|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
KAMPIOENEN!KAMPIOENEN!KAMPIOENEN!KAMPIOENEN!KAMPIOENEN!KAMPIOENEN! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niemand die opstaat en de rug recht. Buiten de Kuip zijn het jochies en wijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als die tyfus El Ahmadi de bal goed teruglegt sta je op 0-2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 15:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] En er zullen er nog vele volgen, zit geen vooruitgang in ... Net zoals spelers als Vilhena, Karsdorp ... Lorre lorre koppie krauw.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: De waarheid bestaat niet, het is altijd je eigen perceptie van de waarheid. Jij geeft wel weer een heel eigen dimensie aan die stelling. Nelom speelt niet sterk, maar de fout is van Veijinovic. En de 2e komt op naam van Van Beek.Het zou je sieren als je die nuance in elk geval zou kunnen toegeven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die elke lulhannes in een Feyenoord shirt blijven steunen !! Tja, helaas zijn die er ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die speelt dramatisch |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja, alles wat niet in jouw straatje pas ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De fout zit op de bank. Die maakt de opstelling. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bilal gaat het einde niet halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
JA, Immers ook nog!
Lalalalalaaaa WE WORDEN KAMPIOEN! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voegt niks toe aanvallend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 15:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die elke lulhannes in een Feyenoord shirt blijven steunen !! Tja, helaas zijn die er ... Dat zijn de echte ja, kritiek prima maar zoals jij en anderen tegen Feyenoord staan te zeiken noem ik alles behalve een kameraad. Triest volk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha Immers.
Gio geweldenaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex///Held, make us proud.. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Klopt....wat een slechte opstelling weer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat NEC kan er helemaal niets van, hoe triest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 15:56 schreef Els het volgende:[..] De waarheid bestaat niet, het is altijd je eigen perceptie van de waarheid. Jij geeft wel weer een heel eigen dimensie aan die stelling. Nelom speelt niet sterk, maar de fout is van Veijinovic. En de 2e komt op naam van Van Beek.Het zou je sieren als je die nuance in elk geval zou kunnen toegeven. Mijn nuance is, die fouten komen voort uit het opstellen van Nelom. Heeft een negatieve invloed op het groepsgebeuren ... Dus alles wat fout gaat komt door Miquel Nelom. Zoals het vorige seizoenen veelal het aan Erwin Mulder lag |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Toch wel bedenkelijk, dat triomfantelijke toontje van een paar hier als we achterstaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, kan nog makkelijk 4-1 worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vejinovic eraf. Kom op Lex! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Plek 3 wordt nog lastig als je deze zoutzakken ziet ploeteren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat zijn de echte ja, kritiek prima maar zoals jij en anderen tegen Feyenoord staan te zeiken noem ik alles behalve een kameraad. Triest volk.. Verschil van mening en kwaliteit van spelen !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beste Feyenoorder is Woudenberg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mijn nuance is, die fouten komen voort uit het opstellen van Nelom. Heeft een negatieve invloed op het groepsgebeuren ... Dus alles wat fout gaat komt door Miquel Nelom. Zoals het vorige seizoenen veelal het aan Erwin Mulder lag Ik ga er niet eens op reageren, je etaleert je eigen dommigheid al meer dan genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door Els -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die zijn er ook als we voorstaan, dus beste Els vertel eens iets NIEUWS ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja Kazim, nu gaan we echt voetballen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja Els, erg dat een manke speler zoveel invloed op het groepsgebeuren kan hebben ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pfff, vond het ook al. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou hoeven we helemaal niet meer te rekenen op Feyenoord doelpunten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In Eindhoven lachen ze zich suf. Als we niet grondig gaan renoveren is vorige week dus de vrije val ingezet. Wel weer extra potjes aan het einde in de play-offs om voorrondes EL. Joepie |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 16:03 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja Els, erg dat een manke speler zoveel invloed op het groepsgebeuren kan hebben ... It takes one to know one... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is ook 5 klasses beter dan LUL Miquel Nelom !!! Roep ik al jaren ... was en is niet waar volgens vele zogenaamde 'echte' supporters |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik zie jou eigenlijk nooit posten als we vóór staan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat jij dommigheid vind , moet je ook niet op reageren . Jij zie het anders , dat kan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou die Nelom is wel een mongool van de hoogste rangorde natuurlijk. Heeft niks met forum trollen te maken. Met het verschil dat mongolen kunnen ademen met hun mond dicht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt waarom niet zelf???? |
|
|
|