|
|
het kale mannetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2015 - 10:30 schreef VVout het volgende:Ik had het over de partij, dat Feyenoord mij boeit staat buiten vraag anders had ik niet gekeken. Ik vond het zo en jij zo, maar verdraai mijn woorden niet om een statement te zetten. Volgens mij ging de partij tussen excelsior en feyenoord |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Tegen zoveel voetbal logika kan ik niet op Louis.......haha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Mag dat in zeeland ook op zondag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jazeker ik trek nou net m'n broek en m'n klompen terug aan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nix gezien. Eet- en alcoholavondje werd nog leuker na deze uitslag. Lekker voor Kramer. Scoren in Kuip en nu hattrick. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
3 punten er bij, nu nog 3 lastige wedstrijden mogen geen punten verliezen tot de winterstop |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2015 - 11:27 schreef FR-Henk het volgende:Nix gezien. Eet- en alcoholavondje werd nog leuker na deze uitslag. Lekker voor Kramer. Scoren in Kuip en nu hattrick. Ook kijken naar de aangever van de bal is ook heel belangrijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2015 - 11:27 schreef FR-Henk het volgende:Nix gezien. Eet- en alcoholavondje werd nog leuker na deze uitslag. Lekker voor Kramer. Scoren in Kuip en nu hattrick. Heb je een fox abo en internet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fox bij vrienden kijken, ook Feyenoorders. Feest was prio. Wat is internet? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tieten, pruimen, jong, oud blond, rood, bruin, kaal, streepje,.......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster