|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:23 schreef Loetje het volgende:Overigens, weer tig van die waardeloze doelgroepen van Jasper. Vreemde opstelling. De voorhoede ging elkaar beter en beter vinden en je stelt de speler die het minste in vorm is op. Weer breng je een middenvelder voor een aanvaller en weer kun je als je dan niet kunt winnen dat punt niet vasthouden. Niks gecreëerd en afgetroefd op alle inzet. Ik snap dat echt niet. Ik genoot echt de laatste weken. Als je dan weet dat de eerste wedstrijd na de winterstop Feyenoord - PSV is, had je hier een monsterstap kunnen zetten. Beseft De Boer wel eens de belangen? Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:23 schreef Loetje het volgende:Overigens, weer tig van die waardeloze doelgroepen van Jasper. Vreemde opstelling. De voorhoede ging elkaar beter en beter vinden en je stelt de speler die het minste in vorm is op. Weer breng je een middenvelder voor een aanvaller en weer kun je als je dan niet kunt winnen dat punt niet vasthouden. Niks gecreëerd en afgetroefd op alle inzet. Ik snap dat echt niet. Ik genoot echt de laatste weken. Als je dan weet dat de eerste wedstrijd na de winterstop Feyenoord - PSV is, had je hier een monsterstap kunnen zetten. Beseft De Boer wel eens de belangen? Misschien wil De Boer het spannend houden! Weet jij veel?? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In vorm niet. Maar komt wel continu dreigend voor de goal. Dan stel je die toch op? Zeker als de voorhoede Fischer, Milik en Younes met de week beter wordt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:23 schreef Brandje het volgende:[..] Een viermans middenveld zonder creativiteit. Wat had de Boer eigenlijk verwacht. Op de nul spelen?? Geen idee kerel. Wordt er behoorlijk moe van..
De Boer wil blijven rouleren terwijl hij zelf al twee jaar bewijst dat dit niet kan bij een ploeg als Ajax, en zeker niet met spelers die gewoon niet goed genoeg zijn zoals Serrero.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Puur op karakter verloren. Het was erg lamlendig van Ajax-kant. Verkeerde keuzes, ook qua opstelling. Volgens mij is Frank de Boer de weg volkomen kwijt. Het was niet om aan te zien en dat valt mij nog het meest tegen, want Ajax speelde de afgelopen weken in de competitie steeds beter, maar afgelopen donderdag al tegen Molde en nu weer tegen Utrecht: zeer, zeer belabberd. BAH! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:23 schreef remco k het volgende:[..] 5 goals in de laatste 5 eredivisie, ik vind dat in vorm ja.. Maar goed, lekker El Ghazi op stelllen die al maanden niets laat zien.. Idem dito Remco, want die naam noem ik ook niet eens! Maar Fischer vind ik echt niet in vorm hoor!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik kijk nergens meer van op, zolang Ajax zo blijft spelen. Is logisch. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tijd voor een aantal van die klootzakken om eens goed in de spiegel te gaan kijken. Debiele keuzes van Frankie, met zijn gerotzooi met de opstelling. En maar volhouden dat er geen kwaliteitsimpuls noodzakelijk is. Die Milik kan er echt geen klote van en dan heb je letterlijk geen enkel alternatief op de bank zitten. El Ghazi in deze vorm hoort niet eens bij de selectie. Schone voelt zich te goed voor de bank maar brengt ook geen zak. Bank biedt sowieso weinig aanvallende alternatieven en dan maar blijven ouwehoeren over al die talenten die er aan zitten te komen. Wanneer dan? De volgende eeuw? Lachwekkend kut beleid bij die volgevreten en zelf overtuigde patjepeeërs in de spelonken van de Arena. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:24 schreef Loetje het volgende:[..] In vorm niet. Maar komt wel continu dreigend voor de goal. Dan stel je die toch op? Zeker als de voorhoede Fischer, Milik en Younes met de week beter wordt Dreiging van Fischer vind ik ook behoorlijk meevallen! Ik zie Fischer echt veel te veel fout doen om te roepen dat hij in vorm is of dat er dreiging bij hem vandaan komt! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehe. Het lukt me even niet er de humor van in te zien gap. Deze is wel echt balen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dreiging van Fischer vind ik ook behoorlijk meevallen! Ik zie Fischer echt veel te veel fout doen om te roepen dat hij in vorm is of dat er dreiging bij hem vandaan komt! Hij is niet in vorm maar komt 100% zeker het meest in scoringspositie dan wie dan ook. El Ghazi brengt gewoon echt helemaal niets en wordt zelfs nog amper dreigend. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ach vrouwtje ook weer blij. Hoeft ze deze week ook niet mee te kijken met Studio Voetbal en VI. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Idem dito Remco, want die naam noem ik ook niet eens! Maar Fischer vind ik echt niet in vorm hoor!! Mag jij vinden, ik vind van wel, veruit de aanvaller met de meeste dreiging, maakt goals en assists en dan stel je hem niet op tegen de moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen..
Zelfde geld voor Serero, die hoort niet eens in de selectie te zitten, maar blijkbaar doet die op de vrije avonden bij Ajax iets lekkers voor de Boer, iets anders kan ik niet verzinnen dat je zo verschrikkelijk slechte speler maar kansen blijft geven..
En ja ik was voorheen fan van Serero, maar hij heeft dat niet waar kunnen maken en zakt volledig door de mand, en toch maar weer opstellen..
Schandalig van de Boer.. Hij is dus toch blijkbaar niets veranderd door de laatste anderhalf jaar, want hij maakt gewoon dezelfde fouten als voorheen.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Zo, en Feyenoord weet straks tegen FC Groningen ook wat het te doen staat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet je Loetje, je kan er wel over inzitten maar je bereikt er niets mee. Natuurlijk is het balen maar om nu te zeggen dat er mensen echt in vorm waren of dreigend de afgelopen tijd vind ik dat echt iets te mooi gezegd. Het spel was beter maar er werden nog teveel individuele fouten gemaakt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet je Loetje, je kan er wel over inzitten maar je bereikt er niets mee. Natuurlijk is het balen maar om nu te zeggen dat er mensen echt in vorm waren of dreigend de afgelopen tijd vind ik dat echt iets te mooi gezegd. Het spel was beter maar er werden nog teveel individuele fouten gemaakt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Na de 36ste minuut geen een schot op doel gegeven Ajax, wat de fok is dat toch van Ajax bij Utrecht em wat voor een kut opstelling weer van de Boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat ze Feyenoord een beetje extra wouden motiveren naar de pot in Groningen.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Maar snel vergeten.. hopelijk wint Groningen ook dan is de schade beperkt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Mag jij vinden, ik vind van wel, veruit de aanvaller met de meeste dreiging, maakt goals en assists en dan stel je hem niet op tegen de moeilijkste uitwedstrijd van het seizoen.. Zelfde geld voor Serero, die hoort niet eens in de selectie te zitten, maar blijkbaar doet die op de vrije avonden bij Ajax iets lekkers voor de Boer, iets anders kan ik niet verzinnen dat je zo verschrikkelijk slechte speler maar kansen blijft geven.. En ja ik was voorheen fan van Serero, maar hij heeft dat niet waar kunnen maken en zakt volledig door de mand, en toch maar weer opstellen.. Schandalig van de Boer.. Hij is dus toch blijkbaar niets veranderd door de laatste anderhalf jaar, want hij maakt gewoon dezelfde fouten als voorheen.. Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik Younes nog dreigender hoor! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:29 schreef Loetje het volgende:[..] Hij is niet in vorm maar komt 100% zeker het meest in scoringspositie dan wie dan ook. El Ghazi brengt gewoon echt helemaal niets en wordt zelfs nog amper dreigend. Beide zowel Bazoer als El Ghazi een maand eruit gewees en in deze wedstrijd gewoon beide in de basis. Een middenveld met 0,0 creativiteit. Eigenlijk alleen naar werkers. Er zit geen gedachte achter. Tenminste ik kan hem niet ontdekken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, en dan loopt PSV gewoon in op ons door een gelijkspel bij Roda...
Whahahahahaha..
Wat een godvergeten kut dag zo weer..
Bedankt de Boer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wilden....tussen de wouden woon ik op de veluwe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:31 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk, en dan loopt PSV gewoon in op ons door een gelijkspel bij Roda... Whahahahahaha.. Wat een godvergeten kut dag zo weer.. Bedankt de Boer.. Ho ho ho, weer een fout van jouw zijde! ;-)
Tegen Roda, want ze speelden thuis! ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren. Feyenoord is dit seizoen een zeer geslepen en slimme ploeg. Ajax zou niet afhankelijk van tegenstanders moeten zijn. Zij hebben het nadrukkelijk over zichzelf afgeroepen. Verkeerde mentaliteit, weer dat eeuwige balletje-rond spelen, verkeerde keuzes van de Boer. Ik ben zeer teleurgesteld en zeer kwaad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Klopt , de rest van de aanvallers presteren totaal niet en de middenvelders kunnen ook nog geen aanvaller in stelling brengen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ho ho ho, weer een fout van jouw zijde! ;-) Tegen Roda, want ze speelden thuis! ;-) Ach ja, je snapt de strekking.. Snap je blijheid ook niet echt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De cijfers wijzen anders uit.. En die zijn toch echt bepalend..
Maar beiden hadden gewoon moeten starten. Ghazi en Cerny hadden op de bank moeten zitten. en geen 28 andere verdedigers en middenvelders.
Hoe kan je als trainer in hemelsnaam maar 1 aanvallende wissel meenemen... Dan ben je toch gewoon niet goed bij je hoofd of wel soms.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Blijheid??? Ik ga niet lopen zeiken, het heeft namelijk toch geen zin!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] De cijfers wijzen anders uit.. En die zijn toch echt bepalend.. Maar beiden hadden gewoon moeten starten. Ghazi en Cerny hadden op de bank moeten zitten. en geen 28 andere verdedigers en middenvelders. Hoe kan je als trainer in hemelsnaam maar 1 aanvallende wissel meenemen... Dan ben je toch gewoon niet goed bij je hoofd of wel soms.. Younes komt af en toe nog een tegenstander voorbij, Fischer zie ik zichzelf eigenlijk altijd vastlopen!
Wat betreft je verdere post. Tja Remco, ik ben geen trainer. Hij zal bepaalde redenen hebben net als dat hij zijn halve elftal omgooit! Nu heeft Utrecht eigenlijk precies wat ze willen! Ajax verslagen, voor hun de wedstrijd van het jaar!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeiken, het is gewoon benoemen wat er gebeurt en mijn mening.. Volgens mij is daar een forum over Ajax voor bedoelt toch..
En het heeft wel degelijk zin, zo raak je de frustraties kwijt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:40 schreef remco k het volgende:[..] Zeiken, het is gewoon benoemen wat er gebeurt en mijn mening.. Volgens mij is daar een forum over Ajax voor bedoelt toch.. En het heeft wel degelijk zin, zo raak je de frustraties kwijt.. Pak een boksbal ouwe, en nee niet je kleine, en sla daar je frustratie eruit!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens ben ik benieuwd naar wat de KNVB nu gaat doen! Ook nu zijn er weer antisemitische spreekkoren gezongen en oerwoudgeluiden gemaakt naar spelers van Ajax!! Kijken of de KNVB nu wel ballen zat heb! Wat ik mij tevens afvraag is waarom de wedstrijd op die momenten niet is stilgelegd om direct het vak of stadion te ontruimen! Enkel op deze manier had je direct van je kunnen laten spreken!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Younes komt af en toe nog een tegenstander voorbij, Fischer zie ik zichzelf eigenlijk altijd vastlopen! Wat betreft je verdere post. Tja Remco, ik ben geen trainer. Hij zal bepaalde redenen hebben net als dat hij zijn halve elftal omgooit! Nu heeft Utrecht eigenlijk precies wat ze willen! Ajax verslagen, voor hun de wedstrijd van het jaar!! Een basisplaats moet je verdienen, als je een blessure hebt en je vervanger doet het erg goed. Dan behoor je door invalbeurten te laten zien dat je een basisplaats verdient. Serrero en Ghazi verdienden absoluut geen basisplaats op basis van prestaties. En daarom dus de zoveelste wanprestatie van de Boer. Want iedere keer als die wat geks doet, verliezen wij een "topwedstrijd"... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens ben ik benieuwd naar wat de KNVB nu gaat doen! Ook nu zijn er weer antisemitische spreekkoren gezongen en oerwoudgeluiden gemaakt naar spelers van Ajax!! Kijken of de KNVB nu wel ballen zat heb! Wat ik mij tevens afvraag is waarom de wedstrijd op die momenten niet is stilgelegd om direct het vak of stadion te ontruimen! Enkel op deze manier had je direct van je kunnen laten spreken!! Ach laat gaan. Dat hoort er nu eenmaal bij. Wij zingen ook bommen op rotterdam en dat soort liedjes. Ook wij maken vuurwerkgeluiden als Twente op bezoek komt, Hoort nu eenmaal bij het. Is niks persoonlijks. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Mijn mening dat t*ph@s tuig dat voor eigen glorie en de zakjes vullen de leiding heeft over Ajax inclusief op het veld, helpen de mooiste club van Nederland steeds verder naar de kloten. Na de fluwelen revolutie, wat voor kont verhaal daar ook achter zit, tijd voor een betonnen revolutie waarbij al die mislukte managertjes vervangen worden door lui met een echte visie en zakelijke hardheid. Geen club ter wereld zou vol blijven houden dat er geen fatsoenlijke spits bij moet (en misschien nog wel meer), als je naar dat continue gekloot van Milik, Schone en nu ook steeds meer El Ghazi zit te kijken. Nog niet zo lang geleden een hele soap om een zogenaamd super talent weg te kapen in Servie en hoeveel minuten heeft die jongen al gemaakt in het eerste ... precies nul. Zo gaat dit met de regelmaat van de klok, want nieuwe spelers moeten kennelijk eerst een paar jaar wachten om aan het fantastische en bijna niet te doorgronden Ajax spel te wennen. Wat verlang ik terug naar de tijden uit de Meer, waar zo maar een ventje met nog geen eens haar op zijn gezicht de warming-up werd ingestuurd en oh wonder zonder problemen met de rest mee bleek te kunnen ballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom zou ik. Op deze manier gaat het me prima af.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:35 schreef remco k het volgende:[..] De cijfers wijzen anders uit.. En die zijn toch echt bepalend.. Maar beiden hadden gewoon moeten starten. Ghazi en Cerny hadden op de bank moeten zitten. en geen 28 andere verdedigers en middenvelders. Hoe kan je als trainer in hemelsnaam maar 1 aanvallende wissel meenemen... Dan ben je toch gewoon niet goed bij je hoofd of wel soms.. Inderdaad en dan ook nog eens tegen een verdedigende hardwerkende ploeg.. Frank is af en toe nog steeds helemaal de weg kwijt. Maar wat een armoede ook als je aankomt met een Serero en een Schöne en een spits het je ook niet achter de hand.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:46 schreef pth het volgende:Mijn mening dat t*ph@s tuig dat voor eigen glorie en de zakjes vullen de leiding heeft over Ajax inclusief op het veld, helpen de mooiste club van Nederland steeds verder naar de kloten. Na de fluwelen revolutie, wat voor kont verhaal daar ook achter zit, tijd voor een betonnen revolutie waarbij al die mislukte managertjes vervangen worden door lui met een echte visie en zakelijke hardheid. Geen club ter wereld zou vol blijven houden dat er geen fatsoenlijke spits bij moet (en misschien nog wel meer), als je naar dat continue gekloot van Milik, Schone en nu ook steeds meer El Ghazi zit te kijken. Nog niet zo lang geleden een hele soap om een zogenaamd super talent weg te kapen in Servie en hoeveel minuten heeft die jongen al gemaakt in het eerste ... precies nul. Zo gaat dit met de regelmaat van de klok, want nieuwe spelers moeten kennelijk eerst een paar jaar wachten om aan het fantastische en bijna niet te doorgronden Ajax spel te wennen. Wat verlang ik terug naar de tijden uit de Meer, waar zo maar een ventje met nog geen eens haar op zijn gezicht de warming-up werd ingestuurd en oh wonder zonder problemen met de rest mee bleek te kunnen ballen. Inderdaad met je eens.. Ik zag Schöne al weer klaarstaan en kreeg gelijk buikpijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:46 schreef Brandje het volgende:[..] Ach laat gaan. Dat hoort er nu eenmaal bij. Wij zingen ook bommen op rotterdam en dat soort liedjes. Ook wij maken vuurwerkgeluiden als Twente op bezoek komt, Hoort nu eenmaal bij het. Is niks persoonlijks. Hmmmmmmm, tuurlijk!!! Eigenlijk had ik actie van Ajax verwacht. Gewoon van het veld stappen en eerst wachten totdat er actie werd ondernomen! Helemaal na alle commotie van de afgelopen weken. En de burgemeester bleef ook maar rustig op zijn troon zitten. Keihard ingrijpen had gemoeten, maar ze lieten de wedstrijd weer bepalen door een paar mafkezen aan de zijlijn!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nog veel te vroeg natuurlijk, maar zou PSV na een zwaar bevochten gelijkspel tegen het altijd moeilijke Roda JC in eigen huis de grote winnaar van het weekend worden? Wat een armoede. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Kijk nu nogmaals na de goal van Utrecht maarv waarom steekt Cillissen zijn arm niet uit??? Denkt hij dat de bal naast gaat lijkt het wel. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 14:46 schreef pth het volgende:Mijn mening dat t*ph@s tuig dat voor eigen glorie en de zakjes vullen de leiding heeft over Ajax inclusief op het veld, helpen de mooiste club van Nederland steeds verder naar de kloten. Na de fluwelen revolutie, wat voor kont verhaal daar ook achter zit, tijd voor een betonnen revolutie waarbij al die mislukte managertjes vervangen worden door lui met een echte visie en zakelijke hardheid. Geen club ter wereld zou vol blijven houden dat er geen fatsoenlijke spits bij moet (en misschien nog wel meer), als je naar dat continue gekloot van Milik, Schone en nu ook steeds meer El Ghazi zit te kijken. Nog niet zo lang geleden een hele soap om een zogenaamd super talent weg te kapen in Servie en hoeveel minuten heeft die jongen al gemaakt in het eerste ... precies nul. Zo gaat dit met de regelmaat van de klok, want nieuwe spelers moeten kennelijk eerst een paar jaar wachten om aan het fantastische en bijna niet te doorgronden Ajax spel te wennen. Wat verlang ik terug naar de tijden uit de Meer, waar zo maar een ventje met nog geen eens haar op zijn gezicht de warming-up werd ingestuurd en oh wonder zonder problemen met de rest mee bleek te kunnen ballen. +1000 |
|
|
|
|
Ajaxiajs
|
|
|
Geen spreekkoren of wat dan ook gehoord, ben benieuwd wie dat de wereld in heeft geholpen. Bij de overtreding van Bazour riep men uuuuuuuu maar dat is normaal daar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 15:06 schreef Brandje het volgende:Kijk nu nogmaals na de goal van Utrecht maarv waarom steekt Cillissen zijn arm niet uit??? Denkt hij dat de bal naast gaat lijkt het wel. Je mag hier niets over cilissen zeggen. Hebben ze jou dat niet verteld? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wij wel Remco....alleen zijn wij roepende in de woestijn...en krijgen we alles over ons heen |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Vind t een beetje onzin om nu alweer cilessen de schuld te geven. Neuer had deze ook niet gehad. Er zijn genoeg mensen om vandaag de schuld te geven, cilessen hoort daar gwn niet bij. |
|
|
|