|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kalmeer, kalmeer. Diep ademhalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 22:46 schreef van geil het volgende:[..] Bij winst breken we volgens mij heel wat records. en staan we op de helft op 39 punten. Maal 2 is 78, dan ben je kampioen. , |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je gaat echt niet ng een seizoenshelft zo veel punten bij elkaar mazzelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, voor Europees voetbal zitten we in ieder geval op koers. Maar dat mocht Martin niet zeggen. Stoute Martin. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Gewoon winnen en we hebben een goede eerste seizoenshelft gedraaid, qua punten. En dan hopen dat volgend jaar de hele selectie weer compleet is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
We zullen tot op het tandvlees 90 minuten scherp moeten blijven, de laatste wedstrijden hebben we behoorlijk wat geluk gehad en werd ons middenveld compleet overlopen....3 punten tegen NEC en hopelijk een speler (s) aantrekken om ons de versterken in de winterstop want we moeten de slag op het middenveld winnen tegen elke tegenstander als we naar de coolsingel willen.
Heel makkelijk. ..alles winnen en we zijn kampioen :) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren anders mooi in de fout |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: U bent Noord Hollander? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heeft ie zichzelf al gequote? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Geen idee, dat merk ik pas over een paar maanden. Moet het even laten bezinken ;-) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Een echte .....Achterhoekse Høker haha! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dan doen die van ons gelukkig nooit. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Het wordt weer billenknijpen vandaag . |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Tweet van Feyenoord: Scheidsrechter Kevin Blom is ziek en wordt vanmiddag vervangen door collega Eric Braamhaar. Hij leidt #necFEY.
Lijkt me alleen maar gunstig dat Blom niet fluit. Hebben we bijna altijd nadeel van als hij een wedstrijd van ons mag leiden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daarom hoeven we t ook niet te missen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:07 schreef feyenoord!!! het volgende:Tweet van Feyenoord: Scheidsrechter Kevin Blom is ziek en wordt vanmiddag vervangen door collega Eric Braamhaar. Hij leidt #necFEY. Lijkt me alleen maar gunstig dat Blom niet fluit. Hebben we bijna altijd nadeel van als hij een wedstrijd van ons mag leiden. Tis al veelzeggend als we van scheidsrechters afhankelijk moeten zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die grensrechter gisteren... ach ach |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Iedereen is afhankelijk van een scheidsrechter , als er geen scheids is wordt er niet gespeeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat we daar afhankelijk van moeten zijn. Zeg alleen dat het ontbreken van Blom in elk geval niet in ons nadeel zal werken. Die man fluit nu eenmaal vaker een niet al te beste wedstrijd bij ons. Maar ook met Blom had je gewoon van NEC moeten winnen. Onder elke scheidsrechter moet je gewoon bij NEC winnen, zoals dus ook nu met Braamhaar. Uiteindelijk moet je het altijd zelf doen natuurlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:24 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik zeg niet dat we daar afhankelijk van moeten zijn. Zeg alleen dat het ontbreken van Blom in elk geval niet in ons nadeel zal werken. Die man fluit nu eenmaal vaker een niet al te beste wedstrijd bij ons. Maar ook met Blom had je gewoon van NEC moeten winnen. Onder elke scheidsrechter moet je gewoon bij NEC winnen, zoals dus ook nu met Braamhaar. Uiteindelijk moet je het altijd zelf doen natuurlijk. No shit. Filosofische posts vandaag zeg... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop ik evengoed dat we dankzij scheidsen alle wedstrijden winnen. De frustraties bij andere clubs enzo. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:36 schreef FR-Henk het volgende:Hoop ik evengoed dat we dankzij scheidsen alle wedstrijden winnen. De frustraties bij andere clubs enzo. Ik acht het waarschijnlijker dat we ondanks de scheidsrechter alle wedstrijden winnen. En alle wedstrijden winnen acht ik niet zo waarschijnlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:45 schreef Els het volgende:[..] Ik acht het waarschijnlijker dat we ondanks de scheidsrechter alle wedstrijden winnen. En alle wedstrijden winnen acht ik niet zo waarschijnlijk. Als ik de hoop laat varen kom ik tot dezelfde verwachting ja. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Huidige speelwijze en selectie is natuurlijk niet bijster hoopgevend. Tenzij we plek 2 of 3 weer willen vieren als een kampioenschap :( |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Iedereen klaar voor het volgende drama? Nelompie in de basis, kan NOOIT goed gaan!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Huidige speelwijze en selectie is natuurlijk niet bijster hoopgevend. Tenzij we plek 2 of 3 weer willen vieren als een kampioenschap :( Daden tijdens winterstop kunnen verwachtingen bijstellen. Met Gio moet ik het ook nog maar zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoef je niet te kijken, he. Ga je wat leuks doen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Huidige speelwijze en selectie is natuurlijk niet bijster hoopgevend. Tenzij we plek 2 of 3 weer willen vieren als een kampioenschap :( Zit er dik in bij de meerderheid! Die zijn al dolgelukkig als Immers erin komt ... kan je nagaan als Feyenoord 2de of 3de wordt! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb ik al gedaan ... Nu is het tijd voor drama !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zit er dik in bij de meerderheid! Die zijn al dolgelukkig als Immers erin komt ... kan je nagaan als Feyenoord 2de of 3de wordt! Alweer een harde plasser bij t idee zeker. Weer een jaar munitie om te mekkeren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad leuk dat je weer ff lNgs bent geweest en ga nu maar wat tijd aan je vrouw besteden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jongens en meisjes jullie hebben Nelom toch ook gezien donderdag? In combinatie met Jan-Arie heb je 1 van de slechtste achterhoedes van de eredivisie. Komt vandaag goed als er extreem offensief gespeeld wordt, dus hoogstwaarschijnlijk dramatisch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 12:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zit er dik in bij de meerderheid! Die zijn al dolgelukkig als Immers erin komt ... kan je nagaan als Feyenoord 2de of 3de wordt! Nog een die die spreekt over velen, meerderheid, het Legioen vindt enzo.
Telegraf-taal man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk om van der Heijden EN Nelom op te stellen, idote beslissing |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Wat is het alternatief? Dirk rechtsachter en Karsdorp centraal? Whoehaaaaaaaah. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1 van de 2 eruit en voor Verdonk kiezen. Kan het niet slechter doen dan deze 2 amateurs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Post die opstelling dan even? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Nelom; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuijt, Kramer, Elia #necFEY |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Verdonk? Die steekt net boven Piggelmee uit. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 13:18 schreef MMM het volgende:Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Nelom; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuijt, Kramer, Elia #necFEY Ik houd mijn hart vast met van der Heijden, Nelom en Vejinovic. In de rest van het elftal heb ik dan wel vertrouwen. Hopelijk kunnen zij de boel redden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Welnee, lijkt alleen maar zo |
|
|
|