|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 19:41 schreef Alexi het volgende:Achja, Feyenoord supporter ben je nou eenmaal niet voor je lol he!? Tis jammer, maar we krijgen nog een seizoens-helft..., daar houden we ons maar aan vast! Nou zet je helm maar op in januari dan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: TBR bestaat al 20 jaar niet meer onder die naam hoor halfie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De expert daar wordt je wijzer van, proest. GoeiemoggĂ» met elkaar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik tenminste geen blinde vlek betreft de kwaliteit van voetballers |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo je kan denken! Chapeau !!! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Elke keer als ik dit topic als ongelezen zie, word ik weer kwaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou voor jou nog een keer dan.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Erg genoeg dat mijn voorspelling is uitgekomen met die drama's als Vilhena, Nelom, Immers en Kazim op het veld ! Werkt helaas verlammend op het elftal , te veel van het 'goeie' zoveel slechte spelers op het veld. Dan kunnen de 'betere' voetballers ook de kar niet meer trekken !! Wat echt jammer is dat Gio dat niet wil of kan zien ... en blijkbaar is Gustafson toch een te belangrijke schakel in dit elftal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja joh is je voorspelling uitgekomen......jij bent echt goed he L.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Had ik niet voorspelt dat het een drama zou worden dan? Wees eens een keertje eerlijk! Hoe moeilijk dat ook is ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 17:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Had ik niet voorspelt dat het een drama zou worden dan? Wees eens een keertje eerlijk! Hoe moeilijk dat ook is ... Euhm wat heeft dit met eerlijk te maken..(?) ik vraag je wat en stel een feit. Als ik dan ergens moedwillig zou liegen volgens jou dan moet dat zijn dat ik je goed vind.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 17:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Had ik niet voorspelt dat het een drama zou worden dan? Wees eens een keertje eerlijk! Hoe moeilijk dat ook is ... Krijg je er een goed gevoel van dan ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Strontziek wordt ik er steeds van, elke keer weer dezelfde fout ... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: voor degene die een tijdje onder z'n steen is gebleven |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 17:21 schreef lijdensweg het volgende:Erg genoeg dat mijn voorspelling is uitgekomen met die drama's als Vilhena, Nelom, Immers en Kazim op het veld ! Werkt helaas verlammend op het elftal , te veel van het 'goeie' zoveel slechte spelers op het veld. Dan kunnen de 'betere' voetballers ook de kar niet meer trekken !! Wat echt jammer is dat Gio dat niet wil of kan zien ... en blijkbaar is Gustafson toch een te belangrijke schakel in dit elftal. geef dat kind een snoepje ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vroeger kregen we n lolly of n koetjesreep. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zaanse oorsprong, maat. Cacaofantasie. Zoet als wat maar geweldig lekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Uitgedeeld door Zaanse kinderlokkers . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik kan mij nog herinneren dat er een oud mannetje in de rust met een tas rondliep om ze illegaal te verkopen op het vak |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2015 - 20:12 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik kan mij nog herinneren dat er een oud mannetje in de rust met een tas rondliep om ze illegaal te verkopen op het vak Henk :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geintje he. Probeer de teleurstelling van gisteren weg te lachen. |
|
|
|