|
|
RenatoBos
|
|
|
Datum & tijdstip: 03 februari 2016, 20:45 uur Locatie: Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade Scheidsrechter: nnb
FEYENOORD OP BEZOEK BIJ RODA JC IN KWARTFINALE KNVB BEKER
Feyenoord speelt in de kwartfinales van de KNVB beker een uitwedstrijd tegen Roda JC. Dat is de uitkomst van de loting die donderdagavond in De Kuip werd verricht door onder andere Feyenoord-icoon Ben Wijnstekers.
De wedstrijd tussen Roda JC en Feyenoord zal worden gespeeld op dinsdag 2, woensdag 3 of donderdag 4 februari 2016. De exacte datum en het aanvangstijdstip worden in een later stadium bekendgemaakt. Het competitieduel in Kerkade eindigde eerder dit seizoen in 1-1.
De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst bereikte de kwartfinales van het bekertoernooi door donderdagavond in een ware thriller af te rekenen met Willem II. De Tilburgers werden na verlenging met 2-1 verslagen. Dirk Kuyt maakte kort voor het einde van de wedstrijd de winnende vanaf de strafschopstip, nadat Tonny Vilhena in de 88ste minuut voor de gelijkmaker had gezorgd. Bron:Officiƫle Feyenoord Clubsite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had beter gekund, had slechter gekund. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Liever VVSB thuis gehad. Streekgenoten. En de oudvoorzitter is een rasjood. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
wraak nemen voor het gelijke spel in de competitie en met 0-4 richting de halve finale |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VOLGENDE BEKERDUEL FEYENOORD OP 3 FEBRUARI 2016
De bekerwedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Feyenoord is vastgesteld op woensdag 3 februari 2016. Beide clubs treffen elkaar die avond in het Parkstad Limburg Stadion in de kwartfinale van het toernooi om de KNVB beker. De aftrap is om 20.45 uur.
Feyenoord bereikte donderdagavond de volgende ronde van het toernooi, door in eigen huis af te rekenen met Willem II (2-1, na verlenging). Roda JC had zich twee dagen eerder al verzekerd van een plek bij de laatste acht. De ploeg van trainer Darije Kalezic was thuis met 3-1 te sterk voor sc Heerenveen. Eerder in het toernooi waren de Limburgers de amateurs van De Treffers en Lienden de baas. Bron:Officiƫle Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
beginnen met 0-0 Roda geweldig en we stappen het veld af met 0-2 en we gaan weer klagen over het slechte voetbal pfffffffff tegen verdedigende ploegen kan je niet goed voetballen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Lekker, die dag ben ik 40 jaar getrouwd. Heb ik het dan+ al zwaar en dan nog uitgeschakeld worden door deze kutploeg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 16:08 schreef nr 10 het volgende:Lekker, die dag ben ik 40 jaar getrouwd. Heb ik het dan+ al zwaar en dan nog uitgeschakeld worden door deze kutploeg. Nog alle tijd om een touw en een stoel aan te schaffen man.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 december 2015 - 16:08 schreef nr 10 het volgende:Lekker, die dag ben ik 40 jaar getrouwd. Heb ik het dan+ al zwaar en dan nog uitgeschakeld worden door deze kutploeg. Gewoon scheiden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kost je zo de helft van je zuurverdiende geld.... niet trouwen is een beter plan! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zorgen dat ze meer poen heeft dan je zelf hebt? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat laat
en een rot tijd
en het wordt heel moeilijk
maar toch gaan we verder
en eerst maar morgen weer winnen succes allemaal ik ben er weer bij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: En dan een half jaar later weer met hetzelfde probleem zitten. Jij snapt het. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Absoluut niet. Hoeft helemaal niks als we uit elkaar gaan. Is financieel onafhankelijk van mij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: M'n 2e huwelijk ja. Ik snap het. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
roda pakken we in februari! ploeggie is dan veel beter op epkaar ongespeeld en kramertje zal zijn weg naar et doel weten te vinden.. 1-4 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schiet al weer op. N gluiperige 1-2 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Winst, geen gelul en uitvluchten van wat voor aard dan ook! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
0-1 met slecht voetbal is genoeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed voetbal is nog niet veel gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad, dus eerst maar eens zien of de td komende maand een winnaar is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Rekening opmaken na het volgende raam. Ben net zo benieuwd als de bekende criticasters. Hopelijk wordt hun ongelijk bewezen, zelf geloof ik wel in Martin. Hij heeft ons vertrouwen verdiend, maar die mensen hebben dat al lang laten varen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3-1 waarschijnlijk maar ik hoop op 1-3 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan de beker de pijn van het opnieuw mislopen van de titel verzachten? |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker op basis van het spel dezer weken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als dat zo is dan mogen ze van mij de dubbel hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Verzachten wel, maar het moge duidelijk zijn dat de titel veel belangrijker is. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Zelfs het winnen van de beker is nu al een onmogelijke klus. |
|
|
|