|
|
piet de paler
|
|
|
Wij zijn allemaal geen experts ik hou me vast aan Dick Advocaat. het komt goed |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Opstelling:
----------- Vermeer----------- Nieuwkoop Bottegin van Beek Kongolo El Ahmadi Vejinovic Schuurman Kuijt Kramer Elia |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat zijn geen Grote kenners mensen zoals jij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: mag Tapia dan spelen |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Tapia is volgens mij speelgerechtigd, maar Bronckhorst zal hem waarschijnlijk toch niet opstellen. Hij kan beter met dezelfde meuk doorgaan :( |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tuurlijk komt het weer goed, hoop snel. |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
wou dat advocaatje van Brockhorst ff een paar foefjes kon leren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
mag Tapia al spelen tegen roda ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terug naar het elftal dat wist wat winnen was?
Vermeer; Karsdorp, van Beek, Botteghin, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Gustafson; Kuyt, Kramer, Elia
?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maak van Roda geen Barcelona kom op hoppa |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Roda speelt met enthousiasme en vertrouwen. Wij ook gelukkig. . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou een dieptepunt worden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wij gaan voetballen voor lijfsbehoud maar jullie maken roda wel heel groot man man Kijk de wedtstrijd tegen de neuzen eens lucky doelpunt Roda of niet? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze dwingen dat af. Was een terechte uitslag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lucky ik kijk net weer, niets afdwingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was echt een waardeloze pot |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ga wel Grote KENNER drie punten en een paar vlaaien mee terug nemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Roda "voetbalde" in tegenstelling tot vele clubs tegen ajaks. Ze toonde ballen, 2-2 was gewoon terecht. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 15:03 schreef brettemerton het volgende:Tapia is volgens mij speelgerechtigd, maar Bronckhorst zal hem waarschijnlijk toch niet opstellen. Hij kan beter met dezelfde meuk doorgaan :( Werkvergunning is nog niet binnen, zal er om spannen dus. Is hard nodig, grootste probleem ligt op het middenveld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 18:12 schreef ar het volgende:Roda "voetbalde" in tegenstelling tot vele clubs tegen ajaks. Ze toonde ballen, 2-2 was gewoon terecht. Lekker hun ballen laten zien .......verdedigend spelen en met onze snelle mensen ik denk dan aan Elija, en Anass Scoren als je deze site leest hoeven we nog niet eens te gaan . Gewoon fris er in gaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet tegen het Maasgebouw gooien dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Recht de ruggen , controleer de uitrusting, wapens gereed en gaan , opgeven bestaat niet Mag niet kan niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toppie..succes man..💪 |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nee inderdaad opgeven kennen WIJ OOK NIET NIET maar hoe zit het met hun in die boven kamer.wat zijn zij van plan?wat willen ze nu eigenlijk vergelijk de situatie met Been en Rutten op het laatste ik proef sabotage.De afgelopen 5wedstrijden is het geen elftal meer dat zo speelde tegen ajaks.Ik merk dat als er spelers of speler in opstand komen zij daar gehoor aangeven.zie onder Been lee roy fer en Wijnaldum met Vlaar daarom was hij niet meer welkom in de kuip ook onder Rutten toen bepaalde spelers niet gehaald werden ging het berg afwaarts met de ploeg zo ook nu straf opstanig Klaziem.Dat is nu 3x achter eljaar daar moet iets meegebeuren in de contrackten je kan teken maar dit zijn de voorwaarden.uit |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
En nog wat Tapia is niet goed genoeg voor Feijenoord ook al zal hij scoren mijn speler is het niet.maar dat is mijn mening ik hoop dat ik het ve4keerd heb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat geld voor heel Feyenoord. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hoe is de route dan Grote KENNER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: IK ga niet eerst terug naar Rotterdam en dan naar Zutphen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 21:50 schreef fer63 het volgende:En nog wat Tapia is niet goed genoeg voor Feijenoord ook al zal hij scoren mijn speler is het niet.maar dat is mijn mening ik hoop dat ik het ve4keerd heb. Dat heb je niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Tja, ADO ook niet!! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Nu maar eens 4-4-2 lijkt mij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kuyt weer in de spits en toornstra rechtsbuiten , verder veijnovic el ahmadi en gustavson op het middeveld , verdediging v beek rechtsback bottegin en v/d heijden centrum en kongolo linksback |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik mis Kramert in je opstelling 😳 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRON: VI Ondanks de slechtste serie in de clubhistorie, een punt uit de laatste zes duels en vijf nederlagen op rij, voelt Giovanni van Bronckhorst niet dat zijn positie als trainer van Feyenoord onder druk staat. 'Dat is opvallend, ja, maar uiteindelijk zal ik gewoon moeten presteren.' De trainer van Feyenoord erkent dat hij in een moeilijke fase zit in zijn nog jonge loopbaan. 'Het is soms een zwaar vak. Zelfs de meest ervaren trainers hebben te maken met moeilijke fases. Dat geeft mij houvast.'
Van Bronckhorst zal niet rigoureus dingen gaan veranderen. 'Ik kijk naar alles om het team beter te laten functioneren, naar vorm van spelers, manier van voetballen, systemen, tactiek, maar uiteindelijk zoek je toch naar vastigheden.'
De druk is groot morgen in Kerkrade, waar Feyenoord Roda JC moet verslaan om nog iets van het seizoen te kunnen maken. De beker is een hoofdprijs. Van Bronckhorst: 'Je voelt de druk van moeten presteren, maar dat is ook wat je als voetballer wilt. We gaan naar Roda JC om te winnen, we willen in die koker zitten. Als dat lukt plaatsen we ons voor de halve finale en intussen staan we ook nog eens derde, hoe ongelooflijk dat misschien lijkt. Dat betekent dat we voor de winter veel dingen goed hebben gedaan. Daarnaartoe moeten we weer terug.'
Kan er niks aan doen, maar het klinkt allemaal zo gelaten. Niet strijdbaar. Hangt ook wel aan zijn persoonlijkheid, in hoe hij overkomt. |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Er zit geen vinein in die jongen of verbetenheid maar wel verstandelijk tactis inorde.Hij maakt ook de nodige fouten door te lang door te gaan met spelers die niet voldoen aan het nivo feijenoord.Daar vind ik verkijkt hij zich vaak op zie Kaziem Kramer maar ook vejinovic te lang op de plaats waar hij niet thuis hoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
vinein........... vilein?......
Venijn?............ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schop ze terug de mijnen in ( vingerheffers dat is niet fysiek bedoeld) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd naar de opstelling |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het maar zonder Tonny "ik laat m,n man altijd lopen"Vilhena is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze zijn er met de DSM niet echt op vooruit gegaan qua gezondheid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die had ook weg moeten zijn. Moet vanaf nu voor zichzelf gaan zorgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
5-2-3. waarbij de drie spitsen alle drie vanuit de punt spelen . Elia diep Kuyt schuin er naast en Anass er kort achter. |
|
|
|