BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 13 december 2015, 12:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 13 december 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Je mag hier niets over cilissen zeggen. Hebben ze jou dat niet verteld?
Als Cillissen er niks aan kan doen dan zeg ik dat maar ik denk dat hij echt denkt dat de bal naast gaat. Vooral het shot van achter de goal versterkt mijn vermoeden.
Brandje
 Brandje - zondag 13 december 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 16:15 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Vind t een beetje onzin om nu alweer cilessen de schuld te geven. Neuer had deze ook niet gehad. Er zijn genoeg mensen om vandaag de schuld te geven, cilessen hoort daar gwn niet bij.
Kijk vanavond maar eens heel goed naar het shot vanachter de goal. Zoals ik het zie trekt hij zijn arm terug en denk hij volgens mij echt dat de bal naast gaat.
Brank de Foer
 Brank de Foer - zondag 13 december 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Als ajax zijnde moet je natuurlijk bij de thuiswedstrijd tegen fc Utrecht geen Utrecht supporters toestaan.
Brank de Foer
 Brank de Foer - zondag 13 december 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 16:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk vanavond maar eens heel goed naar het shot vanachter de goal. Zoals ik het zie trekt hij zijn arm terug en denk hij volgens mij echt dat de bal naast gaat.
Nee, hij ziet dat de bal al achter hem is op t moment dat hij naar de grond gaat. Al had hij zijn arm dus uitgestoken, was de bal er alsnog in gegaan. Als je realistisch bent is t doelpunt een fout van de verdediging en van Donny omdat hij z'n man laat lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Brank de Foer --
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 16:15 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Vind t een beetje onzin om nu alweer cilessen de schuld te geven. Neuer had deze ook niet gehad. Er zijn genoeg mensen om vandaag de schuld te geven, cilessen hoort daar gwn niet bij.
Die hoort daar we degelijk bij. Een Ajax keeper moet fatsoenlijk zijn aan de bal. Cilissen is altijd schandalig slecht aan de bal. En behoort voetballend tot de minste keepers van de ed. Daarnaast heeft hij een houding alsof hij de beste van de selectie is. En ook dat is verre van waar. Ik ben hem liever kwijt als rijk. Zeer modale keeper.

En ook deze bal lijkt me niet onhoudbaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hoort daar we degelijk bij. Een Ajax keeper moet fatsoenlijk zijn aan de bal. Cilissen is altijd schandalig slecht aan de bal. En behoort voetballend tot de minste keepers van de ed. Daarnaast heeft hij een houding alsof hij de beste van de selectie is. En ook dat is verre van waar. Ik ben hem liever kwijt als rijk. Zeer modale keeper.

Eens....
Brank de Foer
 Brank de Foer - zondag 13 december 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dan zijn onze meningen heel verschillend, maar dat is niet erg.
Brandje
 Brandje - zondag 13 december 2015 - 16:52   quote  deeplink  
"De Boer snapt ophef niet: "Gaan we heus wel oplossing voor vinden"

Ondanks dat Ajax zondagmiddag tegen een dure nederlaag aanliep tegen FC Utrecht, maakt trainer Frank de Boer zich geen zorgen. De Ajax-coach zag hoe zijn ploeg het verdedigende Utrecht niet op de knieën wist te krijgen. Het is niet de eerste keer dit seizoen dat Ajax moeite heeft met defensief ingestelde tegenstanders.

"Daar gaan we echt wel een oplossing voor vinden", vertelde De Boer tegen AT5. "We moeten ons geen complex aanpraten. We vinden hier echt wel aan antwoord op. Als het met positiespel niet lukt, dan moet het allemaal iets opportunistischer. Dat kan je ons vandaag verwijten."

Door de nederlaag doet Ajax slechte zaken dit weekend. PSV verspeelde in eigen huis punten tegen Roda JC, waardoor Ajax het gat met de Eindhovenaren groter had kunnen maken. "We hadden een aardig gaatje kunnen slaan", aldus De Boer tegen FOX Sports. "Nu kan Feyenoord op gelijke hoogte komen. We hadden graag een buffertje willen hebben."

De keuzeheer neemt zijn ploeg echter niets kwalijk. "Iedereen weet dat het bij Utrecht uit ontzettend lastig wordt. Daar kun je weleens averij oplopen, ook nadat je donderdag hebt gespeeld. Dat kost ontzettend veel kracht. Er is helemaal geen man overboord."

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/624542/de-boer-snapt-ophef-niet-gaan-we-heus-wel-oplossing-voor-vinden-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------

Tuurlijk lul het allemaal maar weer recht en bedek alles met de mantel der liefde. Beste Frank ik ben je eeuwig dankbaar voor vier titels op rij en je hebt het vaak met middelmatig materiaal geflikt maar je hebt nu een prima selectie tot je beschikking en je faalt echt hopeloos. Het is echt beter dat je gaat en neem die engnekken Overmars en Sar aub mee!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Brandje --
Sebastiaan79
 Sebastiaan79 - zondag 13 december 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Coach is gewoon een angsthaas, en zo speelt het team ook al jaren
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 december 2015 - 17:30   quote  deeplink  
..... en we blijven gewoon alleen aan kop staan. meeste goals voor, minste tegen.
2 punten voor op feyenooit en 3 punten voor op psv

Snel vergeten en op naar de Graafschap thuis volgende week en gewoon als nummer 1 de winterstop in gaan ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je Loetje, je kan er wel over inzitten maar je bereikt er niets mee. Natuurlijk is het balen maar om nu te zeggen dat er mensen echt in vorm waren of dreigend de afgelopen tijd vind ik dat echt iets te mooi gezegd. Het spel was beter maar er werden nog teveel individuele fouten gemaakt.
Ik zeg ook zeker niet dat het foutloos was de laatste tijd
Echter kwam Ajax tot enorm veel kansen en kwam zelfs onze aanvoerder weer tot zijn beste spel. Zelfs Milik begon makkelijker te spelen in het systeem
Fischer maakte fouten genoeg maar kwam wel 3/4 keer per wedstrijd tot een 100% kans.

El Ghazi draaide voor zijn blessure al niet lekker en erna helemaal niet. Van de Beek speelde prima en Serero hoef ik niks over te zeggen. Ik kan daar dan echt niet bij. Goed is toch goed?
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 17:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat het foutloos was de laatste tijd
Echter kwam Ajax tot enorm veel kansen en kwam zelfs onze aanvoerder weer tot zijn beste spel. Zelfs Milik begon makkelijker te spelen in het systeem
Fischer maakte fouten genoeg maar kwam wel 3/4 keer per wedstrijd tot een 100% kans.

El Ghazi draaide voor zijn blessure al niet lekker en erna helemaal niet. Van de Beek speelde prima en Serero hoef ik niks over te zeggen. Ik kan daar dan echt niet bij. Goed is toch goed?
Helemaal met je eens. Waarom wisselen.. Waarom vandaag uberhaubt in 3-4-3 spelen. Utrecht speelt op papier wel met twee spitsen, maar in de praktijk zijn dat er vaak gewoon 3, en daarom hadden wij bij de opbouw achterin geen man over en konden we niemand vinden..

Als het goed loopt, dan is er normaal geen trainer op de wereld die zijn opstelling aan durft te passen, maar de Boer gaat gewoon rouleren en daarom verliezen we compleet onnodig vandaag, want dit Utrecht is het helemaal niet waard om van te verliezen..
Eide
 Eide - zondag 13 december 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Niet gezien, had een trailwedstrijd. Ik geloof dat ik er niets aanheb gemist.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 december 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 18:29 schreef Eide het volgende:
Niet gezien, had een trailwedstrijd. Ik geloof dat ik er niets aanheb gemist.
Inderdaad niets gemist. Weinig spanning Ajax heeft vanaf minuut 37 niet meer op doel geschoten.
Frank was tactisch weer belabberd.
Utrecht de Gelukkige in deze 0-0 wedstrijd.
Snel Door naar volgende week.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 december 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Ojee...we hebben verloren....ik lees alweer dat de boer op moet rotten hahahaha

Welterusten, utrecht uit zonder supporters is gewoon niet raar dat je een keer verliest.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 december 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 20:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Welterusten, utrecht uit zonder supporters is gewoon niet raar dat je een keer verliest.
He, niet alles over één kam scheren, pik....

read mij tekst ;-)

..... en we blijven gewoon alleen aan kop staan. meeste goals voor, minste tegen.
2 punten voor op feyenooit en 3 punten voor op psv

Snel vergeten en op naar de Graafschap thuis volgende week en gewoon als nummer 1 de winterstop in gaan ;-)
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:

Apik kerel. Het is inderdaad niet raar dat je een x verliest. Maar de manier waarop man. Kom op kerel. Dat kan toch niet. En iedereen toont zijn emoties op z'n eigen manier. Jij doet alles af met een biertje en een lach. Prima toch. Een ander scheld zich ff helemaal de plueris op alles wat Ajax is en weer een ander reageert zich ff af op z'n vrouwtje door haar ff lekker te nemen.
Prima toch.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 december 2015 - 21:57   quote  deeplink  
Prima hoor. Toch?
Of niet?

Nee niet mee eens remco, het is hypocriet, richtingloos, uit frustratie voortkomend en nutteloos gezeik!

Jaaaa we winnen jeeeej wat zet hij het toch goed neer
Godverdomme, gelijkspel kutzooi en wat een onbegrijpelijke wissels...de enige met een voldoende was de stadionspeaker...
Tyfus tering grafhoerenzooi, verliezen van zo'n zwakke tegenstander. Ze moeten zich allemaal kapot schamen en de helft van dit team kan oprotten,incl. de boer! Wat een tactisch onbenul. Eerst morgen straftraining. Godvertyfus mn hele week naar de klote! Lekker dit, stelletje losers. ff klaar met ajax.

En dit is gewoon zo, hypocriet als de kolere, nutteloos als de tyfus en de rest vul je zelf maar in.

Nogmaals welterusten!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 december 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:

Nee dit lag niet aan een leeg uitvak dit is structureel..
Vorige seizoenen gebeurde dit namelijk ook als er een beetje druk opkwam.
Dit seizoen ook alle belangrijke wedstrijden verloren.
Voorronde Champions League, Europa League en Beker en in de competitie ook.
Houd jij je maar vast aan twee goede wedstrijdjes tegen ploegen uit de onderste regionen.
Dat je niet kritisch wil zijn is prima maar realistich is toch niet teveel gevraagd?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 december 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Kritisch wel hoor, maar op een normale manier.
Ik blijf niet uitleggen wat ik bedoel, hier nog 1 x :

We winnen ; Yellelleleee
We spelen gelijk; ongelooflijke domme keuzes en totaal geen inzet
We verliezen; alles en iedereen oprotten.

Des te meer gezeik, hoe harder ik ertegen in ga.

Sorry man!
3sterren
 3sterren - zondag 13 december 2015 - 23:39   quote  deeplink  
En volgende week winnen ze weer met grote cijfers van de graafschap en dan is het weer zie je nou wel zo goed zijn we!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2015 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 22:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kritisch wel hoor, maar op een normale manier.
Ik blijf niet uitleggen wat ik bedoel, hier nog 1 x :

We winnen ; Yellelleleee
We spelen gelijk; ongelooflijke domme keuzes en totaal geen inzet
We verliezen; alles en iedereen oprotten.

Des te meer gezeik, hoe harder ik ertegen in ga.

Sorry man!
Kijk zo denk jij dat het beleefd wordt door sommige "azijnzijkerds"
Voor mij werkt het anders.
Ik wil gewoon het hoogsthaalbare voor Ajax en afgelopen jaren is gewoon niet alles eruit gehaald. Vind ik jammer.

Ajax speelt herkenbaar voetbal : Yellelele
Ajax is dominant en toont inzet ook voor elkaar: Yellelele
Ajax loopt te breien en toont geen inzet : Iedereen en alles moet oprotten!

Iedereen beleeft het op zijn manier. Ik vind een keer verliezen of gelijk spelen ook helemaal helemaal geen ramp hoor. Het gaat mij meer om de manier waarop en als ik dan zie hoeveel wedstrijden Ajax afgelopen seizoenen heeft lopen klooien en breien dan is dat niet herkenbaar van waar ik zo van houd. Ik verafschuuw die walgelijke instelling en hoe ze naar elkaar staan te wijzen en kijken. Man wordt een team zet je in voor elkaar en dan komt de rest vanzelf. Deze jongens gaan ook niet voor elkaar door het vuur daar walg ik van.

Tete, Dijks, Klaassen, Bazoer zulke jongens daar houd ik van die tonen tenminste inzet en karakter. Veel andere jongens zijn veel te slap en laten het kaas van hun brood eten elke belangrijke wedstrijd weer dat stoort me. Ja als het 3-0 staat kunnen ze opeens allemaal voetballen. Maar goed iedereen beleeft het op zijn eigen manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door Hummel10 --
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 21:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Prima hoor. Toch?
Of niet?

Nee niet mee eens remco, het is hypocriet, richtingloos, uit frustratie voortkomend en nutteloos gezeik!

Jaaaa we winnen jeeeej wat zet hij het toch goed neer
Godverdomme, gelijkspel kutzooi en wat een onbegrijpelijke wissels...de enige met een voldoende was de stadionspeaker...
Tyfus tering grafhoerenzooi, verliezen van zo'n zwakke tegenstander. Ze moeten zich allemaal kapot schamen en de helft van dit team kan oprotten,incl. de boer! Wat een tactisch onbenul. Eerst morgen straftraining. Godvertyfus mn hele week naar de klote! Lekker dit, stelletje losers. ff klaar met ajax.

En dit is gewoon zo, hypocriet als de kolere, nutteloos als de tyfus en de rest vul je zelf maar in.

Nogmaals welterusten!
Dat gezeik ben ik ook meer dan zat.

Er zijn hier zat mensen die het melden als het goed gaat, en het ook doen als het slecht gaat..

Jantje lacht Jantje huilt weet je nog.. Wat is daar mis mee, voetbal is emotie en die emotie wordt hier positief en negatief weggeschreven..

Ik vind de Boer de laatste twee jaar niet de stap maken die hij had moeten maken. Hij maakt fout na fout, en leert niet van de dingen die wel goed gaan. Sterker nog, als het even goed gaat, wil meneer wil van alles veranderen...

En natuurlijk ben ik hem eeuwig dankbaar voor de prijzen die hij ons heeft gebracht.Maar dat wil niet zeggen dat ie een vrijbrief krijgt bij onze mooie club om maar te doen en laten wat ie wil zonder dat iemand daar iets van mag vinden als het verkeerd uitpakt..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2015 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gezeik ben ik ook meer dan zat.

Er zijn hier zat mensen die het melden als het goed gaat, en het ook doen als het slecht gaat..

Jantje lacht Jantje huilt weet je nog.. Wat is daar mis mee, voetbal is emotie en die emotie wordt hier positief en negatief weggeschreven..

Ik vind de Boer de laatste twee jaar niet de stap maken die hij had moeten maken. Hij maakt fout na fout, en leert niet van de dingen die wel goed gaan. Sterker nog, als het even goed gaat, wil meneer wil van alles veranderen...

En natuurlijk ben ik hem eeuwig dankbaar voor de prijzen die hij ons heeft gebracht.Maar dat wil niet zeggen dat ie een vrijbrief krijgt bij onze mooie club om maar te doen en laten wat ie wil zonder dat iemand daar iets van mag vinden als het verkeerd uitpakt..
Helemaal mee eens en ik benoem het ook als het goed gaat ik geniet er ook van als het dan beter begint te lopen. Dat is toch het mooiste wat er is?
Frustratie schrijf ik inderdaad meer weg maar dat komt meer door de foute keuzes of belabberde inzet. Het team begon iets beter te draaien en met twee wedstrijden is dat vertrouwen weer weg mede doordat Frank weer aan het goochelen is gegaan. Ook de teamspirit vind ik te vaak ondermaats. Echt een geval van te weinig karakter en teveel egotrippers.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - maandag 14 december 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Vooraf denk je 3-4-3 ok misschien,maar achteraf zie je gewoon veel dingen die
slechter uitpakken. Het viel op dat iedereen stil bleef staan in z'n eigen gebied
Geen opkomende Dijks ondanks zijn niet altijd goeie voorzet altijd gevaarlijk.
Serrero stond eerst eerste helft helemaal vast.Ajax blinkt al niet uit door beweging
zonder bal, maar nu was het heel erg.Vrije trappen en het nemen van corners mag ook wel
meer oefening.Geen 3-4-3 meer.Gewoon opkomende backs. Ajax zou er goed aandoen een iets
langere en snellere centrale verdediger erbij, jammer dat vd Hoorn zo beperkte voetballer is
En een spits met meer kwaliteit. Overmars dat verdient het Ajax publiek nu weleens.
Brandje
 Brandje - maandag 14 december 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 10:21 schreef Danielson 1448 het volgende:
Vooraf denk je 3-4-3 ok misschien,maar achteraf zie je gewoon veel dingen die
slechter uitpakken. Het viel op dat iedereen stil bleef staan in z'n eigen gebied
Geen opkomende Dijks ondanks zijn niet altijd goeie voorzet altijd gevaarlijk.
Serrero stond eerst eerste helft helemaal vast.Ajax blinkt al niet uit door beweging
zonder bal, maar nu was het heel erg.Vrije trappen en het nemen van corners mag ook wel
meer oefening.Geen 3-4-3 meer.Gewoon opkomende backs. Ajax zou er goed aandoen een iets
langere en snellere centrale verdediger erbij, jammer dat vd Hoorn zo beperkte voetballer is
En een spits met meer kwaliteit. Overmars dat verdient het Ajax publiek nu weleens.
Geen opkomende Dijks???? Is ook lastig vanaf de bank brainiac :)
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 11:44   quote  deeplink  
AJAX ZOEKT OPLOSSING VOOR GROOT PROBLEEM

je lach je toch kapot om die koppen en teksten
ingekakte tegenstanders met omschakeling en counters dat is AJAX achilleshiel
alsof dat nieuw is AJAX speelt meer dan 90% van z'n wedstrijden tegen dat systeem
het ligt aan AJAX zelf zoals we weten....meer snelheid..meer gogme over/inzicht
ze proberen AJAX weer wat aan te praten na molde en kutrecht
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 12:11   quote  deeplink  
gelukkig is het volgens klaassen een incident geweest
als ik dat woord (incident) hoor hou ik me hart al vast
na al die incidentjes
kutrecht uit was dan alweer geen incident meer,maar dat wisten we al
laten we aub weer eens gaan voetballen,wat we echt wel kunnen en minder zeiken
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 12:11 schreef enough het volgende:
gelukkig is het volgens klaassen een incident geweest
als ik dat woord (incident) hoor hou ik me hart al vast
na al die incidentjes
kutrecht uit was dan alweer geen incident meer,maar dat wisten we al
laten we aub weer eens gaan voetballen,wat we echt wel kunnen en minder zeiken
Ja, want we hebben in de ed dit seizoen al zo veel verloren.
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 12:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, want we hebben in de ed dit seizoen al zo veel verloren.
gelukkig niet,maar je weet toch van de vorige keer met ''incidentjes"
je kan het ook qua spel opvatten
en het gaat nu een stuk beter dan vorig jaar qua spel
dus laten we gister dan maar als een incident zien dan
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 11:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Geen opkomende Dijks???? Is ook lastig vanaf de bank brainiac :)
Ehm dat bedoelde hij denk ik ook slimpie..
Nu had je geen opkomende Dijks als wapen.
Waarom reageer ik eigenlijk haha
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 12:36 schreef enough het volgende:

[..]

gelukkig niet,maar je weet toch van de vorige keer met ''incidentjes"
je kan het ook qua spel opvatten
en het gaat nu een stuk beter dan vorig jaar qua spel
dus laten we gister dan maar als een incident zien dan
Ja en Rapid Wien, Celtic, Feyenoord, Psv enz waren ook allemaal incidentjes?
Brandje
 Brandje - maandag 14 december 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 13:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm dat bedoelde hij denk ik ook slimpie..
Nu had je geen opkomende Dijks als wapen.
Waarom reageer ik eigenlijk haha
Je meent het
p111
 p111 - maandag 14 december 2015 - 14:19   quote  deeplink  
pfff het zal wel meer voorkomen dit seizoen, ik durf het bijna niet te zeggen maar buiten de lafheid die Frank er in heeft gedramd zal er ook een gebrek aan kwaliteit zijn.
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 13:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja en Rapid Wien, Celtic, Feyenoord, Psv enz waren ook allemaal incidentjes?
ja we zijn kampioen van de incidentjes,maar
we zien het als een incident;-)
en zo verwerken we onze gezamelijke frustraties hahhahhahhahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 14:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je meent het
Sarcasme leest wat lastig
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 14:19 schreef p111 het volgende:
pfff het zal wel meer voorkomen dit seizoen, ik durf het bijna niet te zeggen maar buiten de lafheid die Frank er in heeft gedramd zal er ook een gebrek aan kwaliteit zijn.
Nee hoor we hebben de sterkste selectie..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 15:09 schreef enough het volgende:

[..]

ja we zijn kampioen van de incidentjes,maar
we zien het als een incident;-)
en zo verwerken we onze gezamelijke frustraties hahhahhahhahah
Zo is dat haha ze verzinnen steeds wat nieuws..
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 18:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee hoor we hebben de sterkste selectie..
Jazeker hebben we dat.. Of wou je zeggen dat de andere ploegen stabieler zijn dan wij..

Als dat namelijk zo is, waarom hebben die dan niet meer punten of goals dan Ajax?
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker hebben we dat.. Of wou je zeggen dat de andere ploegen stabieler zijn dan wij..

Als dat namelijk zo is, waarom hebben die dan niet meer punten of goals dan Ajax?
je slaat ons met feiten en cijfers om de oren remco
perfecte conclusie.....top man
p111
 p111 - maandag 14 december 2015 - 22:36   quote  deeplink  
Ik kijk ook naar de beker en de eur/wedstrijden en daarin kwamen we tekort en dat waren geen hoogvliegers in Europa.Dus zijn we kwalitatief niet sterk genoeg.
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 23:28   quote  deeplink  
[q

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2015 door enough --
enough
 enough - dinsdag 15 december 2015 - 00:42   quote  deeplink  
quote:

je zal zwaarder geschut moeten hebben om ze te overtuigen APIK
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 15 december 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 15 december 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 22:14 schreef enough het volgende:

[..]

je slaat ons met feiten en cijfers om de oren remco
perfecte conclusie.....top man
Hij heeft gelijk, geen speld tussen te krijgen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 15 december 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 00:42 schreef enough het volgende:

[..]

je zal zwaarder geschut moeten hebben om ze te overtuigen APIK
Ik zal dat zware geschut eens in je keel rammen...
enough
 enough - woensdag 16 december 2015 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 18:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik zal dat zware geschut eens in je keel rammen...
no deep throat voor mij gap
ik heb me amandel nog ....en dat wou ik graag zo houden
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 16 december 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 02:22 schreef enough het volgende:

[..]

no deep throat voor mij gap
ik heb me amandel nog ....en dat wou ik graag zo houden
Ik kan daar op zich wel even rustig doen, totdat ik er voorbij ben? 😂
enough
 enough - woensdag 16 december 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 12:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik kan daar op zich wel even rustig doen, totdat ik er voorbij ben? 😂
of je rij er links of rechts langs
me strotte hoofd is groot genoeg ;-)
vuile viezerik
remco k
 remco k - woensdag 16 december 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 13:32 schreef enough het volgende:

[..]

of je rij er links of rechts langs
me strotte hoofd is groot genoeg ;-)
vuile viezerik
Serieus, jij zegt dus dat ie het bij je mag doen..

En dan is hij de viezerik?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 13 december 2015, 12:30); 1 - 0

0.0091021