|
|
Onze Ajax
|
|
|
Daar waar PSV de punten laat liggen in Nederland, doet Ajax dat in Europa. Nu is voor Ajax alles gericht op de Nederlandse competitie.
Daarom gaan we voluit voor de 3 punten. Ik denk 1-2, daar deze wedstrijd bijna altijd wel een zware wedstrijd is. Utrecht is fysiek wel sterker, maar Ajax technisch beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kijk, nu zeg je wat zinnigs gap :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
hahahah eye of the tiger ze worden zo scheel getikt WZAWZDB |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij mocht Helene Hendriks niet eens een hand geven... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 12:28 schreef Onze Ajax het volgende:Daar waar PSV de punten laat liggen in Nederland, doet Ajax dat in Europa. Nu is voor Ajax alles gericht op de Nederlandse competitie. Daarom gaan we voluit voor de 3 punten. Ik denk 1-2, daar deze wedstrijd bijna altijd wel een zware wedstrijd is. Utrecht is fysiek wel sterker, maar Ajax technisch beter. Gudelj, Bazoer, Klaasen, Tete? Fysiek genoeg. Ajax wordt afgetroefd op inzet. Als Utrecht 110% geeft moet Ajax er in mee. En dan komt het aan op kwaliteit en die hebben wij meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zeg 3-1. Hoop uiteraard andersom |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Die scheidsrechter (Gözübüyük) is toch degene die altijd zoveel kaarten geeft? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Pim
|
|
|
En die feyenoordfan is... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Smerige overtreding zeg... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Had geel moeten zijn, wat hij nou niet doet. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Vind dat we gewoon goed spelen. Verwacht een kleine overwinning voor ons |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat is er met El Gappie de laatste tijd....ik vind hem echt niet goed spelen |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Bazoer speelt nog niet lekker |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
El ghazi speelt pas matig jeetje |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Lang geblesseerd geweest |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het loopt even niet lekker. Denk pas na een eerste doelpunt. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
remco heeft er echt verstand van... serero beste man aan onze kant! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Totaal geen vertrouwen. Daarom snap ik de keuze niet.
Slim van Utrecht om Gudelj als de vrije man te laten. Doet voetballend veel fout. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:05 schreef Loetje het volgende:[..] Totaal geen vertrouwen. Daarom snap ik de keuze niet. Slim van Utrecht om Gudelj als de vrije man te laten. Doet voetballend veel fout. Tsja Gudelj....ik heb daar niets mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij doet achterin zijn werk wel. Aan de bal blijf ik het zeer pover vinden. Kan veel vaker vooruit dat die doet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vind dat Ajax zich bij tijd en wijle veel te veel laat opjagen. Ajax zal straks ook vermoeiend worden |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: schone komt nog wel en dan winnen de markeerstifjes ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zonder bal prima met Gudelj daarin als beste man, Utrecht komt namelijk echt nergens aan toe..
Ajax met de bal echt op het tempo van een bejaardenpot. Met Ghazi als slechtste speler, doet echt helemaal niets goed.. Waarom niet gewoon Fischer die de meeste dreiging heeft van de hele ploeg...
En Serrero, tsjaa onbegrijpelijk dat die jongen speelt.. Niet eens de minste Ajacied, maar met vd Beek op de bank heb je zoveel meer kwaliteit en fysieke kracht.. Daarnaast speelt ie bijna als linksback, dus had je ook gewoon Dijks op kunnen stellen.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En Milik krijgt weer geen enkele fatsoenlijke bal waar hij iets mee kan doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:13 schreef Loetje het volgende:Vind dat Ajax zich bij tijd en wijle veel te veel laat opjagen. Ajax zal straks ook vermoeiend worden Kan me niet voorstellen dat men hier moe van wordt.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:14 schreef remco k het volgende:Ajax zonder bal prima met Gudelj daarin als beste man, Utrecht komt namelijk echt nergens aan toe.. Ajax met de bal echt op het tempo van een bejaardenpot. Met Ghazi als slechtste speler, doet echt helemaal niets goed.. Waarom niet gewoon Fischer die de meeste dreiging heeft van de hele ploeg... En Serrero, tsjaa onbegrijpelijk dat die jongen speelt.. Niet eens de minste Ajacied, maar met vd Beek op de bank heb je zoveel meer kwaliteit en fysieke kracht.. Daarnaast speelt ie bijna als linksback, dus had je ook gewoon Dijks op kunnen stellen.. Helemaal juist! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax heeft wel bijna 65% balbezit, maar één of twee doelpunten blijft uit. Dus meer balbezit zegt ook niet alles. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:17 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax heeft wel bijna 65% balbezit, maar één of twee doelpunten blijft uit. Dus meer balbezit zegt ook niet alles. Mooie conclusie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gaat deze pot niet winnen. Nog geen enkele kans gehad.
Utrecht uit is ook niet erg om daar gelijk te spelen, zeker door het gelijke spel van PSV maakt dat dus ook niet zo veel uit..
Na de winterstop alleen nog PSV als lastige uitwedstrijd.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dank je Remco. Utrecht heeft nu 3 harde overtredingen gedaan waar Ajax erg last van heeft. Zo houd Utrecht Ajax uit de wedstrijd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:14 schreef remco k het volgende:Ajax zonder bal prima met Gudelj daarin als beste man, Utrecht komt namelijk echt nergens aan toe.. Ajax met de bal echt op het tempo van een bejaardenpot. Met Ghazi als slechtste speler, doet echt helemaal niets goed.. Waarom niet gewoon Fischer die de meeste dreiging heeft van de hele ploeg... En Serrero, tsjaa onbegrijpelijk dat die jongen speelt.. Niet eens de minste Ajacied, maar met vd Beek op de bank heb je zoveel meer kwaliteit en fysieke kracht.. Daarnaast speelt ie bijna als linksback, dus had je ook gewoon Dijks op kunnen stellen.. Fisher komt ook wel. Vind het slim van De Boer. Als je nu wisselt word je er sterker op. Had je El Ghazi later gebracht dan word je er niet sterker op. Nu alleen hopen dat ie er niet te lang mee wacht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:20 schreef Onze Ajax het volgende:Dank je Remco. Utrecht heeft nu 3 harde overtredingen gedaan waar Ajax erg last van heeft. Zo houd Utrecht Ajax uit de wedstrijd. Het was sarcastisch..
Maar die overtredingen zijn niets zeggend, Ajax hodu zichzelf uit de wedstrijd door een veel te laag tempo terwijl er ruimte zat ligt.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu maar kijken of Fischer er in komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:20 schreef Brandje het volgende:[..] Fisher komt ook wel. Vind het slim van De Boer. Als je nu wisselt word je er sterker op. Had je El Ghazi later gebracht dan word je er niet sterker op. Nu alleen hopen dat ie er niet te lang mee wacht. Als Ghazi niet fit genoeg is, had ie niet bij de selectie moeten zitten, dan had ie Cerny erbij moeten halen... Dan was je volgens mij nog sterker geweest..
Youness op rechts en Fischer op links, een half uur voor tijd CErny brengen voor 1 van beiden is beter en frisser dan wat de Boer nu doet..
Dus sorry, maar niet met je eens.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:17 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax heeft wel bijna 65% balbezit, maar één of twee doelpunten blijft uit. Dus meer balbezit zegt ook niet alles. Met het meeste balbezit door verdedigers, daar creëer je geen kansen mee. Klaassen is de minst effectieve middenvelder en komt voor een middenvelder veel te weinig aan de bal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens moet Ghazi die bal uit de draai gewoon afgeven op Millik.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja, als hij in vorm is wel. Maar dat is die niet. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: El Ghazi geeft nooit een bal af en zeker niet in de 16-meter. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:22 schreef remco k het volgende:[..] Als Ghazi niet fit genoeg is, had ie niet bij de selectie moeten zitten, dan had ie Cerny erbij moeten halen... Dan was je volgens mij nog sterker geweest.. Youness op rechts en Fischer op links, een half uur voor tijd CErny brengen voor 1 van beiden is beter en frisser dan wat de Boer nu doet.. Dus sorry, maar niet met je eens.. Dat ie El Ghazi niet mee had moeten nemen is een andere discussie. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Het probleem bij hem is dat het probleem al begint 15 meter voor het strafschopgebied. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Het FC Utrecht van vanmiddag is toch een ander FC Utrecht van de laatste jaren, toen zij veel fysieker speelden. Dit FC Utrecht zou Ajax toch echt moeten kunnen verslaan met meer pressie naar het vijandige doel toe. Het is net iets te voorzichtig. En dat perecentage balbezit zegt mij echt totaal niks als je de bal niet naar voren speelt. Vandaag is een behoorlijke kans om FC Utrecht eindelijk eens te verslaan. Een beetje meer lef en druk naar voren toe dus. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
hoop op Voctor Fisher en Donny van de Beek in de loop van de 2e helft, maar niet pas 10 of 15 minuten voor tijd. Minimaal een half uur voor van de Beek, hoop ik....
Fischer voor El Ghazi en van de Beek voor Serero....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik niet, het hoort bij de discussie over verkeerde keuzes van de Boer.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was wel te verwachten, dat Fisher er in kwam. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Fischer voor Younes. Dit begrijp ik dus niet. De Boer laat El Ghazi dus gewoon staan. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
quote: Younes is licht geblesseerd door die vieze trap van die Ludwig |
|
|
|