|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Roda heeft gezien hoe Feyenoord de afgelopen wedstrijden verloor, teveel op balbezit, te aanvallend en teveel ruimte tussen de linies. Dus compact spelen 3-5-2 met een snelle spits die kan counteren en verdedigen.. Mis Immers nu al.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling? Ben echt heel erg benieuwd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja gezien maar denk je dat feyenoord nu op dezelfde manier gaat spelen ? Geloof ik niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ga vroeg naar me nest,laat me verrassen door het AD in de morgen |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Niet gelijk gaan zeiken hè als het niet bevalt ;-)) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik denk dat Gio kiest voor een 4-3-3, kan ik prima mee leven. Wel hoop ik dat hij achterin weer kiest voor van Beek en Botteghin. Middenveld mag wat mij betreft ook terug naar zoals het was: El Ahmad, Vejinovic en Gustafson. Voorin hoop ik op Kuyt, Achahbar en Elia. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sinds PSV thuis weer iets van spanning. Deze moeten we winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zal me best doen maatje... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoop zo dat dit de ommekeer word maat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als we deze winnen ,winnen we zondag ook |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 19:09 schreef MMM het volgende:[..] Ik denk dat Gio kiest voor een 4-3-3, kan ik prima mee leven. Wel hoop ik dat hij achterin weer kiest voor van Beek en Botteghin. Middenveld mag wat mij betreft ook terug naar zoals het was: El Ahmad, Vejinovic en Gustafson. Voorin hoop ik op Kuyt, Achahbar en Elia. Zoals je eerder al meldde, het team dat nog weet wat winnen is/was. Moet goed komen gozer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies! Ik hoop het, ook de spelers zullen toch weten dat dit dé laatste kans is.
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ben benieuwd wat de opstelling is en welke syteem hij gaat gebruiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je kan je beter laten verrassen in je nest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Leon zijn stoelgang kennende zal het wel vergassen in zijn nest zijn.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dr op klappuhhh!! Kom op Feyenoord!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk aan de volgende opstelling Vermeer
Van Beek- Botteghin-kongolo-vd Heide-vejnovic- koffie juffrouw-terreinknecht - heras hekwerk.
Ellija. Kuijt
Zo hebben we een kans |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Ik denk dat we de pot winnen op zeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
5-3-2 dus:
Vermeer, Karsdorp, van Beek, Botteghin, Kongolo, Nelom; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt en Elia |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sukkel laat de grootste problemen gewoon staan: Nelom en Monnie. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 19:41 schreef MMM het volgende:5-3-2 dus: Vermeer, Karsdorp, van Beek, Botteghin, Kongolo, Nelom; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt en Elia Fr-fanatic zegt:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Nelom, Vilhena, El Ahmadi, Gustafson; Elia en Kuyt
Dus Gustafson inplaats van Veijnovic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAA
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achahbar op de tribune. Sorry hoor Gio, maar het vertrouwen word langzaam aan lager en lager.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er geen fiducie meer in. Als Gio Die twee nu nog opstelt, snapt hij er echt niets van.
5-3-2 tegen fucking Roda. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 19:47 schreef Nicotti het volgende:[..] Fr-fanatic zegt: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Nelom, Vilhena, El Ahmadi, Gustafson; Elia en Kuyt Dus Gustafson inplaats van Veijnovic Officiële Twitterpagina van Feyenoord zegt Vejinovic. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WHAHAHAHAHAHAAAAA
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is zo als het is. Ik snap het wel Alleen die champignonnekop snap ik weer he-le-maal niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je fucking middenveld is je probleem Gio. Nee JOUW FALENDE KUT OPSTELLINGEN ZIJN HET PROBLEEM GIO
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 19:50 schreef Stylzz het volgende:Ik heb er geen fiducie meer in. Als Gio Die twee nu nog opstelt, snapt hij er echt niets van. 5-3-2 tegen fucking Roda. tja, apart. Liep Gio bovendien niet te verkondigen vooral rustig te blijven en niet teveel te gaan veranderen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee man. Wacht even vanavond af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat ie er nog mee winnen ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spelen net zoals onder Cowmen. Komt goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee komt niet goed. Want je middenveld gaat weer overlopen worden. Met Faalhena. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: twee doelpunten van Vilhena :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mario Been vindt dat je vast moet houden aan je vaste gewoontes... MISTER 10-0! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die draaide t een paar dagen later wel om. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Komt een man in de boekenwinkel. Vraagt ie aan de dame achter de balie "ik ben op zoek naar het boek 'gio maakt Feyenoord kampioen'" zegt die dame "op de eerste verdieping, afdeling sprookjes" Fijne wedstrijd mannen! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
We staan met 5 verdedigers tegen roda...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: En? Net of het hiervoor zo geweldig ging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als je weer die ruimtes laat en er valt een goal,dondert het helemaal in elkaar. |
|
|
|