|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
VIDEO: De Boer zeker van zijn zaak: "We worden gewoon weer kampioen" (AjaxPrimeur.nl)
|
|
|
ZerauS
|
|
|
En ik weet het ook zeker Frank. WZAWZDB We worden kampioen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Een lekker speels interview met de altijd leuke Harry. Beetje gek al zou de Boer zeggen "nee dit jaar niet" |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Klopt maar ik denk dat Ajax steeds beter gaat voetballen en dat ze weinig punten gaan weggeven. Als ik dan kijk naar PSV dat veel wedstrijden met de hakken over de sloot wint en feyenoord dat in uitwedstrijden een stuk minder is en het feit dat ze de tweede seizoenshelft de lastige wedstrijden uit moeten spelen, denk ik ook echt dat Ajax de beste papieren heeft voor de titel. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 18:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Een lekker speels interview met de altijd leuke Harry. Beetje gek al zou de Boer zeggen "nee dit jaar niet" harry blijft leuk.... toen samen met spaan ook,maar spaan is een kwal geworden tuurlijk worden we kampioen..wie anders nrtje 34 in de maak |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Leuk, ontspannen en spontaan interview. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Klinkt positief en wij weer blij, als het echt gerealiseerd is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 18:25 schreef ZerauS het volgende:Klopt maar ik denk dat Ajax steeds beter gaat voetballen en dat ze weinig punten gaan weggeven. Als ik dan kijk naar PSV dat veel wedstrijden met de hakken over de sloot wint en feyenoord dat in uitwedstrijden een stuk minder is en het feit dat ze de tweede seizoenshelft de lastige wedstrijden uit moeten spelen, denk ik ook echt dat Ajax de beste papieren heeft voor de titel. Eens!
Psv idd steeds net aan en feye krijgt nog de echte wedstrijden na de winterstop |
|
|
|