BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zaterdag 5 december 2015, 20:45); 5 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 december 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alleen maar...daarom herken ik het ook Einstein
Hehehehehe!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 05 december 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 23:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehehe!
ea530ee13c8ddeb852da03724646ba3e.jpg

Capiche ...
enough
 enough - zaterdag 05 december 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee een droplul....en dat is een understatement
dam. .nik....;-)..,grapje
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 23:57 schreef enough het volgende:

[..]

dam. .nik....;-)..,grapje
snap hem niet..... maar het is laat
enough
 enough - zondag 06 december 2015 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 00:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

snap hem niet..... maar het is laat
ja je heb gelijk gab
ik gaf me bek maar een dauw
iedereen maakt fouten ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 00:24 schreef enough het volgende:

[..]

ja je heb gelijk gab
ik gaf me bek maar een dauw
iedereen maakt fouten ;-)
no problem ouwe
enough
 enough - zondag 06 december 2015 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 00:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

no problem ouwe
thanks
Eide
 Eide - zondag 06 december 2015 - 00:35   quote  deeplink  
Overigens iets over Milik. Veel kritiek op hem wat vaak ook terecht is. Voetballend is het lang niet goed te noemen.... maar hij staat op 7 goals en is met 6 assists wel de assistkoning van Ajax. Hij is wel belangrijk voor de ploeg hoor.
enough
 enough - zondag 06 december 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 00:35 schreef Eide het volgende:
Overigens iets over Milik. Veel kritiek op hem wat vaak ook terecht is. Voetballend is het lang niet goed te noemen.... maar hij staat op 7 goals en is met 6 assists wel de assistkoning van Ajax. Hij is wel belangrijk voor de ploeg hoor.
wees blij dat we nog een beetje spits hebben
en cijfers oke
tuurlijk nog wat te kortkomingen ,maar zie hem wel bij een topclub eindigen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 december 2015 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Als je alleen de cijfers ziet kun je best zeggen dat hij het aardig doet.
Het gaat dan ook niet zo zeer om de wedstrijden dat het wel loopt dan doet hij vaak ook aardig mee. Zodra het niet loopt gaat hij er vaak in mee en zie je hem de hele wedstrijd niet meer. Dat zal eruit moeten wil hij een geschikte spits voor dit Ajax zijn en slagen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 06 december 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Vond dat Ajax de wedstrijd beter speelde dan de voorgaande acht wedstrijden, steeds met dat balletje terug. Nu was dat veel minder. Nu hadden ze meer pit erin, en de samenspel was eindelijk ook weer beter. Daardoor creëerden we meer doelpunten.
Is weer 3 punten, is logisch. Jammer dat De Arena niet vol zat.
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Domme tegengoal, maar ja 5 gescoord. Cillissen doet dit niet nog een keer! Gewoon een leermomentje!
Erg fijn dat het voor Veltman en cilissen in zon pot gebeurde. Zal ze weer extra motiveren en scherper maken.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 december 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Vreemd dat de Boer hem vaak niet opstelt in toppers. De 2e goal van Fischer vond ik echt prachtig, precies wat de Boer ook verwacht van Milik denk ik. Klaassen komt er onder en Fischer is al weg.
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Ik heb een prima Ajax gezien gister. Met de nodige foutjes. En het had nog makkelijker en beter gekund door iets meer lef te tonen.

Maar als je aan de bal dit seizoen dit niveau blijft halen wordt je lachend kampioen. En dat zonder basisspelers riedewald bazoer sinkgraven en el Ghazi.
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Dus ook een bewijs dat de selectie echt goed is.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 december 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 10:12 schreef remco k het volgende:
Ik heb een prima Ajax gezien gister. Met de nodige foutjes. En het had nog makkelijker en beter gekund door iets meer lef te tonen.

Maar als je aan de bal dit seizoen dit niveau blijft halen wordt je lachend kampioen. En dat zonder basisspelers riedewald bazoer sinkgraven en el Ghazi.
Sinkgraven is normaliter geen basisspeler. Ik vind ook dat El Ghazi nog maar moet proberen zijn plek terug te krijgen, want ik vind Younes erg goed op rechts en meer in het belang van het team.
Bazoer en Riedewald uiteraard erg belangrijk.
Eide
 Eide - zondag 06 december 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 08:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet zo zeer om de wedstrijden dat het wel loopt dan doet hij vaak ook aardig mee. Zodra het niet loopt gaat hij er vaak in mee en zie je hem de hele wedstrijd niet meer. Dat zal eruit moeten wil hij een geschikte spits voor dit Ajax zijn en slagen.
Het is een spits van momenten. Dat zie je gister ook. 9 van de 10 keer balverlies maar als hij er iets goeds mee doet is het wel meteen een goal of een assist.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 06 december 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 08:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Milik pas 21 jaar is. Als Ajaxsupporter moet je blij zijn met zijn cijfers zoals Eide heeft verwoord: 7 doelpunten en 6 asssits is bepaald niet verkeerd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 06 december 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Sinterklaas gaat vandaag weer terug naar Spanje en heeft de banners van Johan Cruijff ook gelijk meegenomen ;-)

Goede wedstrijd van ajax gezien met wat slordige momentjes wat twee keer toe tot een onnodig tegendoelpunt lijdt. Dat is jammer en moet er uit. Ik kijk niet naar de andere clubs. Wij gaan steeds beter spelen en ook lijkt het scoren in de competitie steeds makkelijker te gaan. Nu nog in europees verband, al zal dat zeer waarschijnlijk te laat zijn....

Al met al gaat het de goede kant op.

Fijne zondag allemaal :-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 06 december 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat Ajax wel de goede weg is ingeslagen, na sint en piet.
De ( aanhoudende ) problemen met Milik, is moeilijk. Jammer dat hij geen spits is van het type Kluivert. Ik vindt dat Ajax zo'n type spits erg mist.
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 10:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Sinkgraven is normaliter geen basisspeler. Ik vind ook dat El Ghazi nog maar moet proberen zijn plek terug te krijgen, want ik vind Younes erg goed op rechts en meer in het belang van het team.
Bazoer en Riedewald uiteraard erg belangrijk.
Ghazi is gewoon basis speler en sinkgraven inderdaad niet altijd. Al heeft ie wel veel vanaf de basis gespeeld. Maar eigenlijk geef jij het ook al aan. Het is dringen voor de eerste elf. En dus hebben we een prima selectie.
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 14:18 schreef Onze Ajax het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax wel de goede weg is ingeslagen, na sint en piet.
De ( aanhoudende ) problemen met Milik, is moeilijk. Jammer dat hij geen spits is van het type Kluivert. Ik vindt dat Ajax zo'n type spits erg mist.
Rot op met je problemen bij millik man. Die gozer maakt goals en assists. Scoort de laatste wedstrijden aan de lopende band en dan heeft hij problemen. Kerel praat de media eens een x niet na
Brandje
 Brandje - zondag 06 december 2015 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Rot op met je problemen bij millik man. Die gozer maakt goals en assists. Scoort de laatste wedstrijden aan de lopende band en dan heeft hij problemen. Kerel praat de media eens een x niet na
Jij moet voortaan wel gaan kappen met mekkeren als ik ik zogenaamd weer eens te persoonlijk wordt want jij doet de laatste tijd niet anders naar anderen hypocriet ventje.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 06 december 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, snel oprotten zal ik zeker niet voor je. Doe het dan zelf als je niet tegen mening kan.
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 16:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij moet voortaan wel gaan kappen met mekkeren als ik ik zogenaamd weer eens te persoonlijk wordt want jij doet de laatste tijd niet anders naar anderen hypocriet ventje.
Hahahaha. Jij bent echt wel de laatste die daar iets over moet zeggen. Je doet het namelijk constant.

Maar wat vond je van Fischer en viergever tegen Heerenveen.
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 17:03 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Nee, snel oprotten zal ik zeker niet voor je. Doe het dan zelf als je niet tegen mening kan.
Ik zeg ook nergens nat het snel moet he. Gewoon op je eigen tempo is prima.

Jammer dat je niet inhoudelijk reageert over millik.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 06 december 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Ik reageer alleen van wat ik ziet en merk bij Ajax.
Vooral binnen op het veld. Als mijn meningen te direct zijn voor je, vindt ik dat jammer voor je. Ik zeg gewoon waar het op staat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 17:38 schreef Onze Ajax het volgende:
Vooral binnen op het veld. Als mijn meningen te direct zijn voor je, vindt ik dat jammer voor je. Ik zeg gewoon waar het op staat.
Direct houdt Remco juist van....hoe directer hoe beter
remco k
 remco k - zondag 06 december 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 17:38 schreef Onze Ajax het volgende:
Nogmaals. Doe eens wat inhoudelijks posten. Dat je direct bent is alleen maar prima.
Brandje
 Brandje - zondag 06 december 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 17:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha. Jij bent echt wel de laatste die daar iets over moet zeggen. Je doet het namelijk constant.

Maar wat vond je van Fischer en viergever tegen Heerenveen.
Klopt alleen jank ik niet als ze naar mij persoonlijk worden. Jij doet dat wel.

Ik vond Fisher goed spelen. Nu dit een paar wedstrijden op rij. Als hij tegen Utrecht weer de makkelijkste kansen mist dan zeik ik hem weer af. Viergever zeer matig tot slecht. Was bij geen van de twee tegendoelpunten bij Veltman in de buurt voor eventuele rugdekking. Maar ik vind het in balbezit echt een verschrikking. Niks anders dan balletjes breed en terug. Dan komt hij met de bal aan de voet op. Dan weet hij het niet meer en dan toch maar weer terug of breed. Was samen met Veltman zeer zwak gisteren. Maar aan jou uitdagende reactie te merken vond jij Viergever goed gisteren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door Brandje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 22:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vond Fisher goed spelen. Nu dit een paar wedstrijden op rij. Als hij tegen Utrecht weer de makkelijkste kansen mist dan zeik ik hem weer af. Viergever zeer matig tot slecht. Was bij geen van de twee tegendoelpunten bij Veltman in de buurt voor eventuele rugdekking. Maar ik vind het in balbezit echt een verschrikking. Niks anders dan balletjes breed en terug. Dan komt hij met de bal aan de voet op. Dan weet hij het niet meer en dan toch maar weer terug of breed. Was samen met Veltman zeer zwak gisteren. Maar aan jou uitdagende reactie te merken vond jij Viergever goed gisteren?
Viergever moet er 4 terug geven...misschien word hij dan aangever....Ajax onwaardig
Eide
 Eide - zondag 06 december 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Ik vond Viergever gister, eigenlijk voor het eerst in lange tijd, een fatsoenlijke pot spelen in Ajax 1. Won z'n defensieve duels en deed eigenlijk niet veel fout. Z'n opbouw is gewoon matig en niet Ajax waardig, maar zo kwam de inspeelpass bij de 4e goal wel bij Viergever vandaan.

Echt geen goede wedstrijd van Viergever maar ook niet zo matig als jij schetst vind ik het weer niet. Of misschien hebben we gister het niveau van Nick Viergever gezien. En dan is hij net aan in staat een voldoende te scoren maar ook niet meer als dat. Het is geen Ajax materiaal, dat is duidelijk.

Het schokkende eraan is dat Viergever, met al z'n beperkingen, kennelijk beter is als Heitinga.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 22:26 schreef Eide het volgende:
Ik vond Viergever gister, eigenlijk voor het eerst in lange tijd, een fatsoenlijke pot spelen in Ajax 1. Won z'n defensieve duels en deed eigenlijk niet veel fout. Z'n opbouw is gewoon matig en niet Ajax waardig, maar zo kwam de inspeelpass bij de 4e goal wel bij Viergever vandaan.

Echt geen goede wedstrijd van Viergever maar ook niet zo matig als jij schetst vind ik het weer niet. Of misschien hebben we gister het niveau van Nick Viergever gezien. En dan is hij net aan in staat een voldoende te scoren maar ook niet meer als dat. Het is geen Ajax materiaal, dat is duidelijk.

Het schokkende eraan is dat Viergever, met al z'n beperkingen, kennelijk beter is als Heitinga.
Dat zeg ik....eens dus
Brandje
 Brandje - zondag 06 december 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 22:26 schreef Eide het volgende:

Als er je met twee CV speelt en Veltman staat twee keer een tegen een en Viergever is bij beide doelpunten niet in een straal van 20 meter van Veltman dan vind ik dar zeer slecht ondanks dat Veltman en Cillissen verschrikkelijk blunderend.
Tja mag je van een speler van Ajax een pass over 20 meter verwachten die ook aankomt? Ja lijkt mij wel.
En ik vind Viergever absoluut niet beter dan Heitinga. De Boer wel. Dan houdt het op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 december 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2015 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Capiche ...
Ja ja sorry gap!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja ja sorry gap!
Hey Warrior....!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 december 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey Warrior....!!!
Bel je zo vriend!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 23:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bel je zo vriend!
oKee is goed
Brank de Foer
 Brank de Foer - maandag 07 december 2015 - 00:49   quote  deeplink  
Waar ik vooral tevreden over ben, buiten het feit dat ajax bovenaan staat en veel doelpunten maakt, is dat de gehele selectie dit jaar gewoon prima op orde is, waardoor bij blessures dit gewoon prima op te vangen is. Op de buiten posities heb je keuze uit: Fisher, El Ghazi, Younes en Cerny (en eventueel Schöne ook al ben ik daar geen fan van). Op het middenveld heb je keus uit: Gudelj, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, v/d Beek en Serero (voor Serero geld hetzelfde als voor Schöne). In de verdediging had het qua wissels nog wat beter gekund maar vind ik de vaste verdediging echt sterk, waarvan Tete mijn absolute favoriet is. En in de spits kan je schuiven met Milik, Klaassen en Fisher en is wat mij betreft Milik de eerste keuze.

Kortom een prima team dit jaar en ik verwacht ook zeker dat we koploper blijven tot en met de laatste speeldag.
remco k
 remco k - maandag 07 december 2015 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2015 - 22:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vond hem gister redelijk goed spelen ja. En van hem heb ik juist de inspeelpasses gezien en de ballen over de defensie heen, dat lang niet alles lukt en goed ging staat buiten kijf en natuurlijk moet dat ook nog een stuk beter.. Maar ik denk dat je oog in ogenschouw moet nemen dat zo'n jongen nooit speelt en het dus moet doen zonder wedstrijd ritme.. Al met al dus een redelijke pot van hem.. Wat je zegt dat hij niet bij Veltman in de buurt was klopt, maar in die situaties kan hij ook helemaal niet daar in de buurt zijn, gister was Viergever beter dan Veltman, die wel bij de twee tegengoals op negatieve wijze betrokken is.. Al is die laatste voor 100% op Cilissen toe te schuiven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zaterdag 5 december 2015, 20:45); 5 - 2

0.0089271