|
|
RenatoBos
|
|
|
Thnx, komt helemaal goed.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
We zijn er al, Jongens allemaal veel succes en de naam FEYENOORD sportief houden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Laatste nieuws: Toornstra speelt voor Vejinovic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tsja, kan. Toornstra is ook niet geweldig in vorm de laatste maanden maar wie weet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Kuyt, Kramer, Elia |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens Gio doet ie het goed bij de beloften..HUP JENS.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een KUT opstelling zeg! Normally: never change an winning team ...
Helaas 3 krukken in de basis !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Liever Jens op de plek van Vejinovic dan Tony, en Tony liever op de plek van Gustafson dan Lex.
Ben dr wel blij mee |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:30 schreef Fart het volgende:Liever Jens op de plek van Vejinovic dan Tony, en Tony liever op de plek van Gustafson dan Lex. Ben dr wel blij mee Ik had liever Schuurman op de plek van Gustafson en El Ahmadi op de plek van Vejinovic en Nieuwkoop op de plek van El Ahmadi ...
En Lex op de tribune !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar dat ging sowieso niet gebeuren. Nu is het kiezen tussen de 2 minst kwade en ben ik blij met de keuze. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Konijn met pruimen gegeten kom op Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik had liever Schuurman op de plek van Gustafson en El Ahmadi op de plek van Vejinovic en Nieuwkoop op de plek van El Ahmadi ... En Lex op de tribune ! Schuurman laten starten met meerdere wijzigingen om zich heen (vdh en vilhena) lijkt me teveel voor zo'n rookie, en het team zelf. Wordt wel eens tijd dat Schurrman invalbeurten gaat maken. Het gebrek daaraan wreekt zich nu min of meer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
In Utrecht nog steeds 0-0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zomaar het gevoel dat Jens de pannen van het dak gaat spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Schuurman laten starten met meerdere wijzigingen om zich heen (vdh en vilhena) lijkt me teveel voor zo'n rookie, en het team zelf. Wordt wel eens tijd dat Schurrman invalbeurten gaat maken. Het gebrek daaraan wreekt zich nu min of meer. Eens, zeker het laatste. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
psv en ajaks verloren, word er zenuwachtig van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff nou inderdaad, drie punten zijn nu meer dan heilig.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dit zijn de weekenden waarin je het moet doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: wachten tot de druk het hoogst is, dan glijd het zonder persen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En anders laat je er nog een fart achteraan.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die homo's uit 020 hebben verloren! Dus wat doe Feyenoord dan meestal? Verliezen ... Ik hoop echter dat dat eens wordt verbroken !!! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:26 schreef lijdensweg het volgende:Die homo's uit 020 hebben verloren! Dus wat doe Feyenoord dan meestal? Verliezen ... Ik hoop echter dat dat eens wordt verbroken !!! Valt dit jaar wel mee vind ik.
quote: Doet het altijd goed. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Schuurman laten starten met meerdere wijzigingen om zich heen (vdh en vilhena) lijkt me teveel voor zo'n rookie, en het team zelf. Wordt wel eens tijd dat Schurrman invalbeurten gaat maken. Het gebrek daaraan wreekt zich nu min of meer. Dan heb je er net zoveel vertrouwen in als ik in de elf die nu starten nul komma nul ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aan de hand van Kongolo toch Stylzz..(?) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kongolo wordt een snelle wissel denk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Na 10 seconden een trap op je enkel krijgen. En bedankt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zie Nelom al lopen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hij is gelukkig weer gaan zitten |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vejinovic was toch geblesseerd? Hij is toch niet gepasseerd? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Volgens mij is alleen Botteghin geblesseerd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Klopt ja, kon het ook nergens terug vinden. Weet ook niet hoe ik daar bij kom dan. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wens vader van gedachte? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niveautje ijslandse 5e klasse onderbond op een zaterdagavond. .hahaha ❤Rijnmond😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Fackkk Hopelijk ren wake up call |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal vrij, wat een slap zooitje blijft het toch |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ben niet eens verrast... 😭 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Daar gaan we weer ... Die KUT trainer met zijn opstelling !!!
Weer zo'n trainer die niet durft door te selecteren.
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout