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wanneer leren die Fransen nou eens de Nederlandse taal beheersen... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb een hele auto voor hem... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Groep drie ligt dubbel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Duurt nog jaren voordat er wat zinnigs over te zeggen is, hoewel dat best al zinnig is trouwens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach, die nieuwe spits komt er toch wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind zijn positiespel als spits beter als van Jorgensen . De laatste is fysiek een stuk verder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik ben 4 talig en jij???? Ach ach liever voorruit als voorhuid, maar ik geef het dit keer de schuld aan de auto correctie. Geeft niet hoor zet oude Piet maar voor lul..........ik heb lekker een toegangbewijs voor morgen. Dikke poep op de stoep |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahah , mooi Piet , geniet ervan . |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2018 - 17:22 schreef CobusIII het volgende:[..] scorebord journalistiek....statistiek is leuk als hij een heel seizoen in de basis heeft gestaan. Hij hij heeft een paar wedstrijden meegedaan tegen zwakke broeders.. Prima statistieken voor een 18 jarige. Nu kijken of hij de komende twee seizoenen op dezelfde voet door kan gaan en hier progressie in kan laten zien. En dan hopelijk vanaf zijn 20ste goed genoeg voor en basisplaats. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2018 - 09:32 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik ben 4 talig en jij???? Ach ach liever voorruit als voorhuid, maar ik geef het dit keer de schuld aan de auto correctie. Geeft niet hoor zet oude Piet maar voor lul..........ik heb lekker een toegangbewijs voor morgen. Dikke poep op de stoep En je hapt ook zo lekker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2018 - 20:15 schreef van geil het volgende:Ik vind zijn positiespel als spits beter als van Jorgensen . De laatste is fysiek een stuk verder. Dat is 1 ding wat zeker is ,zelfs Berghuis moet daar nog aan wennen zo te zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De tijd zal het leren...Heren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onze nieuwe clubicoon Piet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik hoop het maar hij moet heeeeeeeeeeeel hard werken om dat te worden. En kan hij die stap maken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 - 10:44 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik hoop het maar hij moet heeeeeeeeeeeel hard werken om dat te worden. En kan hij die stap maken? Eens maar de wil is er absoluut bij hem.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En dat samen met een beetje vertrouwen van de supporters gaan we er vanuit dat t goed komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 - 15:35 schreef Leon FR1908 het volgende:En dat samen met een beetje vertrouwen van de supporters gaan we er vanuit dat t goed komt. Juistem.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De toekomst zal het uitwijzen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Allez Vente, allez Vente.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee het is allez les bleu,champion du monde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die hebben we nog niet eerder gelezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb vertrouwen in Dylan , hij maakt grote stappen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat heet rennen Geile... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond hem weer knap invallen , was eigenlijk beter dan v Persie . Die bleef wat weg op zijn eiland , Vente sleurde en sleurde , en af en toe met succes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon Jorgensen weer in de spits en Vente reserve. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jorgensen komt wel weer in goede vorm, en Vente maakt nog geen echte top vorderingen |
|
|
|