|
|
RenatoBos
|
|
|
Sinterklaas is weer voorbij de feestdagen staan voor de deur..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UNIEK KIJKJE ACHTER DE SCHERMEN MET WINTERSTOPARRANGEMENT
Voor Feyenoord komt er na de uitwedstrijd tegen N.E.C. (zondag 20 december) een einde aan de eerste seizoenshelft. Supporters hoeven echter niet te treuren, want dankzij het unieke winterstoparrangement kunnen ook de eerste dagen van de kerstvakantie met Feyenoord worden doorgebracht. Op maandag 21 en woensdag 22 december is het mogelijk om een uniek kijkje achter de schermen van De Kuip te nemen.
Het winterstoparrangement bestaat uit:
* Een uitgebreid lunchbuffet in Brasserie De Kuip (12.00 13.30 uur). * Een rondleiding (10.00 11.30 uur of 13.30 15.00 uur) langs bijzondere plekken in het stadion, waaronder: - Een kijkje achter de schermen van de commandokamer, gegeven door een beveiliger van Feyenoord. - De pas geopende, exclusieve Boardroom; hier ontvangt Feyenoord tijdens thuiswedstrijden het bestuur van Feyenoord en de bezoekende club en andere prominente gasten. - De nieuwe spelersbus; de buschauffeur vertelt alle ins & outs en heeft wellicht nog wat mooie anekdotes over de spelers. * Terugblik op de eerste seizoenshelft met Feyenoord-icoon Ben Wijnstekers.
RESERVEREN
De prijs van dit arrangement bedraagt € 22,50 voor kinderen van 5 t/m 12 jaar en € 35,- voor volwassenen. Je kunt het winterstoparrangement reserveren via www.feyenoord.nl/winterstop-arrangement.
Het winterstoparrangement was vorig jaar een groot succes. Lees hier het verslag van deze dag: http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/supporters-starten-winterstop-met-kijkje-in-de-keuken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jij ook fijne feestdagen maat! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jullie allemaal fijne feestdagen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
't Is godverdomme 7 december ! Het jaar is nog lang niet voorbij....
Oké, dan ken ik er ook een: prettige bouwvak allemaal! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jezus van wat voor planeet kom jij man.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
altijd wel iemand die hapt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 14:56 schreef Arie.Klooster het volgende:'t Is godverdomme 7 december ! Het jaar is nog lang niet voorbij.... Oké, dan ken ik er ook een: prettige bouwvak allemaal! Ben je nog niet weg dan? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Onkruid vergaat niet zomaar Henkie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie heeft het over vergaan? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, ik dacht dat je me weg wou hebben... Nee, Benidorm is nog niet geboekt. Ga ik gauw doen!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 16:27 schreef Arie.Klooster het volgende:Oh, ik dacht dat je me weg wou hebben... Nee, Benidorm is nog niet geboekt. Ga ik gauw doen!!! Welnee. Je bent misschien aan vakantie toe. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd, Arie. Maar m'n werk laat het niet toe. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
7 december dan maar gelijk fijne paasdagen erbij |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Inderdaad! Alvast fijne feestdagen! En zeker het overwegen waard!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Want jij viert Pasen natuurlijk op 7 december, logisch.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Nee evenmin dat ik op 7dec over de kerst en nieuwjaar begint maarja weer een topic voor je nr 782 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
December is ook geen feestmaand dus ik snap je wel. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Ja precies Ik feliciteer vandaag ook iemand die op 21 december jarig is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 19:41 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Nee evenmin dat ik op 7dec over de kerst en nieuwjaar begint maarja weer een topic voor je nr 782 Zal ik er dan ook maar gelijk officieel erbij vermelden..(?) wat is je punt nou eigenlijk..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prettige kerst als er z'n bike onder de kerstboom staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst de slakkensporen verwijderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je bent er vroeg bij Grote KENNER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 14:56 schreef Arie.Klooster het volgende:'t Is godverdomme 7 december ! Het jaar is nog lang niet voorbij.... Oké, dan ken ik er ook een: prettige bouwvak allemaal! Dan zeg ik, veel plezier in mei op de Coolsingel met de schaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Grote KENNER van uit het hoge noorden wens ik je een hele fijne kerstdagen en een gezond en sportief 2016 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij ook Bluffie, dat we samen op de Coolsingel mogen staan aan het eind van het seizoen..
Fijne wedstrijd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:28 schreef RenatoBos het volgende:Jij ook Bluffie, dat we samen op de Coolsingel mogen staan aan het eind van het seizoen.. Fijne wedstrijd.. Met de beker en de schaal jij ook een fijne wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil