|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cruijff: 'Ik stop ermee' (De Telegraaf)
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 02:58 schreef Bobby1972 het volgende:Iemand als van der Sar heeft feitelijk ook voor een belangrijk deel zijn functie aan Cruyff te danken. Bij Ajax is toch geen plaats voor schijnheilige mensen mag ik hopen? momenteel zijn ze allemaal zo schijnheilig als de pest |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hoop oprecht dat de supporters nu laten blijken dat ze niet meer met zich laten sollen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"De Ajax-vulkaan die al maandenlang rommelde, kwam maandag definitief tot uitbarsting. Johan Cruijff maakte bekend dat hij definitief zijn handen aftrekt van de Amsterdamse grootmacht. Daniël Dekker, voorzitter van de officiële supportersvereniging van Ajax, vindt het spijtig dat de clubleiding van Ajax het helemaal uit de klauwen heeft laten lopen. "De conclusie is helaas dat onze club organisatorisch opnieuw een bende is geworden. Het is al jaren zo. We gaan van incident naar rapport en het begint telkens weer opnieuw", vertelt hij in het Algemeen Dagblad. "Het meest stuitend is de opmerking van de managers dat 'het voor supporters zo sneu is wanneer de club slecht in het nieuws is'. Dat is retoriek waar supporters allang niet meer intrappen." Dekker is er van overtuigd dat het merendeel van de Ajax-fans het doodzonde vindt dat Cruijff de deur achter zich dicht heeft getrokken in de Arena. "Vijf jaar terug werden de ideeën van Johan omarmd. En ik heb geen redenen om aan te nemen dat het gevoel veranderd is. Maar dat zullen we wellicht vooral tijdens de wedstrijden merken."
Ik ben benieuwd hoe de supporters a.s. zaterdag zullen gaan reageren! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ook ziet men in Kreek een potentiële ja-knikker. Uit alles blijkt hoe schijnheilig de mensen binnen Ajax zijn. Denken ze nu echt dat de supporters zo labiel zijn dat dit geaccepteerd wordt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ach misschien als straks alle neuzen(ja-knikkers, kontelikkers) dezelfde kant opstaan dat het dan juist wel beter wordt? Zo als het dit seizoen gaat is ook niet super.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben erg benieuwd of en hoe die acties eruit gaan zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 13:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ach misschien als straks alle neuzen(ja-knikkers, kontelikkers) dezelfde kant opstaan dat het dan juist wel beter wordt? Zo als het dit seizoen gaat is ook niet super.. Het gaat juist geweldig toch, meeste goals gemaakt, minste tegen, bovenaan in de ED en al een flink aantal lastige uitwestrijden al gehad.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 01:03 schreef enough het volgende:[..] ik vraag me af en weet eigenlijk wel zeker dat het geen sarcasme van jou kant is,want ik weet nog donders goed hoe jij er destijds instond,met je pro van gaal houding,..je meende het echt toen ja ik ben een cruijff mannetje,maar dat is inmiddels wel duidelijk en toen ook (sorry,maar dit moest ik ff kwijt)....gheheheheheh .... (ff voor de duidelijkheid roagma uitspraken zijn niet de mijne al lok je wel reacties uit met alleenheerserschap) Als van Gaal toen was ingestapt stond Ajax er nu zeker weten (nog) beter voor. Nu is het te laat, andere mensen aan het roer die de werkwijze van van Gaal niet goed genoeg zullen willen begrijpen en uitvoeren. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 13:18 schreef Bobby1972 het volgende:Ook ziet men in Kreek een potentiële ja-knikker. Uit alles blijkt hoe schijnheilig de mensen binnen Ajax zijn. Denken ze nu echt dat de supporters zo labiel zijn dat dit geaccepteerd wordt? Ja, dat wordt geaccepteerd! Kijk maar hoe Cruijff en de rest is binnen gekomen, allemaal toen nog ja-knikkers voor Cruijff. Pas toen ze met de realiteit te maken kregen zijn ze een eigen weg gaan varen op sommige punten. Of dat nou goed is of niet weet ik ook niet. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 18:55 schreef Boudewijn het volgende:[..] Als van Gaal toen was ingestapt stond Ajax er nu zeker weten (nog) beter voor. Nu is het te laat, andere mensen aan het roer die de werkwijze van van Gaal niet goed genoeg zullen willen begrijpen en uitvoeren. en als alles goed uitgevoerd was zoals de bedoeling van cruijff was hadden we nu dit gezeik niet gehad .... ik wil niet zeggen dat de manier van van gaal niet deugd,maar het ging over de manier op .... en om je gedachtte te beantwoorden,nee de manier toen van cruijff verdiende ook de schoonheidsprijs niet, maar was wel duidelijk en helder voor iedereen. in hoever wij het mee krijgen via de media de achterbakse manier via de achterdeur binnen willen komen van van gaal was zeer laag en dan heb ik het nog niet eens over davids ..die cruijff als een rasist wou neerzetten en nu is het voor beide verleden tijd....helaas cruijff zal toch op wat voor manier ook altijd boven ajax blijven hangen en hopelijk hebben ze bij AJAX daar geleerd van het verleden.....dat zou dan voor het eerst zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 18:22 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat juist geweldig toch, meeste goals gemaakt, minste tegen, bovenaan in de ED en al een flink aantal lastige uitwestrijden al gehad.. Twente uirvorig seizoen gelijk. Dit seizoen gelijk. Psv thuis vorig seizoen verloren. Dit seizoen ook verloren Vitesse uit vorig seizoen verloren. Dit seizoen gewonnen. Feyenoord uit vorig seizoen gewonnen. Dit seizoen gelijk.
Europese is het om te janken en in de competitie doe je het een punt beter in dezelfde wedstrijden tov vorig seizoen met de kanttekening dat Twente vorig seizoen veel sterker was qua team en dat psv ook veel beter was. Dus we doen het aardig. We winnen thuis wel d wedstrijden makkelijker met leuker voetbal maar geweldig??Nee zeker niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 16 november 2015 - 23:30 schreef Boudewijn het volgende:[..] Groot verschil is dat ik hier alleenheerser ben dus mijn wil is wet als ik dat nodig vind. Maar verder heeft het natuurlijk niets met Cruijff te maken. Jij bent een eikel!!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 19:38 schreef enough het volgende:[..] en als alles goed uitgevoerd was zoals de bedoeling van cruijff was hadden we nu dit gezeik niet gehad .... ik wil niet zeggen dat de manier van van gaal niet deugd,maar het ging over de manier op .... en om je gedachtte te beantwoorden,nee de manier toen van cruijff verdiende ook de schoonheidsprijs niet, maar was wel duidelijk en helder voor iedereen. in hoever wij het mee krijgen via de media de achterbakse manier via de achterdeur binnen willen komen van van gaal was zeer laag en dan heb ik het nog niet eens over davids ..die cruijff als een rasist wou neerzetten en nu is het voor beide verleden tijd....helaas cruijff zal toch op wat voor manier ook altijd boven ajax blijven hangen en hopelijk hebben ze bij AJAX daar geleerd van het verleden.....dat zou dan voor het eerst zijn dat is juist het probleem het is uitgevoerd zoals de bedoeling was van Cruijf. daardoor was er geen duidelijke leiding meer zodat mensen hun eigen weg gingen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 20:16 schreef Brandje het volgende:[..] Twente uirvorig seizoen gelijk. Dit seizoen gelijk. Psv thuis vorig seizoen verloren. Dit seizoen ook verloren Vitesse uit vorig seizoen verloren. Dit seizoen gewonnen. Feyenoord uit vorig seizoen gewonnen. Dit seizoen gelijk. Europese is het om te janken en in de competitie doe je het een punt beter in dezelfde wedstrijden tov vorig seizoen met de kanttekening dat Twente vorig seizoen veel sterker was qua team en dat psv ook veel beter was. Dus we doen het aardig. We winnen thuis wel d wedstrijden makkelijker met leuker voetbal maar geweldig??Nee zeker niet. in de echte grote wedstrijden hebben ze het toch laten liggen in zowel europa en de competitie. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 21:22 schreef bully het volgende:[..] dat is juist het probleem het is uitgevoerd zoals de bedoeling was van Cruijf. daardoor was er geen duidelijke leiding meer zodat mensen hun eigen weg gingen. door iets uitvoeren of echt iets nakomen zit een groot verschil en dan hebben we het nog niet eens over het spelletje op het veld |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 21:43 schreef enough het volgende:[..] door iets uitvoeren of echt iets nakomen zit een groot verschil en dan hebben we het nog niet eens over het spelletje op het veld Ach het is maar een spelletje...😉😂 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 21:43 schreef enough het volgende:[..] door iets uitvoeren of echt iets nakomen zit een groot verschil en dan hebben we het nog niet eens over het spelletje op het veld wat ik bedoel dat de constructie hoe het volgens plan is uitgevoerd. leidingloos was dus dat je dan vanzelfsprekend wrijving krijgt zodat ieder zijn eigen weg gaat. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 22:17 schreef bully het volgende:[..] wat ik bedoel dat de constructie hoe het volgens plan is uitgevoerd. leidingloos was dus dat je dan vanzelfsprekend wrijving krijgt zodat ieder zijn eigen weg gaat. dat heb ik ook gezegd der had iemand boven de partijen moeten staan van de toekomst( doorstroming) en het tech hart,maar die dachten destijds we kunnen wel door 1 deur. maar als eerder (ik) al gezegd als ieder zijn eigen toko heeft en belangen gebeuren er rare dingen dat had eerder opgepakt moeten worden,maar....... daar wilden bepaalde heren niet aan heeft niets met cruijff te maken....(had er ook achter gestaan)( had eigenlijk niet eens nodig hoeven zijn) egootjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 22:32 schreef enough het volgende:[..] dat heb ik ook gezegd der had iemand boven de partijen moeten staan van de toekomst( doorstroming) en het tech hart,maar die dachten destijds we kunnen wel door 1 deur. maar als eerder (ik) al gezegd als ieder zijn eigen toko heeft en belangen gebeuren er rare dingen dat had eerder opgepakt moeten worden,maar....... daar wilden bepaalde heren niet aan heeft niets met cruijff te maken....(had er ook achter gestaan)( had eigenlijk niet eens nodig hoeven zijn) egootjes heeft er wel degelijk mee temaken komt er op neer dat plan toch niet zo goed was. en wat ik al eerder zei een voetbal achtergrond zegt niet dat je kwaliteiten heb om een club teleiden. en daar gaat plan ook de fout in. onervaren mensen op tebelangrijke plekken zonder sturing. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 23:00 schreef bully het volgende:[..] heeft er wel degelijk mee temaken komt er op neer dat plan toch niet zo goed was. en wat ik al eerder zei een voetbal achtergrond zegt niet dat je kwaliteiten heb om een club teleiden. en daar gaat plan ook de fout in. onervaren mensen op tebelangrijke plekken zonder sturing. nogmaals afspraken hadden nagekomen moeten worden kijk naar verleden..waar bepaalde mensen wel die zgn kwaliteiten hadden wat is daar van overeind gebleven je lijk p.r de vries wel er wordt nu net gedaan of die het nu uit moeten voeren gek zijn ja als je bv naar v/d sar kijkt ....die heeft heel z'n leven een handje nodig maar zoals gewoonlijk bij AJAX zitten ze elkaar graag tegen iedereen wil het wiel opnieuw uitvinden....terwijl het zo simpel is dan moet je weer zo'n iemand als van praag hebben die schop ze wel weer in het gareel
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 23:18 schreef enough het volgende:[..] nogmaals afspraken hadden nagekomen moeten worden kijk naar verleden..waar bepaalde mensen wel die zgn kwaliteiten hadden wat is daar van overeind gebleven je lijk p.r de vries wel er wordt nu net gedaan of die het nu uit moeten voeren gek zijn ja als je bv naar v/d sar kijkt ....die heeft heel z'n leven een handje nodig maar zoals gewoonlijk bij AJAX zitten ze elkaar graag tegen iedereen wil het wiel opnieuw uitvinden....terwijl het zo simpel is dan moet je weer zo'n iemand als van praag hebben die schop ze wel weer in het gareel zijn allemaal mensen door Cruijf zelf uitgezocht. en ook de constructie is geheel volgens zijn plan. dus achteraf zeggen is niet goed uitgevoerd vind ik niet kloppen. is door de fouten in het plan dat ieder zijn eigen invulling er aan gaf. en sterke man zou wel goed zijn zoals van Praag maar die komt niet meer. laten we eerst maar afwachten hoe het nu verder gaat |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 23:43 schreef bully het volgende:[..] zijn allemaal mensen door Cruijf zelf uitgezocht. en ook de constructie is geheel volgens zijn plan. dus achteraf zeggen is niet goed uitgevoerd vind ik niet kloppen. is door de fouten in het plan dat ieder zijn eigen invulling er aan gaf. en sterke man zou wel goed zijn zoals van Praag maar die komt niet meer. laten we eerst maar afwachten hoe het nu verder gaat ja laten we het hier maar bij houden Bully,want het lijkt erop dat wij er ons drukker om maken dan hun,maar daarom is het ook onze club en hun passanten ik hoop ook dat het weer gaat draaien en dat het weer rustig wordt helaas krijgen we nog eerst met een hoop shit te maken,maar zoals Ronald 1960 al zei WZAWZDB...WZASWZDB ***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 18:22 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat juist geweldig toch, meeste goals gemaakt, minste tegen, bovenaan in de ED en al een flink aantal lastige uitwestrijden al gehad.. Ik heb een andere definitie van geweldig.. Geen champions League geen beker en de Europa League ook al niet meer in eigen hand. Ergens hoop ik dat het sarcasme van je was.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2015 - 21:22 schreef bully het volgende:[..] dat is juist het probleem het is uitgevoerd zoals de bedoeling was van Cruijf. daardoor was er geen duidelijke leiding meer zodat mensen hun eigen weg gingen. Dat is raar. Cruijff zelf zegt dat het niet is uitgevoerd zoals afgesproken. Maar jij hebt blijkbaar inside informatie dat dit wel zo is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2015 - 08:19 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik heb een andere definitie van geweldig.. Geen champions League geen beker en de Europa League ook al niet meer in eigen hand. Ergens hoop ik dat het sarcasme van je was.. Het was ook sarcastisch bedoeld. Maar zo slecht as dat anderen het doet voorkomen is het niet gesteld met onze club wat prestaties betreft. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Er wordt steeds gezegd dat Cruijff geen verstand van besturen heeft. Maar heeft zowel de huidige Raad van Commissarissen en de huidige bestuur dan wel verstand van voetballen ?????
Het zijn allemaal personen die het wel goed vinden, zo. Cruijff kijkt verder, daar waar dit ten stelligste ontbreekt bij de Raad van Commissarissen en de bestuur. Hun zakken zijn gevuld. En Ajax nu maar laten afglijden naar de 31e plaats op de Europese ranglijst.
Tjonge jonge, waar moeten we naar toe zolang de huidige Raad van Commissarissen en de bestuur aanblijft ? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Ajax wil het contract van Jonk laten ontbinden. De voormalig middenvelder zegt de afgelopen dagen zelf niets meer gehoord te hebben van zowel directeur Dolf Collee als diens rechterhand Edwin van der Sar. "Daarom werk ik door. Met mij wordt niet gesproken. Mijn advocaat heeft gisteren voorgesteld om eerst met elkaar rond de tafel te gaan zitten", reageert Jonk.
Jonk vindt het 'dramatisch' dat Johan Cruijff maandag bekend heeft gemaakt dat hij zijn handen aftrekt van Ajax. "Maar ik begrijp hem volkomen. Ik hoor nu allerlei mensen roepen dat Ajax gewoon doorgaat met het plan en de ideeën van Cruijff. Maar dat is ongeloofwaardig", legt hij uit. "Ik ben het ook eens met Johan dat er iets moet gebeuren in de structuur van de club. Het is nu al jarenlang gedoe dat is geen toeval meer. Zijn we een voetbalclub of een politieke partij? Ik ben benieuwd wat de leden ervan vinden. Dit gaat op 17 december de toekomst van de club bepalen."
Collee stelde onlangs dat Jonk moet vertrekken uit de Arena, omdat hij 'niet mee wilde werken, aanvullende eisen stelde en ook niet aan directie wilde rapporteren. "Dat klopt niet. Een paar weken geleden vroegen Collee en commissaris Leo van Wijk mij om hulp. Ik ben toen aan de slag gegaan. Daarna kreeg ik via Cruijff het rapport Ling onder ogen en zag dat er wekenlang een oplossing lag. Die optie B van Ling was voor mij prima geweest. (...) Dus ik begrijp die beeldvorming niet.
Ik geef al twee jaar aan, ook bij Wijers, dat het niet goed gaat en ik heb steeds meegedacht over de oplossingen", besluit Jonk."
Het feit dat het Ling rapport wordt genegeerd door de 'klaverjas club' van Ajax is niet meer dan logisch. Omdat het hun tekortkomingen blootlegt. Als ik Cruyff was zou ik eisen dat ze mijn naam niet meer mogen gebruiken. Omdat de 'klaverjas club' tegen de buitenwereld blijft roepen; we werken nog steeds op basis van Cruyff zijn ideeën. Ik zou het persoonlijk een grof schandaal vinden wanneer deze mensen binnen Ajax verder gaan. Ze doen net of het Ling rapport niet bestaat. Dan heb je een bord voor je hoofd en loop je weg voor de feiten en werkelijkheid. Dit soort mensen hebben niks, maar dan ook niks te zoeken bij Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 november 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2015 - 08:30 schreef remco k het volgende:[..] Het was ook sarcastisch bedoeld. Maar zo slecht as dat anderen het doet voorkomen is het niet gesteld met onze club wat prestaties betreft. Nee klopt in de zin van competitie staan we er inderdaad gewoon nog goed voor. Toch hebben we helaas al een hoop teleurstellende wedstrijden achter de rug. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Daarom moet je het het niet bagatelliseren. Het is al heel lang zo dat wedstrijden niet meer aantrekkelijk zijn om naar te kijken. Je moet juist dat geen wat niet goed gaat direct aanpakken. Wanneer je een onderzoek laat doen naar het functioneren van je bedrijf en vervolgens die je net of het rapport niet bestaat, loop je weg voor je verantwoordelijkheden. Ik vind het te gemakkelijk om dan te zeggen; we gaan gewoon verder en vergeten Cruyff en Jonk. Deze mensen hebben niet bewezen dat ze hun functie goed en Ajax waardig bekleden.
Ben nu benieuwd hoe zaterdag de supporters gaan reageren. Ik denk dat de 'klaverjas club' ook benieuwd is hier naar. We gaan het meemaken..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik denk in een halfleeg stadion.... Door die kut terroristen blijven een hoop mensen thuis ben ik bang. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2015 - 08:29 schreef remco k het volgende:[..] Dat is raar. Cruijff zelf zegt dat het niet is uitgevoerd zoals afgesproken. Maar jij hebt blijkbaar inside informatie dat dit wel zo is? als jij alles heb gevolgt weet je ook dat de samenstelling zoals het plan is uitgevoerd. het enige is dat door gebrek aan leiding ieder zijn eigen weg is gegaan. daarvoor heb je geen inside informatie nodig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2015 - 17:17 schreef bully het volgende:[..] als jij alles heb gevolgt weet je ook dat de samenstelling zoals het plan is uitgevoerd. het enige is dat door gebrek aan leiding ieder zijn eigen weg is gegaan. daarvoor heb je geen inside informatie nodig. de invulling van de mensen zegt niets over de uitvoering van het plan. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2015 - 16:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik denk in een halfleeg stadion.... Door die kut terroristen blijven een hoop mensen thuis ben ik bang. Daar noem je een heel goed punt waar je zeker rekening mee moet houden! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: die invullingen waren allemaal vrienden van Cruijf. en ook de manier hoe het technische hart was ingevult komt uit dat plan. dat ze verder hun eigen weg zijn gegaan was niet het plan maar kon je door gebrek aan leiding wel verwachten. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2015 - 17:17 schreef bully het volgende:[..] als jij alles heb gevolgt weet je ook dat de samenstelling zoals het plan is uitgevoerd. het enige is dat door gebrek aan leiding ieder zijn eigen weg is gegaan. daarvoor heb je geen inside informatie nodig. Daarmee is het toch duidelijk dat er iemand moet gaan komen om het te leiden? Je kunt toch niet op deze manier verder? Staat nog los van een evaluatie over de geleverde prestaties van de 'klaverjas club'. Ik denk dat de Boer de enige is die bij een evaluatie voldoende prestatie geleverd heeft.
Ik zou pas echt boos worden wanneer ze het Ling rapport blijven ontkennen. Nooit eerder heb ik me zo lopen ergeren aan het amateurisme binnen Ajax als nu. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2015 - 16:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik denk in een halfleeg stadion.... Door die kut terroristen blijven een hoop mensen thuis ben ik bang. niets van aantrekken .. we hebben allemaal nog wel een gun thuis leggen..;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Goed mogelijk ja... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: daar twijfelde ik ook niet aan..;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mn ma zat laatst een shawl te haken, ik zeg: "kijk je uit dat je niet blijft haken!" |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mijn ma is 88...ze herkent mij niet eens meer....ga er ook niet meer naar toe |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja ik bespaar mijzelf die kwelling.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zeg de grootste roeptoeter oja van jou wordt het gedoogd dat is waar ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Onderbouw dat maar.....ik word hier soms gedoogd....maar ik zeik niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: je eigen woorden....topic oorlog bij ajax post 23.04 in jou ogen zeik iedereen hier ,of bijna iedereen hier hoef ik toch verder niet serieus op in te gaan toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2015 door enough -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Voetbal Voetbal als men zich verveeld gaan ze op elkaar zitten zeiken !!!!! en vergeet niet mannen wij zijn allemaal van 1 club Ajax. (behalve Boudewijn dan) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2015 - 00:31 schreef enough het volgende:[..] je eigen woorden....topic oorlog bij ajax post 23.04 in jou ogen zeik iedereen hier ,of bijna iedereen hier hoef ik toch verder niet serieus op in te gaan toch Komt omdat jij het niet begrijpt. Eindeloos dezelfde discussie en nog amper praat. Onderbouwen kan iedereen behalve de oude garde hier niet. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2015 - 10:20 schreef Loetje het volgende:[..] Komt omdat jij het niet begrijpt. Eindeloos dezelfde discussie en nog amper praat. Onderbouwen kan iedereen behalve de oude garde hier niet. bedankt voor de uitleg loetje (niet sarcastisch bedoeld) ja sommige discussies gaan over the top |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En er is maar één top en dat is AJAX!!!! |
|
|
|