|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 07:53 schreef Brandje het volgende:[..] Ik denk dat El Ghazi niet zo maar zijn plekke terug heeft. Is een fantastisch talent maar het elftal draait wel. Younes is toch meer een teamplayer dan Anwar. Bazoer heeft bij mij nog wel een streepje voor op Donny Ik denk dat El Ghazi ook wel een streepje voor heeft op Youness, maar hij zal rap z'n vorm van de seizoensstart terug moeten krijgen. Er is in ieder geval serieuze concurrentie waar ik alleen maar blij van wordt. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We gaan voor de winst. 1-0 of 2-1. Verder moeten we afwachten op Fenerbahce. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus we gaan voor de winst en moeten afwachten op Fener..
Had je anders verwacht dan? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Haha, jij snapt het gap :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax inderdaad met Van de Beek, Fischer en Youness |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Nou ja, Fenerbache kan ook met 0-1 verliezen. Je weet maar nooit. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Precies !! Je hebt gelijk ! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geweldig voor die jongen ( en Ajax ). 1-0. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De 1-1 had helemaal niet gehoeven. Ajax is wel beter, maar niet effectiever. Had allang 2-1 kunnen / moeten staan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fener staat voor! Ajax speelt weer eens heel gezapig! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Ajax heeft echt het meest gezapige publiek sinds die bekerfinale. Sfeer is er zo weinig. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
In dit soort wedstrijden moet je gwn een balvaste spits hebben waarmee je een tweetjes kan aangaan en eromheen bewegen. Milik heeft zeker geen slechte statistieken, maar wat had ik graag l. de jong bij ajax gezien. Maargoed Als |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
De ruimtes zijn weer klein voorin en je ziet helaas meteen weer dat Fisher en Milik het moeilijk hebben. Verder speelt heel Ajax een gezapig potje maar komop dit moet toch gewonnen mensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Verveel me de pleuris... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
vet onverdiend, maar toch wel weer ff spannend. Eerst zelf maar winnen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kom verdomme op zeg. Wat een vreselijke 2e helft. Hoe kan je zo ver wegzakken als je Europees overleven op het spel staat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik neem aan dat Schone voor een verdediger komt en dan Klaassen nog verder naar voren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer eraf. Vreemde wissel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 20:34 schreef Eide het volgende:Kom verdomme op zeg. Wat een vreselijke 2e helft. Hoe kan je zo ver wegzakken als je Europees overleven op het spel staat. Tis wel weer slappies.....mss dat we de geest krijgen als celtic de tweede maakt. Die lijken een btje los te komen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: daar speciaal voor jou schone..... nu komt er actie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ...of gouden wissel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ja nu pas....pffffff |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een ontzettend slappe hap, alsof ze er vanaf minuut al geen zin in hebben (dat er geen geloof was snap ik). Zal Celtic er zo nog 1 maken, ga je niet door omdat je thuis niet kan winnen van Molde ... wie????? ... Molde |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Is het te veel gevraagd om 10 minuten alles te geven wat je in je lijf hebt? Wat speelt Ajax weer ontzettend knudde, niet te hopen dat ze dit meenemen naar zondag. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat was dan weer een Europees seizoen, om je de pleuris te schamen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Inderdaad een slappe hap, maar je kan toch wel vaststellen dat Van Rhijn inmiddels zijn transfer wel heeft verdiend! Wat is die gozer afgezakt tot niveautje VVV ofzo!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Had nog bijna een kaartje gekocht voor deze wanvertoning. Dan kun je toch beter kapot zitten te vervelen en ergeren, thuis warm op de bank. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: goeie avond voor je gudelj eraf en schone erin ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens heb ik echt heel erg sterk het vermoeden dat Ajax het allemaal wel best vind! De inspanning is niet echt geleverd vind ik! En door een gelukkige kopbal kom je dan nog wel op 1-0, maar verder lijkt Ajax het allemaal wel best te vinden!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah wat ik al zei....voor des keizers baard |
|
|
|
|
pth
|
|
|
En Frankie maar ouwehoeren dat er geen kwaliteit bij hoeft. Lachwekkend die joker, kunnen thuis niet eens winnen van een of andere Noorse kutploeg die al een maand geen competitie speelt. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hahhahahah jij zeg het |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een geprogammeerd kutploegje alles weer breed en alles weer terug een instelling van een oud schillepaard wat verlangd naar zijn pension en al moe is voor dat hij het pension uit is een schandelijke wanvertoning bedankt Frank dat je die voetballers naar de klote helpt. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Fantastisch beleid bij Ajax, niks meer aan veranderen in de winter. Ajax heeft heeft natuurlijk voldoende kwaliteit en alleen komt het er niet uit. Ik vind het triest voor de supporters die in het stadion zaten. Waar hebben die naar zitten kijken........
Dat je Europees niks meer te bieden hebt op dit niveau is in en in triest. De vraag is : wie zijn ervoor verantwoordelijk? En had het anders kunnen zijn..... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Een regelrechte schandalige vertoning wat Ajax heeft laten zien. Vochten zij voor een laatste kans? Ik dacht het niet. Ik had alle tijd om wat te turven: in de eerste helft kwam Ajax tot een riante score van 86 balletjes terug en in de tweede helft overtroffen zij elkaar met maar liesft 119 balletjes terug? Hoe wil je dan in vredsnaam winnen. Gezapig, sloom, lusteloos, risicoloos, dom spel. Ajax onwaardig. Een belediging richting supporters. In deze poule, met dit soort tegenstanders als een uiterst matig Molde had Ajax zonder mankeren door dienen te gaan. Een godvergeten schande. Sorry, maar dit moest ik even kwijt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hhahahahahahahahahahahahahahahaha
We zijn, zoals we allang wisten, uitgeschakeld.......en.....jaaaaaaa we gaan weer zeiken op alles!!!!! Haaahahahahahaha zo zielig dit....
Wat een droeftoeters zijn er toch op het forum
We spelen al weken goed en nix loos dus, maar nu gaan de losers weer ff afgeven...
Ga slapen en stop met voetbal kijken alsjeblieft. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hhahahahahahahahahahahahahahahaha We zijn, zoals we allang wisten, uitgeschakeld.......en.....jaaaaaaa we gaan weer zeiken op alles!!!!! Haaahahahahahaha zo zielig dit.... Wat een droeftoeters zijn er toch op het forum We spelen al weken goed en nix loos dus, maar nu gaan de losers weer ff afgeven... Ga slapen en stop met voetbal kijken alsjeblieft. Ik heb nog bier...ga straks slapen oke |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:30 schreef Pavlov14 het volgende:Een regelrechte schandalige vertoning wat Ajax heeft laten zien. Vochten zij voor een laatste kans? Ik dacht het niet. Ik had alle tijd om wat te turven: in de eerste helft kwam Ajax tot een riante score van 86 balletjes terug en in de tweede helft overtroffen zij elkaar met maar liesft 119 balletjes terug? Hoe wil je dan in vredsnaam winnen. Gezapig, sloom, lusteloos, risicoloos, dom spel. Ajax onwaardig. Een belediging richting supporters. In deze poule, met dit soort tegenstanders als een uiterst matig Molde had Ajax zonder mankeren door dienen te gaan. Een godvergeten schande. Sorry, maar dit moest ik even kwijt. Dat je van Fenerbache(terwijl ze ook hopeloos waren) kan verliezen ok maar Celtic en Molde zijn echt matig. Hier had je echt op halve kracht ook van moeten winnen. Zeer slecht seizoen Europees kan toch wel concluderen dat we ondanks iets beter spel laatste weken toch nog lang niet zijn waar Ajax hoort te staan.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hhahahahahahahahahahahahahahahaha We zijn, zoals we allang wisten, uitgeschakeld.......en.....jaaaaaaa we gaan weer zeiken op alles!!!!! Haaahahahahahaha zo zielig dit.... Wat een droeftoeters zijn er toch op het forum We spelen al weken goed en nix loos dus, maar nu gaan de losers weer ff afgeven... Ga slapen en stop met voetbal kijken alsjeblieft. Spelen idd al paar weekjes goed maar Niet vergeten dat het ook maar tegen een paar clubjes in de eredivisie is. Nu moest je er staan en alles geven dat is het enige waar de meeste mensen telleurgesteld in zijn. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hhahahahahahahahahahahahahahahaha We zijn, zoals we allang wisten, uitgeschakeld.......en.....jaaaaaaa we gaan weer zeiken op alles!!!!! Haaahahahahahaha zo zielig dit.... Wat een droeftoeters zijn er toch op het forum We spelen al weken goed en nix loos dus, maar nu gaan de losers weer ff afgeven... Ga slapen en stop met voetbal kijken alsjeblieft. Ik ben erg blij voor je, dat jij tenminste tevreden bent. Proficiat. En kijk uit dat je je niet verslikt met al dat gelach. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:42 schreef 3sterren het volgende:[..] Spelen idd al paar weekjes goed maar Niet vergeten dat het ook maar tegen een paar clubjes in de eredivisie is. Nu moest je er staan en alles geven dat is het enige waar de meeste mensen telleurgesteld in zijn. Klinkt een beetje neerbuigend... Paar clubjes uit de eredivisie...
Vites uit, heracles uit, zwolle uit, heerenveen, willem2 etc. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Goed spelen in de Nederlandse competitie is het minste wat je van Ajax mag verwachten. Maar de belofte om Europees meer te gaan betekenen is inmiddels een utopie. En raakt feitelijk steeds verder van dit Ajax verwijderd. Als je dat moet accepteren en gewoon vinden is er geen enkele ambitie meer te vinden voor dit Ajax. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:45 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik ben erg blij voor je, dat jij tenminste tevreden bent. Proficiat. En kijk uit dat je je niet verslikt met al dat gelach. Ik ben niet tevreden, dat maak jij ervan, maar als je alleen kan reageren als Ajax niet wint, sodeflikker dan lekker op! Typetjes die hier komen afgeven, omdat ze geen mensen om zich heen hebben waar ze hun woede en verdriet mee kunnen delen, maar als Ajax uiteindelijk weer de schaal omhoog houdt, staan ze opeens vooraan te juichen....
Kut lekker op dan!
Ik verslik me niet zo snel hoor, heb een aardig grote bek. |
|
|
|