|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fijne feestdagen en een mooi 2016 iedereen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij ook fijne dagen Leon.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou heren en dame.Lekker genieten van familie en vrinden En niet niet te veel eten en drinken..maar ook niet minder! Fijne feestdagen allemaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik hoop dat het eten van de selectie zuur is deze kerst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wens iedereen een goed en gezond 2016 toe en dat het maar een mooi sportief jaar mag worden voor alle kameraden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Iedereen een goe 2016 en nu naar de stad lekker uit eten en gaan nadenken of ik weer in Nederland wil gaan wonen....... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal een heel gaaf oud en nieuw mensen, doe wat je niet laten kan en veeeeeel plezier. Tot volgend jaar.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2015 - 17:09 schreef piet de paler het volgende:Iedereen een goe 2016 en nu naar de stad lekker uit eten en gaan nadenken of ik weer in Nederland wil gaan wonen....... Ruilen ?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zeg doen ! O nee in Frankrijk is ook internet 😂 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Buiten dat...negeren kan ook |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tssssk gepasseerd station gozer. Je weet dondersgoed dat ik altijd eerst 3 deuren openzet voordat ik er 1 dichtgooi. Ook voor jou . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2015 - 21:49 schreef tomson het volgende:[..] Tssssk gepasseerd station gozer. Je weet dondersgoed dat ik altijd eerst 3 deuren openzet voordat ik er 1 dichtgooi. Ook voor jou . Dan heb je er nog maar 2 te gaan....kan vanavond nog gebeuren...randje 2015
Happy 2016 !!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
allemaal een gezond en sportief 2016 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sorry ik kan nooit zo goed tellen met een slokkie op.. waar waren we gebleven ? 😖 Affijn jij ook een beter jaar dan het voorgaande. Het is weer zover, de laatste die me bijhield kotsend het hoekje om gekronkeld en we zijn weer alleen over. Party over. Denktankmodus aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik wens iedereen, maar vooral mijn mede-Feyenoord verslaafden heel veel voorspoed en geluk in het nieuwe jaar. En weinig chagrijnige Zondagen, wat betekent dat we dan in elk geval gewonnen hebben. En nu op naar de Coolsingel(utopie) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iedereen die voor Feyenoord is (wie niet?) een gezond en gelukkig 2016!
De rest een gezond maar sportief uiterst ongelukkig nieuwjaar gewenst ;-P |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Iedereen!Een gelukkig en gezond 2016!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Iedereen een heel gelukkig 2016 en dat het een heel mooi jaar mag worden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Happy New Year, you all. And all you need is..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|