|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waarom? KLM is tegenwoordig een Frans bedrijf. Noodlijdend ook, dus dit is vast een betere kandidaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oosterse variant op de Spaanse? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nieuwe hoofdsponsor moet de Bam worden. 30 jaar. De Bam zet n stadion neer dat we 30 jaar lang huren voor 1 miljoen per jaar. De Bam schenkt ons elk jaar een dertigste deel van het stadion zodat dat jaarlijks fiscaal aftrekbaar is. En na 30 jaar hebben we het stadion in eigen bezit. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ze mogen er gratis op staan. Moeten ze wel kazim ff enkeltje terug geven ^_^ |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
V Geel mag de details afhandelen van deze lucratieve deal. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2015 - 20:46 schreef van geil het volgende:Nieuwe hoofdsponsor moet de Bam worden. 30 jaar. De Bam zet n stadion neer dat we 30 jaar lang huren voor 1 miljoen per jaar. De Bam schenkt ons elk jaar een dertigste deel van het stadion zodat dat jaarlijks fiscaal aftrekbaar is. En na 30 jaar hebben we het stadion in eigen bezit. Kinderlijk naïef. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als n huil baby hahahahahahaha |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Jij vindt het echt een goed plan hè? ;-) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zolang het geen soort 'Tui' wordt, beetje raar met spuug op je shirt lopen! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Unilever, Wereldwijd bekend! En Rotterdams! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Iedere week een ander merk. Beginnen met Blue Band en dan via Unox en Bertolli naar Ola.... Lijkt de Appie wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bouwbedrijven hebben toch helemaal geen geld beschikbaar. Zwaar te lijden gehad onder de crisis. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Turkish Airlines....Pfffff.....wees trots met die lul van een Erdogan op je borst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voor de rest gaat ie goed Tillie. Heb je elders ook al gevraagd je gewoontes voor jezelf te houden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb vernomen dat er gesprekken met Dubai World gaande zijn , een gigant op het gebied van investeringen . Zou mooi uitkomen , kunnen ze ook gelijk in een nieuw stadion investeren ... Ik ben benieuwd of het waar is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2015 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Voor de rest gaat ie goed Tillie. Heb je elders ook al gevraagd je gewoontes voor jezelf te houden. Ja hoor...is geen gewoonte maar een mening, mag toch ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier in Nederland wel. Maar kijk uit als je daar bent he, Turken denken daar heel anders over.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Is het portret van Erdogan hun logo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee zijn geslachtsdeel begreep ik.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2015 - 20:58 schreef RenatoBos het volgende:Hier in Nederland wel. Maar kijk uit als je daar bent he, Turken denken daar heel anders over.. Wat dat betreft zijn het net Russen.... maar laat ze dat niet horen daar in Moskou. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Over een paar jaar wel....in 1938 hadden we er ook zo een |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Oh... dan is het goed 😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen verschil....nou ja hij is geschild |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: De geschiedenis en misstanden in de seculiere schijndemocratie hebben toch niets met een luchtvaartmaatschappij te maken.
Goh... realiseer me net dat wij ook in zo'n land leven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay hou nou maar op jij geneert je werkelijk nergens voor.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vond m best origineel... geschild... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 november 2015 - 21:03 schreef Barabas het volgende:[..] De geschiedenis en misstanden in de seculiere schijndemocratie hebben toch niets met een luchtvaartmaatschappij te maken. Goh... realiseer me net dat wij ook in zo'n land leven. Dafuq heb jij het over.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ga je lekker samen pben.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... politiek... Oninteressant eigenlijk... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb een goede leermeester... pap...ik zet jouw levens lessen voort, het kan soms confronterend wezen...bij deze mijn excusses |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euhm moet ik me nu zorgen maken..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Mijn liefhebberij.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja....eigenlijk nee...ik ga hier pleite |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Meer je frustratie uiten....overigens heb ik je niet geblokt....je doet maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Erdogan staat voor je deur..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En nu heeft de EU een overeenkomst met die dictator! Voor 3 miljard euro ... Waar gaat dat heen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 06:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] En nu heeft de EU een overeenkomst met die dictator! Voor 3 miljard euro ... Waar gaat dat heen? Gestoord toch!
Terwijl ze zich zelf ten gronde richten met een exportverbod naar Rusland omdat ze een Russisch gevechtsvliegtuig neer schieten.
Ja, zulke geniale mensen moet je erbij hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is óf dat, óf overspoeld worden door vluchtelingen. |
|
|