|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet echt sterk laatste maanden. Uit vorm. Botteghin vind ik een twijfel als ie met een snelle spits te maken krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 21:01 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet echt sterk laatste maanden. Uit vorm. Botteghin vind ik een twijfel als ie met een snelle spits te maken krijgt. Je zou in wedstrijden waarin je t spel van achteruit wil beginnen ook voor Tapia kunnen kiezen, is eigenlijk n cv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 februari 2016 - 16:42 schreef van geil het volgende:Geen punt naar achteren . Verdedigers blijven achterin . Middenvelders mogen om en om penetreren. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zoals hierboven had ik m. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 4-4-2 als systeem gebaseerd op de spelers. Zeker in de huidige situatie Zekerheid en spelverdeling tussen verdediging en midden, Schuurman met meer scorend vermogen, Karsdorp aanvoer, Vejinovic lijkt wat meer in vorm te raken, als ie kans krijgt van Gio... Wat meer voetballend, voorin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kuyt vd leiding op het midden. Tapia achterin idem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 21:04 schreef van geil het volgende:[..] Je zou in wedstrijden waarin je t spel van achteruit wil beginnen ook voor Tapia kunnen kiezen, is eigenlijk n cv Yep, is zo. Toch lijkt Tapia wel de meer creatieve verbinding naar de voorwaartsen, vandaar vóór de verdediging bij voorkeur.
Betekent dat El Ahmadi langzamerhand naar de uitgang gaat, van de zomer nog verkoopbaar (contract loopt 2017 af). Tapia lijkt me voetballend beter en creatiever. Vilhena weten we, Elia tijdje banken, Bilal gevalletje jammer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar prijstechnisch zou t een catastrofe zijn om t zo te doen. Dus ja, |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 - 21:04 schreef van geil het volgende:[..] Je zou in wedstrijden waarin je t spel van achteruit wil beginnen ook voor Tapia kunnen kiezen, is eigenlijk n cv Is een verdedigende middenvelder van origine,maar is een alleskunner. Duitsland heeft hem wel veelvuldig gebruikt als CV. Kan ook op 8 en zelfs in de spits. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sowieso een goed idee om Schuurman op te stellen.... En Tapia lijkt mij vooralsnog een échte verbetering, maar op welke positie.... ik dacht aan de plek van El Ahmadi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad. Karim langzaam in der verkoop. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kariem gewoon op de bank lekker laten invallen,anders komt er weer een middenvelder voor terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Karim had net als Toornstra, Vilhena en Immers al lang weg moeten zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2016 - 22:48 schreef van geil het volgende:Karim had net als Toornstra Vilhena en Immers al lang weg moeten zijn. Om het even bij de middenvelders te houden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Karim is een goede stofzuiger maar wordt compleet verkeerd gebruikt door Gio. In de juiste rol hoort ie in de basis imo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Als eerste droplul Vilhena eruit knikkeren! Als tweede Nelom uit de selectie verwijderen. Als derde Karsdorp uit de verdediging halen! Als vierde Vejinovic aanvallender laten spelen. Als vijfde Jari Schuurman in de basis!
Kramer in de spits met Achabar er omheen zwervend ....... Verder er aan denken om afscheid te nemen van Dirk Kuyt en Karim El Ahmadi ... En in mindere mate Eljero Elia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2016 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 01:50 schreef lijdensweg het volgende:Als eerste droplul Vilhena eruit knikkeren! Als tweede Nelom uit de selectie verwijderen. Als derde Karsdorp uit de verdediging halen! Als vierde Vejinovic aanvallender laten spelen. Als vijfde Jari Schuurman in de basis! Kramer in de spits met Achabar er omheen zwervend ....... Verder er aan denken om afscheid te nemen van Dirk Kuyt en Karim El Ahmadi ... En in mindere mate Eljero Elia Kramer en Anass ipv Kuyt en Elia? Het team draait niet, maar kijkend naar wat spelers in goede doen kunnen brengen snap ik deze niet. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Tactische verbeteringen? Je kunt pas verbeteren wanneer er sprake van tactiek is. Dat heb ik dit seizoen nog niet kunnen ontdekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 08:40 schreef nr 10 het volgende:Tactische verbeteringen? Je kunt pas verbeteren wanneer er sprake van tactiek is. Dat heb ik dit seizoen nog niet kunnen ontdekken. Dus IETS wat al naar tactiek ruikt is nu een verbetering. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Een verbetering, maar geen tactische verbetering. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen rol voor Gustafson voorlopig? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Volgens de laatste geruchten Vilhena EN Nelom basis...dat wordt wat zondag! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En de tandem die in de eerste wedstrijden goed liep, namelijk Kongolo Elia wordt ook weer opzij geschoven. Met Kongolo in het centrum hebben we een gloeiende hoeveelheid doelpunten tegengehad. Maar Kongolo zal centraal moeten om de trage Botteghin te compenseren. Dat betekent wel druk naar voren en compact voetballen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 - 13:27 schreef nr 10 het volgende:En de tandem die in de eerste wedstrijden goed liep, namelijk Kongolo Elia wordt ook weer opzij geschoven. Met Kongolo in het centrum hebben we een gloeiende hoeveelheid doelpunten tegengehad. Maar Kongolo zal centraal moeten om de trage Botteghin te compenseren. Dat betekent wel druk naar voren en compact voetballen. Moet kunnen. En om nou "een gloeiende hoeveelheid" op het bordje van alleen Kongolo te schuiven is nog niet de helft van de waarheid. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En als Elia nog geen lantaarnpaal voorbij komt dan lijkt het meer op een zijspan met een lekke band dan een tandem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bal onder de voet met het nemen van een corner. |
|
|
|
|
FEYuit Emm
|
|
|
KEA moet eens op het middenveld Blijven ipv te vaak weg te lopen om zichzelf aan de zijkant aan te bieden. Daarbij laat hij vaak Door onvermogen of Door een ook al doorgeschoven Tony een open gat over. Daar hebben wel dus onder andere 5 a 6 wedstrijden Door verloren. Nu blijven ze tegen Utrecht wel staan en ineens krijgt de tegenstander haast geen kans. We vergeten wederom Door knulligheid om de wedstrijd in het slot te gooien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FEYuit Emm
|
|
|
|
|
|
FEYuit Emm
|
|
|
Onze jongens kunnen allemaal beter ballen dan wat ze zelf denken. Alleen het is een teamspelletje , hou je aan de afspraken. Doe je taak, alleen Vermeerderen houdt zich 100% aan zijn taak, gelukkig maar.... |
|
|
|
|
FEYuit Emm
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ik heb het ook en weet niet hoe ik het weg krijg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onze spelers leren veel tactisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dank je Wout maar in mijn geval is het een A5 galaxy. Maar goed ik wandel wel een keertje bij t-mobile binnen ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Thx Wout dit ga ik proberen.! |
|
|
|
|
FEYuit Emm
|
|
|
Wow niet gedacht zoveel over mos te leren, :) Zo maar is kijken of Utrecht verzaakt. |
|
|
|
|
FEYuit Emm
|
|
|
|
|
|
nr 10