|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:Ajax gaat deze pot niet winnen. Nog geen enkele kans gehad. Utrecht uit is ook niet erg om daar gelijk te spelen, zeker door het gelijke spel van PSV maakt dat dus ook niet zo veel uit.. Na de winterstop alleen nog PSV als lastige uitwedstrijd.. En Heerenveen, Groningen en net als deze ADO. Al geef ik Ajax daar een hele goede kans.
Wel zonde want je kan uitlopen |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Bazoer eraf voor vd Beek en Schone erin voor El Ghazi over een minuutje of 5/10 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
0-1 is ook goed,maar ik zou nu wel eens voetbal willen zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa, en dat moet je Schone weer brengen voor een aanvaller.. Pffffffff.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja, is waar. Maar het blijft wel moeilijk voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikking om naar te kijken weer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, die bal is verdomme een meter over de achterlijn man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onbegrijpelijk dat de Boer Serrero maar laat staan, doet helemaal niets goed en laat nu ook zn man een aantal keer lopen.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik z ag het. Het schijnt modern te zijn ;) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ajax komt er nauwelijks nog aan te pas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die bal was dan toch ook binnen de lijn:-) |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Frank wilt het liefst met 10 niet creatieve middenvelders voetballen en die staan nog niet in het veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gehele middenveld van Ajax compleet onzichtbaar.. en dat met 4 man..Geen kans kunnen creeeren, geen fatsoenlijk schot uit de tweede lijn, geen enkele druk op de tegenstander, het lijkt wel alsof ze geen idee hebben waar ze moeten lopen of waar ze mee bezig zijn..
Zonde want dit Utrecht is echt niet zo sterk vandaag..
En ja we gaan de pot nog verliezen ook.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:05 schreef remco k het volgende:Gehele middenveld van Ajax compleet onzichtbaar.. en dat met 4 man..Geen kans kunnen creeeren, geen fatsoenlijk schot uit de tweede lijn, geen enkele druk op de tegenstander, het lijkt wel alsof ze geen idee hebben waar ze moeten lopen of waar ze mee bezig zijn.. Zonde want dit Utrecht is echt niet zo sterk vandaag.. En ja we gaan de pot nog verliezen ook.. Mee eens |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, en dan 10 minuten voor tijd alsnog vd Beek brengen.. Pfff... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maar hij gaat wel de winnende maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop t kerel, want dit houd echt niet over. Bijna een marteling om deze pot te kijken, en dat na de laatste goede weken.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Beetje laat, deze wissel. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En daar komen dan eindelijk de kaarten |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Die van Ludwig is wel een beetje te laat |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, deze nederlaag is volledig aan het mismanagement van de Boer te wijten..
Waardeloze keuzes in de opstelling voor de zoveelste keer.
Geen enkele kans gekregen, redelijk wat weggegeven in de tweede helft..
Compleet verdiende nederlaag.. NIks op af te dingen.. |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
oprotten met die kut De Boer . Wat een slechte trainer is dat zeg |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Je vraagr je toch echt af wat voor basistechniek deze gasten hebben een speler uitspelen of een actie maken of een steekpas man man wat een gebrei |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:15 schreef remco k het volgende:Tsja, deze nederlaag is volledig aan het mismanagement van de Boer te wijten.. Waardeloze keuzes in de opstelling voor de zoveelste keer. Geen enkele kans gekregen, redelijk wat weggegeven in de tweede helft.. Compleet verdiende nederlaag.. NIks op af te dingen.. Je hebt volstrekt gelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon geen reet aangedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahaa, en dan nu wel in 1 keer haast. Waar was dat de gehele rest van de wedstrijd.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mooi psv verliest punten dus zal de Boer wel hebbn gedacht dat overtref ik wel even. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En lekker rustig aan blijven breien achterin.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer een nederlaag die ik verwijt aan onze trainer. Het loopt verdomme zo goed. Waarom die achterlijke wijzigingen weer? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een nietszeggend voetbal van ze. Leken wel teletubbies. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer is het na rust nog slechter dan het was. Mensen toch... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat is het hele seizoen al zo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan gaat Cilissen zon bal nemen op de middel lijn terijl die niet kan voetballen..
Wat een keuzes echt wat een drama.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:18 schreef Loetje het volgende:En weer een nederlaag die ik verwijt aan onze trainer. Het loopt verdomme zo goed. Waarom die achterlijke wijzigingen weer? Helemaal mee eens..
Waardeloze zak hooi is het vandaag weer..
Lekker weer ouderwets de Boer uithangen.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Frank de Boer moet maar eens gewisseld worden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: En ze billenmaatjes Overmars en Sar ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En het erge is, ik kijk er niet eens meer van op..
De Boer doet het gewoon iedere keer. Spelers opstellen die structureel bewezen hebben te slecht voor Ajax te zijn..
Wat doet een Serrero vandaag uberhaubt op dat veld?? Waarom niet met Fischer en vd Beek beginnen terwijl dat de mensen in vorm waren de laatste weken... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:21 schreef remco k het volgende:En het erge is, ik kijk er niet eens meer van op.. De Boer doet het gewoon iedere keer. Spelers opstellen die structureel bewezen hebben te slecht voor Ajax te zijn.. Wat doet een Serrero vandaag uberhaubt op dat veld?? Waarom niet met Fischer en vd Beek beginnen terwijl dat de mensen in vorm waren de laatste weken... Fischer in vorm??? Hou toch op Remco?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien maar eens tijd dat die gifbeker helemaal leeg gaat bij Ajax..
Bestuurlijk een complete chaos, en voetballend al niet veel beter...
Bijna alle belangrijke wedstrijden dit seizoen verloren of gelijkgespeeld..
Inmiddels al 13 van de laatste 15 topwedstrijden puntverlies.. Waardeloze kutzooi is het.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens, weer tig van die waardeloze doeltrappen van Jasper.
Vreemde opstelling. De voorhoede ging elkaar beter en beter vinden en je stelt de speler die het minste in vorm is op. Weer breng je een middenvelder voor een aanvaller en weer kun je als je dan niet kunt winnen dat punt niet vasthouden.
Niks gecreƫerd en afgetroefd op alle inzet. Ik snap dat echt niet. Ik genoot echt de laatste weken. Als je dan weet dat de eerste wedstrijd na de winterstop Feyenoord - PSV is, had je hier een monsterstap kunnen zetten. Beseft De Boer wel eens de belangen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 5 goals in de laatste 5 eredivisie, ik vind dat in vorm ja.. Maar goed, lekker El Ghazi op stelllen die al maanden niets laat zien.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:21 schreef remco k het volgende:En het erge is, ik kijk er niet eens meer van op.. De Boer doet het gewoon iedere keer. Spelers opstellen die structureel bewezen hebben te slecht voor Ajax te zijn.. Wat doet een Serrero vandaag uberhaubt op dat veld?? Waarom niet met Fischer en vd Beek beginnen terwijl dat de mensen in vorm waren de laatste weken... Een viermans middenveld zonder creativiteit. Wat had de Boer eigenlijk verwacht. Op de nul spelen?? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Sluit niet uit, dat FdB en Ajax al bezig zijn om afscheid te nemen ( met de rest ). |
|
|
|