|
|
FR-Henk
|
|
|
Erdogan is bepaald niet populair (meer) onder zijn bevolking. Die 3 miljard is ook politiek gezien een winstpunt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een dreigement dus van de Turken en Griekenland werkt ook al niet echt mee, ja fijn hoor onze samenwerking binnen Europa. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 12:16 schreef FR-Henk het volgende:Erdogan is bepaald niet populair (meer) onder zijn bevolking. Die 3 miljard is ook politiek gezien een winstpunt. Das nog maar af te wachten, want op z'n bestuurder zitten de mensen niet te wachten denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slimme vent die Erdogan. Sympathiek of goed is weer wat anders, maar hij speelt het spelletje slim. Europa betaalt op deze manier haar eigen openstaande rekening. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 17:32 schreef Barabas het volgende:Slimme vent die Erdogan. Sympathiek of goed is weer wat anders, maar hij speelt het spelletje slim. Europa betaalt op deze manier haar eigen openstaande rekening. Met dezelfde argumenten kun je ook Poetin en Goebbels slim noemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Helemaal waar. Nederlanders hebben best veel boter op hun hoofd. En een mening natuurlijk! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Overigens hadden we bij hun geen openstaande rekening. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wij niet, maar veel andere landen wel. Overigens ben je MH17 wel snel vergeten dan. Of zat Poetin daar niet achter? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het om miljoenen gaat dan tekenen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 08:18 schreef nr 10 het volgende:Wij niet, maar veel andere landen wel. Overigens ben je MH17 wel snel vergeten dan. Of zat Poetin daar niet achter? Wij ook. En met de Russen is het andersom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 08:18 schreef nr 10 het volgende:Wij niet, maar veel andere landen wel. Overigens ben je MH17 wel snel vergeten dan. Of zat Poetin daar niet achter? Geen idee, heb jij de bewijzen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was ook mijn gedachte. Het berust nog steeds op aannames met een propagandistisch tintje, maar zo tuinen we in ieders politiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De kans is groot dat Rusland t was. Maar t kan ook een domme 'eenmansactie' zijn van een groep separatisten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het was een zeer ongelukkige foutieve inschatting als je het mij vraagt. Niet alleen van die separatisten, maar ook van de luchtvaart maatschappijen. Vliegen over oorlogsgebied is m.i. niet bepaald logisch. Dat ze dat altijd doen is dus geen reden om het te blijven doen, eerder een schoolvoorbeeld van het belang van de aandeelhouders boven dat van de veiligheid van de reizigers stellen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Het was een Russische buk. Daar zijn voldoende bewijzen van. Geleverd door Poetin aan de separatisten. Ik ben er ook niet bij gewqeest toen Armstrong voet op de maan zette. Maar toch geloof ik het. Raar hè. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Clusterbommen in Syrië. Nog meer appels waar ik geen bewijs van heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
IQ van een poffertje. Geen bewijs van, maar ik geloof t wel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:De kans is groot dat Rusland t was. Maar t kan ook een domme 'eenmansactie' zijn van een groep separatisten Stap in de schoenen van Putin en stel jezelf de vraag: What's in it for me?
Natuurlijk dat het een domme fout was van een door Rusland gesteunde separatist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, helaas is t niet altijd rationeel. Maar goed punt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... ik wil gewoon een sponsor die veel te veel geld in club wil pompen! Al was het Gazprom, Lukoil of Norilsk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha, ja ik ken dat.
Maar een klein beetje zuiver op de graat mag best. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... dan wordt het dus geen multinational... 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Turkse economie is al jaren booming. Deze luchtvaart maatschappij is rijk. Ik zeg: Laat ze maar schuiven! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk land het toestel niet op de kuip ( verleden naast de baan op 020 toch) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Viel zomaar uit de lucht.. Onur Air toch? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Nee, TA. Verkeerd ingestelde hoogtemeter bleek uiteindelijk de oorzaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja bleek defect te zijn of iets dergelijks. Heb t toen op Discovery gezien. Dat soort afleveringen zijn interessant als t in je eigen achtertuin gebeurd. Ze hebben eigenlijk nooit tijd gehad in te grijpen, voor ze door hadden dat t mis was, was t al te laat. |
|
|
|