|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja klopt want hij stuurde altijd van die koeken op van de hoofdspoor uut Enkhuizen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat was de derby tegen drievliet!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt zijn tweede gele van de middag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die krijgt geen zakje chips na de wedstrijd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee chupa chubs lolly...Goed voor het koppie volgens de Roberto Carlos methode |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekkerrrrr die met kauwgom..? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet niet?Nooit 2 keer geel gehad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zullen ze jou wel over het hoofd gezien hebben.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Betwijfel dat ,ik was zeg maar de Jan Kolher van VV Madurodam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
OPLETTEN WEER 2 DOELPUNTEN,PLUS VOORSELECTIE NED 11TAL GAAT BEST GOED MET JANSSEN NIET GOED GENOEG VOOR FEYENOORD PFFF!!!! SINDS DEZE JONGEN BIJ ALMERE BEGEN OP TE VALLEN HEB IK AL GEROEPPEN TERUG HALEN MAAR NEE NIET DOEN GEZICHTSVERLIES,NU ZODADELIJK NIET MEER TE BETALEN WAT EEN BELEID.!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga dat met de week meer betwijfelen. Al was ie tegen ons en 020 nergens inderdaad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo hadden we het ook over Kramer deze speler leeft even op een wolk.En als wij hem kopen dan valt hij er van af |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:59 schreef Dirk1 het volgende:OPLETTEN WEER 2 DOELPUNTEN,PLUS VOORSELECTIE NED 11TAL GAAT BEST GOED MET JANSSEN NIET GOED GENOEG VOOR FEYENOORD PFFF!!!! SINDS DEZE JONGEN BIJ ALMERE BEGEN OP TE VALLEN HEB IK AL GEROEPPEN TERUG HALEN MAAR NEE NIET DOEN GEZICHTSVERLIES,NU ZODADELIJK NIET MEER TE BETALEN WAT EEN BELEID.!! Als gezichtsverlies een argument was geweest, hadden ze Janmaat niet teruggehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 maart 2016 door Els -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Geel: Je moet hem gewoon ophalen wat hij ook moet kosten |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 12:59 schreef Dirk1 het volgende:OPLETTEN WEER 2 DOELPUNTEN,PLUS VOORSELECTIE NED 11TAL GAAT BEST GOED MET JANSSEN NIET GOED GENOEG VOOR FEYENOORD PFFF!!!! SINDS DEZE JONGEN BIJ ALMERE BEGEN OP TE VALLEN HEB IK AL GEROEPPEN TERUG HALEN MAAR NEE NIET DOEN GEZICHTSVERLIES,NU ZODADELIJK NIET MEER TE BETALEN WAT EEN BELEID.!! Je Caps Lock blijft hangen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee niet terughalen Kramer is van hetzelfde caliber , uitmuntend bij ADO. Als je wil meedoen moet je denken aan een Finnbagason of een andre jongen die het ook in NL en in het buitenland ervaring heeft. Ik merk wel weer datt we mensen naar voren duwen en op een voetstuk zetten . Hebben we nu niets geleerd? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik heb ook al eerder gezegd in het buitenland moeten ze hun licht opsteken ,niet hier in de micky mous competitie.Borrussia heeft een goeie en in frankrijk lopen er ook een paar .Maarja M.v.Geel die zijn niet gratis hoor, kost een paar centen en zonder zegeltjes van de bleuband boter de jij opje hoofd smeert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bleuband? Bestaat dat nog? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kramer zit bijna op het niveau van charisteas, dus die Janssen is overbodig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Terughalen is sowieso een lachertje. Loopt vast nog wel een Zweed van een jaar of 23 rond in zijn land om bij ons uit te groeien tot een topper |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op zondag 13 maart 2016 - 14:29 schreef piet de paler het volgende:Nee niet terughalen Kramer is van hetzelfde caliber , uitmuntend bij ADO. Als je wil meedoen moet je denken aan een Finnbagason of een andre jongen die het ook in NL en in het buitenland ervaring heeft. Ik merk wel weer datt we mensen naar voren duwen en op een voetstuk zetten . Hebben we nu niets geleerd? ok dadelijk haalt 020 deze jongen en dan is het hier weer kankeren op van geel en consorten.!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor. Iedereen die naar 020 gaat is sowieso een lul |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 07:33 schreef Dirk1 het volgende:[..] ok dadelijk haalt 020 deze jongen en dan is het hier weer kankeren op van geel en consorten.!! Je bevestigd nu zelf dat dat logisch is idd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat het een lul is idd, eensch. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
De laatste wedstrijden speelt Kramer best aardig. Begint toch te komen bij hem. Mooi laten staan. Toch vind ik Jansen een talent hoor. Hij laat toch zien dat hij de stap, waarover men bij Feyenoord blijkbaar twijfelde, maakt. Het is dan ook terecht dat Blind hem er eens bij haalt. Hij rommelt en laat zien vaak op de goede plek te staan. Spitsje hè... Ik hoop dat hij teruggehaald wordt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog lang geen Kindvall, Guidetti of Pelle voor Feyenoord laat hem mooi bij de kaasboeren Feyenoord moet een betere spits halen die echt past in de KUIP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog lang geen hele goede spits blijft middelmatig , hemel die gozer niet op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Open sollicitatie van Janssen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal hier ook wel weer mislukken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, niet echt. Alleen dat ie het niet uitsluit. Maar dat geldt voor 95% van de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lees net in n ander topic dat bijna niemand voor Feyenoord wil spelen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willen wel, maar we kunnen ze niet betalen 😉 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zal best, maar dat heb ik niet gezegd. Binnen Nederland is er sportief en financieel na Ajax en PSV geen aantrekkelijkere optie dan Feyenoord. Bovendien spelen er nog emotionele factoren mee waardoor Feyenoord nog interessanter wordt. Als een speler als Vermeer nog wil komen, ondanks een miljoen obstakels, maak ik me wat dat betreft niet zo heel veel zorgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies, dat zit meer tussen de oren bij n gedeelte van de supporters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 23:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zal best, maar dat heb ik niet gezegd. Binnen Nederland is er sportief en financieel na Ajax en PSV geen aantrekkelijkere optie dan Feyenoord. Bovendien spelen er nog emotionele factoren mee waardoor Feyenoord nog interessanter wordt. Als een speler als Vermeer nog wil komen, ondanks een miljoen obstakels, maak ik me wat dat betreft niet zo heel veel zorgen. Vermeer zat bij zijn club op de bank en wilde spelen. Ik denk dat wij elke bankzitter in de eredivisie kunnen krijgen. Het gaat er juist om dat PSV en Ajax op dit moment aantrekkelijker zijn, maar dat veel spelers die stap tegenwoordig ook al overslaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Toch niet zo raar zoals het de laatste jaren gaat !! En nu al helemaal niet met de visieloze Gio als trainer ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 16 maart 2016 - 12:35 schreef de bluffer het volgende:Nog lang geen Kindvall, Guidetti of Pelle voor Feyenoord laat hem mooi bij de kaasboeren Feyenoord moet een betere spits halen die echt past in de KUIP Die gaan we ook niet meer zo snel meer krijgen ook ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Dread
|
|
|
Zie hem toch graag komen maar dan over een paar jaar als die wat stabieler is en nog verder ontwikkeld is ben van mening dat hij het prima aankan het is wat dat betreft een 2 de kuyt bewees ook ieder zijn ongelijk . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ja denk je niet dat als ie zich zo blijft ontwikkelen, wat ik nog moet zien gebeuren overigens, dat ie helemaal knaken moet kosten.. |
|
|
|
|
Dread
|
|
|
Die kans is er uiteraard maar dan weet je wel wat je hebt voor dat geld Mag best wat kosten als die er elk jaar 25 inlegt toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan mag ie zeker wat kosten, eens, maar dan zullen er ook wel meer gegadigden zijn tegen die tijd.. |
|
|
|