BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 13 december 2015, 12:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 11 december 2015 - 20:47   quote  deeplink  
Ajax+fans11.jpg

Normaliter plaatst ik een plaat met de emblemen van beide clubs. Vandaag echter alleen een plaat van de fanatieke aanhang van Ajax. Onze aanhang die vandaag op achterbakse wijze een oor aan is genaaid door het bestuur van FC Utrecht en het B&W van die gemeente. Waar Utrecht een straf opgelegd wegens racistische spreekkoren zitten we nu in de bizarre situatie waar:
1. De daders gewoon in het stadion zitten.
2. Het "slachtoffer" nu geen fans mee mag nemen
3. En dit alles de zegen krijgt van de gemeente Utrecht onder het mom van de openbare orde.

Dit is een situatie waar maar 1 passend antwoord op is: Ajax moet dit onderkruipsel van een clubje met ten minste 5 goals oprollen. Hoewel ik het voor een schlemielige 0-1 overwinning ook doe....

Ajax speelde in haar historie maar liefst 93 duels tegen FC Utrecht. Daarvan won Ajax er 58 en gingen er 18 verloren. Maar liefst 17 duels eindigden in een gelijk spel. Ajax boekt de laatste jaren weinig successen in Utrecht. Er werd in 2012 voor het laatste gewonnen in de Galgewaard maar dat was voor de beker. Voor de laatste competitieoverwinning in Utrecht moet Ajax terug naar 1 maart 2009. Sindsdien leverde bezoeken aan Utrecht altijd puntverlies op. Zondag lijkt bij uitstek een prachtige mogelijkheid deze reeks een halt toe te roepen.

Frank de Boer zal zich realiseren dat Ajax het de laatste jaren altijd moeilijk heeft in Utrecht. Juist a de dramatische Europese afsluiting zal De Boer bij zijn spelers aandringen op een goed resultaat. Hierin zal, ondanks alle emotie buiten het veld, De Boer waarschijnlijk aandringen op het hoofd koel houden in de Galgewaard waar waarschijnlijk een giftige sfeer zal hangen.

Bij Ajax is reeds één basisspeler bekend. Riechedly Bazoer zal in de basis starten wat betekent dat Donny van de Beek hooguit zal plaats nemen op de bank. Verder lijkt er weinig aan de hand voor Ons Aller Ajax. Achterin dus Cillissen, Tete, Veltman, Riedewald en Dijks. Daarvoor Gudelj, Bazoer en Klaassen. Voorin zal het afwachten zijn of El Ghazi in de basis begint of dat Fischer en Youness weer starten. Milik is de spits.

Ondanks dat FC Utrecht heeft gekregen wat het wilde zal het zich de argusogen van de KNVB op zich gericht weten. Nadat Utrecht al werd verweten niet voldoende te doen spreekkoren tegen te gaan, wist men ook de daders niet op te pakken. Elke misstap van het Utrechtse publiek zal onder een vergrootglas liggen. Daarmee ligt er ook ferme druk op de, zojuist Europees gepromoveerde, scheidsrechter Gözübüyük.

Trainer Erik ten Hag kan geen beroep doen op Van der Maarel die geblesseerd is. De andere centrale verdediger, Letschert, lijkt Ajax te gaan halen maar is toch nog wel een vraagteken. Utrecht speelt een gemiddeld seizoen en staat in de middenmoot met 22 punten uit 15 wedstrijden. De domstedelingen hebben een doelsaldo van 25 voor en 23 tegen. Utrecht heeft een vrij behoorlijke selectie maar blijft toch een ploeg die leunt op hard werken en fysiek voetbal. De afgelopen 2 wedstrijden betekende dat een rode kaart van Utrecht.
Utrecht speelt dit seizoen meestal in een 4-4-2 formatie met een middenveld dat in een diamondvorm speelt. Verdedigend wordt dit een soort 5-3-2 formatie. In balbezit speely Barazite heel dicht tegen de 2 spitsen aan waardoor een soort 4-3-3 ontstaat. Voor Barazite speelt topscorer en Utrecht's beste speler Haller. De Fransman heeft 10 goals op z'n naam. Barazite is met 5 goals de andere productieve speler. Andere opvallende spelers zijn Ayoub met 3 assists en nog opvallend, rechtsback Klaiber die ook 3 assists op z'n naam heeft staan.

De beelden zijn van afgelopen seizoen toen het onderling treffen in 1-1 eindigde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Prachtig omschreven!

Winnen daar!!

Net als zo vaak, ben ik bang dat we 'm niet gaan winnen.....maar wat zit ik er gelukkig vaak naast!!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 december 2015 - 14:13   quote  deeplink  
Belangrijk om deze te winnen, anders lijkt de hele eerste seizoenshelft voor niks geweest. Feyenoord gaat nog wel morsen met twee uitwedstrijden voor de boeg. PSV zal wel twee keer winnen denk ik. Mogen voorsprong nu niet meer verspelen.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 december 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Zonder Ajax-supporters is in mijn ogen regelrecht sprake van competitievervalsing! Ik heb dan ook geen enkel begrip voor de burgemeester van Utrecht, noch voor de rechter die zijn eis heeft toegewezen. De daders zijn beloond en de gedupeerden zijn slachtoffer geworden. Ik hoop dan ook dat de Ajaxspelers "wraak nemen" en deze wedstrijd in winst weten om te zetten. Ik durf geen voorspelling te doen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:26 schreef Pavlov14 het volgende:
Zonder Ajax-supporters is in mijn ogen regelrecht sprake van competitievervalsing! Ik heb dan ook geen enkel begrip voor de burgemeester van Utrecht, noch voor de rechter die zijn eis heeft toegewezen. De daders zijn beloond en de gedupeerden zijn slachtoffer geworden. Ik hoop dan ook dat de Ajaxspelers "wraak nemen" en deze wedstrijd in winst weten om te zetten. Ik durf geen voorspelling te doen.
Sja, dit is nou typisch "onterecht" of eigenlijk "onrecht".
Een zeer vuil spelletje, dat door de Ajax-haters maar al te graag wordt gespeeld...
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 12 december 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Sja, dit is nou typisch "onterecht" of eigenlijk "onrecht".
Een zeer vuil spelletje, dat door de Ajax-haters maar al te graag wordt gespeeld...
Dat is helaas maar al te waar. In een ander topic (het café) had ik een discussie met Eide hierover. Hij zag het, naar nu blijkt terecht, somber in. Ik ben jurist (geen strafrecht maar buitenlandse betrekkingen) en ik had verwacht dat de rechter een andere uitspraak zou doen, namelijk inzake het feit dat de Utrecht-aanhang zich antisemitisch had uitgelaten (en dat is strafbaar volgens het Wetboek van Strafrecht). Echter, de Burgemeester van Utrecht liet weten de veiligheid niet te kunnen waarborgen. Tja, dan kun je alles wel omzeilen. Blijft onverlet dat de leiding van FC Utrecht de daders niet heeft bestraft maar heeft beloond en dat vind ik schandalig, daar had de KNVB tegen moeten ageren, maar die zijn ook al in gebreke gebleven. Nu is er mijns inziens sprake van gecreeërde competitievervalsing.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:49 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat is helaas maar al te waar. In een ander topic (het café) had ik een discussie met Eide hierover. Hij zag het, naar nu blijkt terecht, somber in. Ik ben jurist (geen strafrecht maar buitenlandse betrekkingen) en ik had verwacht dat de rechter een andere uitspraak zou doen, namelijk inzake het feit dat de Utrecht-aanhang zich antisemitisch had uitgelaten (en dat is strafbaar volgens het Wetboek van Strafrecht). Echter, de Burgemeester van Utrecht liet weten de veiligheid niet te kunnen waarborgen. Tja, dan kun je alles wel omzeilen. Blijft onverlet dat de leiding van FC Utrecht de daders niet heeft bestraft maar heeft beloond en dat vind ik schandalig, daar had de KNVB tegen moeten ageren, maar die zijn ook al in gebreke gebleven. Nu is er mijns inziens sprake van gecreeërde competitievervalsing.
Mee eens, je wordt, plat gezegd, gewoon genaaid! Keihard, droog in de kont en we kunnen hoog of laag springen, maar hij gaat er steeds dieper in helaas...
enough
 enough - zaterdag 12 december 2015 - 14:57   quote  deeplink  
zeker de laatste 2jr heeft AJAX het laten liggen daar..er waren kansen en ruimte genoeg
laat ze maar erop knallen,we tikken ze gek
en wat die argus ogen van de KNVB betreft die hadden die kutrechters v/d neuspunnikside toen
er al lang uit kunnen tyfen.of dacht je nu ze verdeeld onder het andere publiek dat
het wel tot maatregelen komt
net zoals in die kut kuip en kutrecht is het de knvb alles aan gelegen om AJAX zo dwars mogelijk te zitten
maar,WZAWZDB....WZASWZDB....
3sterren
 3sterren - zaterdag 12 december 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Breken met die trend ik denk 2-3 zwaarbevochten
Eide
 Eide - zaterdag 12 december 2015 - 21:38   quote  deeplink  
PSV heeft in eigen huis gelijk gespeeld tegen Roda. Morgen dus niet alleen trendbreuk bewerkstelligen maar ook de voorsprong uitbouwen als het even kan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 12 december 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 14:57 schreef enough het volgende:
zeker de laatste 2jr heeft AJAX het laten liggen daar..er waren kansen en ruimte genoeg
laat ze maar erop knallen,we tikken ze gek
en wat die argus ogen van de KNVB betreft die hadden die kutrechters v/d neuspunnikside toen
er al lang uit kunnen tyfen.of dacht je nu ze verdeeld onder het andere publiek dat
het wel tot maatregelen komt
net zoals in die kut kuip en kutrecht is het de knvb alles aan gelegen om AJAX zo dwars mogelijk te zitten
maar,WZAWZDB....WZASWZDB....
Ik ga ook voor een lekkere overwinning in het utregtse: 1-4

en jij mag hem lenen van mij WZASWZDB ;-)
enough
 enough - zaterdag 12 december 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 21:46 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik ga ook voor een lekkere overwinning in het utregtse: 1-4

en jij mag hem lenen van mij WZASWZDB ;-)
die WZASWZDB heb ik al een paar x van je gestolen hoor
(APIK had ernog niet van gehoord,maar ik al toen je het een tijdje
geleden plaatste);-)
en die 1-4 had ik ook al in mij hoofd....moet niet gekker worden ;-)
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 december 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Ik geef Ajax een goede kans morgen. Utrecht wat normaal tegen ons moet hebben van het beukwerk speelt nu zelf ook meer voetbal. Ze hebben ook geen selectie die in gaat zakken en zeer fysiek spel op de mat gaat leggen. Utrecht is gewoon een prima voetballend team en dat moet ons liggen.
Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals.
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 22:14 schreef enough het volgende:

[..]

geleden plaatste);-)
Waar staat die S voor dan :p?
Pim
 Pim - zaterdag 12 december 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 22:50 schreef Brandje het volgende:
Ik geef Ajax een goede kans morgen. Utrecht wat normaal tegen ons moet hebben van het beukwerk speelt nu zelf ook meer voetbal. Ze hebben ook geen selectie die in gaat zakken en zeer fysiek spel op de mat gaat leggen. Utrecht is gewoon een prima voetballend team en dat moet ons liggen.
Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals.
Maar ze blijven 532 spelen. Het enige voetbal dat ik zie, zijn Haller, Barazite, Ayoub en misschien Klaiber. De rest moet het niet van het voetbal hebben hoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 22:14 schreef enough het volgende:

[..]

geleden plaatste);-)
Het valt mij op dat de meeste APIK zwaar onderschatten....jammer, daarom begrijpen de meeste zijn humor niet.
Ik wel.... grote bek maar een brave heart.... APIK...proost beftekkelje
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 23:49 schreef Pim het volgende:

[..]

Waar staat die S voor dan :p?
Supporters.....
enough
 enough - zondag 13 december 2015 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 00:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het valt mij op dat de meeste APIK zwaar onderschatten....jammer, daarom begrijpen de meeste zijn humor niet.
Ik wel.... grote bek maar een brave heart.... APIK...proost beftekkelje
ik onderschat hem niet ,zeker niet, maar hij vroeg het zelf aan ROnald
en die zei dat het een bewussie was,en geen typefout
of hij moet daarook mee dollen(Apik)
ik snap zijn humor wel, EG wel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 00:47 schreef enough het volgende:

[..]

ik onderschat hem niet ,zeker niet, maar hij vroeg het zelf aan ROnald
en die zei dat het een bewussie was,en geen typefout
of hij moet daarook mee dollen(Apik)
ik snap zijn humor wel, EG wel
Maar jij bent een lul....net als ik ;-)
enough
 enough - zondag 13 december 2015 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 01:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar jij bent een lul....net als ik ;-)
OKE LUL nice to meet you ;-)

saaie boel weer,was APIK ermaar
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 01:11 schreef enough het volgende:

[..]

OKE LUL nice to meet you ;-)

saaie boel weer,was APIK ermaar
Mwah ik hou me in.....
enough
 enough - zondag 13 december 2015 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 01:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah ik hou me in.....
ja rustig maar
er zitten er al een paar als TWEEK (van south park);-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 01:15 schreef enough het volgende:

[..]

ja rustig maar
er zitten er al een paar als TWEEK (van south park);-)
Niet naar jou man....in het Ajax cafe
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 december 2015 - 07:27   quote  deeplink  
0-2
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 10:42   quote  deeplink  
1-3!! Kapotspelen die gasten! Eerste tien minuten gelijk helemaal overrompelen, net als een paar seizoenen geleden in de bekerwedstrijd! Vervolgens afwachten hoe dit trieste supportertjes van Kutrecht daarop gaan reageren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 10:42   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Overigens is het echt onbegrijpelijk.. Deze wedstrijd is voor Ajax zo ongeveer de zwaarste uitwedstrijd die er tussen zit.

En die plan je dan gewoon na de vooraf belangrijkste laatste ronde van de EL>.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 13 december 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:03 schreef remco k het volgende:
Overigens is het echt onbegrijpelijk.. Deze wedstrijd is voor Ajax zo ongeveer de zwaarste uitwedstrijd die er tussen zit.

En die plan je dan gewoon na de vooraf belangrijkste laatste ronde van de EL>.
Snap het ook niet, had ook volgende week gespeeld kunnen worden.

Maar heeft PSV aangegeven op zaterdag te willen spelen ofzo? Vreemd dat zij nu al meerdere keren na een Europees duel vervolgens op Zaterdag spelen.
p111
 p111 - zondag 13 december 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Goedemorgen mannen hopelijk voor mij een top wedstrijd van Ajax, en die gluiperige k.. club straffen voor het beleid wat ze voeren. Ik ga voor een 0-3
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Voor een club die ik nooit volg kan ik uit mijn hoofd zomaar 4 namen oplepelen .....die hebben dus wel indruk gemaakt....ik ga voor 2-2
Brandje
 Brandje - zondag 13 december 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Cillessen
Tete---Veltman---Riedewald
Bazoer---serero----Gudelj---Klaassen
El Ghazi----Milik----- Younes

343 dus. Had toch liever Donny gezien. Maar goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Brandje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Even geen Fisher....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Nenam_tiL --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:29 schreef Brandje het volgende:
Cillessen
Tete---Veltman---Riedewald
Bazoer---serero----Gudelj---Klaassen
El Ghazi----Milik----- Younes

343 dus. Had toch liever Donny gezien. Maar goed.
Ik vind 3-4-3 erg gewaagd, maar het kan natuurlijk enorm goed uitpakken!!
Pim
 Pim - zondag 13 december 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Had toch wel graag Fischer gezien. Ben wel heel benieuwd naar de 343 en wie Barazite zal oppakken van de middenvelders. Dat zal normaal gesproken Gudelj zijn.
Brandje
 Brandje - zondag 13 december 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:38 schreef Pim het volgende:
Had toch wel graag Fischer gezien. Ben wel heel benieuwd naar de 343 en wie Barazite zal oppakken van de middenvelders. Dat zal normaal gesproken Gudelj zijn.
Younes vind ik beter dan Fisher op links. En als El Ghazi niet helemaal fit want denk dat ze toch een gok nemen met hem kan je altijd Fisher nog brengen. Start je met Fisher en je brengt dan El Ghazi en die is niet fit dsn kost je dat meteen twee wissels.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Younes vind ik beter dan Fisher op links. En als El Ghazi niet helemaal fit want denk dat ze toch een gok nemen met hem kan je altijd Fisher nog brengen. Start je met Fisher en je brengt dan El Ghazi en die is niet fit dsn kost je dat meteen twee wissels.
Eens....en voor El Gappie kan je Schöne brengen
Pim
 Pim - zondag 13 december 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja, ik snap de afweging wel, maar ik vind de drive van Fischer misschien wel belangrijk in zo'n wedstrijd. Hij gaat altijd vol, maar het komt er niet altijd uit.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 11:53   quote  deeplink  
3-4-3 is een geheel logische opstelling tegen de 5-3-2 van Utrecht. Eigenlijk spelen ze nog meer 3-5-2 en dan kan je dit gebruiken. Je voorhoede kan daardoor constant in de een tegen een komen. Achterin mag het wel weer wat geconcentreerder van mij.

Geen goed gevoel trouwens.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 13 december 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Ajax gaat dit winnen. Ben benieuwd hoe de 343 dit keer uitpakt.

Fischer eraf is een goede beslissing. Hopelijk is het beter dan donderdag.
Ik zeg 1-2.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:53 schreef Loetje het volgende:
3-4-3 is een geheel logische opstelling tegen de 5-3-2 van Utrecht. Eigenlijk spelen ze nog meer 3-5-2 en dan kan je dit gebruiken. Je voorhoede kan daardoor constant in de een tegen een komen. Achterin mag het wel weer wat geconcentreerder van mij.

Das Mooi, als jij zegt dat je geen goed gevoel heb winnen we meestal! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 13 december 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha
Klopt wel.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 13 december 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:53 schreef Loetje het volgende:

Ter Hag toch voor een 41212 gekozen dit keer. Truc uit de hoge hoed?
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Ik vind het belachelijk dat Fischer niet speelt en dat vd Beek niet speelt.. Fischer scoort gewoon best veel vanaf de flanken en met Millik en Klaassen loopt dat telkens prima.

Serrero heeft nog helemaal niets laten zien dit seizoen, en vd Beek speelt telkens topwedstrijden.. En met hem erbij heb je echt een machtig middenveld..
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Utrecht vrij verdedigend. Dat had ik ook verwacht.
Desalniettemin vind ik de invulling van De Boer vreemd. Ik snap dat je Van de Beek een keer spaart maar Serero?? Fischer scoort veel en ondanks dat El Ghazi geblesseerd was vind ik eigenlijk dat Fischer en Younes op de vleugels ons veel sterker maakt.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 11:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kent me stiekem toch wel een klein beetje he....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Jantje Wouters of Nigel de Jong even 5 minuten het veld in om die Barrazit een doodschop te geven....moet die gozer niet
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Jantje Wouters of Nigel de Jong even 5 minuten het veld in om die Barrazit een doodschop te geven....moet die gozer niet
Baas van de IS? Wat een baard man. Even extra fouilleren
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Baas van de IS? Wat een baard man. Even extra fouilleren
Baas over zijn vrouw denk ik....meer kunnen ze niet
p111
 p111 - zondag 13 december 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Alleen die baard is al een uitdaging om hem te laten vliegen.
Brandje
 Brandje - zondag 13 december 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 12:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wouters komt zelf uit Utrecht en is nu heel blij, te blij, in Rotterdam. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 13 december 2015, 12:30); 1 - 0

0.0107929