|
|
Vincent1970
|
|
|
Alleen in het Frans. Dat heb ik onthouden😥 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt het ook in het Nederlands uit? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Scouting deugt al jaren van geen kant. Waarom grijpt men hier niet in? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, doe er eens wat aan bluffer! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2016 - 20:13 schreef daan limbos het volgende:Nu alleen oppassen dat Dylan Vente door onze scouting niet op de zelfde manier wordt weggejaagd. Scouting is helaas niet het sterkste punt van onze clubleiding. Vente bewijst zich steeds. Is anders dan Janssen die toen geen blote kut p[resteerde. Ook bij Almère niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bluffer Baden Powell toch? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee.....Eddy the Eagle van het Feijenoord forum....een wanabee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2016 - 22:03 schreef nr 10 het volgende:[..] Vente bewijst zich steeds. Is anders dan Janssen die toen geen blote kut p[resteerde. Ook bij Almère niet. Jij hebt humor maat. Ga zo door. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik vroeg me al af of ik de enige was die zich dat afvroeg? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2016 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit. Is moeilijk te verdragen dat domme macho gelul. Wanneer komt je boek uit Piet? Augustus en alleen in jet frans, het is een oplage van 1000 stuks. Ik word er niet rijk van, maar zie het maar als een therapie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel grappig aan de ene kant Zeuren we elk jaar om de aankoop van een spits en aan de andere kant zeuren we dat door deze aankopen de jeugdige spitsen geen kans krijgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vente. Die moet natuurlijk doorstromen met zijn 17 jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: In volgorde? Achahbar -> Veel gezeur. Janssen -> Veel gezeur. Vente -> Nu al gezeur.
Deze komen niet aan spelen toe omdat er andere spitsen zijn/worden aangeschaft (In volgorde: Guidetti, Pellè, Kazim en Kramer) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En er worden ook nooit spelers gescout. Nu weer een of andere Chileen met niet bepaald indrukwekkende stats. Maar we scouten niemand en ook nooit eens een verrassende naam ... Die twee Polen ook. Wie kende die nou niet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2016 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:[..] In volgorde? Achahbar -> Veel gezeur. Janssen -> Veel gezeur. Vente -> Nu al gezeur. Deze komen niet aan spelen toe omdat er andere spitsen zijn/worden aangeschaft (In volgorde: Guidetti, Pellè, Kazim en Kramer) Achahbar de spits die we zoeken?? Logisch toch dat ze daar eens spits voor zoeken. Vincent was niet goed genoeg ook logisch, hij gaf zelf ook aan niet mee te kunnen destijds. Ook logisch dus dat ze een andere zochten. Moeten we Vente nu al opstellen dan..? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waarom niet Janssen voor vijf mln. ophalen en de eventuele transfergelden boven de 5 mln. delen met az? Dan hebben wij een talentvolle spits voor een net prijsje plus dat we hem dan in elk geval een, ws. twee jaar aan het werk zien. Nadeel is dat we moeten delen, maar ook dan kun je spekkoper zijn. Moet AZ ook willen he.... Maar ja, verkopen aan een directe concurrent... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2016 - 09:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Achahbar de spits die we zoeken?? Logisch toch dat ze daar eens spits voor zoeken. Vincent was niet goed genoeg ook logisch, hij gaf zelf ook aan niet mee te kunnen destijds. Ook logisch dus dat ze een andere zochten. Moeten we Vente nu al opstellen dan..? Ik zeg alleen wat hier gebeurt, niet wat ik er van vind |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay snap je. Begreep ik het verkeerd. Zal jou gedachtengang niet zijn schat ik in.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2016 - 09:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Achahbar de spits die we zoeken?? Logisch toch dat ze daar eens spits voor zoeken. Vincent was niet goed genoeg ook logisch, hij gaf zelf ook aan niet mee te kunnen destijds. Ook logisch dus dat ze een andere zochten. Moeten we Vente nu al opstellen dan..? Wat goed genoeg is,is oud genoeg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah, kijk eens naar het postuur en fysiek. Das een kind in de grote mannen wereld.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In geval Vente, nee nog niet.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jij nog kleiner heb ik vernomen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben net zo groot als Tomson en Milo ,alleen 200% knapper hehehe |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeg maar een LEONardo di Caprio? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu moet ik zeggen, dit is waar, nu moet ik ook zeggen, dit zegt niets :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha zoiets maar dan anders |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2016 - 09:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Achahbar de spits die we zoeken?? Logisch toch dat ze daar eens spits voor zoeken. Vincent was niet goed genoeg ook logisch, hij gaf zelf ook aan niet mee te kunnen destijds. Ook logisch dus dat ze een andere zochten. Moeten we Vente nu al opstellen dan..? In ieder geval eens laten invallen, dat gebeurt met Jari Schuurman ook veel te weinig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
JANSSEN PRAAT MET SPURS SLOTJE AUB. hier is al genoeg over gezegd ophouden kappen hiermee stoppen met deze onzin.!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
I would like to say: "Van Yellow, pick up that fucking Phone and call those bastards, so you can hire him for an apple and an egg (hopefully?!)" |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2016 - 08:03 schreef Arie.Klooster het volgende:I would like to say: "Van Yellow, pick up that fucking Phone and call those bastards, so you can hire him for an apple and an egg (hopefully?!)" Nee dank je. We zijn het stadium van huren van basisspelers wel voorbij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das dan weer waar..😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens, om over 2 jaar weer te heropenen als ie alsnog naar Feyenoord komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Om verhuurd te worden idd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
sodeju bij az hebben ze het eerste bod afgeslagen ze denken aan 20 millioen dit doet pijn dat moet ik toch wel even kwijt. |
|
|
|