|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Huh hoe deed Milik dat ?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Inzet en speelwijze is goed.....en dan scoor je vanzelf....nu de volgende.... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eindelijk nu eerst 1-1. Nu koppies erbij houden. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 21:18 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Hij wil weg omdat hij geen kansen krijgt. en zoveel wedstrijden heeft hij niet gespeeld. weet bijna zeker dat als hij vanaf het begin mee had gedaan, hij beter was dan Veltman. Liever zo u en dan een veltmannetje dan een van den Hoorntje....dat weet je zeker dat je geen tegenstand krijgt bij het verdedigen!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Doet Gudelje ook mee ???....het is en blijft bagger die gozer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jezus knal die grensrechter af....wat een blinde |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zelf vindt ik de hele arbitrage niks. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En dan krijgt hij in de rust te horen dat hij er vreselijk naast zat en doet hij het tegenovergestelde na rust.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kom op boys, voor rust die 1-2! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
met van der Hoorn ga je de oorlog winnen......vaak te laat....geen durf.... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax speelde de laatste 10 minuten weer onzeker. Vele pasen die weer niet aankwamen. Was een matige eerste helft. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb Barca Roma gekeken ....heb eigenlijk helemaal geen zin in deze potten...ook al is Ajax mijn cluppie....maar ja toch kijk je |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
misschien moeten ze de buitenspelregel nog een keer aan de grenzen uitleggen. die van Celtic stond wel buitenspel. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb Barca Roma gekeken ....heb eigenlijk helemaal geen zin in deze potten...ook al is Ajax mijn cluppie....maar ja toch kijk je Hahaha same Here kijk elke keer weer als supporter want als liefhebber is dit niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2015 door 3sterren -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb Barca Roma gekeken ....heb eigenlijk helemaal geen zin in deze potten...ook al is Ajax mijn cluppie....maar ja toch kijk je Heb ik ook niet gezien maar dat voetbal is van een andere planeet.. Daar kan Ajax in geen honderd jaar meer aan tippen. Lullige is dat ze Ajax voetbal spelen haha! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Kan het amper voetbal noemen. Totaal Ajax onwaardig en zo slordig pff |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Met v/d de slak v/d Hoorn heb je een dubbele wedstrijd nodig om op tempo te komen de draaicirkel van een olifant hopeloos |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Die 1tegen1 situatie was gênant van Hoorn hij spartelde als een vis toen die gast een paar keer draaide! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 21:55 schreef p111 het volgende:Met v/d de slak v/d Hoorn heb je een dubbele wedstrijd nodig om op tempo te komen de draaicirkel van een olifant hopeloos Schöne dan die denkt dat hij alle tijd van de wereld heeft. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 21:55 schreef 3sterren het volgende:[..] Die 1tegen1 situatie was gênant van Hoorn hij spartelde als een vis toen die gast een paar keer draaide! En even daarvoor was hij compleet te laat met zijn tackle.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Molde - Fener: 0 - 0 bij rust. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Puntje is vandaag wel dat er qua scorend vermogen weinig te wisselen valt behalve Klaassen of Vd Hoorn als stormram en dan Heitinga of Van de Beek (of zo) inbrengen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Cillissen is ook een prutser..... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax is nu al toe aan een dubbele wissel, denk ik. Celtic is iets slechter, maar spelen een veel hoger tempo die Ajax niet kan bijbenen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mag Gudelj aub de corners weer gaan nemen want die van Schöne lijken helemaal nergens op. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Alleen in de omschakeling als Celtic er een hardloopwedstrijd van maakt. Als je van achteruit moeten komen lijkt het helemaal nergens op.
Ajax moet alleen wel heel scherp blijven in die omschakeling. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Youness speelt overigens best een behoorlijke pot. Vaak aanspeelbaar, aardige acties. Wat rendement zou prettig zijn. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Niemand bij Ajax speelt echt goed. Spelen allen erg onder de maat.
We hebben Ajax allen wel beter zien spelen, Europees. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 22:25 schreef Onze Ajax het volgende:Niemand bij Ajax speelt echt goed. Spelen allen erg onder de maat. We hebben Ajax allen wel beter zien spelen, Europees. ja maar dat is ondertussen alweer een (te) lange tijd geleden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
En ja hoor Schöne. Weer de bal in de handen van de keeper. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 22:25 schreef Onze Ajax het volgende:Niemand bij Ajax speelt echt goed. Spelen allen erg onder de maat. We hebben Ajax allen wel beter zien spelen, Europees. Ik vind Tete wel erg sterk spelen en Younes ook |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: die vent is toch zo dramatisch. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Kon vroeger nog wel teren op een vrije trap maar speelt zo ongelooflijk slecht. Werd in de Kuip ook totaal overlopen. Kan gewoon niet meer mee qua snelheid |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Goed gezien Cillesen........ |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 november 2015 - 22:28 schreef Brandje het volgende:[..] Kon vroeger nog wel teren op een vrije trap maar speelt zo ongelooflijk slecht. Werd in de Kuip ook totaal overlopen. Kan gewoon niet meer mee qua snelheid Brede bank toch? Als er nu nog mensen zijn die Schöne op willen stellen pff kan echt niet meer.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Debuut van Donny van de Beek. Gaaf. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, ik begin hem ook minder worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe redding van Cillissen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
O,o,o,o,o,o,o,o. Wat een puinhoop |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lekker vd Hoorn goed gedekt jongen. Lekker van jasper |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Fenerbahce staat 1-0 voor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb niet zo'n best beeld maar die 10 markeer stiften van Ajax zijn goed te volgen.....houden dat uitshirt van Ajax ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Jonk hoeft bij de arbitragezaak alleen maar beelden van deze wedstrijd te laten en hij wint de zaak fluitend. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
is denk wel duidelijk dat we met dit elftal niks tezoeken hebben in europa. hoe jammer dat ook is. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Daar is ie hoor. Onze redder Sanogoal. |
|
|
|