|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Klinkt een beetje neerbuigend... Paar clubjes uit de eredivisie... Vites uit, heracles uit, zwolle uit, heerenveen, willem2 etc. Maar dat hoort toch altijd zo te zijn? Of ben ik nou gek? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:50 schreef Bobby1972 het volgende:Goed spelen in de Nederlandse competitie is het minste wat je van Ajax mag verwachten. Maar de belofte om Europees meer te gaan betekenen is inmiddels een utopie. En raakt feitelijk steeds verder van dit Ajax verwijderd. Als je dat moet accepteren en gewoon vinden is er geen enkele ambitie meer te vinden voor dit Ajax. Neem je vlag mee rambo, ga protesteren bij de ArenA!!! Ken echt niet meer hoor dit!!
Jou krijgen ze toch niet aan de kant, jij pakt er toch zo 6 à 7 in je uppie? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik ben niet tevreden, dat maak jij ervan, maar als je alleen kan reageren als Ajax niet wint, sodeflikker dan lekker op! Typetjes die hier komen afgeven, omdat ze geen mensen om zich heen hebben waar ze hun woede en verdriet mee kunnen delen, maar als Ajax uiteindelijk weer de schaal omhoog houdt, staan ze opeens vooraan te juichen.... Kut lekker op dan! Ik verslik me niet zo snel hoor, heb een aardig grote bek. Pavlov is oke wout...we zijn allemaal een beetje teleur gesteld....dat is alles |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Pavlof is oke ole oleee!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yellelleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee dat was ooit zo, toen hadden de kleine clubs nog helemaal geen financiële middelen beschikbaar en ja dan ben je als Ajax, psv en feye gewoon machtig.....maar die tijd is voorbij, de kleintjes zijn niet meer zo klein en al helemaal niet meer onder de indruk van 'de grote 3' |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik ben niet tevreden, dat maak jij ervan, maar als je alleen kan reageren als Ajax niet wint, sodeflikker dan lekker op! Typetjes die hier komen afgeven, omdat ze geen mensen om zich heen hebben waar ze hun woede en verdriet mee kunnen delen, maar als Ajax uiteindelijk weer de schaal omhoog houdt, staan ze opeens vooraan te juichen.... Kut lekker op dan! Ik verslik me niet zo snel hoor, heb een aardig grote bek. Ik kan helaas geen gevolg geven aan je verzoek om op op te sodeflikkeren of om op te kutten. Dat bepaal ik nog altijd zelf. Ook wanneer en hoe ik reageer. En ik ben bepaald geen successupporter. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik kan mijn eigen boontjes best wel doppen hoor, Nenam_tiL. Maar hoe dan ook: bedankt! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:57 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik kan helaas geen gevolg geven aan je verzoek om op op te sodeflikkeren of om op te kutten. Dat bepaal ik nog altijd zelf. Ook wanneer en hoe ik reageer. En ik ben bepaald geen successupporter. Was niet persoonlijk bavlov, 'mensen die hier komen afgeven...'
Het negatieve opeens weer na weken, dat irriteert me erg....weken niks over het vertoonde spel en nu opeens....BOEM! EVEN AFGEVEN!! DIE MENSEN MOGEN VAN MIJ AAN HET GAS! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dus je ziet mij als een boontje? 😄 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Bedenk ook ff een afkorting ipv elke keer Nenam_til |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha...volgens mij begon ik met APIK ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Yep! Mijn oprichter, mijn schepper! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man jouw supporter ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Was niet persoonlijk bavlov, 'mensen die hier komen afgeven...' Het negatieve opeens weer na weken, dat irriteert me erg....weken niks over het vertoonde spel en nu opeens....BOEM! EVEN AFGEVEN!! DIE MENSEN MOGEN VAN MIJ AAN HET GAS! Toch voelde ik me aangesproken. Ik deel graag complimenten uit aan Ajax wanneer het goed gaat, maar ik lust ze ook rauw wanneer het niet goed is gegaan. Zeker, in de competitie gaat het steeds beter, het spel is steeds weer leuker om naar te kijken, maar ik vind dat een matig ploegje als Molde simpel had moeten worden opgerold. Met meer dan 200 balletjes terug gaven ze te kennen tevreden te zijn met uitschakeling. Deze duur betaalde jongens hadden moeten vechten om te winnen want je weet maar nooit of Celtic het op z'n heupen zou krijgen. Ik vind dat een verkeerde mentaliteit en dat moest ik toch echt even kwijt. En van gas houd ik niet, dat is gedurende 1940-1945 helaas al veel te veel in het nieuws geweest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:08 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Toch voelde ik me aangesproken. Ik deel graag complimenten uit aan Ajax wanneer het goed gaat, maar ik lust ze ook rauw wanneer het niet goed is gegaan. Zeker, in de competitie gaat het steeds beter, het spel is steeds weer leuker om naar te kijken, maar ik vind dat een matig ploegje als Molde simpel had moeten worden opgerold. Met meer dan 200 balletjes terug gaven ze te kennen tevreden te zijn met uitschakeling. Deze duur betaalde jongens hadden moeten vechten om te winnen want je weet maar nooit of Celtic het op z'n heupen zou krijgen. Ik vind dat een verkeerde mentaliteit en dat moest ik toch echt even kwijt. En van gas houd ik niet, dat is gedurende 1940-1945 helaas al veel te veel in het nieuws geweest. Meer na 1945....en anno 2015 is Kamp er ook mee bezig |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: En die komt om z'n loontje ;) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: OK... Is til beter? Hahaha |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Inderdaad, maar dat Groningse gas bedoelde ik niet. Ik doelde meer op het afschuwelijke nazi-gas. Maar dat begreep je vast wel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Renato maakt er Tilly van...zal me allemaal worst wezen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:13 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Inderdaad, maar dat Groningse gas bedoelde ik niet. Ik doelde meer op het afschuwelijke nazi-gas. Maar dat begreep je vast wel. Ja duh...maar ik lees mezelf ff terug... gas en kamp...is best wel bizar |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat klinkt nogal zijig. Laat ik het dan maar op nenam (zonder til) houden. Noem hem dan gemakshalve Renaatje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man dat klinkt gay |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat is het zeker. Laten we daar maar over op houden, daar zijn al genoeg boeken over geschreven, documentaires en films over gemaakt. En we zitten nu ook weer in een ellendige tijd vol onveiligheid. Ik ga mijn vrouw nog even met haar computer helpen, die heeft volgens mij een prachtig virus. Een gezellige avond verder. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Dat was ook precies de bedoeling. Nogmaals een gezellige avond verder en nogmaals, bedankt dat je het voor me hebt opgenomen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:20 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat is het zeker. Laten we daar maar over op houden, daar zijn al genoeg boeken over geschreven, documentaires en films over gemaakt. En we zitten nu ook weer in een ellendige tijd vol onveiligheid. Ik ga mijn vrouw nog even met haar computer helpen, die heeft volgens mij een prachtig virus. Een gezellige avond verder. Succes...en prettige avond |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Was niet persoonlijk bavlov, 'mensen die hier komen afgeven...' Het negatieve opeens weer na weken, dat irriteert me erg....weken niks over het vertoonde spel en nu opeens....BOEM! EVEN AFGEVEN!! DIE MENSEN MOGEN VAN MIJ AAN HET GAS! Mafkees aan het gas dat is wat al onze vrienden uit Utrecht en uit 010 ons toe wensen en jij wenst dat je eigen supporters toe klasse lullo |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:23 schreef p111 het volgende:[..] Mafkees aan het gas dat is wat al onze vrienden uit Utrecht en uit 010 ons toe wensen en jij wenst dat je eigen supporters toe klasse lullo Bij wijze van spreken....daar meent hij geen zak van |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zondag gaan we weer winnen! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat kut Utrecht hopelijk want dat is ook een drama club voor ons |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Van 4-0 weggespeeld worden door Real Madrid naar thuis 1-1 tegen Molde een middenmoter uit Noorwegen? ????
Kom op jongens het begint op een Telfort reclame te lijken.
Ergens zijn we aan het falen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 21:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Nee dat was ooit zo, toen hadden de kleine clubs nog helemaal geen financiële middelen beschikbaar en ja dan ben je als Ajax, psv en feye gewoon machtig.....maar die tijd is voorbij, de kleintjes zijn niet meer zo klein en al helemaal niet meer onder de indruk van 'de grote 3' Je geeft aan dat ze weinig financiële middelen hadden en het verschil daarom zo groot was? Wij hebben die middelen nog steeds hoor? Als je ze niet gebruik dan ben je inderdaad niet veel beter nee klopt scherpe analyse. Pec Zwolle heeft nog steeds weinig middelen hoor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:23 schreef p111 het volgende:[..] Mafkees aan het gas dat is wat al onze vrienden uit Utrecht en uit 010 ons toe wensen en jij wenst dat je eigen supporters toe klasse lullo Ja en dan ook nog eens tegen "eigen" mensen die wat teleurgesteld zijn over de inzet van gisteren. Ik heb er bar weinig over gezegd btw omdat er toch alleen een soort acceptatie was van de uitschakeling in Europa. Europees hebben we het dit seizoen in elke wedstrijd latten liggen. Dan mag je nog steeds concluderen dat je geen stappen maakt onder Frank of gezien de competitie hele kleine stapjes. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft zich dit jaar in Europa geblameerd. De vorige seizoenen kwamen we in loodzware CL poules waar een 3e plaats een redelijke prestatie was waarna we in de EL niet heel goed waren maar bijvoorbeeld vorig jaar tegen de verliezend finalist eruit gingen.
Dit jaar zaten we in een hele redelijke EL poule, met Celtic en Molde als hele bescheiden ploegjes en Fenerbahce dat echt niet in grootse vorm is. Ajax had deze poule, met de kwaliteit van het spelersmateriaal dat we hebben, gewoon moeten winnen. De wedstrijden tegen Celtic en Molde hadden allemaal voor Ajax moeten zijn op basis van het niveau verschil en van dit Fenerbahce had Ajax niet hoeven verliezen.
Kortom; Ik vind dat Ajax zich echt geblameerd heeft in de EL. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2015 - 09:04 schreef Eide het volgende:Ajax heeft zich dit jaar in Europa geblameerd. De vorige seizoenen kwamen we in loodzware CL poules waar een 3e plaats een redelijke prestatie was waarna we in de EL niet heel goed waren maar bijvoorbeeld vorig jaar tegen de verliezend finalist eruit gingen. Dit jaar zaten we in een hele redelijke EL poule, met Celtic en Molde als hele bescheiden ploegjes en Fenerbahce dat echt niet in grootse vorm is. Ajax had deze poule, met de kwaliteit van het spelersmateriaal dat we hebben, gewoon moeten winnen. De wedstrijden tegen Celtic en Molde hadden allemaal voor Ajax moeten zijn op basis van het niveau verschil en van dit Fenerbahce had Ajax niet hoeven verliezen. Kortom; Ik vind dat Ajax zich echt geblameerd heeft in de EL. Klopt met name dat het eigenlijk niet nodig was. Wordt je nou zoals in de CL ondersteboven gespeeld door Madrid,Dortmund, Barca en PSG dsn zeg ik ok. Maar tegen de nummer 6/7 van Norwegen niet kunnen winnen. Thuis niet kunnen winnen van celtic dan gaat er iets niet goed. Fenerbahçe heeft gewoon een prima team en hebben geld zat. Maar even de balans opmaken leert dat we geen beker meer spelen, Europees uitgeschakeld zijn en alleen in de eredivisie op schema liggen. Maar laat ze aub wel kampioen worden anders is het weer een zeer grauw seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen reactie op mijn vraag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2015 - 09:16 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt met name dat het eigenlijk niet nodig was. Wordt je nou zoals in de CL ondersteboven gespeeld door Madrid,Dortmund, Barca en PSG dsn zeg ik ok. Maar tegen de nummer 6/7 van Norwegen niet kunnen winnen. Thuis niet kunnen winnen van celtic dan gaat er iets niet goed. Fenerbahçe heeft gewoon een prima team en hebben geld zat. Maar even de balans opmaken leert dat we geen beker meer spelen, Europees uitgeschakeld zijn en alleen in de eredivisie op schema liggen. Maar laat ze aub wel kampioen worden anders is het weer een zeer grauw seizoen. Ajax laat het tot nu toe structureel liggen in de "top" wedstrijden.. We hebben er nu een stuk of 13 a 14 gespeeld, en eigenlijk maar 1 of twee gewonnen.. Dat vind ik wel zorgelijk.
Van gister had ik al niet veel verwacht eerlijk gezegd. Al was het spel wel erg matig gezien de laatste weken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:23 schreef p111 het volgende:[..] Mafkees aan het gas dat is wat al onze vrienden uit Utrecht en uit 010 ons toe wensen en jij wenst dat je eigen supporters toe klasse lullo Flikker toch op man! Dan ken jij Apik duidelijk niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2015 - 06:53 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja en dan ook nog eens tegen "eigen" mensen die wat teleurgesteld zijn over de inzet van gisteren. Ik heb er bar weinig over gezegd btw omdat er toch alleen een soort acceptatie was van de uitschakeling in Europa. Europees hebben we het dit seizoen in elke wedstrijd latten liggen. Dan mag je nog steeds concluderen dat je geen stappen maakt onder Frank of gezien de competitie hele kleine stapjes. Geldt exact hetzelfde voor jou. Apik neemt zichzelf niet eens serieus laat staan zijn posts. Zou jij onderhand toch moeten weten |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Heb jij nooit de pleuris in als Ajax zich blameert ? dan moet je dat kut gevoel op moeten schrijven op het forum en dan zit je niet te wachten op dat soort teksten van je mede supporter. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
NIET ZEIKEN.. WE GAAN OVER LIJKEN !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja dat weet je inmiddels wel van mij ik heb er nog wel hoor ;-) als pappie moet je wel wat serieuser worden dat pak je goed op remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2015 - 12:41 schreef enough het volgende:[..] ja dat weet je inmiddels wel van mij ik heb er nog wel hoor ;-) als pappie moet je wel wat serieuser worden dat pak je goed op remco Enige dat ik van je zie is een hoop onzin en opmerkingen die geen mens begrijpt.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2015 - 22:23 schreef p111 het volgende:[..] Mafkees aan het gas dat is wat al onze vrienden uit Utrecht en uit 010 ons toe wensen en jij wenst dat je eigen supporters toe klasse lullo Meen ik wel hoor, optyfen met alleen maar negatief lullen! Dan is gas gewenst! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2015 - 11:36 schreef p111 het volgende:Heb jij nooit de pleuris in als Ajax zich blameert ? dan moet je dat kut gevoel op moeten schrijven op het forum en dan zit je niet te wachten op dat soort teksten van je mede supporter. Dat moet je delen in ' real life ' ouwe poepkurk! Opneuken met dat gejank hier |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Mooi gesproken!
Of niet remco? 😈 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Volgens Loekie moet ik je niet serieus nemen dat klopt wel, je bent gewoon een debiel zak hooi flikker een end naar je teringzooi leuk jou taal |
|
|
|