|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: kom je daar nu pas achter? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het was niet best, maar wat geeft het. We zijn door.
Van mij mag er wel vaker met 5-3-2 worden gespeeld, maar denk alleen niet dat Vilhena hierin het meest geschikt is voor de rol van meest diepe middenvelder. Te onrustig.
Er werd de 2e helft helemaal niet gecreëerd, maar er werden ook geen ballen vast gehouden. Voor nu niet erg, maar moet in competitie beter. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: is dat belangrijk dat hij hoog kan springen als buitenspeler veel beter is dat hij beter gaat voetballen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 12:24 schreef Arie.Klooster het volgende:5-3-2, waarin de backs bij balbezit eigenlijk doorschuiven naar halfpositie, waarbij het systeem omschakelt naar 3-5-2 en dat is net als bij een handbalverdediging constant in beweging (dus eigenlijk net als oranje op het wk met Louis van Gaal). De drie middenvelders spelen in principe met de punt naar achteren (Gustafson) Vermeer Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo, Nelom El Ahmadi, Gustafson, Schuurman Kuyt, Achahbar Reserves: Hansson, Nieuwkoop, Van der Heide, Verdonk, Vejinovic, Kramer en Elia Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en dit is maar een ideetje, maar als ik trainer was zou ik dit overwegen. Mag ik even de credits van u? Dank u, dank u!!
Oké, de invulling op het middenveld en Achahbar klopte niet, maar de verdediging en vooral het systeem was toch een alleraardigst adviesje voor Gio, hehe
Trouwens, wanneer hij zo gedisciplineerd blijft spelen, vind ik Vejinovic, waar ik helemaal nog niet zo'n fan van ben, wel goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lekker!
Ben benieuwd, Utrecht was van het weekend bij Twente niet geweldig. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En ajax ook niet veel blangrijker,ik zie ons toch niet zo gauw winnen van ze.De verdediging stond nu goed Elia had moeten scoren in het begin grote kans verprutst.wie weet heeft ajax nu is een slechte dag zondag . |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Laat ajakkes maar lekker tegen een muur aan lopen. We hoeven er dan maar een keer tussen uit te pielen en we zijn nog spekkoper ook. We zitten nu in een situatie dat het niet mooi hoeft. Een lelijke overwinning smaakt nu ook wel zoet, toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, zie post er vlak achteraan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja de beker komt altijd naar huis maar eerst in de KUIP we moeten nog 3 zware wedstrijden voordat de beker echt thuis is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja maar ze hadden wel veel invallers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou er nu tegen de neuzen gespeelt worden iplv 5 met 4 verdedigers met Tapia erbij op het middenveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
020 won hier vorige week ook niet na 90 minuten. |
|
|
|