BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Molde (donderdag 10 december 2015, 19:00); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 december 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 17:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Meen ik wel hoor, optyfen met alleen maar negatief lullen! Dan is gas gewenst!
Lachgas? :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 december 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 18:21 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens Loekie moet ik je niet serieus nemen dat klopt wel, je bent gewoon een debiel zak hooi flikker een end naar je teringzooi leuk jou taal
Kan je het misschien overnieuw typen en dan begrijpelijk?

Komt er dus op neer nu dat jij je zoals mij gedraagt en dat je dus een debiel zak hooi bent?

Nou succes dan maar met een 'end' opflikkeren mannetje!

Vergeet niet Ajax af te branden he als je gaat!
Enne...niet naar het kampioensfeest komen he!! Ook nooit meer juichen als het 'toevallig' wel 'een keer' goed gaat met Ajax...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 11 december 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 18:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lachgas? :)
In eerste instantie wel ja, maar na die 'debiele' reactie van die 'zak hooi', is mosterdgas mijn inziens het beste medicijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 december 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 11:36 schreef p111 het volgende:
Heb jij nooit de pleuris in als Ajax zich blameert ? dan moet je dat kut gevoel op moeten schrijven op het forum en dan zit je niet te wachten op dat soort teksten van je mede supporter.
Iedereen baalt. Echter is dat teringzooitje, en daar val jij ook onder meteen het uitstekende spel van de afgelopen weken hangen. Meteen weer het verleden naar boven halen en liggen zeiken. Zeiken zonder argumenten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 december 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 18:21 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens Loekie moet ik je niet serieus nemen dat klopt wel, je bent gewoon een debiel zak hooi flikker een end naar je teringzooi leuk jou taal
Degene die hier op moet tyfen ben jij Nora! En snel ook. Je hoort echt in dezelfde categorie als PA, de nog ergere Bobby en nog enkele andere. Vreselijke zak dat je bent.
p111
 p111 - vrijdag 11 december 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Je moet bij je maatje zijn die begint met zijn achtelijke teksten over aan het gas gaan, en ja Ajax speelde beter de laatste tijd maar dat neemt niet weg dat je bij een wan prestatie ook je gal mag spuien, en geeneen droplul gaat mij vertellen dat ik dat niet mag doen, en zeker niet op die manier.
enough
 enough - zaterdag 12 december 2015 - 04:11   quote  deeplink  
komt een persoontje de kroeg in lopen en vraagt aan de barkeeper
mag ik een bacootje??
anwt b.k: alleen als je een kerel bent
antw pers:oohh geef dan maar een kopstootje
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 december 2015 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Je moet bij je maatje zijn die begint met zijn achtelijke teksten over aan het gas gaan, en ja Ajax speelde beter de laatste tijd maar dat neemt niet weg dat je bij een wan prestatie ook je gal mag spuien, en geeneen droplul gaat mij vertellen dat ik dat niet mag doen, en zeker niet op die manier.
Komop niet zo piepen. Rug rechten. De een uit zich zo. De andere weer zo.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 december 2015 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Een forum is toch om je mening te geven? Lekker blijven doen dan hoor..
p111
 p111 - zaterdag 12 december 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Ja tnx man het is toch van de zotte als je een klote wedstrijd heb gezien dat je dat niet effe kan melden op ONS forum als Ajacieden, er zijn mannetjes die dat niet leuk vinden en achterlijke teksten naar je hoofd gooien.Maar goed we blijven gewoon Ajacieden die gewoon gek zijn van onze club en het is kut dat je dan bezig bent met achterlijke teksten tegen elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2015 door p111 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Hij zegt niks achterlijks. Hij zegt wat hij altijd zegt. Degene die er niet mee om kunnen gaan zijn die bufnukkels als jullie.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 10:11 schreef p111 het volgende:
Ja tnx man het is toch van de zotte als je een klote wedstrijd heb gezien dat je dat niet effe kan melden op ONS forum als Ajacieden, er zijn mannetjes die dat niet leuk vinden en achterlijke teksten naar je hoofd gooien.Maar goed we blijven gewoon Ajacieden die gewoon gek zijn van onze club en het is kut dat je dan bezig bent met achterlijke teksten tegen elkaar.
Heeft er niks mee te maken. Als ze goed spelen zeg je het niet eens man. Onderbouwen kun je niet en vervolgens zeiken op een sarcastische post van een ander.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 10:11 schreef p111 het volgende:
Sterker gas gebruiken blijkbaar 😕
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Loet, kerel....laat het zitten.
Je snapt wat ik bedoel toch, das alweer een overwinning.

Supporters ZEIKEN niet bij ieder puntverlies en alleen maar online komen om gal te spuwen (geen SPELER of TRAINER) die het leest, is in mijn ogen een gebrek aan sociale contacten in je omgeving.
enough
 enough - zaterdag 12 december 2015 - 13:44   quote  deeplink  
tutututututu piiiiieeeeeetje
nog gezien ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Nope...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Kzou m graag nog wel terug zien.
Al weet ik ook wel zeker dat hij meeleest en het moeilijk heeft met niet te reageren.

Komt wel weer
enough
 enough - zaterdag 12 december 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 13:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kzou m graag nog wel terug zien.
Al weet ik ook wel zeker dat hij meeleest en het moeilijk heeft met niet te reageren.

Komt wel weer
zeker weten !!
het bloed kruipt waar het ........
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 december 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 21:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Degene die hier op moet tyfen ben jij Nora! En snel ook. Je hoort echt in dezelfde categorie als PA, de nog ergere Bobby en nog enkele andere. Vreselijke zak dat je bent.
Moet dit echt op deze manier??? Iedereen op dit forum is toch echt gelijk hoor en iedereen mag zijn/haar mening geven. Tjonge, tjonge wat een "misdaad" van p111.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Moet dit echt op deze manier??? Iedereen op dit forum is toch echt gelijk hoor en iedereen mag zijn/haar mening geven. Tjonge, tjonge wat een "misdaad" van p111.
Ik vond het wel een mooie post!
Een beetje een "anti-zeik" post 😆
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 december 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Maar dat kun je toch ook op een andere manier zeggen? Je hoeft je mede-Ajacied toch niet gelijk weg te schelden? Ik kan daar geen waardering voor opbrengen. C'est le ton qui fait la musique.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2015 door Pavlov14 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:39 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Maar dat kun je toch ook op een andere manier zeggen? Je hoeft je mede-Ajacied toch niet gelijk weg te schelden? Ik kan daar geen waardering voor opbrengen. C'est le ton qui fait la musique.
Is dat frans?
Ik ken geen frans...ja hoek!

Maar alles kan op een andere manier gezegd worden, zo ook al het gezeik wat er na ieder puntverlies wordt gepost...

Reacties als "die flikkers moeten zich schamen" of "kut team, kut trainer, ze moeten godverdomme werken voor hun belachelijke salaris en anders oprotten" .....

Need I say more?
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 december 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Is dat frans?

Maar alles kan op een andere manier gezegd worden, zo ook al het gezeik wat er na ieder puntverlies wordt gepost...

Reacties als "die flikkers moeten zich schamen" of "kut team, kut trainer, ze moeten godverdomme werken voor hun belachelijke salaris en anders oprotten" .....

Need I say more?
Eh sorry, dat is inderdaad frans. Vertaald: het is de toon die de muziek maakt.

Ach, APIK (schrijf ik dat goed?) voetbal is emotie, ook voor teleurgestelde fans, die hun ei even kwijt willen en in jouw ogen (en in die van Loetje) kennelijk zeiken. Maar volgens mij is het niets meer dan teleurstelling. Ik heb ook zwaar de pest in, wanneer Ajax niet of slecht gepresteerd heeft. En laten we niet vergeten dat de poule waarin Ajax heeft gespeeld in de Europa League, niet al te moeilijk was en zij zich zonder meer hadden moeten plaatsen voor de knock-out-fase na de winterstop. Zo geweldig waren die tegenstanders niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 december 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Maakt me echt geen zak uit. Iedereen mag inderdaad zijn mening geven en iedereen bepaald ook hoe hij er op reageert. Azijnzeikers die alleen kunnen janken als het slecht gaat en niet kunnen juichen als het goed gaat moeten lekker naar een kliniek gaan. Bovendien heeft de hele oude garde hier een teringhekel aan mensen die niet onderbouwen.
enough
 enough - zaterdag 12 december 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

heerlijke post APIK
beter dan die franse slag gezeik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 21:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iedereen baalt. Echter is dat teringzooitje, en daar val jij ook onder meteen het uitstekende spel van de afgelopen weken hangen. Meteen weer het verleden naar boven halen en liggen zeiken. Zeiken zonder argumenten.
Beginnen jullie het eindelijk ook in te zien????? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is dat frans?

Need I say more?
Helemaal gelijk! Als het goed gaat staan ze op de banken, en 3 dagen later is alles weer kut en moet iedereen weer vertrekken!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Maar natuurlijk was het spel niet goed tegen Molde, dat ziet elke klootmongool die het voetbal een beetje volgt. Blijkbaar ligt het spel ons Europees niet zo goed. Kijk eens naar die boeren, hebben jarenlang alle wedstrijden in de Europa League verneukt. Nu spelen ze Champions League en kunnen ze zich ineens wel bovenmatig inspannen. Vervolgens krijgen ze de ene na de andere domper in de Eredivisie! Blijkbaar is het podium, de EL dus, niet hoog en interessant genoeg!! Tijd voor veranderingen bij de UEFA wat de Europese wedstrijden aangaat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - zondag 13 december 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is dat frans?

Need I say more?
Dat laatste van werken voor je geld vind ik een prima argument. Ik blijf twee keer gelijk spelen tegen de nummer 6/7 van noorwegen een aanfluiting vinden. Zo simpel is het. Zelfde als thuis tegen Celtic gelijk spelen.
Wanneer Ajax niet van een op papier mindere ploeg wint dan kan eigenlijk alleen de inzet/mentaliteit de oorzaak zijn. Dit jaar doen ze dat prima in de competitie en in de EL is het gewoon zwaar ruk geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 10:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Beginnen jullie het eindelijk ook in te zien????? ;-)
Volgens mij ben ik ook altijd positief geweest wanneer ze goed speelde hoor. Dat durf ik van mezelf ook echt te zeggen. Als ik negatief was waren ze ook echt slecht. En bovendien zeg ik ook waarom ik het slecht vind. Dat doen de meeste hier dan weer niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik ook altijd positief geweest wanneer ze goed speelde hoor. Dat durf ik van mezelf ook echt te zeggen. Als ik negatief was waren ze ook echt slecht. En bovendien zeg ik ook waarom ik het slecht vind. Dat doen de meeste hier dan weer niet.
Zo bedoelde ik het niet Loetje, ik bedoelde dat jullie gaan inzien dat sommigen qua negativiteit wel erg vervelend zijn!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 13 december 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 15:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maakt me echt geen zak uit. Iedereen mag inderdaad zijn mening geven en iedereen bepaald ook hoe hij er op reageert. Azijnzeikers die alleen kunnen janken als het slecht gaat en niet kunnen juichen als het goed gaat moeten lekker naar een kliniek gaan. Bovendien heeft de hele oude garde hier een teringhekel aan mensen die niet onderbouwen.
OK, is jouw goed recht. Maar ik houd niet zo van schelden tegen "eigen" mensen. Dat is zo iets als je eigen nest bevuilen. En ach, azijnpissers zijn er altijd geweest en zullen er altijd wel blijven. Ik denk dat het puur met emotie te maken heeft. Hoe dan ook, wanneer Ajax -terecht of onterecht- punten heeft laten liggen, ik niet te genieten ben voor mijn omgeving. Dat had ik vroeger al en dat heb ik nu nog altijd. Dus, ja, dan keer ik mij enigszins af van de ruim betaalde profs wanneer het spelpeil daar aanleiding toe geeft. Dan ben ik in jouw ogen een azijnzeiker maar ik houd het -nogmaals- op emoties van dat moment.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet Loetje, ik bedoelde dat jullie gaan inzien dat sommigen qua negativiteit wel erg vervelend zijn!
Weet ik. Alleen kijk ik ook echt wel naar mezelf daarin. Sommige hier....
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:14 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

OK, is jouw goed recht. Maar ik houd niet zo van schelden tegen "eigen" mensen. Dat is zo iets als je eigen nest bevuilen. En ach, azijnpissers zijn er altijd geweest en zullen er altijd wel blijven. Ik denk dat het puur met emotie te maken heeft. Hoe dan ook, wanneer Ajax -terecht of onterecht- punten heeft laten liggen, ik niet te genieten ben voor mijn omgeving. Dat had ik vroeger al en dat heb ik nu nog altijd. Dus, ja, dan keer ik mij enigszins af van de ruim betaalde profs wanneer het spelpeil daar aanleiding toe geeft. Dan ben ik in jouw ogen een azijnzeiker maar ik houd het -nogmaals- op emoties van dat moment.
Ik hou niet van mensen die niet kunnen onderbouwen en alleen komen om lekker een potje te huilen. Dan ook oprotten. Nepsupporters
p111
 p111 - zondag 13 december 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Hoe moet je ingodsnaam onderbouwen dat iets slecht gaat, dat ziet iedereen toch het is qua emotie alleen maar teleurstelling meer niet.
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik hou niet van mensen die niet kunnen onderbouwen en alleen komen om lekker een potje te huilen. Dan ook oprotten. Nepsupporters
Ik heb ook nog niemand zien onderbouwen waarom men denkt dat het nu zo goed gaat?
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niemand zien onderbouwen waarom men denkt dat het nu zo goed gaat?
Voel me niet aangesproken. Heb dat van de week al gezegd. Maar ik snap je punt trouwens.
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 17:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voel me niet aangesproken. Heb dat van de week al gezegd. Maar ik snap je punt trouwens.
Was ook niet naar jouw bedoeld kerel..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 december 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 10:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat laatste van werken voor je geld vind ik een prima argument. Ik blijf twee keer gelijk spelen tegen de nummer 6/7 van noorwegen een aanfluiting vinden. Zo simpel is het. Zelfde als thuis tegen Celtic gelijk spelen.
Wanneer Ajax niet van een op papier mindere ploeg wint dan kan eigenlijk alleen de inzet/mentaliteit de oorzaak zijn. Dit jaar doen ze dat prima in de competitie en in de EL is het gewoon zwaar ruk geweest.
Klopt ook helemaal wat je schrijft!
Op deze manier is het gewoon goed te begrijpen, je "zeikt" nu niet, maar laat op een normale manier je ongenoegen blijken. Ruimte voor een normale discussie en uiteindelijke gezamelijke verwerking van de frustraties. Pffff wat typ ik nou 😁
p111
 p111 - zondag 13 december 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Goed Brandje dat is ook wat ik vind alleen hou ik het kort zonder uitleg sorry mannen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Molde (donderdag 10 december 2015, 19:00); 1 - 1

0.0090250