BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heracles Almelo (Zondag 06 december 2015, 14:30 uur) 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 07 december 2015 - 08:25   quote  deeplink  
Smerige neuzen krant de televaag weer schorsingen aansmeren. Gustafson logisch, Kramer verdiend geen schorsing.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 07:45 schreef de bluffer het volgende:
Wat een grote fout in het boekje Stadion Sport Nieuws
staat er op bladzijde 11 Gastvrij ipv een foto van de Tukkers uit Almelo
staat er een foto van de Tukkers uit Enschede
moest ik er ook nog 1,50 voor betalen.
Voor die domme Tukker foto
Elke tukker foto is dom.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 07 december 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 08:25 schreef MMM het volgende:
Smerige neuzen krant de televaag weer schorsingen aansmeren. Gustafson logisch, Kramer verdiend geen schorsing.
Had jij wat anders verwacht van een neuzen krant?
Al vind ik wel dat Kramer wel moet gaan opletten ... met zijn gezwaai.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door lijdensweg --
nr 10
 nr 10 - maandag 07 december 2015 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou pas triest zijn als Feyenoord tegen de schorsing van Gustafson in gaat, als Feyenoord en Gustafson slim zijn accepteren ze de schorsing. Hoe lang die ook wordt ...
Voor het eerst met je eens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Het is toch duidelijk? Gustafson geeft een elleboog, wat rood is, klaar. Kramer vecht om de bal, gebruikt zijn arm teveel, maar geeft geen tik om hem te raken. Geen discussie, was hooguit een vrije trap tegen, meer niet.

Ramon Zoomer moet trouwens geen grote straf krijgen. Voetbalt al lang op eredivisieniveau en heeft zich altijd prima gedragen. Dat hij gister rood kreeg, was natuurlijk wat overdreven van Nijhuis, maar who cares. Hij is niet van ons...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 december 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Vond de commentaren van Zoomer en z'n trainer na afloop sowieso professioneel. Niks geen aannaaien, mannelijk voetbal, etc.
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 december 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 08:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Elke tukker foto is dom.
Daar ben ik met je eens, alleen die van mij mijn buren niet
want dan krijg ik een heel groot probleem het zijn zeer aardige buren
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 11:57   quote  deeplink  
FEYENOORD SCHUDT HERACLES VAN ZICH AF

2612idc.jpg

Feyenoord heeft zondagmiddag in De Kuip in een rechtstreeks duel afstand genomen van Heracles Almelo. De ploeg van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst vergrootte door een 3-0 overwinning op de Almeloërs de voorsprong op de nummer vier van de Eredivisie van zes naar negen punten en blijft goed meedraaien aan de top van de ranglijst. Eljero Elia tekende na iets meer dan een half uur spelen voor het openingsdoelpunt, waarna Dirk Kuyt in de slotfase voor de tweede treffer zorgde. Het derde doelpunt kwam van de voet van Michiel Kramer.

De wedstrijd kwam eigenlijk pas op gang bij het openingsdoelpunt van Elia. Voordat de voorzet vanaf de linkerflank van de aanvaller door desoriëntatie bij Bram Castro de doelman focuste zich op de voor zijn neus duellerende Mark-Jan Fledderus en Dirk Kuyt uitmondde in een treffer, viel er voor beide doelen geen gevaar te noteren.

fdc6jc.jpg

In het laatste kwartier voor de rust gebeurde er een stuk meer. Kenneth Vermeer redde fraai op een schot van Iliass Bel Hassani, Oussama Tannane claimde een strafschop na een vermeende overtreding van Eric Botteghin en Simon Gustafson stelde tot drie keer toe Castro op de proef. Tweemaal redde de Heracles-doelman, een keer raakte de Zweedse jeugdinternational de lat.

In de tweede helft had Feyenoord het aanvankelijk niet makkelijk met Heracles, dat veel balbezit had en geduldig zocht naar de gelijkmaker. Mike Te Wierik kreeg daartoe de beste kans, maar de centrale verdediger kopte van dichtbij over.

2a5x1ti.jpg

Door de marge van slechts één doelpunt bleef het opletten voor Feyenoord, dat de laatste twintig minuten van de wedstrijd verder moest zonder de geblesseerd uitgevallen Eric Botteghin. De Rotterdammers mochten van geluk spreken dat Tannane in de 77ste minuut zijn vizier niet op scherp had staan, toen hij na een steekpass van Thomas Bruns oog in oog met Vermeer vrij mocht aanleggen.

Uiteindelijk werd de wedstrijd in de 83ste minuut definitief beslist door Kuyt. De aanvoerder kopte een vrije trap van invaller Tonny Vilhena binnen en maakte zo met de 2-0 aan alle spanning een einde. Die vrije trap werd gegeven na een wilde schop van Ramon Zomer tegen diezelfde Kuyt. De centrale verdediger van de gasten kreeg geel van Nijhuis en vervolgens zelfs rood voor het vastgrijpen van Michiel Kramer. Feyenoords centrumspits tekende vervolgens in blessuretijd voor de 3-0, op aangeven van Gustafson, die uitstekend werd bediend door de opgekomen Rick Karsdorp.

33cujqd.jpg

Feyenoord - Heracles Almelo 3-0

Scoreverloop:
1-0 Elia 31"
2-0 Kuyt 83"
3-0 Kramer 90"

Scheidsrechter: Bas Nijhuis

Geel: Van Beek, Vejinovic en te Wierik, Zomer

Rood: Zomer

Opstellingen:
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vejinovic; Kuyt, Kramer en Elia.
Heracles Almelo: Castro; Droste, Te Wierik, Zomer, Fledderus; Bruns, Pelupessy, Bel Hassani, Tannane, Weghorst en Gosens.

Wisselspelers:
Feyenoord: Hahn, Van der Heijden, Nelom, Vilhena, Toornstra, Kazim-Richards en
Heracles Almelo: Fij, Bosz, Darri, Gladon, Navratil, Vujicevic, Van Ooijen.

Samenvatting Feyenoord - Heracles Almelo 2015-2016

(http://youtu.be/AC-vhan61RU)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Bel Hassani: ''Feyenoord? Het veld heb ik al goedgekeurd''

ohspzr.jpg

Ilias Bel Hassani was gisteren dé uitblinker aan de kant van het verliezende Heracles Almelo. De oud-Spartaan en geboren Rotterdammer etaleerde in De Kuip zijn klasse. De 23-jarige middenvelder hoopt uiteindelijk in Nederland een stap hogerop te kunnen maken.

''Als de tijd rijp is om te vertrekken, zou ik het liefst in Nederland een stap naar een grotere club maken. Ik zeg niet direct nee tegen het buitenland, maar het liefst blijf ik gewoon in Nederland'', vertelt Bel Hassani tegenover VoetbalPrimeur. De creatieveling beschikt over een aflopend contract, al heeft Heracles wel een eenzijdige optie om de verbintenis met één jaar te verlengen.

Als Feyenoord-fan lijkt de voorkeur van Bel Hassani duidelijk. "Ik kan wel clubs noemen, maar ik moet me eerst nog maar bewijzen. Nu gaat het goed, maar dat moet ik wel volhouden. Ik zou dolblij zijn als ik voor zo'n club kan spelen, maar jullie mogen beoordelen of ik dat niveau al aankan. Dat is jullie taak. Aan het veld ligt het hier in De Kuip in ieder geval niet, dat heb ik al goedgekeurd!''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door RenatoBos --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 11:55 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Daar ben ik met je eens, alleen die van mij mijn buren niet
want dan krijg ik een heel groot probleem het zijn zeer aardige buren
Kom jij uit Almeloooo? Wat zul jij een leuk weekend hebben gehad!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Weghorst gaat vanavond bij de moeder van Kramer op bezoek, gezellig!

(http://youtu.be/ZnPjI9EInFk)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 12:49   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord - Heracles Almelo 2015-2016

(http://youtu.be/AC-vhan61RU)
VVout
 VVout - maandag 07 december 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou pas triest zijn als Feyenoord tegen de schorsing van Gustafson in gaat, als Feyenoord en Gustafson slim zijn accepteren ze de schorsing. Hoe lang die ook wordt ...
Waarom? Je moet er uit halen voor je zelf wat er in zit, wat heeft het voor zin de moraalriddert uit te hangen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 14:28   quote  deeplink  
Nou, het gaat al fout dat men (trainers voorop, maar ook fans, pers en besturen) het toestaat dat al die schwalbes mogen. Vroeger gebeurde dit genaai lang niet zoveel. Dat deed je niet, misschien hooguit in zo'n duel als gister waar het elkaar jennen is (lees haantjesgedrag). Tegenwoordig zit het gerol in de genen bij nagenoeg alle voetballers. Laten ze dat er eerst maar eens uit zien te halen.

Ik vind het wel mooi dat ze zo'n jongen even een leermomentje geven, maar wij zijn zo schijnheilig als de neten, want als we dat doen, missen we hem in een volgende wedstrijd, waar we hem ook nodig hebben... NIet doen. Hij verdient een schorsing, hoewel Fledderus ook niet vrijuit lijkt te gaan. Dan moet hij Gustafson in dit geval ook een grote kerel zijn en zijn excuses aanvaarden. Wanneer er twijfel is, en een speler het niet wou, is het anders, maar hier is geen twijfel.
nr 10
 nr 10 - maandag 07 december 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Zag net een filmpje waarin duidelijk te zien is dat Gustafson een tyfusschop van de Fledderus krijgt vlak voor de elleboog. Maar dat krijg je bij foxsport niet te zien. Tyfusvolk. Meteen mijn abbo opgezegd daar. Betaal ik geen 17,50 per maand voor.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 14:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, het gaat al fout dat men (trainers voorop, maar ook fans, pers en besturen) het toestaat dat al die schwalbes mogen. Vroeger gebeurde dit genaai lang niet zoveel. Dat deed je niet, misschien hooguit in zo'n duel als gister waar het elkaar jennen is (lees haantjesgedrag). Tegenwoordig zit het gerol in de genen bij nagenoeg alle voetballers. Laten ze dat er eerst maar eens uit zien te halen.

Ik vind het wel mooi dat ze zo'n jongen even een leermomentje geven, maar wij zijn zo schijnheilig als de neten, want als we dat doen, missen we hem in een volgende wedstrijd, waar we hem ook nodig hebben... NIet doen. Hij verdient een schorsing, hoewel Fledderus ook niet vrijuit lijkt te gaan. Dan moet hij Gustafson in dit geval ook een grote kerel zijn en zijn excuses aanvaarden. Wanneer er twijfel is, en een speler het niet wou, is het anders, maar hier is geen twijfel.
Veel plezier zondag in de kerk Arie..
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 14:40 schreef nr 10 het volgende:
Zag net een filmpje waarin duidelijk te zien is dat Gustafson een tyfusschop van de Fledderus krijgt vlak voor de elleboog. Maar dat krijg je bij foxsport niet te zien. Tyfusvolk. Meteen mijn abbo opgezegd daar. Betaal ik geen 17,50 per maand voor.
Dat was vanuit t publiek gefilmd...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Hoorde net op de radio dat Heracles van competitievervalsing spreekt bij Feyenoord omdat wij met een Adidas bal spelen in plaats van een Derby bal, die sporen daar niet in Almelo..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:38   quote  deeplink  
''Niet voor niets dat ze in De Kuip geen wedstrijd verloren''

25hj12q.jpg

Feyenoord-wachter Martijn Krabbendam bespreekt de felbevochten zege van Feyenoord op Heracles Almelo. De Rotterdammers liepen in de slotfase uit naar een geflatteerde 3-0 overwinning. De aanvallers Dirk Kuijt, Michiel Kramer en Eljero Elia zorgden voor de doelpuntenproductie.

De 3-0 op het scorebord vertelt niet het hele verhaal over de wedstrijd. ''Nee, als je daarnaar kijkt dan denk je dat het een hele simpele middag is geweest voor Feyenoord, maar wie de wedstrijd heeft gezien moet concluderen dat Heracles de betere voetballende ploeg is geweest. Ze hadden teminste recht op een punt, dus wat dat betreft heeft Feyenoord goede zaken gedaan, maar voetballend gezien viel het niet mee,'' zegt Krabbendam op de website van Voetbal International.

De Feyenoord-watcher bespreekt ook het vechtvoetbal waar Heracles in meeging. ''Dat is natuurlijk de fout die veel ploegen maken in De Kuip. Feyenoord heeft altijd de supporters achter zich en bij ieder incidentje schaart het publiek zich weer achter de ploeg en dat geeft een elftal toch vleugels. Je ziet ook het incident met Zomer, vrijetrap en gelijk een doelpunt en einde verhaal. Ja, dat is het voordeel dat Feyenoord heeft. Het is niet voor niets dat ze geen wedstrijd in De Kuip hebben verloren.''
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 15:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Veel plezier zondag in de kerk Arie..
Vind jij het voetbal leuker dan? Met al dat genaai? Ik vind dat het spelletje er niet leuker op geworden is. Tegenwoordig is het zelfs kwaliteit als je een penalty of een vrije trap op een mooie plek kunt versieren. Doorlopen op je tegenstander, je been iets later weghalen dan wat je normaal zou doen en je wordt 'gepakt'. Kost een verdediger rood of een penalty....

Jaja, die van ons gaan daar ook in mee. Ik vind het een smet op de sport. Vroeger deed je dat alleen om het de scheidsrechter wat duidelijker te maken dat het inderdaad een overtreding was, maar nu wordt het als wapen gebruikt. Verkrachting van de sport. Valsspelen is nooit goed voor een spel, maakt niet uit welk spel, het is de doodsteek voor elk spel. Dan is er niet veel meer aan.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 07 december 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Rood van Zomer geseponeerd..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 15:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Vind jij het voetbal leuker dan? Met al dat genaai? Ik vind dat het spelletje er niet leuker op geworden is. Tegenwoordig is het zelfs kwaliteit als je een penalty of een vrije trap op een mooie plek kunt versieren. Doorlopen op je tegenstander, je been iets later weghalen dan wat je normaal zou doen en je wordt 'gepakt'. Kost een verdediger rood of een penalty....

Jaja, die van ons gaan daar ook in mee. Ik vind het een smet op de sport. Vroeger deed je dat alleen om het de scheidsrechter wat duidelijker te maken dat het inderdaad een overtreding was, maar nu wordt het als wapen gebruikt. Verkrachting van de sport. Valsspelen is nooit goed voor een spel, maakt niet uit welk spel, het is de doodsteek voor elk spel. Dan is er niet veel meer aan.
Genaai hou ik ook niet van maar daar doelde ik met mijn reactie niet op. Contact vind ik dat dat moet kunnen..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Oh, dat ook wel. Anders moeten we er een dak op doen en zaalvoetbal noemen...

Voetbal is een contactsport en dat er dan wel eens een tikkie wordt uitgedeeld is juist mooi. Incasseren en uitdelen, zolang het maar fair blijft.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 15:49 schreef Peckerwood het volgende:
Rood van Zomer geseponeerd..
Terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 15:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, dat ook wel. Anders moeten we er een dak op doen en zaalvoetbal noemen...

Voetbal is een contactsport en dat er dan wel eens een tikkie wordt uitgedeeld is juist mooi. Incasseren en uitdelen, zolang het maar fair blijft.
Precies zolang het maar fair blijft..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 15:49 schreef Peckerwood het volgende:
Rood van Zomer geseponeerd..
Onterecht..dus je mag mensen gewoon zo bij hun shirt pakken voortaan..(?)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 16:08   quote  deeplink  
Wat zou jij doen als er iemand op je af komt stormen? Dan wacht jij ook niet. Nijhuis had het moeten aanvoelen en had hem hooguit vermanend moeten toespreken. Ook Kramer had toegesproken mogen worden. Of allebei geel, dan was hij nog met rood van het veld gegaan... Eigenlijk heeft Zoomer geluk gehad, want tegen geel had hij niets kunnen doen... Nu heeft houdt hij er niets aan over.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Had daar ook geel voor moeten krijgen, dat was t waar.
Twee keer geel was ook rood.
Nu was rood te zwaar, je kan niet een beslissingen afzwakken, vandaar seponeren waarschijnlijk
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 16:08 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat zou jij doen als er iemand op je af komt stormen? Dan wacht jij ook niet. Nijhuis had het moeten aanvoelen en had hem hooguit vermanend moeten toespreken. Ook Kramer had toegesproken mogen worden. Of allebei geel, dan was hij nog met rood van het veld gegaan... Eigenlijk heeft Zoomer geluk gehad, want tegen geel had hij niets kunnen doen... Nu heeft houdt hij er niets aan over.
Kramer doet helemaal niets ja zoals je zegt die komt op hem afgelopen meer niet. Wat hij doet kan gewoon niet, daar is proffesionel voor..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Stormen om verhaal te halen. Een scheids met ballen had Kramer apart genomen om hem even duidelijk te maken dat hij het recht niet in eigen hand moet nemen. Daarvoor is de scheids zelf aangesteld. En dan pats gele kaart voorhouden. Zomer ook geel, omdat hij zijn handjes moet thuis houden, al heb ik daar best wel begrip voor. ik zou het ook doen als er zo'n malloot op me af komt stormen, terwijl ik net menig gevecht met hem geleverd heb. Is niet goed, dat weet ik ook wel, maar wel begrijpelijk, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 16:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Stormen om verhaal te halen. Een scheids met ballen had Kramer apart genomen om hem even duidelijk te maken dat hij het recht niet in eigen hand moet nemen. Daarvoor is de scheids zelf aangesteld. En dan pats gele kaart voorhouden. Zomer ook geel, omdat hij zijn handjes moet thuis houden, al heb ik daar best wel begrip voor. ik zou het ook doen als er zo'n malloot op me af komt stormen, terwijl ik net menig gevecht met hem geleverd heb. Is niet goed, dat weet ik ook wel, maar wel begrijpelijk, toch?
Ik snap je wel, maar als je de regels hanteert doet Kramer helemaal niks. Hij rent op een speler af, iets wat vrij normaal is in de voetballerij.

Ik wil wel eens zien als een speler een volgende keer of zo een speler zo beet pakt als Zomer deed..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 07 december 2015 - 16:48   quote  deeplink  
Ben ik niet helemaal met je eens, want het is juist niet normaal op hoe zo'n manier Kramer er naar toe sprintte. De intentie die hij had. (nu vond ik dat zelf vroeger juist het leukste wat er was, olie op het vuur gooien, haha). Zomer was zo dom er zo op te reageren, maar ik snap het wel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Meningsverschil, als jou vriend/collega een rotschop krijg loop jij dan weg of vlieg je erop..(?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 december 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Olie op het vuur hou ik ook wel van.!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 december 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Lekker alles begrijpen?
Kramer kwam er op af. Maar speelt geen rol. Zomer maakt zélf dat Kramer ineens voor het oog een rol speelt.
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 december 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Ramon Zomer vrij gesproken, met de rest woedt niks gedaan
zondag allemaal spelen denk ik, alleen jammer dat Bottighin geblesseerd is
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 december 2015 - 19:18   quote  deeplink  
Lees nog eens goed.
nr 10
 nr 10 - maandag 07 december 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat was vanuit t publiek gefilmd...
Als het vanuit het publiek te zien was dan is het zeker door Fox opgenomen. Maar dat laten ze dan weer niet zien. Zo gaat dat joodse fox op de stoel van de aanklager en rechter zitten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 december 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:
Meningsverschil, als jou vriend/collega een rotschop krijg loop jij dan weg of vlieg je erop..(?)
Ik zeg ook niet dat het niet logisch is dat Kramer er naar toe rent, maar dat Zomer daar dan weer op reageert is net zo logisch. En een scheidsrechter bepaalt hoe ver je daarin kunt gaan. Persoonlijk vind ik een opstootje wel leuk vermaak, maar als scheidsrechter zou ik iedereen die verhaal bij een ander gaat halen en mijn rol als scheids dus wil overnemen geel geven. Doen ze één keer en dan is het over....
Barabas
 Barabas - donderdag 10 december 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 06:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zou pas triest zijn als Feyenoord tegen de schorsing van Gustafson in gaat, als Feyenoord en Gustafson slim zijn accepteren ze de schorsing. Hoe lang die ook wordt ...
Valt weinig aan te ontkennen he...

En die media aandacht en meningen van de analytici voor Feyenoord en haar spelers zal in de komende jaren alleen maar toenemen en nóg scherper worden. We gaan nu 7 vette jaren tegemoet. Over ons heen zeiken is alles dat ze dan nog kunnen doen: Hun eigen clubs worden structureel verslagen door de grootste, mooiste en beste club van Nederland!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heracles Almelo (Zondag 06 december 2015, 14:30 uur) 3-0









0.0109550